Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ سبک زندگی @ خانه و دکوراسیون @ بررسی بخارپزهای فیلیپس

بررسی بخارپزهای فیلیپس

by | 28 دی 1401 | خانه و دکوراسیون | 0 comments

ما در دورانی زندگی می‌کنیم که زندگی ما بیش از پیش بی تحرک و مکانیزه شده است، بنابراین حداقل برای سلامت بدن بهتر است غذاهای سالم‌تری بخوریم. می‌توان گفت سالم‌ترین روش طبخ غذا که تمام خواص خود را حفظ کند، بخارپز است. اینجاست که داشتن یک بخارپز با کیفیت و کاربردی برای هر خانه‌ای ضروری است. امروز در این مقاله تصمیم داریم بخارپز فیلیپس را بررسی کنیم. تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

بهترین مدل بخارپز فیلیپس

در مقاله قبل درباره برند بلزا صحبت کردیم. همانطور که گفتیم بخارپز کردن غذا یکی از بهترین و سالم‌ترین روش‌های طبخ غذا است و پختن غذا به این ترتیب باعث حفظ تمام ویتامین‌ها و مواد مغذی غذا می‌شود. به همین دلیل قصد داریم تعدادی از محبوب‌ترین و بهترین مدل‌های بخارپز فیلیپس را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم جزء کسانی هستید که به سلامت بدن خود اهمیت می‌دهید، حتما پیشنهاد می‌کنیم این قسمت از مقاله را با دقت بیشتری مطالعه کنید تا با برخی از بهترین و پرفروش ترین مدل های بخارپز موجود در بازار آشنا شوید.

1. بخارپز Philips HD 9115

بخارپز فیلیپس مدل HD 9115 یکی از مدل‌های پرطرفدار و باکیفیت این برند است که می‌تواند غذاهای سالم، خوش طعم و معطر را برای شما به ارمغان بیاورد. این محصول دارای دو طبقه است که می‌توانید دو نوع غذای مختلف را بخارپز کنید و یا می‌توانید در طبقه پایین مرغ یا گوشت و در طبقه بالا سبزیجات و چاشنی‌های مختلف را قرار دهید تا عطر و اسانس آنها روی مرغ و گوشت شما بریزد. یکی دیگر از ویژگی‌های این بخارپز داشتن محفظه مجزا برای بخارپز کردن تخم مرغ است. این دستگاه مجهز به فناوری عطر افشان است. با کمک این قابلیت می‌توانید هر نوع ادویه، چاشنی یا عطر غذایی را بنا به ذائقه خود به محفظه مخصوص اضافه کنید تا با بخار به داخل غذای شما دمیده شود.

همچنین بخوانید  گیاهان آپارتمانی با منحصر به فردترین برگ ها

ظرفیت این بخار پز 5 لیتر است و با توان 900 وات می‌تواند در مدت زمان کوتاهی هر نوع غذایی را برای شما بخارپز کند. از دیگر ویژگی های این دستگاه می‌توان به شستشوی تمامی قطعات این دستگاه به جز قسمتی که موتور در آن قرار می‌گیرد در ماشین ظرفشویی اشاره کرد.

سایت پیشنهادی: چنانچه نیاز به تعمیر پلوپز داشتید می‌توانید با خیال راحت پلوپز خود را به نمایندگی تعمیر پلوپز در تهران بسپارید و مطمئن باشید که با قطعات اورجینال و با کمترین هزینه دستگاه شما را تعمیر خواهند کرد.

2. بخارپز Philips HD 9120

نمی‌توان گفت که بهترین و کامل‌ترین است، اما بی‌شک یکی از بهترین و کامل‌ترین بخارپزهای موجود در بازار ایران، بخارپز فیلیپس HD 9120 است. این بخارپز می‌تواند انواع غذاها حتی فرنی، سوپ و برنج را بپزد. به لطف عملکرد تقویت کننده طعم، می‌توانید طعم‌ها و عطرهای جدیدی را در غذا ایجاد کنید. با کمک این قابلیت می‌توانید هر طعم دلخواه از وانیل، زعفران، هل و گلاب را به انواع ادویه‌ها و سبزیجات معطر به غذا اضافه کنید، البته نه طبق معمول، بلکه به کمک روشی جدید و ابتکاری. در این روش چاشنی‌ها و طعم دهنده‌ها به کمک بخار در غذا دمیده می‌شوند و طعم بی نظیری در آنها ایجاد می‌کنند.

همچنین بخوانید  همه چیز در مورد دکوراسیون پذیرایی

از دیگر ویژگی‌های این دستگاه کاربردی و همه کاره می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای محفظه جمع آوری سیم
  • مجهز به پایه های ضد لغزش
  • دارای ظرف مخصوص برای بخارپز کردن تخم مرغ
  • دارای ظرفی برای دم کشیدن برنج و تهیه سوپ
  • قابلیت تنظیم بخار بر اساس غذاهای مختلف
  • امکان افزودن آب به دستگاه در حین پخت
  • دارای تایمر
  • سیستم خاموش و روشن خودکار
  • قابلیت شستشوی قطعات در ماشین ظرفشویی

3. بخارپز Philips HD 9160

با بخار پز Philips HD 9160 می‌توانید طعم جدیدی از غذای بخار پز را تجربه کنید. این بخارپز با استفاده از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا طراحی شده است و به همین دلیل طعم غذاهایی که در آن بخارپز می‌شود بهتر است. این بخار پز برای تمام کسانی که به سلامتی خود اهمیت می‌دهند و یا رژیم دارند مناسب است. برخلاف سایر مدل‌های موجود در بازار که همگی دارای بدنه پلاستیکی هستند، این مدل از بخارپزهای با کیفیت فیلیپس دارای بدنه بیرونی فلزی اما با سبدهای پلاستیکی است. این بخارپز مجهز به سیستم بخار دهی بسیار ملایمی است که می‌تواند حتی ماهی‌هایی که بافت بسیار نرمی دارند را بدون تغییر در شکل بخارپز کند.

همچنین بخوانید  مولتی کوکر چیست و چه کاربردی دارد؟

همانطور که می‌دانید اگر دمای پخت غذاها و سبزیجات پروتئینی پایین باشد و زمان پخت طولانی باشد، تمام ویتامین‌ها و مواد مغذی از بین می‌رود، اما این بخارپز مجهز به دکمه شروع سریع با حرارت بالا است که می‌تواند با چرخش دستگاه در چند ثانیه روشن شود به حداکثر دما برسد. ظرفیت 7 لیتری این بخارپز مناسب برای یک خانواده 5 تا 7 نفره است. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به داشتن بیش از 10 برنامه پخت اشاره کرد. در واقع مهم‌ترین ویژگی این دستگاه این است که می‌توانید تمام سبدها و لایه‌ها را از روی آن جدا کنید و یک مرغ مناسب را به همراه سبزیجات بخارپز کنید. باتوجه به اینکه یک پلوپز چندکاره قابلیت بخارپز را داد ممکن است بخواهید یک پلوپز خریداری کنید و با یک تیر چند نشان بزنید. اگر این تصمیم را دارید و برند تفال را انتخاب کرده‌اید بهتر است سری به مقاله ” مقایسه پلوپز چندکاره تفال و پلوپز دیجیتال تفال” بزنید.

parinazzz

parinazzz

چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط