Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ تکنولوژی @ آی تی @ چگونه یک سایت هنری کارامد داشته باشیم؟

چگونه یک سایت هنری کارامد داشته باشیم؟

by | 9 بهمن 1401 | آی تی | 0 comments

راز اصلی طراحی سایت برای هنرمندان یا سایت هنری همیشه سرعت، سادگی، راحتی و نظم بوده است. جهت گیری و محتوا باید در خدمت جذب بازدیدکنندگان و حفظ آنها در سایت پس از ورود بازدیدکننده به سایت باشد. اولین باری که کاربر وارد سایت می‌شود باید موضوع سایت، هنر و ارزش هنری خود را در کمترین زمان ممکن درک کند و به راحتی بتواند به هر نقطه از سایت مراجعه کند و آن را پیدا کند.سایتی که نمی‌تواند این اصول اولیه را القا کند نمی تواند کاربرانی را جذب کند یا کاربرانی که وارد سایت شده‌اند را نگه دارد و به احتمال زیاد به جرگه سایت‌های هنری بی‌مصرف و گیج کننده‌ای می‌پیوندد که شبکه را پر کرده‌اند.

از خدمات هاستینگ رایگان استفاده نکنید

هاست رایگان واقعا رایگان نیست. هاست‌های رایگان بازدیدکنندگان را با انواع تبلیغات، تصاویر و متن‌های مزاحم شکنجه می‌دهند. بدتر از آن، ممکن است فقط نیمی از صفحه کاری شما را نشان دهد و نیمی دیگر دست سایت میزبان باشد. در اینجا هنر شما باید با انواع عناصر تجاری موجود در سایت رقابت کند و موفقیت در چنین شرایطی دشوار است. علاوه بر این، هست‌های رایگان این حس را به شما منتقل می‌کنند که یا توانایی خرید دامنه و سایت برای خود را ندارید یا آنقدر برای هنر خود ارزش قائل نیستید که دامنه و سایتی برای آن بخرید و آن را بهتر جلوه دهید. اما خبر خوب این است که این روزها هزینه ایجاد یک وب سایت ساده با عملکرد خوب تقریبا ناچیز است.

همچنین بخوانید  همه چیز درباه سرور

سایت ریسپانسیو باشد

بسیاری از افراد از طریق دستگاه‌های تلفن همراه خود وب گردی می‌کنند و این تعداد روز به روز در حال افزایش است. شما باید سایت خود را تا حد امکان زیبا و ریسپانسیو کنید. برای طراحی سایت هنری ویرا می‌توانید با متخصصان این حوزه مشورت کنید.

لینک به تمام صفحات اجتماعی داشته باشید

وقتی چیزی را در سایت‌های شبکه مجازی پست می‌کنید، از تصاویر یا صفحات سایت خود به آن لینک دهید.  شبکه‌های مجازی یکی از بهترین راه‌ها برای جذب ترافیک به حساب می‌آیند، اما با همه این مزایا، یک عیب بزرگ دارند و آن این است که شما کنترلی بر هنر خود ندارید، بلکه این مدیران این شبکه‌ها هستند که تعیین می‌کنند چگونه شما در مورد هنر خود صحبت کنید و نشان می‌دهید این سایت شما است که می‌تواند آن را آنطور که می‌خواهید نمایش دهد.

یکی دیگر از مزیت‌های شبکه‌های مجازی این است که می‌توانید خود را از طریق این شبکه‌ها معرفی کنید. هرچه مردم بهتر شما را بشناسند و درک کنند، بهتر با هنر شما ارتباط برقرار می‌کنند. وقتی مردم بتوانند هنر شما را از طریق شبکه‌های مجازی ببینند و از آن تعریف کنند، احساسات شما را درک کنند، بدانند در مقابل چه چیزی ایستادید و زندگی هنری شما چگونه است، احتمال اینکه به سایت شما سر بزنند و بیشتر شما را بشناسند بیشتر می‌شود.

در مورد هنرتون اطلاعات مفید به بازدیدکنندگان بدهید

این توضیحات شامل بیانیه هنری، بیوگرافی، شرح بدنه کار یا روش‌ها و ابزار استفاده شده و … می‌باشد. در اسرع وقت افراد را به طور خلاصه توضیح دهید و به گالری خود هدایت کنید. بازدیدکنندگان خود را با کلمات غرق نکنید، در غیر این صورت آنها خسته شده و سایت شما را ترک خواهند کرد. یه وب سایت حرفه‌ای معرفی و توضیحات دقیق و سریع و کوتاه به کابران خود می‌دهد و از 300-400 کلمه فراتر نمی‌رود تا کاربران خسته نشوند (مگر اینکه بخش بسیار قوی کارتون، شما باشید). هر چه کمتر توضیح دهید بهتر است. اگر می‌توانید آن را در چند جمله یا پاراگراف حل کنید. اگر می‌خواهید در مورد خودتان به همراه عکس‌ها توضیح دهید، می‌توانید به صفحات دیگر لینک دهید تا افراد برای دریافت اطلاعات بیشتر به آنجا مراجعه کنند و قسمت‌های پربازدید سایت شما مانند صفحه اول سایت ساکت بماند. کسانی که می‌خواهند بیشتر بدانند روی آن پیوندها کلیک می‌کنند و کسانی که نمی‌خواهند کلیک کنند و در صفحه گالری هنری شما باقی می‌مانند و در اقیانوسی از نوشته‌های خود گم نخواهند شد. به یاد داشته باشید، مردم برای دیدن هنر شما به سایت شما می‌آیند، نه برای خواندن داستان زندگی شما.

همچنین بخوانید  نکات شگفت انگیز طراحی سایت که می توانید از آن ها استفاده کنید

کسب درامد با فروش قطعه‌های هنری خود

ما فرض می‌کنیم که شما با گالری‌ها و سایر افرادی که هنر شما را به نمایش می‌گذارند یا می‌فروشند مشکلی ندارید. اگر آنها هنر شما را در جایی به نمایش گذاشتند، از آنها بخواهید که به شما اجازه دهند قیمت‌ها را در وب سایت خود قرار دهید، یا حداقل قیمت‌هایی را که در آنجا نمایش داده نمی‌شوند، قرار دهید. اگر قبول نکردید نروید (امیدوارم برای جبران کارشان فروش کافی داشته باشند).

کسانی که به صورت مستقل کار می‌کنند و یا نمایشی از کار خود ندارند، حتما باید قیمت کار خود را در سایت قرار دهند. هیچ خریداری دوست ندارد قیمت را بپرسد و شما نمی‌خواهید هیچ خریداری را از دست بدهید. شما مجبور نیستید برای هر یک از آثار هنری خود قیمت بگذارید، فقط کاری را انجام دهید که گالری‌ها انجام می‌دهند. از لیست اصلی به صفحه خرید لینک بدهید و لیست قیمت را در آنجا قرار دهید تا مردم بتوانند قیمت آثار را آنجا ببینند. یا اگر می‌خواهید با توجه به سایز یا موضوع کار قیمت‌گذاری کنید می‌توانید در کنار آن قیمت‌ها را توضیح دهید. اگر کارتان را قیمت‌گذاری نکنید، تضمین می‌کنم خریدارانتان را از دست می‌دهید.

همچنین بخوانید  معرفی بهترین ابزارهای هوش مصنوعی + تفاوت ها

مثل این است که در زندگی واقعی، بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند بی سر و صدا آثار هنری را برای خود بخرند. آنها تصمیم می‌گیرند ببینند که آیا شما می‌توانید آن را بپردازید و سپس با شما تماس بگیرند. وقتی قیمت به دلایلی منتشر نمی‌شود مردم دوست ندارند خودشان قیمت را بپرسند. آنها با خود فکر می‌کنند که وقتی در وب سایت قیمتی وجود ندارد، هنرمند باید بخواهد آن را به قیمت بالایی به آنها بفروشد و اگر ایمیلی بفرستند و قیمتی که به آنها گفته شد بالا است و توانایی پرداخت آن را ندارند، می‌توانند آن را بفروشند. خجالت می کشد، یا شاید هنرمند می‌خواهد قیمت را تا حد امکان افزایش دهد. به او بگویید تا جایی که می‌تواند کارش را گران بفروشد و از این قبیل افکار. خود را به جای خریدار قرار دهید. آیا می‌خواهید قیمت را بپرسید یا ترجیح می‌دهید قیمت را از قبل ببینید؟ کاری را که دوست دارید برای دیگران انجام دهید.

mellodiouss

mellodiouss

چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط