Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ بهترین ها @ بهترین انیمه لیست عاشقانه جدید

بهترین انیمه لیست عاشقانه جدید

by | 25 دی 1401 | بهترین ها, فیلم و سرگرمی | 0 comments

داستان‌های عاشقانه و انیمه در هم عجین شده‌اند. همیشه انیمه‌های عاشقانه به تعداد کافی وجود دارد که منتظر کشف شدن توسط طرفداران انیمه‌اند. در حالی که بیشتر انیمه‌ها به نوعی به موضوع عشق می‌پردازند، آن دسته از انیمه‌ها که موضوع اصلی آن‌ها عشق است مانند مانگاهای معروف از محبوبیت بسزایی برخوردار هستند. ژانرهای دیگر این سبک نیز دارای محبوبیت هستند ولی انیمه‌های عاشقانه یک سرو گردن از بقیه انیمه‎‌‌ها بالاترند. در این مقاله یک انیمه لیست عاشقانه جذاب برای شما فراهم کردیم.

The Ice Guy And His Cool Female Colleague – 2023

این سریال بر اساس یک مانگای اینترنتی با همین نام ساخته شده و درباره 2 نفر است که به تازگی کارشان را در یک اداره شروع کرده‌اند و خیلی زود از یکدیگر خوششان می‌آید. این انیمه خیلی منطقی و آرام پیش می‌رود اما در قسمت‌هایی نیروهای ماوراءالطبیعی نیز وارد جریان اصلی سریال می‌شوند چرا که معلوم می‌شود برخی از کاراکترها، اجداد ارواح هستند؛ برای مثال هیمورو کان زمانی که احساساتش تحت تاثیر قرار می‌گیرد، می‌تواند طوفان برف راه بیندازد. همین قابلیت باعث شده تا به عنوان یک سرنخ بصری برای همکارش فویوتسوکی سان تبدیل شده و او را شیفته‌ی هیمورو کند.

 The Ice Guy And His Cool Female Colleague

انیمه‌های رمانتیک که حول دنیای بزرگسالان اتفاق بیفتند، انقدر کمیاب هستند که اگر در یک انیمه به موضوع عشق بین دو فرد بزرگسال پرداخته شود، آن انیمه بطور محسوسی از دیگر انیمه‌ها مجزا خواهد شد. The Ice Guy And His Cool Female Colleague شامل این اتفاق می‌شود و یک گزینه خوب را به ژانر انیمه لیست عاشقانه اضافه کرده است.

The Angel Next Door Spoils Me Rotten – 2023

انیمه The Angel Next Door Spoils Me Rotten از آن دسته از فیلم‌هاست که از همان اول تاثیر خوبی بر روی مخاطب می‌گذارد و دلیل آن هم وجود چند فاکتور مهم در این انیمه است. فاکتور اول این است که این انیمه بسیار تمیز و با جزئیات است مخصوصا کاراکترهای آن. دلیل دومش هم لحظه‌های عاشقانه آن است. درست مثل لحظه‌ای که آمانه چترش را به سمت ماهیرو که از شدت باران خیس شده است دراز می‌کند و در همین لحظه جرقه‌های نور به پرواز در می‌آیند.

The Angel Next Door Spoils Me Rotten

اگرچه در اکثر سریال‌ها ما نقش‌ها و کاراکترهای اصلی را زیاد با هم روی صفحه مشاهده می‌کنیم، چیزی که سریال The Angel Next Door Spoils Me Rotten را متمایز کرده است این است که در این سریال هر شخصیت به طور مجزا کاوش می‌شود در حالی که دوستی بین آنها هم نشان داده می‌شود و زمینه برای یک عاشقانه در آینده فراهم می‌شود. رمان کوتاه نویسنده سائیکی سان بخوبی استقبال شد و این انیمه نشان داد که اقتباس خوبی از آن رمان گرفته شده است.

Tomo-chan Is A Girl! – 2023

توموچان یک دختر است! که بر اساس رمانی محبوب و کامل به همین نام نوشته فومیتا یاناگیدا ساخته شده است، همه موارد لازم برای قرار گرفتن به عنوان رمانتیک‌ترین کمدی زمستان 2023 را دارد. تومو و جون دو دوست بسیار صمیمی هستند، اما جون این دوستی را فقط در حد رفاقت می‌بیند. از آنجایی که تومو دوست دارد تا رابطه‌شان را به سطح بعدی ببرد و فقط در حد دوست نباشند و عدم توانایی جون برای پذیرفتن تومو بعنوان یک معشوقه، این قضیه تبدیل به یک مسئله جدی شده است.

Tomo-chan Is A Girl!

اگرچه رومانس در این فیلم موج می‌زند اما تم اصلی این انیمه کمدی است. در این انیمه نومو و جون بخوبی یکدیگر را بازتاب می‌دهند اما با اضافه شدن کاراکترهایی مانند میسوزو و کارول، نقش آفرینی آن دو کامل می‌شود.

همچنین بخوانید  بهترین سبک رهبری سازمانی کدام است؟

My Dress-Up Darling – 2018-2021

My Dress-Up Darling یکی از نکات برجسته در میان همه انیمه‌های زمستان 2022 بود. این یک انیمه عاشقانه منحصر به فرد است که حول محور فرهنگ کازپلی متمرکز شده است. واکانا گوجو علاقه زیادی به ساخت عروسک‌های هینا دارد، اما او کاملاً منزوی است زیرا مردم او را به خاطر سرگرمی‌هایش مسخره می‌کنند.

My Dress-Up Darling

مارین کیتاگاوا محبوب‌ترین دختر مدرسه است و بلافاصله به سرگرمی او علاقه‌مند می‌شود. واکانا موافقت می‌کند که به مارین کمک کند تا یک کازپلی از شخصیت‌های انیمه مورد علاقه‌اش را جمع‌آوری کند که در نهایت منجر به ایجاد عشق و علاقه‌ بین این دو می‌شود.

Wotakoi: Love Is Hard For Otaku – 2018-2021

Wotakoi: Love Is Hard For Otaku یک رمانتیک کمدی عاشقانه است که افراد مسن‌تر از آن استقبال خواهند کرد. در حالی که بسیاری از عناوین عاشقانه در دبیرستان اتفاق می‌افتند، این انیمه لیست عاشقانه در محل کار اتفاق می‌افتد. این انیمه دوست داشتنی مملو از فرهنگ پاپ است که باعث می‌شود ارتباط با شخصیت‌ها آسان به نظر برسند.

Wotakoi: Love Is Hard For Otaku

نارومی یک کارمند اداری متوسط ​​است که برای حفظ تعادل بین کار و زندگی تلاش می‌کند. به طور خاص، او می‌کوشد تا تمایلات اوتاکو را از بقیه همکارانش مخفی نگه دارد. هیروتاکا، که به او علاقه دارد از بحث درباره مسائل مورد علاقه نارومی واهمه‌ای ندارد و او را همانطور که هست می‌پزیرد.

My Teen Romantic Comedy SNAFU – 2013-Present

این انیمه لیست عاشقانه پیچ‌و‌خم‌های زیادی دارد. هاچیمن هیکیگایا، قهرمان داستان، فردی کاملاً تنها، بسیار خودشیفته و از دیگران متنفر است. او معتقد است در هیچ چیز لذتی وجود ندارد و احساس می کند که جوانی‌اش دزدیده شده است.

My Teen Romantic Comedy SNAFU

معلم هاچیمن او را مجبور می‌کند که برای اصلاح رفتارش به باشگاه فرهنگی اجتماعی بصورت داوطلبانه بپیوندد. وظیفه اعضای این باشگاه کمک کردن به مردم و حل مشکلات آن‌ها است. تنها عضو دیگر یوکینو است، یک فرد تنها با نگرش مشابه. آن‌ها برای حل مشکلات مردم با یکدیگر همکاری می‌کنند و در نهایت به همدیگر علاقه‌مند می‌شوند.

Rascal Does Not Dream Of Bunny Girl Senpai – 2018-2019

این انیمه بسیار جذاب، به ظاهر عادی شروع می‌شود، اما یک پیچ و تاب غیرمنتظره فراطبیعی دارد که آن را از هم‌کیشانش متمایز می‌کند. ساکوتا آزوساگاوا یک پسر معمولی است، اما یک روز با دختری با لباس خرگوش به نام مای به صورت تصادفی روبرو می‌شود.

Rascal Does Not Dream Of Bunny Girl Senpai

مای یک بازیگر موفق است، و به دلیل خستگی نیاز به استراحت دارد. ساکوتا تنها کسی است که می‌تواند او را ببیند. او تصمیم می‌گیرد دریابد که چرا او برای دیگران نامرئی است و فقط او می‌تواند او را بببیند.

Horimiya – 2021-Present

در حالی که بیشتر انیمه‌های عاشقانه بینندگان را در طول داستان به گمانه زنی که آیا به هم می‌رسند یا نمی‌رسند وا می‌دارند، هوریمیا از این موش و گربه باز‌ی‌ها ندارد و مستقیماً به اصل مطلب می‌پردازد. این فیلم فراز و نشیب یک رابطه دبیرستانی با قهرمانان منحصر به فرد شوکو هوری و ایزومی میامورا را نشان می‌دهد.

Horimiya

این انیمه لیست عاشقانه همچنین کار بسیار خوبی در شکل دادن به شخصیت‌های جانبی خود و ایجاد روابط عاشقانه بین آن‌ها انجام می‌دهد. شخصیت‌های جانبی به طرز باورنکردنی و واقع بینانه به روابط عاشاقته خود می‌پردازند که تداعی یک زندگی عادی را دارد.

I Want To Eat Your Pancreas – 2018

I Want To Eat Your Pancreas  یک انیمه لیست عاشقانه دلخراش است که هر بیننده‌ای را به گریه می‌اندازد. این انیمه درباره دختری به نام ساکورا است که با وجود بیماری لاعلاج لوزالمعده، می‌خواهد از زندگی‌اش بهترین استفاده را ببرد. یک روز، هاروکی با دفتر خاطراتش روبرو می‌شود و از اسرار او باخبر می‌شود.

I Want To Eat Your Pancreas

او هرگز حتی به دوستان نزدیکش درباره این بیماری نگفته است، اما اکنون یک غریبه کاملاً از بیماری او اطلاع دارد. آنها به خاطر این راز بیشتر به هم نزدیک شدند و با هم به همه نوع سفر رفتند. داستان پایان بسیار غم انگیزی دارد و هاروکی متوجه شد که باید قبل از اینکه خیلی دیر شود اعتراف می‌کرد که از بیماری او خبر دارد و بسیار به او علاقه‌مند شده است.

همچنین بخوانید  بهترین برنامه های دوست یابی

Kaguya-Sama: Love Is War – 2019-Present

انیمه‌بازهایی که به دنبال سریالی هستند که آن‌ها را از شدت خنده به گریه بیاندازد این انیمه لیست عاشقانه و طنز را نباید از دست دهند. این رمانتیک کمدی انقلابی جنگ روانی و پرمخاطره Death Note را با حماقت خالص انیمه‌های سبک شوجو ترکیب می‌کند.

Kaguya-Sama: Love Is War

کاگویا و میوکی هر دو نسبت به یکدیگر علاقه دارند، اما هر دو آنقدر مغرور هستند که از اعتراف کردن علاقه‌شان بیزارند. آن‌ها یکدیگر را مجبور می‌کنند تا با بازی‌های روانی مضحک فرد مقابل را مجور کنند به عشق خود اعتراف کند.

Fruits Basket – 2019-2021

Fruits Basket  یک شوجو کلاسیک جاودانه است که به قدری جذاب  و دیدنی است که به سختی می‌توان آن را دوست نداشت. Tohru Honda یک قهرمان دوست داشتنی است که تقریباً بیش از حد مهربان است، اما همه اینها بخشی از شخصیت او است. پس از مرگ مادرش، او در چادری در خارج از “املاک خانواده سوما” بصورت مخفیانه زندگی می‌کرد تا اینکه طوفان ناگهانی او را بی‌خانمان کرد. خوشبختانه خانواده سوما به او پناه دادند و از او مراقبت کردند.

Fruits Basket

او از نفرین خانوادگی آن‌ها مطلع می‌شود و ناخواسته وارد زندگی پر پیچ و خم آن‌ها می‌شود. ولی با این وجود، از اینکه با افراد جالب زیادی ملاقات کرده است بسیار خوشحال است. توهرو منبعی برای شفا برای خانواده سوما شد زیرا بسیاری از آن‌ها از خانواده‌های بدسرپرست بودند. سرانجام او وارد رابطه‌ای رمانتیک و عاشقانه با کیو می‌شود. سبد میوه نشاط آور است، اما طرفداران را به فراز و نشیب‌های احساساتی خواهد برد.

Kokoro Connect – 2012

Kokoro Connect یک سناریوی مثلث عاشقانه واقعی و آزمایش شده را در بر دارد و یک پیچ و تاب ماوراء طبیعی نیز به آن اضافه می‌شود. داستان درباره دانش‌آموزان تایچی، ایوری، یوی، یوشیفومی و هیمکو است که همگی بخشی از باشگاه تحقیقات فرهنگی دانش‌آموزی مدرسه خود هستند. این گروه یک زندگی نسبتاً عادی دارند تا اینکه موجودی مرموز به نام Heartseed توانایی‌های ماوراء طبیعی را به آنها هدیه می‌دهد.

Kokoro Connect

از آن زمان به بعد آنها پدیده‌های حسی مختلفی را تجربه می‌کنند، روابط خود را آزمایش می‌کنند و جنبه‌های مختلفی از شخصیت خود را که ترجیح می‌دادند پنهان نگه دارند، آشکار می‌کنند. این انیمه دارای شخصیت‌های بسیار خوبی است که تجربه‌ای جالب را در سراسر آن ایجاد می‌شود.

Nana

یکی از معروف‌ترین و مشهورترین شوجوهای انیمه لیست عاشقانه Nana است. (شوجو ژانری در انیمه است که در آن قهرمان اصلی فیلم یک دختر است و مخاطبان آن نیز دخترهای 18-7 ساله هستند.) چه طرفدار انیمه‌های رمانتیک باشید چه نباشید، نانا از آن دسته انیمه‌هایی است که بشدت توصیه می‌کنیم تماشا کنید. داستان این انیمه درباره 2 دختر به نام نانا است که بر خلاف تفاوت‌های ظاهری بسیارشان، پی می‌برند که شرایط زندگی شبیه به هم داشته‌اند و برای هریک نتایج متفاوتی را رقم زده است.

nana

قصد نداریم تا این سریال را برای شما اسپویل کنیم اما لازم است بدانید که این سریال آنگونه که بینندگان انتظارش را دارند پیش نمی‌رود. در طی 47 قسمت آن، دیدگاه هر دو نانا نسبت به عشق در روابط مختلفی بررسی می‌شود. این انیمه بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است. اگرچه در برخی سکانس‌ها بازیگران بصورت اغراق آمیز نقش آفرینی می‌کنند، اما کلیت این داستان بر اساس داستان واقعی است.

Your Lie In April – 2016

یکی از بهترین موارد موجود در انیمه لیست عاشقانه فیلم Your Lie In April است که داستان آن درباره 2 اعجوبه موسیقی به نام کوسی آریما و کائوری میازونو است. بخاطر ابتلا به افسردگی ناشی از فوت مادرش، کوسی اشتیاقش برای پیانو زدن را از دست داده است که به همین دلیل از اجراهای هنری‌اش نیز فاصله گرفته است. روزی کوسی صدای ویولن نواختن کائوری را می‌شنود که با چنان حس آزادی‌ای آن را می‌نواخت که ذوق و اشتیاق او به پیانو نواختن دوباره تحریک می‌شود. کوسی همچنین شیفته‌ی آن دختر می‌شود.

همچنین بخوانید  زینما سایت پخش فیلم آنلاین با ویژگی های جذاب
Your Lie In April

Your Lie In April روایتگر اندوه، عشق، زندگی و موسیقی است. مسر خود درمانی کوسی دشوار، طولانی و سرشار از دل شکستگی‌هاست. اگرچه او در طی این مسیر زیبایی، محبت و لذت را نیز تجربه می‌کند.

Maid Sama – 2005-2013

Maid Sama یا خدمتکار ساما کلیشه‌های تکراری زیادی دارد که باعث می‌شود این انیمه در انیمه لیست عاشقانه قرار نگیرد که عبارتند از: شخصیت اصلی مرد داستان بیش از حد بی عیب و نقص است، شخصیت اصلی زن قوی داستان به یک باره به یک خدمتکار افول می‌کند و بدون هیچ دلیلی یک مثلث عاشقانه شکل می‌گیرد. همه این موارد در انیمه خدمتکار ساما به خوبی انجام نشده‌اند و فقط بازی کامل و محض بازیگران است که این نقص‌ها را جبران می‌کند.

Maid Sama

Maid Sama درباره رابطه‌ی یک پسر دلربا به نام تاکومی اوسوی و یک دختر به نام میسوکی آیوزاوا است که رئیس شورای دانش آموزی مدرسه و یک دختر مردستیز است. در حالیکه تاکومی بیشتر کارها را خودش پیش می‌برد، آیوزاوا بسیار منضبط‌تر از اوست چرا که باید بالانس بین تکالیف مدرسه، کارهای شورای دانش آموزی و شغلش را برقرار کند. از روزی که تاکومی متوجه کار کردن آیوزاوا به عنوان یک خدمتکار شده است، شانس این را پیدا کرده تا با روی دیگر زندگی رئیس شورای دانش آموزی آشنا شود.

Sing “Yesterday” For Me – 2020

Sing “Yesterday” For Me در مقایسه با سایر انیمه‌ها یک رومانس عاشقانه را بطور واقع‌گرایانه‌ای به تصویر می‌کشد. این انیمه همچنین یک مثلث عاشقانه کلاسیک را نیز روایت می‌کند که پایان غیر قابل انتظاری را برای مخاطبان رقم می‌زند. نمی‌خواهیم این سریال را اسپویل کنیم اما در آخر این انیمه به این نتیجه می‌رسیم که عشق‌های نافرجام گاهی می‌توانند به دوستی‌های محکمی تبدیل شوند.

Sing "Yesterday" For Me

این انیمه توسط یوشیوکی فوجیوارا کارگردانی شده است. از جمله انیمه‌های قبلی این کارگردان می‌توان به  Attack on Titan و Sword Art Online اشاره کرد. بسیار جالب است که یک کارگردان انیمه‌های جنگی و قهرمانی توانسته است به طور حیرت انگیزی یک نمایش آهسته را مدیریت کند.

Love, Chunibyo & Other Delusions

کمپانی انیمیشن کیوتو تعداد زیادی انیمه دوست داشتنی ساخته است که Love, Chunibyo & Other Delusions در صدر آنهاست. این فیلم حول محور اصطلاحی به نام chunibyo یا چونیبیو می‌چرخد. این اصطلاح برای توصیف بزرگسالانی استفاده می‌شود که دچار توهمات بزرگ و غیر واقعی استفاده هستند.

Love, Chunibyo & Other Delusions

یوتا توگاشی که از فاز توهمی خود خارج شده است، به نظر می‌رسد که زندگی عادی دبیرستانی دارد. وقتی یکی از همکلاسی‌های او، ریکا تاکاناشی، گذشته‌اش را به یاد او می‌آورد و سعی می‌کند او را از طریق توهمات خود به دنیای چونبیو بکشاند، همه چیز به هم می‌خورد. این سریال رابطه بین این دو را بررسی می‌کند زیرا یوتا کشف می‌کند که چه چیزی باعث توهمات ریکا شده است.

Kimi Ni Todoke: From Me To You

جذابیت جنس مخالف به یکدیگر به یک حقه کلیشه‌ای تبدیل شده است اما این حقیقت که اگر این حقه‌ها به خوبی در یک فیلم یا انیمه اجرا شوند می‌توانند سکانس‌های طلایی بسازند، غیر قابل انکار است. Kimi Ni Todoke درباره یک دوستی شیرین بین ساواکو کورونومای بشدت خجالتی و شوتا کازیهایای محبوب است. ساواکو یک دختر تنها در مدرسه است و مدتی طول می‌کشد تا از لاک تنهایی خودش خارج شود. خوشبختانه، کازیهایای شخص مناسبی برای این کار است.

Kimi Ni Todoke: From Me To You

Kimi Ni Todoke یک سریال بامزه و دلگرم کننده است و دارای مجموعه‌ای از بازیگرانی است که بخوبی نوشته شده‌اند. مانند بسیاری دیگر از انیمه ها Kimi Ni Todoke صحنه‌های گیج کننده را کمی طول می‌دهد اما این انیمه هنوز هم جذاب و گیرا است.

سعید قرمزی
سعید قرمزی

سلام
سعید قرمزی هستم. متولد 1369و فارغ التحصل کارشناسی ادبیات انگلیسی از دانشگاه شهید چمران اهواز. می‌خوام کنار هم از ادبیات لذت ببریم.

چطور بود؟
+1
28
+1
40
+1
17
+1
16
+1
16
+1
21
+1
49

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط