Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ بهترین ها @ 30 تا از پرکاربردترین اپلیکیشن های اندروید که به آن ها نیاز خواهید داشت

30 تا از پرکاربردترین اپلیکیشن های اندروید که به آن ها نیاز خواهید داشت

by | 2 شهریور 1401 | بهترین ها, موبایل و کامپیوتر, نوشته های خواندنی | 0 comments

فهرست

1. اپلیکیشن MX player

یکی از بهترین اپلیکیشن های اندروید برای پخش ویدئو برای گوشی‌های با سیستم عامل اندروید است که با داشتن آن بر روی گوشی هوشمند خود، از هر گونه نرم‌افزار ویدئو پلیر دیگری بی‌نیاز خواهید شد؛ چرا که تمامی انتظارات شما از یک ویدئو پلیر خوب در این نرم‌افزار گنجانده شده است. با داشتن این نرم‌افزار می‌توانید تمامی فیلم‌های خود را با هر فرمتی و با کیفیت فول اچ دی پخش کنید و زیرنویس فیلم‌ها را با وضوح بالا ببینید.

یکی از دلایل پرطرفدار بودن این نرم‌افزار، محیط کاربری مخاطب‌پسند و جذاب آن است که هر کاربری را شیفته‌ی خود خواهد کرد. ویدئو پلیرهای مختلفی برای اندروید عرضه شده است که در بین آن‌ها، ام اکس پلیر توانسته است توجه کاربران را در سراسر جهان به خود معطوف کند و کاربران بیشتر علاقمند به کیفیت بالای طراحی این نرم‌افزار شده‌اند چرا که ویدئوها را با بالاترین کیفیت ممکن پخش می‌کند! اگر به دنبال بی‌نقص ترین، ساده‌ترین و در عین حال حرفه‌ای‌ترین ویدئوپلیر اندرویدی هستید به هیچ‌وجه ام اکس پلیر را از دست ندهید.

SwiftKey Keyboard. 2

یکی از بهترین، پرطرفدارترین و جذاب‌ترین کیبوردهای موجود در گوگل پلی برای تبلت‌ها و گوشی‌های اندروید است که به صورت رایگان ارائه شده و تا به امروز حدود ۵۰۰ میلیون بار توسط کاربران اندرویدی در سراسر جهان فقط از طریق گوگل پلی دریافت شده است و نسبت به سایر کیبوردهای دیگر (هم رایگان و هم پولی) جایگاه اول را به خود اختصاص داده است. این کیبورد قابلیت پشتیبانی از همه‌ی زبان‌های دنیا از جمله زبان فارسی را دارد و با امکانات منحصر بفرد خود توانسته است کاربران زیادی را به خود جذب کند.  

 Perfect365: One-Tap Makeover. 3 نرم افزاری برای ترمیم و روتوش عکس

یک نرم‌افزار فوق‌العاده و محبوب که بیش از پنجاه میلیون بار از مارکت گوگل پلی دریافت شده است و در زمینه روتوش و ترمیم عکس راه اندازی شده است و با استفاده از آن می‌توانید در محیطی ساده و کلاسیک به سرعت و به صورت کاملا حرفه‌ای و پیشرفته لک‌های موجود بر روی صورت را پاک کنید و با ابزارهایی کاربردی که در اختیار دارید تنها با چند حرکت ساده چهره‌ی خودتان را زیباتر کنید.

اگر به دنبال نرم‌افزاری هستید که به کمک آن بتوانید کیفیت عکس‌های خود را ارتقاء دهید، این اپلیکیشن انتخاب بسیار مناسبی است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید بر اساس علاقه، مد روز و يا قالب‌های آماده عکس‌هایتان را ويرايش و جذاب نمایید و در نهایت عکس نهائی را با یک کلیک در گالری خودتان ذخیره کرده و آن را به اشتراک بگذارید.

 4. PicsArt – Photo Studio اپلیکیشن ویرایش تصویر

این اپلیکیشن جامع‌ترین، بهترین، قدرتمندترین و محبوب‌ترین اپلیکیشن ویرایش تصویر برای اندروید است که با بیش از ۷۰ میلیون بار دانلود و با دارا بودن امتیاز ۴٫۴ از ۵ در پلی استور پرطرفدارترین اپلیکیشن ویرایش عکس به شمار می‌رود که با نصب آن بر روی گوشی هوشمند خود می‌توانید یک استودیوی عکس استثنائی را در گوشی‌های اندرویدی خود داشته باشید و با استفاده از ابزارهای منحصربفردی که برای شما فراهم می‌کند تجربه‌ی کار با بهترین و منحصر بفردترین برنامه‌ی ویرایش عکس را داشته باشید.

این اپلیکیشن تمام ابزارهایی را که برای ویرایش تصویر به آن نیاز دارید را برای شما فراهم می‌کند و می‌توان آن را قدرتمندترین نرم‌افزار ویرایش عکس برای اندروید نامید. شما می‌توانید از میان ده‌ها افکت استثنائی در دسته‌بندی‌های بی‌نظیر به صورت دلخواه، افکت موردنظر برای عکس‌های خود را انتخاب کنید و بر روی آن‌ها اعمال کنید و جلوه‌ی تازه و فوق العاده را به عکس هایتان ببخشید. نکته جالب در مورد این نرم‌افزار دانلود ۵۰۰+ میلیونی آن از مارکت گوگل است که مطمئنا نظر هر کاربر اندرویدی را به خود معطوف می‌کند تا از آن استفاده کند.

 5. Call Recorder – ACR Pro نرم افزاری برای ضبط تماس

یک نرم‌افزار قدرتمند، محبوب و رایگان برای ضبط تماس‌های تلفنی ورودی و خروجی که برای سیستم‌های عامل اندروید طراحی شده است که با نصب آن بر روی گوشی هوشمند و یا تبلت اندروید خود می‌توانید به صورت خودکار تماس‌های خودتان را ذخیره نمایید. با این برنامه دیگر فرقی نمی‌کند که تماس گیرنده شما یا شخصی دیگری باشد، شما می‌توانید تمامی تماس‌هایی که می‌گیرید و تماس‌هایی که دریافت می‌کنید را ضبط نمایید و در حافظه‌ی گوشی خودتان ذخیره کنید.

همچنین بخوانید  10 بهترین روش جلوگیری از بارداری

این اپلیکیشن دارای رابط کاربری فوق العاده و طراحی بسیار چشم نواز و جذابی است و امکان شخصی سازی بسیاری از تنظیمات را نیز برای کاربر فراهم می‌کند تا امکان تجربه‌ی کار با بهترین و کاربردی‌ترین اپلیکیشن ضبط مکالمات را در گوشی خود داشته باشید.

GO Keyboard. 6

پرطرفدارترین و بهترین برنامه‌ی کیبورد در بازار اندروید است که از بسیاری از زبان‌های زنده‌ی دنیا از جمله زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و در میان کاربران ایرانی نیز به عنوان بهترین کیبورد شناخته می‌شود. با امکانات و ویژگی‌های بی‌نظیر این کیبورد، قطعا کیبورد گوشی خود را کنار خواهید گذاشت و به جمع میلیون‌ها کاربر این اپلیکیشن خواهید پیوست.

شاید باور این مسئله دشوار باشد که این صفحه کلید تا به این لحظه بیش از ۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ بار توسط کاربران اندرویدی در سراسر دنیا فقط از گوگل پلی دریافت شده است. البته طبیعی است که انتظار شما از یک کیبورد کامل داشتن ویژگی‌هایی همچون تشخیص کلمه، تم‌های شیک با امکان انتخاب، امکان نوشتن به صورت سوایپ، امکان دسترسی آسان به اعداد برای تایپ و امکان شخصی‌سازی می‌باشد که کیبوردهای فوق العاده‌ای چون سوئیف وجود دارند اما کیبورد استثنائی Go نیز چیزی کم از آن ندارد.

Dolphin – Best Web Browser. 7

یکی از جذاب‌ترین، پرطرفدارترین و پردانلودترین مرورگرهای وب اندروید می‌باشد که تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از مارکت اندروید دانلود شده است. این مرورگر ساده، صفحات وب را با سرعت بالا و به بهترین شکل ممکن نشان می‌دهد و تجربه‌ی یک وبگردی جذاب را بر روی گوشی‌های هوشمند برای شما فراهم می‌کند. همانطور که از اسم برنامه نیز می‌توان فهمید این مرورگر در گوگل پلی موفق شده است که عنوان بهترین مرورگر اندروید را به خود اختصاص دهد؛ به گونه‌ای که با استفاده از آن می‌توانید صفحات وب را با سرعتی بسیار بالا بارگزاری کنید.

 Soccer Scores Pro – FotMob Full Unlocked. 8 اپلیکیشنی برای پیگیری نتایج فوتبال

اپلیکیشنی پرطرفدار و بسیار قدرتمند برای پیگیری نتایج زنده‌ی فوتبال برای سیستم عامل اندروید است که با نصب آن بر روی گوشی خود قادر خواهید بود از تمامی اخبار، نتایج، زمان مسابقات و … تیم محبوب خود بصورت آنلاین و در اسرع وقت باخبر شوید. این برنامه از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیگیری نتایج و اتفاقات مسابقات فوتبال برای اندروید است و تا به امروز بیش از ۵۰ میلیون بار از مارکت اندروید دریافت شده است و از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین نرم‌افزارهای اطلاع‌رسانی نتایج فوتبال برای اندروید است.

Anchor .9 اپلیکیشن ساخت پادکست

اگر به ساخت پادکست علاقه‌مند هستید، این اپلیکیشن یکی از بهترین اپلیکیشن های اندروید و راحت‌ترین راه‌ها برای رسیدن به این هدف است. با استفاده از این اپلیکیشن قادر خواهید بود صدای خود را به همراه چهار نفر از دوستان‌ در هر کجای دنیا، ضبط کنید و کل مراحل ساخت قسمت‌های مختلف پادکست را به‌طور کامل و رایگان با گوشی موبایل یا تبلت انجام دهید.

Anchor از ابزارهایی همچون ویرایش صدا، موسیقی پس‌زمینه، ترنزیشن و افکت‌های صوتی برخوردار است. پس از ساخت اپیزودها، این امکان وجود دارد که آن‌ها را در پرطرفدارترین پلتفرم‌های مخصوص این کار مانند اسپاتیفای، اپل پادکست یا گوگل پادکست به اشتراک بگذارید. با استفاده از این اپلیکیشن حتی می‌توانید کسب درآمد کنید! به کمک این اپلیکیشن قادر خواهید بود با صدای خودتان تبلیغات ضبط کنید و آن را در بخشی که ساخته‌اید پخش کنید یا از طرفداران‌تان اشتراک ماهیانه دریافت کنید.

Grammarly .10 اپلیکیشنی برای تعیین اشتباهات گرامری و تایپی

اگر هنگام تایپ انگلیسی املای درست کلمات را به خاطر نمی‌آورید یا به تطابق فعل و فاعل توجهی ندارید یا شکل گذشته‌ی فعل‌ها را نمی‌دانید و در عین حال از قابلیت تصحیح خودکار کیبورد پیش‌فرض گوشی یا تبلت اندرویدی خود راضی نیستید، Grammarly جایگزین بسیار مناسبی است. ممکن است از قبل با این اپلیکیشن آشنایی داشته باشید، الان زمان آن است که از آن برای تصحیح خطاهای گرامری و تایپی خود بهره ببرید.

 Grammarly یکی از بهترین اپلیکیشن های اندروید برای یافتن ایرادات تایپی و گرامری و ارائه‌ی شکل صحیح نوشتاری به حساب می‌آید. این اپلیکیشن برای نوشتن ایمیل، پست‌های شبکه‌های اجتماعی و حتی ویرایش متن‌های بلند بسیار موثر است. با نصب و فعال‌سازی این اپلیکیشن، اصلاح اشتباهات گرامری و تایپی بسیار آسان می‌شود و حتی می‌توانید توضیح کامل‌تری درباره‌ی ایرادات گرامری‌تان به دست آورید.

LastPass .11 اپلیکیشن ساماندهی رمز عبور

اگر شما هم همیشه رمز عبور حساب‌های کاربری آنلاین خود را از یاد می‌برید و از بازیابی رمز عبور خود ناراحت هستید، اپلیکیشن Lastpass حتما به دردتان خواهد خورد. این اپلیکیشن هم رمزهای عبور شما را ساماندهی می‌کند و هم برایتان رمز عبور قوی تعریف می‌کند. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید رمر عبور ورود به وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف را ذخیره کنید، رمز عبورهای قوی بسازید و این امکان را داشته باشید که این اپلیکیشن بجای شما اطلاعات ورود را به‌صورت خودکار وارد کند و در وقت شما صرفه‌جویی شود.

همچنین بخوانید  بهترین گوشی برای بلاگرها، 5 مدل برتر!

Microsoft Office .12 اپلیکیشن جامع

مجموعه‌ی آفیس سه اپلیکیشن شناخته شده و پرکاربرد ورد، اکسل و پاورپوینت را ادغام کرده و علاوه بر آن امکانات دیگری به این مجموعه‌ی بسیار مفید افزوده است. با دانلود و نصب آفیس قادر خواهید بود به‌راحتی و هم‌زمان با افراد دیگر روی فایل‌های ورد کار کنید، رزومه بنویسید، در اکسل فهرست درست کنید، با پاورپوینت اسلایدهای جذاب بسازید و تمام این فایل‌ها را در گوشی خود یا فضای ابری شخصی یا سازمانی ذخیره کنید.

MiniReview .13 اپلیکیشن بررسی و نقد بازی

اگر از فقدان گزینه‌ی کشف بازی و اپلیکیشن‌های محبوب یا از دیدن فهرست تکراری بازی‌های رایگان در گوگل پلی دلزده شده‌اید، حتماً اپلیکیشن MiniReview را امتحان کنید. این اپلیکیشن هر هفته بازی‌های جدید اندروید را به‌ صورت متن و ویدئو مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد و از تمام بازی‌های موجود تصاویر واقعی و دقیق ارائه می‌دهد. به کمک فهرست داخل اپلیکیشن قادر خواهید بود نوع بازی دلخواه خود را پیدا کنید و با دریافت نوتیفکیشن از به اشتراک گذاشته شدن بررسی بازی‌های محبوب خود باخبر شوید.

Elevate .14 برنامه ای برای تقویت حافظه

Elevate برنامه‌ای برای تقویت حافظه است که در راستای بهبود توجه، مهارت‌های گفتاری، سرعت پردازش، حافظه، مهارت‌های ریاضی و موارد مشابه دیگر راه اندازی شده است. این برنامه برای هر فرد روش آموزشی خاصی پیشنهاد می‌دهد که به تدریج برای ارتقای حداکثری نتایج و تأثیرات آن با پیشرفت فرد تطبیق داده می‌شود. برای اینکه بتوانید از این اپلیکیشن بیشترین بهره را ببرید توصیه می‌شود دست کم هفته‌ای سه بار حافظه‌ی خود را با فعالیت‌ها و بازی‌های طراحی‌شده در آن آموزش بدهید.

SoloLearn .15 آموزش رایگان کدنویسی

SoloLearn مجموعه‌ی منحصر بفرد از مطالب رایگان آموزش کدنویسی، از مبتدی تا سطح پیشرفته است و شامل زبان‌های برنامه‌نویسی پرطرفداری همچون پایتون، جاوا، PHP، SQL، سی، سی شارپ و ++C و زبان‌های مخصوص توسعه‌ی وب از جمله HTML5, CSS3, JavaScript, JQuery و سایر موارد دیگر می‌شود.

TV Time .16 اپلیکیشن دسته بندی فیلم

TV Time یکی از بهترین اپلیکیشن های اندروید برای دسته بندی لیست سریال‌ها و فیلم‌ها است. با ساختن پروفایلی در این اپلیکیشن، می‌توانید از سریال‌هایی که قبلا دیده‌اید، در حال تماشای آن هستید یا قصد دارید در آینده آن را تماشا کنید، لیستی تهیه کنید. این لیست به شما کمک می‌کند زمانی‌ که قسمت جدیدی از سریال یا فیلم مدنظر شما منتشر شد، بلافاصله با دریافت نوتیفیکشن از آن باخبر شوید.

Grid Diary .17 اپلیکیشن ثبت خاطرات

Grid Diary که جزء اپ‌های مهم روزانه‌ی گوگل تلقی می‌شود، ابزاری است که به سادگی و زیبایی برای کاربر امکان ثبت خاطرات، اتفاقات، خلق عادات، بهبود بهره‌وری، خودمراقبتی، کنترل استرس و بسیاری موارد دیگر را فراهم می‌کند.

Duolingo .18 اپلیکیشن آموزش زبان

اگر علاقمند به یادگیری زبان‌های جدید هستید؛ اما به اندازه‌ی کافی وقت ندارید و یا فکر می‌کنید یادگیری زبان کار سخت و کسل کننده‌ای است به کمک اپلیکیشن Duolingo می‌توانید تمامی این مشکلات را حذف کنید و به یادگیری زبان بپردازید. Duolingo یکی از بهترین اپلیکیشن های اندروید آموزش زبان با بیشترین تعداد دانلود در بین اپلیکیشن‌های آموزش زبان است و این محبوبیت اتفاقی نیست. با این اپلیکیشن می‌توانید بیش از ۳۵ زبان مختلف را ازطریق درس‌های کوتاه، سریع و جذاب یاد بگیرید. این درس‌ها شامل تمرین‌های مختلفی برای صحبت کردن، خواندن، شنیدن و نوشتن است و دایره‌ی لغات و مهارت‌های گرامری شما را نیز تقویت می‌کند.

Adobe Lightroom .19 اپلیکیشن رتوش عکس و عکاسی

فتوشاپ مطمئنا برنامه‌ای موثر و در عین حال بسیار پیچیده برای ویرایش عکس است و به همین دلیل، بسیاری از کاربران مایلند از سایر ابزارهای ویرایش عکس استفاده کنند. اما Adobe Lightroom یکی دیگر از محصولات ساخته شده توسط گروه فتوشاپ، توانسته است به دور از هرگونه پیچیدگی فرایند ویرایش عکس را برای کاربر بسیار ساده و لذت بخش کند.

IFTTT .20 اپلیکیشن خودکارسازی

اپلیکیشن IFTTT به کاربران اجازه می‌دهد زنجیره‌ای از عبارات شرطی درست کنند که در اثر تغییراتی که در سرویس‌های تحت وب مانند اینستاگرام، فیسبوک، جی‌میل، تلگرام، پینترست و … رخ می‌دهد، اجرا می‌شود. با استفاده از این اپلیکیشن قادر خواهید بود بسیاری از فعالیت‌های تحت وب خود را به‌طور خودکار و با استفاده از این عبارات شرطی که به‌راحتی قابل ایجاد است، انجام دهید.

می‌توانید دستور جدیدی در این اپلیکیشن درست کنید یا از دستورهای ساخته‌شده توسط کاربران دیگر بهره ببرید تا برای مثال، اگر توییتی با هشتگ خاصی فرستادید، پیامی به آدرس ایمیلی که تعیین نموده‌اید، ارسال شود؛ یا اگر عکسی به گالری موبایل‌تان اضافه شد، به‌طور خودکار در فضای ابری ذخیره شود.

The Pattern .21 اپلیکیشن شخصیت‌شناسی

The Pattern که به عنوان یکی از اپلیکیشن‌های ضروری روزانه‌ی گوگل انتخاب شده است، دقیق‌ترین و پرجزئیات‌ترین برنامه‌ی شخصیت‌شناسی است که به شما این امکان را می‌دهد که خود و دیگران را بهتر بشناسید و ارتباطات عمیق‌تری خلق کنید. این اپلیکیشن تصویری بی‌نظیر و دقیق از خصلت‌های مختلف شخصیتی شما ارائه می‌دهد و شما را از شرایط احساسی که ممکن است در هر برهه از زمان تجربه کنید، باخبر می‌کند.

همچنین بخوانید  بهترین کیف پول دوج کوین

 Tiny Scanner .22 اپلیکیشن اسکنر

با Tiny Scanner گوشی موبایل خود را به اسکنر قابل ‌حمل تبدیل کنید. با این اپلیکیشن می‌توانید مدارک، عکس‌ها، رسیدها، گزارش‌ها و تقریباً هر فایل دیگری را اسکن و به‌صورت پی‌دی‌اف یا عکس ذخیره کند. Tiny Scanner سرعت بسیار بالایی دارد و طراحی ساده و منحصر بفرد آن برای گوشی و تبلت مناسب است. بعد از اسکن فایل‌ها این امکان وجود دارد که آن‌ها را داخل پوشه‌هایی در اپلیکیشن قرار دهید یا به شیوه‌های مختلف از جمله ایمیل، دراپ‌باکس، گوگل‌درایو یا اپلیکیشن‌های پیام‌رسان منتقل کنید.

Google Assistant .23

با Google Assistant این امکان وجود دارد که تنها به کمک صدا و بدون کمک گرفتن از دست، فعالیت‌های روزانه‌ی خود را انجام بدهید. بعد از نصب این اپلیکیشن رایگان و با گفتن «Hey Google»، می‌‎توانید انجام فعالیت‌های خود را به گوگل محول کنید مثلا می‌توانید پخش آهنگ یا ویدئوی خاصی را درخواست کنید یا از Google Assistant بخواهید به‌ جای شما تماس بگیرد و یا ایمیل بفرستد. اگر در حال رانندگی هستید، می‌توانید با گفتن «Hey Google»، آدرس مغازه‌ها، رستوران‌ها و اطلاعات مربوط به ترافیک و سوالات خود در مورد مسیر را از این اپلیکیشن بپرسید. حتی می‌توانید از خدمات مترجم گوگل نیز بهره‌مند شوید.

Simple File Manager Pro .24 اپلیکیشن ساماندهی فایل

اگر شما هم فایل‌های زیادی در گوشی خود دانلود می‌کنید، قطعا برای ساماندهی آن‌ها به اپلیکیشنی مانند Simple File Manager Pro نیاز دارید. این اپلیکیشن مدیریت فایل، امکان فشرده‌سازی، انتقال و تغییر فرمت پرونده‌های رسانه‌ای را با چند کلیک ساده میسر می‌کند. این اپلیکیشن همچنین تمام قابلیت‌های اصلی ساماندهی پرونده و پوشه از جمله شخصی‌سازی پوشه‌ی اصلی و انتخاب پوشه‌های دلخواه برای دسترسی سریع را دارد.

Discord .25 اپلیکیشن پیام‌رسان

این اپلیکیشن در اصل برای گیمرها ساخته شده است؛ اما به توجه به یکپارچه‌سازی و سهولت استفاده از آن، افراد بیشتری از این پیام‌رسان استفاده می‌کنند. به کمک این اپلیکیشن می‌توانید به آسانی انجمنی از کاربران درست کنید، قوانین آن را تعیین کنید، برای اعضا نقش‌های مشخص در نظر بگیرید و برای عضوگیری، لینک دعوت ارسال کنید. این اپلیکیشن از پیام‌های متنی، صوتی و ویدئویی پشتیبانی می‌کند و فضای مناسبی برای کلوب‌های مدرسه، گروه‌های بازی یا حتی انجمن‌های هنری در کل دنیا ایجاد می‌کند.

Feedly .26 اپلیکیشن خبرخوان

این اپلیکیشن یکی از بهترین اپلیکیشن های اندروید برای کسانی است که می‌خواهند اپلیکیشن اخبار دقیقاً همسو با سلیقه‌ی خود داشته باشند. این اپلیکیشن مدیریت منابع خبری مورد نظر کاربر را به کمک RSS تسهیل می‌کند و در عین حال، می‌تواند با اپلیکیشن‌های دیگری مانند IFTTT و Zapier کار کند. در بخش Discover این اپلیکیشن، این امکان وجود دارد که بخش‌های مختلف اخبار را مرور کنید تا از موضوعاتی که معمولاً از چشم شما دور می‌ماند، باخبر شوید.

27. +Moon اپلیکیشن کتابخوان

برخی کتابخوان‌های الکترونیکی فقط به شما این امکان را می‌دهد که کتاب‌هایی که مستقیما ازطریق اپلیکیشن آن‌ها خریداری کرده‌اید را در قالب یک فرمت مشخص دانلود و مطالعه کنید. اما این اپلیکیشن اینگونه نیست. این اپلیکیشن یکی از مفیدترین اپلیکیشن‌های کتابخوان موجود در گوگل پلی است که از بیش از ۱۰ فرمت گوناگون از جمله PDF ,EPUB ,HTML را پشتیبانی می‌کند. با این اپلیکیشن می‌توانید از هزاران کتاب رایگان استفاده کنید. هنگام خواندن کتاب می‌توانید بخش‌هایی از متن را با رنگ‌های متنوع و جذاب هایلایت کنید، یادداشت‌برداری کنید یا از فرهنگ ‌لغت استفاده کنید.

28. Castbox پلیکیشن پادکست

اگر به گوش دادن به پادکست علاقه دارید، این اپلیکیشن یکی از بهترین اپلیکیشن های اندروید در این زمینه است. با داشتن ویژگی‌های بی نظیری همچون Zen Mode و Listening Time این اپلیکیشن با سایر پخش‌کننده‌های پادکست تفاوت دارد.

Habitica. 29 اپلیکیشن بازی‌ سازی

Habitica از روشی بی‌نظیر برای خلق عادت بهره می‌گیرد و آن هم تبدیل عادت به بازی است. وقتی با این اپلیکیشن کار می‌کنید انگار درحال نقش‌آفرینی هستید: عادات، هدف‌های روزانه و لیست فعالیت‌هایی که باید انجام بدهید را به سبک مأموریت‌های روزانه در بازی انجام دهید و با پیشروی در این «بازی»، موقعیت‌ها و آیتم‌هایی مانند زره، حیوانات خانگی، مهارت‌ها و حتی مأموریت‌های جدیدی را فراهم کنید.

MyFitnessPal .30 اپلیکیشن تعیین کالری

شاید بزرگ‌ترین مشکل در مسیر کم کردن وزن، مقدار مصرف مواد غذایی باشد. این اپلیکیشن این کار را برای شما تسهیل می‌کند: با استفاده از این اپلیکیشن قادر خواهید بود غذاهایی که می‌خورید در پایگاه داده‌ای با بیش از ۶ میلیون آیتم، به سرعت جستجو و پیدا کنید. کافی است وزن مدنظر خود را مشخص کنید تا اپلیکیشن محاسبه کند روزانه چه مقدار کالری برای رسیدن به وزن دلخواه خود باید جذب کنید.

اگر شما هم از اپلیکیشنی استفاده کرده‌اید که از آن رضایت دارید، در قسمت کامنت‌ها از تجربه خود برایمان بنویسید.

admin
admin
چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط