Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ سبک زندگی @ خانه و دکوراسیون @ 15 ایده نورپردازی سقف آشپزخانه برای جذاب تر کردن آن

15 ایده نورپردازی سقف آشپزخانه برای جذاب تر کردن آن

by | 19 شهریور 1402 | خانه و دکوراسیون | 0 comments

روشی که ما آشپزخانه خود را روشن می‌کنیم بر عملکرد فضا و احساس ما هنگام گذراندن وقت در آنجا تأثیر می‌گذارد. با وجود این، نورپردازی اغلب در پروژه بازسازی آشپزخانه جز کارهای آخر است. آخرین جزئیات بعد از کابینت‌ها، لوازم خانگی، کاشی‌ها و میزهای گرانیتی. بنابراین جای تعجب نیست که اغلب مقداری از بودجه برای این عنصر حیاتی باقی می‌ماند. بیشتر اوقات، بر خلاف برخی از فضاهای دیگر خانه که می‌توانیم از نورپردازی تاکیدی یا تزئینی استفاده کنیم، در آشپزخانه به نورپردازی نیاز داریم. بنابراین، امروز اجازه دهید پیش برویم و 15 ایده نورپردازی سقف آشپزخانه را در زیر بررسی کنیم.

Beaver Creek Contemporary

Beaver Creek Contemporary

این نمایشگاه دارای سقف های شناور، روشنایی فرو رفته، روشنایی کاو در اتاق خانواده و سوراخ های مربعی در سقف چوبی افتاده است. آویزهای تزئینی با ایجاد یک لمسه تزئینی به آشپزخانه، طراحی را کامل می کنند.

آشپزخانه کلگری

آشپزخانه کلگری

این آشپزخانه معاصر کلگری دارای آویزهای فوق العاده‌ای است که به زیبایی از سقف می‌افتند. جدا از تکمیل سقف و پیشخوان آشپزخانه، این آویزها واقعا خیره کننده هستند و تاثیر زیبایی در نورپردازی سقف آشپرحانه دارند.

همچنین بخوانید  بهترین نکات نورپردازی خانه که باید بدانید

خانه اسکله

خانه اسکله

چیدمان آشپزخانه حتی زمانی که کمی سنتی به نظر می‌رسد فوق العاده است. اضافه کردن نورپردازی آویز صنعتی به این فضا باعث شد تا طراحی آن به موجودی بالاتر تبدیل شود! کاملا خیره کننده!

دره پورتولا

دره پورتولا

آشپزخانه به طور کامل بازسازی شد و با وسایل کارآمد پیشرفته تجهیز شد. کاشی Backsplash به پالت رنگ منحصر به فرد خانه اضافه می‌کند. DeLisle تصمیم گرفت رنگ‌های تند مانند آبی پروس، سبز چمنی و صورتی را انتخاب کند که با رنگ‌های خاکی‌تری مانند سفالی، طلایی و شنی ترکیب شده است.

Seda Deck

Seda Deck

طراح گفت که آنها سقف را برداشتند و بلند کردند و آن را با یک سقف تیرهای شیروانی و نمایان جایگزین کردند و آن را روی عرشه جدید گسترش دادند. نصب پنجره‌های گوشه‌ای بدون درز و درب‌های کشویی بدون پست، یک محیط فضای باز پر نور ایجاد می‌کند.

اقامتگاه ساحلی معاصر

در مورد نشان دادن آن یخچال شرابی، گزینه دیگر این است که آن را به صورت رو به فضای مجاور آشپزخانه قرار دهید.

اکولوژی مونترال

اکولوژی مونترال

این خانواده به دلیل عدم وجود مایکروویو منتشر کننده EMF، فضای آشپزخانه بیشتری دارند. کارسنتی می‌گوید: «مقاومتی برای درک تصمیمات ما وجود داشت. اما اکنون افرادی که روی خانه کار کرده‌اند نتیجه را می‌بینند و شروع به درک این موضوع کرده‌اند که رویکرد ما منطقی است.»

همچنین بخوانید  نرده چوبی راه پله، نکات مهم و راهنمای انتخاب

زندگی مدرن در رودخانه

گوشه شیشه‌ای بالای پیشخوان قطعاً مانند نورپردازی منحصر به فرد موجود در این آشپزخانه خیره کننده است.

خانه سنتی دریاچه ای مدرن

خانه سنتی دریاچه ای مدرن

ما عاشق ترکیب رنگ‌ها در این فضای آشپزخانه هستیم. زردها به خوبی با سفید و آبی که در اینجا دیده می‌شوند تکمیل و ترکیب می‌شوند. نورپردازی کمی صنعتی است که این آشپزخانه سنتی را کمی سرگرم کننده و روشن‌تر کرده است.

رویای سانتا باربارا

رویای سانتا باربارا

کابینت‌های متحد در کابینت سازی این آشپزخانه بسیار عالی عمل کردند و مبلمان مورد استفاده برای چهارپایه‌ها نیز جذاب است. نورپردازی کمی معاصرصنعتی است که ظاهر این فضا را کامل می‌کند. کمی شبیه یک قطعه مکالمه است و مطمئناً کاربردی است.

خانه سبز کنکورد

خانه سبز کنکورد

چراغ‌های آویز بزرگ، افراد زیادی را می‌ترساند. اما دلیلی وجود ندارد که لامپ‌های آویز بالای سر باید کوچک باشند. بزرگ شدن بیش از حد تأثیر زیادی می‌گذارد و واقعاً می‌تواند یک اتاق ساده را زنده کند.

کابین بندر عقاب

کابین بندر عقاب

بامبو یک منبع به سرعت تجدید پذیر است و به طور طبیعی قوی‌تر و سخت‌تر از سایر چوب‌های سخت است. در این آشپزخانه، Plyboo، یک محصول بامبو دارای گواهی FSC، در یک قاب چوبی تیره‌تر برای ظاهری عجیب و غریب قرار گرفته است. به نورپردازی توجه کنید که با تمام رنگ‌های محیط خود تضاد دارد و همچنان برجسته است.

همچنین بخوانید  8 تکنیک ساخت و ساز ساختمان ضد زلزله

فضای سبز

فضای سبز

به گفته طراح این کابینت ها از Plato Woodwork هستند. تمام روشنایی آشپزخانه (به جز وسایل سقفی) LED است. پنل‌های پشت اسپلش از Lumicore و رویه ها از Cesarstone هستند. یخچال‌های ترمادور به ظاهر شیک کلی فضا افزوده‌اند

آشپزخانه شیشه ای صورتی

آشپزخانه شیشه ای صورتی

در اینجا برداشت دیگری از آشپزخانه‌های صورتی از Mal Corboy است. این فضا قطعاً زنانه است.

پنجره

این چیدمانی است که بیشتر در آشپزخانه‌های مدرن و امروزی دیده می‌شود. این امکان وجود دارد که شرکت کابینت شما کابینت بلند تک فر را ارائه دهد. و آیا به چراغ آویز تک بادکنکی توجه کردید؟ قطعا خیره کننده است.

سخن آخر

از یک متخصص، رندال وایتهد، راهنمایی دریافت کردیم، او گفت که باید حدود 10 درصد از بودجه خود را برای نورپردازی اختصاص دهید. پنج درصد از آن صرف نصب و راه اندازی می‌شود، در حالی که 5 درصد دیگر برای نصب است. این اطلاعات واقعاً باید در نظر گرفته شوند زیرا نور به اندازه صندلی‌هایی که برای آشپزخانه خود می‌خریم مهم است! به هر حال، اگر می‌خواهید بیشتر در مورد نورپردازی ببینید، 15 طرح نور آویز مدرن و شیک را بررسی کنید و نظر خود را در مورد 15 نورپردازی سقفی زیبای آشپزخانه به ما بگویید.

admin
admin
چطور بود؟
+1
2
+1
3
+1
8
+1
4
+1
2
+1
1
+1
3

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط