Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ دسته‌بندی نشده @ چگونه بدون کدنویسی طراحی وب سایت انجام دهیم؟

چگونه بدون کدنویسی طراحی وب سایت انجام دهیم؟

by | 9 فروردین 1402 | دسته‌بندی نشده | 0 comments

اگر به دنبال یک پاسخ قطعی برای امکان طراحی سایت بدون کدنویسی هستید باید بگویم پاسخ بله است، شما می‌توانید!

در این مقاله، روش‌های متعددی را برای طراحی وب‌سایت بدون نیاز به کدنویسی بررسی خواهیم کرد. با این حال، درک اصول اولیه CSS و HTML هنگام طراحی وب سایت خود مفید خواهد بود.

بیایید دریابیم که چگونه یک وب سایت بدون کد بسازیم.

صرف نظر از اینکه می‌خواهید بدون یادگیری کدنویسی یا طراحی وب سایت بدون کدنویسی، طراح وب سایت کنید، اولین قدم ثبت نام برای یک دامنه است.

دامنه چیست؟

هنگام بازدید از یک وب سایت، URL وارد شده در مرورگر به عنوان دامنه نامیده می‌شود. چندین ارائه دهنده خدمات وجود دارند که یک دامنه رایگان ارائه می‌دهند و در عین حال به شما کمک می‌کنند تا یک وب سایت بدون کدنویسی بسازید.

شما همیشه این گزینه را دارید که نحوه میزبانی سایت خود را تغییر دهید. حالا بیایید در مورد نحوه طراحی وب سایت بدون کد بیشتر بیاموزیم.

3 یار کمکی برای طراحی سایت بدون نیاز به کدنویسی

1- Webflow

اگر قصد دارید ساخت سایت خود را بدون برون سپاری یا کدنویسی انجام دهید، توصیه می‌کنیم Webflow را امتحان کنید. با استفاده از پلتفرم Webflow، می توانید وب سایت‌هایی را بدون کدنویسی بسازید.

ویرایشگر Webflow به شما کمک می‌کند تا وب سایت‌های سفارشی، حرفه‌ای و از نظر بصری جذاب طراحی کنید.

همچنین بخوانید  طراحی سایت حرفه ای با المنتور

با ترکیب ویژگی‌های ویرایشگر WYSIWYG، می‌توانید از انعطاف پذیری ساخت یک وب سایت سفارشی از ابتدا لذت ببرید.

با استفاده از Webflow، طراحی‌های وب سایت سفارشی را بدون کد ایجاد کنید. برخلاف چندین پلتفرم ساخت وب سایت دیگر که فاقد ویژگی‌های سفارشی سازی طراحی هستند، Webflow گزینه‌های متعددی را برای ایجاد یک وب سایت شگفت انگیز در کمترین زمان به شما ارائه می‌دهد.

بر اساس نیاز یا نوع کسب و کار خود، می‌توانید از بین قالب‌های مختلفی برای طراحی وب سایت خود انتخاب کنید. با این حال، هنگام استفاده از قالب‌ها، فقط ویژگی‌های محدودی برای سفارشی کردن وب سایت خود خواهید داشت.

اینجاست که Webflow برتری می‌یابد، زیرا سازنده وب سایت تمام ابزارهای ضروری مورد نیاز برای ایجاد یک سایت سفارشی از ابتدا را در اختیار شما قرار می‌دهد.

لازم نیست نگران قسمت کدنویسی باشید. با وب‌فلو، وب‌سایت شما دارای کدهای تمیز خواهد بود. کد پاک به افزایش سرعت بارگذاری سایت شما کمک می‌کند.

بهترین بخش کار با Webflow این است که می‌توانید از ویژگی‌های مختلفی از جمله انیمیشن‌ها و تعاملات از درون یک بوم بصری برای ساخت وب سایت خود بدون کد استفاده کنید.

CMS Webflow به شما کمک می‌کند محتوا ایجاد و اضافه کنید. سپس می‌توانید به کار بر روی طراحی بصری ادامه دهید. CMS برای طراحان، توسعه دهندگان و ویراستاران مناسب است.

در ادامه به بررسی ویژگی‌های تجارت الکترونیک می‌پردازیم. می‌توانید فروشگاه آنلاین خود را با تجارت الکترونیک Webflow راه اندازی کنید. با استفاده از Webflow، سبد خرید خود را سفارشی کنید، ایمیل‌های تراکنش، تجربه پرداخت و غیره را تنظیم کنید.

همچنین بخوانید  اهمیت صندوق فروشگاهی در کمک به کسب‌وکارها

با Webflow، نیازی نیست که به دنبال میزبانی بیرونی باشید، زیرا خدمات میزبانی خاص خود را دارد. فناوری میزبانی Webflow مقیاس پذیر و سریع است و به شما امکان می‌دهد دامنه خود را به سرعت و بدون چالش راه اندازی کنید.

شما می‌توانید یک وب سایت بدون کد با استفاده از Webflow، رایگان بسازید.

وقتی برای اولین بار از این ابزار استفاده می‌کنید، ممکن است کمی مشکل داشته باشید. با این حال، پس از تسلط بر Webflow، می‌توانید وب‌سایت‌های جدید را به سرعت و بدون کدنویسی بسازید.

2- استفاده از وردپرس و قالب های جذابش

بیش از 43 درصد از تمام وب سایت‌ها در سراسر جهان توسط وردپرس طراحی شده‌اند. امروزه یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوا در وب است. این پلتفرم به صورت رایگان در دسترس است. برای یک حساب کاربری ثبت نام کنید و شروع به کار بر روی طراحی وب سایت خود کنید.

با استفاده از وردپرس می‌توانید خودتان وب سایت بسازید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به دنبال یک الگوی مناسب باشید که نیازهای کسب و کار شما را برآورده کند.

وردپرس به عنوان یک CMS عمل می‌کند و به شما امکان می‌دهد محتوای خود را اضافه کرده و تغییراتی در آن ایجاد کنید. شما باید روی خرید هاست و دامنه سرمایه گذاری کنید تا وب سایت خود را کاملاً کاربردی کنید.

همچنین بخوانید  معرفی بهترین افزونه های فروشگاهی

شما می‌توانید صفحات جدیدی از باطن ایجاد کنید. وردپرس به شما امکان می‌دهد پست‌های وبلاگ، تصاویر، رسانه‌ها و غیره جدید اضافه کنید.

وردپرس قالب‌های مختلفی را برای کمک به طراحی وب سایت خود ارائه می‌دهد. با این حال، اگر می‌خواهید وب سایت خود را منحصر به فرد کنید، باید تغییراتی در طراحی خود ایجاد کنید.

وردپرس مقرون به صرفه است و به سرعت بخشیدن به فرآیند طراحی وب سایت بدون کد کمک می‌کند. CMS به شما این امکان را می‌دهد که محتوا را در صورت نیاز اضافه یا ویرایش کنید.

وردپرس امکانات مختلفی را ارائه می‌دهد. با این حال، اگر مشکلی پیش آمد، برای رفع آن باید از یک متخصص کمک بگیرید.

3- استفاده از فروشگاه سازهای معتبر

اگر سایت شما فروشگاهی است، بهتر است به دنبال یک فروشگاه ساز عالی باشید. اپن کارت، مجنتو، پرستاشاپ و به عقیده من وردپرس (با استفاده از ووکامرس) می‌تواند تا حد زیادی برای شما مفید واقع شود.

تامام …

اگر به وب سایت احتیاج دارید اما دانش کدنویسی ندارید، می‌توانید از میان یکی از این سایت سازها بهترین را انتخاب کنید و خودتان شروع به طراحی وب سایت کنید.

فقط حتما در حین طراحی سعی کنید از مشاوره افراد متخصص در این زمینه بهره ببرید تا دچار دوباره کاری نشوید.

PJN

PJN

چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط