Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ سبک زندگی @ رابطه و ازدواج @ ایده های عالی برای هدیه ولنتاین برای آقایان

ایده های عالی برای هدیه ولنتاین برای آقایان

by | 16 بهمن 1401 | رابطه و ازدواج | 0 comments

ولنتاین همیشه یک فرصت عالی برای نشان دادن سطح عشق و علاقه شما به همسر یا دوست پسرتان است. شاید شما اکثر اوقات زمانی که می‌خواهید برای پدر، همسر یا پارتنرتان کادو بخرید، تنها گزینه ذهن شما جوراب باشد! اما دیگر کافیست، این مقاله را یک جایی برای خود ذخیره کنید تا همیشه بدانید بهترین هدیه ولنتاین برای آقایان چه کادوهایی هستند. ما در این مقاله باارزش‌ترین چیزهایی که برای یک مرد وجود دارد را برای شما جمع کرده‌ایم.

لباس

اول همین بخش بگویم که در مورد جوراب صحبت نخواهیم کرد! مردها عاشق این هستند که همیشه لباس خوب و زیبا داشته باشند. حال فرض کنید لباسی که بر تن می‌کنند توسط کسی انتخاب شده باشد که آن‌ها دیوانه‌وار او را دوست دارند. پیشنهاد ما این است که تا می‌توانید سراغ پیراهن ساده مردانه نروید، به جای آن هودی یا دورس انتخاب کنید.

دورس مردانه

البته انتخاب دورس به عنوان هدیه ولنتاین برای آقایان یک مزیت نیز هست، چون شما می‌توانید همان لباس‌ها را خودتان نیز بپوشید! چون همه می‌دانند که لباس‌های مردانه بر تن دختران زیباتر می‌نشیند.

لباس زیر

لباس زیر می‌تواند یک انتخاب خیلی مناسب باشد. مردها دوست دارند در خانه یا در جمع دوستان لباس راحتی بپوشند، پس این یک گزینه عالی است. طبیعتاً خرید لباس زیر زیبا با طرح‌های منحصر به فرد می‌تواند به زندگی زناشویی شما نیز جان دوباره بدهد و انرژی شما را برای باهم بودن بیشتر کند.

لباس زیر مردانه

عطر و ادکلن

عطر و ادکلن هم یکی از انتخاب‌های همیشگی برای خرید هدیه ولنتاین برای آقایان بوده است. مردها به خاطر فعالیت بدنی زیادشان در طول روز صد در صد به عطر و ادکلن نیاز دارند. پس باید هنگام خرید عطر و ادکلن باید به این نکته توجه داشته باشید. بهترین انتخاب برای شما می‌تواند عطر تولید شده توسط یکی از برندترین مجموعه‌های دنیا، یعنی گوچی باشد.

همچنین بخوانید  نشانه هایی که می گویند شما آمادگی ازدواج ندارید
عطر و ادکلن مردانه

عطر گوچی گیلتی بلک یکی از بهترین محصولات این برند پرطرفدار است. جدای از بوی خوب و مردانه، استفاده از این عطر در تمام فصل‌ها ایرادی ندارد، پس شاید همین بهترین انتخاب باشد. خریدن عطر و ادکلن مردانه باکیفیت در این روزها کمی سخت است، اما با تحقیق درست می‌توانید به راحتی یک محصول مرغوب خرید کنید.

عینک آفتابی

نه فقط عینک آفتابی، بلکه عینک طبی نیز می‌تواند در لیست هدیه ولنتاین برای آقایان قرار بگیرد. به طور کلی، عینک جذبه خاصی به صورت مرد می‌دهد، اما اگر عینک اشتباهی را خریداری کنید، ممکن است به جای جذبه و کاریزما، فرد مقابل را بیشتر عامل خنده بکنید! در هنگام خرید عینک آفتابی یا طبی به حالت صورت پارتنرتان توجه کنید و جزئیات را با فروشنده در میان بگذارید تا بتواند بهترین گزینه را به شما پیشنهاد کند. البته اگر قصد سوپرایز کردن ندارید، با خود او به خرید بروید.

عینک آفتابی مردانه

اکسسوری

ساعت یک اکسسوری جدایی‌ناپذیر از استایل یک مرد جذاب است. اگر مرد شما مدل موی پسرانه جذاب دارد، بهتر است یک ساعت زیبا نیز داشته باشد. در کنار ساعت، گردنبند هم می‌تواند یک گزینه خوب برای شما باشد. باید انتخاب کنید که فقط ساعت می‌خواهید یا گردنبند و دستبند هم می‌خواهید. شاید خرید هر سه مورد با هم کمی برای شما هزینه‌بر باشد ولی مطمئنا پارتنر شما ارزش این هزینه را دارد، چون شما را دوست دارد.

همچنین بخوانید  نشانه های پایان رابطه عاطفی
اکسسوری مردانه

کتاب

خریدن کتاب به عنوان هدیه ولنتاین برای آقایان خیلی مرسوم نیست ولی شاید بهتر است که کمی این فرهنگ را دستکاری کنیم و کتاب را نیز بین هدایای ولنتاین جای دهیم. بسیاری از روابط به دلیل عدم آگاهی کافی آقایان نسبت به همراه‌شان به جدایی منجر می‌شوند. شاید با خریدن کتاب‌هایی در مورد احساسات زنان در کنار دیگر هدایا به او کمک کنید تا شما را بیشتر بشناسد و رابطه محکم‌تری با هم داشته باشید.

هدیه کتاب

پلی استیشن 4 یا 5

از هرچه بگذریم سخن دوست خوش‌تر است! خانم‌های عزیز، اگر واقعاً عاشق همسرتان هستید، لطفاً برای آن‌ها PS4 یا PS5 بخرید. گیم زدن یکی از تفریحات آقایان است و اگر همچین هدیه‌ای از طرف شما دریافت کنند، عشق‌شان نسبت به شما بیشتر خواهد شد، زیرا شما برای او هدیه‌ای خریدید که می‌تواند یک سرگرمی موقت برای او باشد.

پلی استیشن 5

ایکس باکس

ایکس باکس هم مثل PS4 و PS5 یک گزینه عالی برای هدیه ولنتاین برای آقایان است. مردها عاشق بازی کردن هستند و اگر این موضوع را درک کنند که همسرشان از بازی کردن آن‌ها ناراحت نمی‌شود، خیلی خیلی خوشحال می‌شوند. بسیاری از خانم‌ها بازی کردن را برای مردان خود منع کرده‌اند که این واقعاً وحشتناک است. شما با انتخاب بهترین بازی‌های ایکس باکس می‌توانید اوقات خوبی را در کنار پارتنرتان بگذرانید.

ایکس باکس

کتونی

کتونی را از یاد نبرید. شاید دیده باشید که دوست پسرتان خیلی برای کتونی‌های خود ارزش قائل است، پس اگر اینطور است، چرا نباید برای ولنتاین یک جفت کتونی برای او بخرید؟ البته به شما پیشنهاد می‌کنم اگر قصد دارید برای دوست پسر یا همسرتان کتونی بخرید، حتماً او را همراه خود ببرید. چون مطمئنن شما خیلی علاقه‌ای به کتونی ندارید، نمی‌توانید بهترین انتخاب را برای او داشته باشید.

همچنین بخوانید   10 سوال مهم که قبل از شروع رابطه باید از پارتنر خود بپرسید
کتونی

خوراکی

خوراکی خیلی هدیه جذابی برای ولنتاین برای آقایان نیست، اما هر چیزی از طرف شما برای پارتنرتان جذاب و دوست‌داشتنی است. اما در هدیه دادن خوراکی برای ولنتاین به آن‌ها باید خلاقیت زیادی به خرج بدهید. چون خوراکی به خودیِ خود فاکتور جذابی برای ارائه ندارد، پس بهتر است خودتان وارد بازی شوید و یک طراحی جذاب برای خوراکی‌ها ارائه کنید.

خوراکی هدیه

تلفن همراه

و اما آخرین پیشنهاد ولی شاید یکی از کارآمدترین پیشنهادها، خریدن موبایل به عنوان هدیه ولنتاین برای آقایان! ما در زندگی روزمره خود از هیچ چیزی بیشتر از تلفن همراه‌مان استفاده نمی‌‌کنیم. معمولاً مردها تلفن همراه ساده‌ای در اختیار دارند و ترجیح می‌دهند به جای هزینه‌های زیاد برای تلفن همراه، با خانواده و دوستان خوش باشند. پس اگر شما یک تلفن همراه خوب برای او کادو بخرید، او را مطمئنا خوشحال خواهید کرد.

تلفن همراه و تبلت

شاید بهتر باشد در ادامه همین مقاله به ساعت هوشمند نیز اشاره کنیم. در بخش‌های قبلی گفتیم که مردها عاشق ساعت هستند، چون جذابیت خاصی به استایل آن‌ها می‌دهد. اما اگر به جای یک ساعت عادی، یک ساعت هوشمند زیبا داشته باشند که با تلفن همراه‌شان سینک شده باشد، خوشحال‌تر از قبل خواهند شد.

حرف آخر

امیدواریم که امسال بتوانید هدیه‌‌ای درخور و ارزشمند برای همسر، پارتنر یا پدرتان تهیه کنید. اگر به نظر شما جای یک هدیه در این لیست خالی است، لطفاً در بخش کامنت‌ها به آن اشاره کنید.

حسن اسدی
حسن اسدی

من حسنم، 20 سالمه و دانشجوی جامعه شناسی هستم(البته فعلاً، شاید تا یکی دوماه دیگه اخراج بشم.) نکته دیگه ای هم نیست دیگه، خدافظ.

چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط