Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ مدیریت و کسب‌وکار @ مارکتینگ @ اصول اولیه سئو سایت برای افزایش ترافیک وب سایت

اصول اولیه سئو سایت برای افزایش ترافیک وب سایت

by | 14 آذر 1400 | مارکتینگ | 0 comments

برای رسیدن به جایگاه‌های بالا در گوگل کارهای مختلفی می‌توان انجام داد، اما رعایت اصول اولیه سئو سایت در صدر فعالیت‌های هر مدیر سایت و صاحب یک کسب‌وکار آنلاین است.

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) پایه‌ی اصلی یک سایت و کسب‌وکار اینترنتی است. اگر یک فروشگاه آنلاین دارید و در صفحه 6 نتایج جست‌وجو گیر کرده باشید، نمی‌توانید مشتری جدیدی جذب کنید. همچنین نمی‌شود مطمئن بود که کاربران قدیمی همیشه کاربر شما باقی می‌مانند! همانطور که می‌دانید سئو برای بهبود جایگاه سایت اهمیت فراوانی دارد. اما چرا سئو مهم است؟

  1. درصد عظیمی از کل ترافیک سایت از یک موتور جست‌وجو می‌آید.
  2. 75 درصد از کاربران هرگز از صفحه اول نتایج جستجو عبور نمی‌کنند.
  3. بیش از 60 درصد از بازاریابان می‌گویند بهبود سئو و رشد جایگاه و بدست آوردن ورودی گوگل ارگانیک اولویت اصلی آن‌ها در بازاریابی داخلی است.
  4. رتبه اول در نتایج جستجوی گوگل دارای نرخ کلیک 32 درصدی است.

با در نظر گرفتن همه این ارقام، مسئله این نیست که آیا باید یک استراتژی سئوی خوب برای وبسایت خود ایجاد کنید یا خیر؛ بلکه مهم این است که چگونه آن را به بهترین شکل انجام دهید. اما چگونه می‌توان سئوی سایت را بهتر کرد؟

خرید بازدید سایت یکی از راه های بهبود سئو

قبل از اینکه سایت شما ورودی خاصی داشته باشد، شما در حال بهبود سئو هستید، اما در این راه نیاز به افزایش بازدید سایت دارید تا بتوانید ورودی‌های ارگانیک گوگل را جذب کنید. با خرید بازدید سایت می‌توانید این ترافیک لازم را تا زمانی که به ورودی‌های مدنظر برسید، تامین کنید. وقتی شما به عنوان یک کارشناس سئو، استراژی برای خود تعیین می‌کنید، حتما بازدید سایت یا ترافیک جزئی از پلن شما است، با خرید بازدید سایت به راحتی می‌توانید ترافیک مورد نیاز خود را تامین کنید.

همچنین بخوانید  شبکه‌های اجتماعی و تاثیر آن‌ها بر شرکت‌های تولید پوشاک

بهینه سازی کلمات کلیدی

اگر سئو کلمه کلیدی کسب‌وکار آنلاین شماست، باید از این کلمه و مشتقات آن در صفحات خود استفاده کنید. هر صفحه در وب‌سایت شما باید از یک استراتژی کلمات کلیدی با دقت طراحی شده پیروی کند تا بتوانید توجه گوگل را به صفحات سایت خود جلب کنید.

بهینه سازی کلمات کلیدی

به همین دلیل است که برای هر صفحه به یک کلمه کلیدی خاص نیاز دارید. در اینجا رایج‌ترین راه‌ها برای یافتن کلمات کلیدی برای موضوعات شما آمده است:

Keyword Planner

گوگل، ابزار Keyword Planner را برای کمک به مدیران وب‌سایت‌ها برای دستیابی به مخاطبان هدف توسعه داده است.

جستجوهای Google

همچنین می‌توانید صفحات مربوط به کسب‌وکار را جست‌وجو کنید و هنگام تایپ سؤال، پیشنهادات Google را مشاهده کنید.

وب‌سایت‌های پرسش و پاسخ

سایت هایی مانند Quora هر روز هزاران سوال دریافت می کنند. برای مشاهده سؤالات متداول و ایجاد صفحاتی که دقیقاً به سؤالات مشابه پاسخ می‌دهند، آن را بررسی کنید.

عنوان یا Title

تایتل یاهمان عنوان یکی دیگر از عناصر سئو هستند که باید به آن توجه کنید. زیرا الگوریتم‌های موتورهای جست‌وجو عناوین شما را تجزیه و تحلیل می‌کنند تا موضوع را شناسایی کرده و آن را در بین صفحات مشابه قرار دهند. کلمات کلیدی در این زمینه نقش مهمی دارند.

همچنین بخوانید  10 تکنیک اولیه بهینه سازی سایت

هر عنوان باید در ابتدا حاوی یک کلمه کلیدی باشد که به گوگل امکان این را می‌دهد تا ارتباط محتوای شما را تشخیص دهد. علاوه بر این، می‌توانید نام برند را در عنوان صفحه بگنجانید، زیرا این امر باعث بهبود برندسازی برای شما می شود.

توضیحات متا (description)

اگرچه meta keyword دیگر تأثیر زیادی در سئو ندارد، اما ویژگی‌های دیگر مانند توضیحات متا هنوز هم یک همراه قدرتمند در بهینه‌سازی هستند. یک کاربر معمولی قبل از باز کردن یک سایت در گوگل به دو چیز نگاه می کند : عناوین و توضیحات صفحه.

مورد دوم همیشه در زیر عنوان صفحه وب در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می‌شود. موتورهای جست‌وجو کلمات کلیدی را در توضیحات متا برجسته می‌کنند، بنابراین آن را به یک تقویت‌کننده واقعی CTA تبدیل می‌کنند. این امر افراد را تشویق می‌کند تا روی پیوند کلیک کرده و از صفحه‌ی شما دیدن کنند.

انتشار مطالب باکیفیت

شما می‌توانید تک تک ترفندهای سئو را در جهان یاد بگیرید و به کار ببرید، اما شاید به نتیجه مطلوب نرسید، مگر اینکه محتوای با کیفیت بالا را در وبسایت خود منتشر کنید. شما فقط باید پست‌های مرتبط ایجاد کنید، و سعی کنید کاربران و بازدیدکنندگان را از طریق حل مشکلاتشان و یا محتوای جذاب، توجهشان را جلب کنید.

همچنین بخوانید  سئو چیست؟

تگ عنوان و متا توضیحات

بررسی مداوم سئو

اگر می خواهید همان سطح بهره‌وری وب‌سایت را در طولانی مدت حفظ کنید، بررسی مداوم سئو الزامی است. هر چند وقت یک بار باید کل وب‌سایت را بررسی کنید و نقاط ضعفی را پیدا کنید که سرعت رشد سایت را کاهش می‌دهد. برخی موارد بررسی را برایتان نام می‌بریم:

  • عنوان و توضیحات صفحه را هر چند وقت یکبار بررسی کنید.
  • بهینه سازی کلمه کلیدی را برای هر صفحه بررسی کنید.
  • ساختار URL مقالات خود را تجزیه و تحلیل کنید.
  • ALT تصاویر مطابق با کلمات کلیدی بررسی کنید.

تست ریسپانسیو بودن و سازگاری با تلفن همراه را انجام دهید تا ببینید وب سایت شما به درستی برای استفاده در پلتفرم‌های مختلف بهینه شده است یا خیر.

تمام این مراحل به شما کمک می کند تا ارزش سئوی وب سایت را بفهمید. همچنین ایرادات و کاستی‌ها را مشخص کنید، بنابراین می توانید محتوا را بهبود ببخشید یا عناصر گمشده برای افزایش پتانسیل سئوی سایت را اضافه کنید.

نتیجه

رعایت اصول سئو مهمترین استراتژی در کسب‌و‌کار آنلاین است که شامل مجموعه‌ای کامل از اصول است که وبسایت شما را برای کاربران گوگل جذاب‌تر می‌کند و دسترسی به سایت شما را آسان‌تر می‌کند. اجرای اصول اساسی سئو به شما کمک می‌کند تا ترافیک وب‌سایت خود را افزایش دهید تا به رونق کسب و کار خود کمک کنید.

seoe733

seoe733

چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط