Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ بهترین ها @ بهترین انواع ساعت هوشمند برای کودکان

بهترین انواع ساعت هوشمند برای کودکان

by | 29 آذر 1402 | بهترین ها, موبایل و کامپیوتر | 0 comments

ساعت هوشمند برای کودکان روشی مطمئن و مفید برای خانواده‌ها هستند تا وارد کودکان خود را وارد دنیای آنلاین کنند. آنها به شما این امکان را می‌دهند که با فرزندتان در ارتباط بمانید و امنیت او را حتی زمانی که با هم نیستید تضمین کنید. با ویژگی‌های GPS، می‌توانید موقعیت مکانی فرزندتان را ردیابی کنید و مطمئن شوید که بعد از مدرسه سالم به خانه رسیده است. عملکردهای ارسال پیامک به بچه ها امکان می‌دهد به والدین خود پیام بدهند و برای بازی‌های خودجوش اجازه بگیرند.

هنگام انتخاب یک ساعت هوشمند برای کودکان، سن، سطح بلوغ، بودجه شما، و کنترل‌ها و ویژگی‌هایی که برای خانواده‌تان مفید است را در نظر بگیرید. مهم است که در هنگام معرفی هر دستگاه هوشمند، درباره ایمنی اینترنت صحبت کنید و انتظارات را در مورد استفاده از فناوری تعیین کنید. بر اساس آزمایش‌ها و بینش‌هایمان، برخی از بهترین ساعت‌های هوشمند برای کودکان را فهرست کرده‌ایم.

حتماً مقاله “بهترین برنامه های کاربردی ساعت هوشمند ۲۰۲۴” را مطالعه کنید.

هنگام انتخاب ساعت هوشمند برای کودکان چه نکاتی را باید در نظر گرفت

هنگامی که به دنبال ساعت هوشمند برای کودکان هستید، مهم است که ساعتی را پیدا کنید که با سن آنها مطابقت داشته باشد و نیازهای والدین و کودک را برآورده کند. برخی از ساعت‌های هوشمند دارای ویژگی‌های پیشرفته‌تر هستند، در حالی که برخی دیگر ساده‌تر هستند و برای کودکان کوچک‌تر مناسب‌تر هستند. پیشنهاد می شود که والدین اغلب ساعت های هوشمند را به عنوان گامی برای داشتن یک گوشی هوشمند معرفی کنند.

در اینجا چند فاکتور برای در نظر گرفتن وجود دارد:

سن هدف: ساعت‌های هوشمند مناسب برای کودکان برای گروه‌های سنی خاص طراحی شده‌اند. آنها ممکن است مضامین یا ویژگی‌هایی داشته باشند که برای بچه‌های کوچکتر خیلی پیچیده یا برای بچه‌های بزرگتر خیلی کودکانه باشد. ساعت هوشمندی انتخاب کنید که فرزندتان از بستن و استفاده از آن هیجان زده شود.

عمر باتری: ردیاب‌های فعالیت معمولا یک باتری قابل شارژ دارند که چندین هفته دوام می‌آورد. با این حال، ساعت‌های هوشمند با امکانات کامل که به شبکه‌های تلفن همراه متصل می‌شوند معمولاً باید روزانه شارژ شوند. نوع صفحه نمایش، بلندگوی داخلی و دوربین می تواند بر عمر باتری تأثیر بگذارد.

اتصال سلولی: ساعت های هوشمند برای کودکان می‌توانند به طور مستقل بدون نیاز به گوشی هوشمند کار کنند. آنها اتصال سلولی خود را دارند که ممکن است نیاز به هزینه ماهانه داشته باشد. برخی از ساعت‌ها با هر سرویس تلفن همراه کار می‌کنند، در حالی که برخی دیگر به ارائه دهندگان خاصی محدود می‌شوند.

کنترل‌های والدین: ساعت‌های هوشمند مناسب برای کودکان، ویژگی‌های کنترل والدین مختلفی را ارائه می‌کنند. والدین می‌توانند از یک برنامه تلفن هوشمند برای تنظیم تنظیمات، محدود کردن عملکرد و کنترل افرادی که می‌توانند از طریق ساعت با فرزندشان تماس بگیرند، استفاده کنند.

بازی‌ها و فعالیت‌های داخلی: بسیاری از ساعت‌های هوشمند برای کودکان بازی‌های موضوعی و فعالیت‌های تعاملی ارائه می‌دهند. گزینه‌های موجود را در نظر بگیرید و مطمئن شوید که مناسب سن هستند.

برنامه‌های موجود: برخی از ساعت‌های هوشمند مناسب کودکان دارای فروشگاه‌های اپلیکیشن هستند که والدین می‌توانند برنامه‌های اختیاری را اضافه کنند. با این حال، قابلیت‌های ساعت اغلب توسط برنامه‌های از پیش نصب شده تعیین می‌‎شود. به عنوان مثال، Apple Watch SE با هزاران برنامه به Apple Watch App Store دسترسی دارد.

بهترین ساعت های هوشمند برای کودکان

1. TickTalk 4

ساعت هوشمند TickTalk 4
مشخصات فنی  شرح
ویژگی های ارتباطی  تماس‌های ویدیویی، صوتی و Wi-Fi، قابلیت Talk-To-Text با پاسخ‌های متنی از پیش تعیین شده، پیام‌های صوتی، عکس‌ها، ایموجی‌ها و GIF  
مکانیسم های ایمنی  ردیاب GPS پیشرفته برای ردیابی موقعیت مکانی در زمان واقعی، ویژگی SOS اضطراری، بیش از 20 کنترل قابل تنظیم والدین  
سلامت و انضباط  ردیاب فعالیت یکپارچه، اهداف گام روزانه، حالت مزاحم نشوید، یادآورهای قابل تنظیم برای کارهای ضروری  
سرگرمی و خلاقیت  پخش موسیقی نامحدود با خانواده iHeartRadio (انحصاری برای کاربران ایالات متحده)، دوربین فیلمبرداری دوگانه 5 مگاپیکسلی برای عکس/فیلم  
دوام و عمر باتری  درجه مقاومت در برابر آب IP67، فناوری ضد ضربه و سقوط، بیش از 100 ساعت زمان آماده به کار  
مناسب برای هدیه  ایده آل برای پسران، ارائه سرگرمی و آرامش ذهن برای سال های آینده  

TickTalk 4 به طور کلی بهترین ساعت هوشمند برای کودکان است. این ساعت هوشمند به دلیل برخورداری از طیف گسترده ای از ویژگی‌های چشمگیر متمایز است. دارای دو دوربین داخلی است و می‌تواند به شبکه تلفن همراه AT&T یا T-Mobile متصل شود. این بدان معناست که بچه‌ها می‌توانند تماس‌های ویدیویی، تماس صوتی و ارسال پیام‌های متنی برقرار کنند. همچنین دارای ویژگی‌های اضطراری و SOS و همچنین قابلیت پخش موسیقی از طریق دسترسی خانوادگی iHeartRadio است.

همچنین بخوانید  معرفی بهترین انیمیشن های 2022

والدین از طریق 20 کنترل والدین بر ساعت کنترل دارند. آنها می‌توانند تصمیم بگیرند که فرزندشان با استفاده از گوشی هوشمند خود به کدام ویژگی‌ها دسترسی داشته باشد. این ساعت فهرستی از مخاطبین از قبل تأیید شده دارد که ارتباط کودک با آنها را محدود می‌کند. همچنین دسترسی به شبکه‌های اجتماعی، بازی‌ها و مرور اینترنت نامحدود را مسدود می‌کند. والدین می‌توانند ساعت را در زمان واقعی ردیابی کنند، ببینند فرزندشان کجا بوده است و مسیرهایی را که طی کرده است مشاهده کنند. این باعث آرامش خاطر در مورد مکان فرزندشان می‌شود.

مزایا:

  • ویژگی‌های چشمگیر: تماس تصویری، تماس صوتی و پیام متنی
  • بیشتر از 20 کنترل والدین
  • در حالی که بازی‌ها، شبکه‌های اجتماعی و مرور وب را مسدود می‌کند، موسیقی مناسب بچه‌ها را پخش می‌کند

معایب:

  • خدمات تلفن همراه به صورت پرداختی انجام می‌شود، بنابراین نیازی به طرح قرارداد نیست
  • ممکن است ساعت روی مچ دست کودک کمی حجیم باشد.

2. Gabb Watch 3

مشخصات فنی  شرح
ویژگی های ارتباطی  تماس‌های صوتی، پیام‌های متنی (صوتی، از پیش برنامه‌ریزی‌شده، شکلک‌ها، پیام‌های سفارشی)، مدیریت شده توسط والدین در برنامه MyGabb  
مناطق امن  والدین می توانند مناطق تعیین شده را ایجاد کنند و هنگامی که کودک آن مناطق را ترک می کند یا وارد می شود، اعلان دریافت می کنند  
رده سنی مناسب  بدون محدودیت سنی؛ بستگی به نیازهای والدین و فرزند برای تماس، پیامک، مهارت های اولیه دیجیتال، ردیابی GPS و مناطق امن دارد.  
باندهای تماشا  نوارهای ساعت سیلیکونی رنگارنگ، ورزشی و جنگ ستارگان در دسترس است. باندهای Gabb Watch 2 با Gabb Watch 3 سازگار است  
محافظ صفحه  برای محافظت در برابر خراش و ترک گنجانده شده است  
دوربینGabb Watch 3 دوربین ندارد. فقط Gabb Phone و Gabb Phone Plus دوربین دارند  
قابلیت بلوتوث  Gabb Watch 3 و تمامی گوشی های Gabb دارای قابلیت بلوتوث هستند  
مقاومت در برابر آب  مقاوم در برابر آب (ضد آب نیست)؛ می تواند قطرات آب را بدون آسیب تحمل کند. دارای استاندارد IP68 مقاومت در برابر آب  
عمر باتری  تا 12-48 ساعت بسته به استفاده؛ برخی ویژگی‌ها مانند Gabb Go و ردیابی GPS ممکن است باتری را سریع‌تر تخلیه کنند  
بروز رسانی نرم افزار  دو نوع به‌روزرسانی: «به‌روزرسانی برنامه‌ها» در برنامه Gabb ID و به‌روزرسانی برنامه در صفحه تنظیمات. اتصال Wi-Fi مورد نیاز است  

Gabb Watch 3 نسبت به نسل قبلی خود، Gabb Watch 2 پیشرفت کرده است. هنوز تماس و پیام متنی نامحدود را به همراه توانایی ارسال پیام‌های متنی از پیش ساخته شده ارائه می‌دهد. با این حال، اکنون شامل صفحه کلید نرم افزاری، ویژگی گفتار به متن و سایر روش‌های ارتباطی مناسب برای همه سنین است. این ساعت دارای شیشه بالایی قوی‌تر و مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است. تماس صوتی را ارائه می‌دهد، اما تماس تصویری را ارائه نمی‌دهد. حداکثر 100 مخاطب از قبل تأیید شده را امکان پذیر می‌کند، که بیشتر از ساعت‌های هوشمند دیگر برای کودکان است. ویژگی‌های اضافی شامل تصاویر پس زمینه سفارشی، ماشین حساب، ردیاب گام و فعالیت، و حیوان خانگی مجازی است که بچه‌ها می‌توانند از آن مراقبت کنند، شبیه به تاماگوچی.

همچنین بخوانید  11 مکان شگفت انگیز کانادا در تابستان

Gabb Watch 3 برای بچه‌های کوچک‌تر یا خانواده‌هایی که ترجیح می‌دهند دسترسی به بازی‌ها، اینترنت یا دوربین را محدود کنند، انتخاب خوبی است. در حالی که برخی از نوجوانان ممکن است از نبود دوربین و بازی ناامید شوند، والدین از سادگی ساعت، لیست تماس‌های گسترده، حالت‌های متعدد زمان بی‌صدا (برای مدرسه و شبانه) و هشدارهای زمانی که کودک مدرسه یا خانه را ترک می‌کند، بیشتر ترجیح می‌دهند. همچنین در کلاس درس کمتر حواسش را پرت می‌کند.

مزایا:

  • ویژگی SOS/اعلان اضطراری داخلی
  • مناطق امن برای هشدار به والدین هنگام ورود یا خروج کودک از مکان‌های خاص
  • گزینه‌های مختلف پیامک، نه فقط پیام های از پیش تعیین شده

معایب:

  • بدون قابلیت عکس

3. اپل واچ SE

امکانات  شرح
اتصال سلولی  حتی بدون آیفون خود متصل بمانید. حتی در سفرهای بین‌المللی، پیام‌های متنی ارسال کنید، تماس برقرار کنید و موسیقی را با اتصال سلولی پخش کنید. نیازی نیست آیفون خود را در نزدیکی داشته باشید.  
ویژگی های بهداشتی و ایمنی  در صورت نیاز با ویژگی هایی مانند تشخیص تصادف، تشخیص سقوط و کمک اضطراری کمک دریافت کنید. اطلاعاتی در مورد سلامت خود به دست آورید، از جمله اعلان‌هایی برای ریتم نامنظم، ضربان قلب بالا یا پایین.  
سازگار با  کپارچه با دستگاه ها و سرویس های اپل شما کار می کند. قفل مک خود را به طور خودکار باز کنید، دستگاه های خود را پیدا کنید و با Apple Pay پرداخت کنید. به آیفون 8 یا بالاتر با آخرین نسخه iOS نیاز دارد.  
مقاومت در برابر آبمقاوم در برابر آب تا عمق 50 متر. در سه پوشش موجود است و دارای یک قاب پشتی بازطراحی شده و منطبق با رنگ است که با استفاده از فرآیند تولید جدید، انتشار کربن را تا بیش از 80 درصد کاهش می دهد.  
به راحتی قابل تنظیم  از بین اندازه ها، رنگ ها و باندهای مختلف انتخاب کنید تا اپل واچ خود را سفارشی کنید. از صفحه های ساعت با پیچیدگی های متناسب با علایق خود لذت ببرید.  
تناسب اندام  اپلیکیشن پیشرفته Workout گزینه های آموزشی جدید و معیارهای پیشرفته ای را برای ردیابی عملکرد شما ارائه می دهد. اپل واچ شامل سه ماه Apple Fitness+ رایگان است.  
تنظیمات خانواده  از Family Setup برای مدیریت Apple Watch برای اعضای خانواده که آیفون ندارند استفاده کنید.  

Apple Watch SE (نسل دوم) GPS + Cellular یک ساعت هوشمند برای کودکان 10 سال به بالا است. دارای ویژگی‌هایی مانند کنترل والدین، پیامک، موسیقی و ردیابی GPS است. دوربین یا تماس تصویری ندارد.

با به‌روزرسانی‌های جدید iOS 17 و watchOS 10، والدین می‌توانند Apple Watch فرزندشان را از طریق ویژگی Family Setup کنترل کنند. نسخه GPS + Cellular ساعت شماره تلفن مخصوص به خود را دارد و والدین می توانند تصمیم بگیرند که کودک با چه کسی می‌تواند ارتباط برقرار کند و مکان خود را ردیابی کند. اگر یک Apple Watch SE برای کودک خود می‌گیرید، توصیه می‌شود برای عملکرد کامل، نسخه GPS + Cellular را انتخاب کنید.

همچنین بخوانید  30 تا از پرکاربردترین اپلیکیشن های اندروید که به آن ها نیاز خواهید داشت

این ساعت هوشمند تماس صوتی، پیامک، پخش موسیقی، دسترسی به شبکه‌های اجتماعی و مرور اینترنت را ارائه می‌دهد. والدین می‌توانند کنترل‌های اختیاری والدین را برای محدود کردن برخی ویژگی‌ها فعال کنند. همچنین می‌توان از آن با ApplePay برای پرداخت‌های راحت استفاده کرد.

اپل واچ SE با سلولار برای هماهنگی فعالیت‌های بعد از مدرسه عالی است. دارای رابطی است که با دستگاه‌های موجود آنها متصل می‌شود، استفاده آسان، قابل اعتماد است و کنترل‌های والدین عالی دارد. فرزند او از ردیاب فعالیت و پرسیدن سوالات سیری لذت می‌برد.

مزایا:

  • این یک ساعت هوشمند با ویژگی‌های زیادی است.
  • این به خوبی با iMessages کار می کند، بنابراین می‌توانید به راحتی پیام ارسال و دریافت کنید.
  • می‌توانید به موسیقی، پادکست گوش دهید و از برنامه‌های مختلف استفاده کنید.

معایب:

  • گران است
  • دوربین یا قابلیت برقراری تماس ویدیویی ندارد.

4. Fitbit Ace 3 Activity Tracker For Kids

امکانات  شرح
عمر باتری  بچه‌ها می‌توانند با حداکثر ۸ روز عمر باتری، زمان بیشتری را به جابجایی و زمان کمتری برای شارژ بگذرانند (بسته به استفاده و سایر عوامل متفاوت است).  
چهره های ساعت متحرک  صفحه‌های ساعت متحرک ساعت با حرکت بیشتر بچه‌ها در طول روز رشد و توسعه پیدا می‌کنند و بازخورد بصری و انگیزه ارائه می‌دهند.  
ردیابی فعالیت تمام روز  این ساعت فعالیت کودکان را در طول روز ردیابی می کند و نشان می دهد که چگونه عادات سالم به زندگی سالم تر کمک می کند.  
ردیابی خواب و یادآوری زمان خواب  بچه‌ها می‌توانند با ردیابی خواب، یادآوری‌های زمان خواب و زنگ‌های بی‌صدا عادت‌های خواب سالمی را برای ایجاد یک روال خواب ثابت ایجاد کنند.  
مقاومت آب  Fitbit Ace 3 تا عمق 50 متری در برابر آب مقاوم است و برای مهمانی های استخری مناسب است و در هنگام ناهار در برابر ریختن آب مقاوم است.  
مدیریت حساب خانوادگی  یک حساب خانوادگی به والدین اجازه می دهد تا Ace 3 فرزندشان و ساعت یا ردیاب Fitbit خود را از یک مکان مناسب مدیریت کنند و مدیریت و نظارت را ساده می کند.  

Fitbit Ace 3 یک ردیاب فعالیت است که برای کودکان طراحی شده است. دارای کنترل والدین است و زمان را مانند یک ساعت معمولی نمایش می‌دهد. برخلاف ردیاب‌های تناسب اندام بزرگسالان، مواردی مانند کالری، ضربان قلب یا کاهش وزن را ردیابی نمی‌کند. در عوض، هدف اصلی آن تشویق کودکان به فعال ماندن با یادآوری حرکت و کشش در طول روز است. این ساعت چالش‌های فعالیت روزانه را ارائه می‌کند و همچنین ویژگی‌هایی مانند یادآوری زمان خواب، چهره‌های متحرک ساعت و ردیابی خواب را ارائه می‌دهد. این یک انتخاب عالی برای آشنا کردن بچه ها با پوشیدن ساعت و آموزش مدیریت زمان به آنها است.

مزایا:

  • این اولین ساعت ساده برای بچه‌ها است که به آنها کمک می‌کند در مسیر درست نگه داشته شوند.
  • بچه‌ها را تشویق می‌کند تا با نشان‌ها و سایر مشوق‌ها فعال باشند.
  • باتری برای مدت طولانی (تا 8 روز) دوام می آورد و تا عمق 50 متری در برابر آب مقاوم است.

معایب:

  • گزینه‌های ارتباطی ندارد، بنابراین بچه ها نمی‌توانند پیامک ارسال کنند یا تماس برقرار کنند.
  • قابلیت ردیابی GPS را ندارد.

5. Garmin Vívofit Jr. 3

امکاناتشرح
بادوام و دوستدار شنا  ردیاب تناسب اندام بادوام و مناسب برای شنا است و آن را برای پوشیدن روزمره و فعالیت های آبی مناسب می کند. دارای صفحه نمایش رنگی با گزینه های متعدد صفحه ساعت است و عمر باتری آن تا 1 سال است. باتری قابل تعویض مادر است.  
بچه ها را برای دستیابی به اهداف دقیقه فعال ترغیب می کند  بچه‌ها برای دستیابی به اهداف دقیقه‌ای فعال خود، باز کردن قفل ماجراجویی‌های برنامه، بازی‌ها و نمادهایی با شخصیت‌های مورد علاقه‌شان و هیجان‌انگیزترین لحظات از Infinity Saga انگیزه دارند.  
مدیریت کارهای روزمره  والدین می توانند با استفاده از برنامه Garmin Jr. آن‌ها می‌توانند وظایفی را تعیین کنند، هشدارها و آلارم‌ها را برنامه‌ریزی کنند و به بچه‌ها برای رفتار خوب از طریق برنامه پاداش دهند.  
ردیابی جامع  ردیاب تناسب اندام مراحل تخمینی، خواب و 60 دقیقه فعالیت توصیه شده روزانه را ردیابی می کند و به والدین امکان می دهد تصویر کاملی از سطح فعالیت کودک خود را ببینند.  

Garmin Vívofit Jr. 3 ترکیبی از ساعت هوشمند و ردیاب فعالیت است. این در تم‌های مختلفی مانند جنگ ستارگان، شاهزاده خانم دیزنی و مارول ارائه می‌شود، یا می‌توانید موضوعی غیر مبتنی بر شخصیت انتخاب کنید. دارای صفحه نمایش رنگارنگ و ضد آب است. این ساعت دارای ساعت، زنگ ساعت، تایمر و کرونومتر است. همچنین مراحل را ردیابی می‌کند و مسافت طی شده را اندازه گیری می‌کند. یادآوری‌هایی را برای کارهای روزمره ارائه می‌کند، دارای یک تایمر کار، و یک مدیر فهرست کارها است. به جای نیاز به شارژ مجدد، از باتری ساعت قابل تعویض استفاده می‌کند که می‌تواند تا یک سال دوام بیاورد. این ساعت دارای ویجت ICE است که نام و اطلاعات تماس کودک را برای مواقع اضطراری ذخیره می‌کند. با این حال، ویژگی‌های ارتباطی مانند پیامک یا تماس را ندارد و قابلیت ردیابی GPS را ندارد.

مزایا:

  • باتری یک سال دوام می‌آورد، بنابراین نیازی به شارژ مکرر نیست.
  • دارای تم‌های شخصیت محبوبی است که بچه‌ها ممکن است از آن لذت ببرند.
  • این ساعت ضد آب است و برای فعالیت‌های مختلف مناسب است.

معایب:

  • گزینه‌های ارتباطی مانند پیامک یا تماس را ندارد.
  • قابلیت ردیابی GPS را ندارد.

6. Little Tikes Tobi 2 Robot Watch

امکانات  شرح  
ربات تعاملی  ساعت هوشمند ربات Tobi 2 تعاملی و پر از شخصیت است. این جملات بیهوده صحبت می کند، می خندد، و بیش از 100 عبارت را طی می کند. دارای ماشین حساب، کرونومتر، تایمر، ساعت زنگ دار، تقویم، یادآورها و بیش از 50 صفحه ساعت است.  
بازی های عالی  این ساعت هوشمند شامل انواع بازی های مغزی، آرکید و تناسب اندام است تا کودکان را سرگرم، فعال و یادگیری کند. بچه‌ها می‌توانند برای باز کردن قفل ویژگی‌های اضافی برای زمان بازی بیشتر، جوایزی کسب کنند.  
عکس و فیلم  ساعت هوشمند ربات Tobi 2 دارای دو دوربین داخلی است که می تواند فیلم بگیرد و سلفی بگیرد. بچه‌ها می‌توانند عکس‌های خود را با برچسب‌های تزئینی و حاشیه‌ها در طول ویرایش سفارشی کنند. این ساعت می تواند تا 3000 عکس با وضوح 640 در 480 پیکسل یا 30 دقیقه فیلم با وضوح 320 در 240 پیکسل را ذخیره کند.  
ردیابی  گام شمار داخلی، بازی فعالیت رقص و بازی Walk n’ Wonder واقعیت افزوده، بچه ها را تشویق می کند تا فعال بمانند و گام های خود را پیگیری کنند.  
کنترل های والدین  والدین می‌توانند محدودیت‌هایی را برای مدت زمان استفاده از صفحه نمایش تعیین کنند و اتصالات اتصال بی‌سیم را تأیید کنند و به آن‌ها اجازه کنترل و نظارت بر استفاده فرزندشان را بدهند  
آسان برای استفاده  ساعت هوشمند Tobi 2 Robot ضد پاشش دارای یک صفحه نمایش لمسی مناسب برای کودکان، یک مچ بند قابل تنظیم، یک باتری قابل شارژ داخلی و یک کابل میکرو USB برای شارژ و انتقال عکس ها و فیلم ها به رایانه است.  
توصیه سنی  برای کودکان 6 سال به بالا مناسب است.  

ساعت هوشمند ربات Little Tikes Tobi 2 یک اسباب بازی سرگرم کننده و آموزشی برای کودکان است. می‌تواند زمان را تشخیص دهد، بازی کند و فعالیت‌های مختلفی را ارائه دهد. با این حال، توانایی برقراری تماس یا ارسال پیامک را ندارد. بیشتر بر ارائه تجربیات سرگرمی و یادگیری متمرکز است تا ویژگی‌های ارتباطی. این ساعت هوشمند دارای دو دوربین برای گرفتن عکس‌های دیجیتال است و می‌تواند تعداد زیادی عکس یا حداکثر 30 دقیقه فیلم ذخیره کند. همچنین دارای گام شمار، ساعت زنگ دار و ماشین حساب است. این ساعت دارای هوش مصنوعی با شخصیتی بازیگوش است که بیش از 100 عبارت را نشان می‌دهد. این شامل چندین بازی مغزی، تناسب اندام و سبک آرکید برای چالش‌های تک نفره است. اگر دو ساعت Tobi 2 در نزدیکی شما باشد، بچه ها می‌توانند در بازی‌های رو در رو با یکدیگر رقابت کنند. این باعث می‌شود انتخاب خوبی برای خواهر و برادر باشد. والدین این توانایی را دارند که محدودیت‌های زمان نمایش و همچنین یادآوری و موارد دیگر را تعیین کنند.

مزایا:

  • این بازی‌ها و فعالیت‌های داخلی را برای سرگرمی و یادگیری ارائه می‌‎دهد.
  • این دو دوربین به بچه‌ها اجازه می‌دهد تا بسیاری از تصاویر دیجیتال را بگیرند و ذخیره کنند.
  • این ساعت ضد آب است و برای استفاده روزمره مناسب است.

معایب:

  • اتصال سلولی یا Wi-Fi ندارد.
  • از قابلیت‌های پیام متنی یا تماس صوتی پشتیبانی نمی‌کند.

7. Xplora XGO3

امکاناتشرح
دوربیندوربین 2 مگاپیکسلی  
پیام رسانی    پیام های از پیش نوشته شده، پیام های صوتی و عکس ها را می توان از طریق برنامه Xplora ارسال کرد  
قابلیت اتصال  روی شبکه‌های 2G، 3G یا 4G کار می‌کند. ممکن است برای پیام ها نیاز به قطع اتصال از Wi-Fi باشد  
کیفیت صدا  کیفیت صدای مناسب برای تماس های تلفنی  
ردیابی موقعیت مکانی  ردیابی دقیق موقعیت مکانی زنده با به‌روزرسانی‌های مکرر، مهرهای زمانی و تاریخچه ۷۲ ساعته  
حالت مدرسه  عملکرد را به نمایش زمان در ساعات مدرسه محدود می کند  
ویژگی های اضافی  زنگ هشدار، ماشین حساب، گام شمار که با سکه های مجازی برای هر 1000 قدم پاداش می دهد.  
عمر باتریعمر باتری تا 72 ساعت در حالت آماده به کار  

Xplora XGO3 یک ساعت هوشمند برای کودکان است که به دلیل داشتن دوربین 2 مگاپیکسلی متمایز است. بچه‌ها می‌توانند عکس بگیرند و آنها را برای مخاطبین مورد تایید خود بفرستند، که این یک راه عالی برای حفظ ارتباط با خانواده است. راه اندازی ساعت با راهنمای شروع سریع آسان است و از قبل یک سیم کارت نصب شده است. فقط باید یکی از برنامه‌های Xplora را انتخاب کنید که از 10 دلار در ماه شروع می‌شود. با این حال، دستورالعمل‌های ارائه شده کافی نبود، بنابراین مجبور شدیم از اینترنت و خدمات مشتری استفاده کنیم تا نحوه استفاده کامل از ساعت را بفهمیم.

وقتی صحبت از پیام رسانی به میان می‌آید، بچه‌ها فقط می‌توانند پیام‌های از پیش نوشته شده ارسال کنند. آنها همچنین می‌توانند پیام های صوتی و عکس ارسال کنند که مخاطبین از طریق برنامه Xplora در دستگاه‌های اپل و اندروید دریافت می‌کنند. گاهی اوقات، ممکن است لازم باشد ساعت را از Wi-Fi جدا کنید تا پیام‌ها ارسال شوند، اما این ساعت در شبکه‌های 2G، 3G یا 4G کار می‌کند، بنابراین این مشکل بزرگی نیست. کیفیت صدای تماس تلفنی مناسب است.

والدین از حالت مدرسه راضی هستند، که به بچه‌ها اجازه می‌دهد فقط در ساعات مدرسه زمان را ببینند تا از حواس پرتی جلوگیری کنند. این ساعت هوشمند همچنین دارای آلارم، ماشین‌حساب و گام شمار است که به ازای هر 1000 قدم به بچه‌ها سکه‌های مجازی پاداش می‌دهد. آنها می‌توانند از این سکه‌ها برای انجام بازی یا تغییر صفحه ساعت استفاده کنند.

این ساعت بادوام است و می‌تواند فعالیت‌های بچه‌ها را تحمل کند، اما بهتر است یک محافظ صفحه نمایش برای محافظت بیشتر داشته باشد. می‌توانید به صورت جداگانه خریداری کنید. این بند در رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شود، بنابراین کودک شما می‌تواند بند مورد علاقه خود را انتخاب کند.

در پایان، در حالی که دستورالعمل‌ها می‌توانستند جزئیات بیشتری داشته باشند، ما این ساعت را به خاطر دوربین، ردیابی مکان و توانایی اضافه کردن مخاطبین بیشتر در مقایسه با گزینه‌های دیگر دوست داریم. همچنین یک انتخاب مقرون به صرفه است.

مزایا:

  • ردیابی موقعیت مکانی بسیار دقیق است.
  • می‌توانید عکس بگیرید و برای دیگران ارسال کنید.
  • حالت مدرسه مطمئن می‌شود که فقط در طول ساعات مدرسه از ویژگی‌های ضروری استفاده می‌کنید.
  • گام شمار برای رسیدن به اهداف معین پاداش می‌دهد.

معایب:

  • دستورالعمل می‌تواند بهتر باشد.

جمع بندی

در نتیجه، اگر فکر می‌کنید که فرزند شما فعلاً برای داشتن تلفن همراه آماده نیست، می‌توانید از بهترین انواع ساعت هوشمند برای کودکان استفاده کنید. آنها ابزارهای ایمن و مفیدی هستند که به خانواده‌ها اجازه می‌دهند دنیای دیجیتال را با هم کشف کنند. با این ساعت‌های هوشمندی که در این مقاله معرفی کردیم، می‌توانید با فرزندتان در ارتباط بمانید و از ایمنی او اطمینان حاصل کنید، حتی زمانی که کنار او نیستید.

admin
admin
چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط