Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ بهترین ها @ بهترین برنامه های کاهش وزن برای آیفون

بهترین برنامه های کاهش وزن برای آیفون

by | 1 بهمن 1402 | بهترین ها, سلامت عمومی, موبایل و کامپیوتر | 0 comments

اگر در حال خواندن این مطلب هستید، به احتمال زیاد تصمیمی برای کاهش وزن در سال جدید گرفته‌اید. آفرین! متأسفانه، بر اساس تجربیات بسیاری از افراد و مطالعات، احتمال زیادی وجود دارد که جا بزنید و انگیزه خود را از دست بدهید. اما نگران نباشید، امروزه جلوگیری از شکست در مسیر کاهش وزن آسان‌تر است. اپ استور iOS مملو از برنامه های کاهش وزن برای آیفون است که می‌توانند به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کنند. بیشتر آنها فعالیت و کالری شما را ارزیابی می‌کنند و حتی تعدادی از آنها در طول روز به شما یادآوری می‌کنند که متمرکز بمانید (که برخی از ما به آن نیاز داریم).

حتماً مقاله “۸ بهترین تمرین برای کاهش وزن” را مطالعه کنید و از آن‌ها استفاده کنید.

بهترین برنامه های کاهش وزن برای آیفون

1. MyFitnessPal

برنامه آیفون MyFitnessPal

MyFitnessPal به طور کلی یکی از بهترین برنامه های کاهش وزن برای آیفون است. وقتی نوبت به کاهش وزن می‌رسد، ورزش مهم است، اما اگر بعد از تمرینات به خوردن کالری بیش از حد ادامه دهید، پیشرفت چندانی نخواهید دید. اینجاست که MyFitnessPal به کار می‌آید. این یک برنامه کالری شمار است که اگر نمی‌خواهید تلفن خود را با چندین برنامه شلوغ کنید، باید آن را دانلود کنید.

بهترین چیز در مورد MyFitnessPal پایگاه داده عظیم آن است که اطلاعات تغذیه‌ای میلیون‌ها غذای مختلف را دارد. برای بهترین نتایج، مطمئن شوید که همه چیزهایی را که می‌خورید ثبت کرده‌اید، و این برنامه با اسکنر بارکد و یک دکمه مناسب کار را آسان می‌کند. فقط برداشتن غذا می‌تواند به جلوگیری از پرخوری کمک کند.

اما این همه چیز نیست. MyFitnessPal چیزی بیش از شمارش کالری را ارائه می‌دهد. دارای نمودارهایی برای ردیابی وزن و حتی اندازه گردن شما. شما همچنین می‌توانید سفر کاهش وزن خود را با عکس‌ها ثبت کنید، که واقعا عالی است. این برنامه یک وبلاگ با مقالاتی در مورد موضوعاتی مانند بهبود خواب و دستور العمل‌های خوشمزه مانند “سوشی موز کره بادام زمینی” دارد. با دستگاه‌های تناسب اندام مختلف مانند Apple Watch، Fitbit، Pact و Garmin همگام می‌شود.

وقتی صحبت از اپل واچ شد، MyFitnessPal یک برنامه اختصاصی برای آن دارد. در حالی که به کل پایگاه داده غذا دسترسی ندارد، برای بررسی سریع میزان کالری باقیمانده در روز بسیار عالی است.

2. Lose It!

برنامه آیفون Lose It!

وقتی Lose It! با MyFitnessPal، ممکن است فکر کنید که به MyFitnessPal با رنگ‌های مختلف نگاه می‌کنید. آنها کاملا مشابه هستند، بنابراین انتخاب یکی از دیگری تفاوت زیادی ایجاد نمی‌کند.

همچنین بخوانید  11 مکان شگفت انگیز کانادا در تابستان

با این حال، چند تفاوت قابل توجه وجود دارد. Lose It! همه چیز در مورد شمارش کالری است و منوهای پیچیده و پست‌های وبلاگ رقیب خود را حذف می‌کند. با آیکون‌های بازیگوش و انجمن‌های واضح برای معاشرت با دوستان و جوامع، تجربه‌ای در دسترس و لذت بخش‌تر را ارائه می‌دهد.

Lose It! درست مانند MyFitnessPal دارای یک پایگاه داده غذایی بزرگ است، اما یک قدم فراتر می‌رود و به شما امکان می‌دهد غذایی را که می‌خورید از طریق عکس شناسایی کنید. ویژگی SnapI گاهی اوقات می‌تواند غذا را به طور دقیق شناسایی کند، اما اغلب پس از گرفتن عکس باید غذای مناسب را از لیست انتخاب کنید.

زمانی که بارکد در دسترس نیست، این گزینه جالبی است، اما نتایج و برآورد کالری می‌تواند به‌طور قابل توجهی متفاوت باشد. این برای Lose It صادق است! به طور کلی، زیرا گاهی اوقات تفاوت کالری تا 200 را در مقایسه با ورودی های مشابه در MyFitnessPal نشان می‌دهد. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که هر دو برنامه به ورودی‌های ارسال شده توسط کاربر متکی هستند، بنابراین ممکن است اشتباهات تایپی و اشتباهاتی در پایگاه داده وجود داشته باشد.

در پایان، اشتباهات کوچکی مانند آن زمانی اتفاق می‌افتد که افراد مختلف در محتوای برنامه مشارکت داشته باشند.

3. My Diet Coach

برنامه آیفون My Diet Coach

My Diet Coach بهترین برنامه برای ایجاد احساس کاهش وزن مانند یک بازی سرگرم کننده است. من شخصاً متوجه می‌شوم که وقتی احساس می‌کنم یک بازی مدرن با دستاوردها و چالش‌ها انجام می‌دهم، بیشترین انگیزه را برای کاهش وزن دارم، و هیچ برنامه دیگری به اندازه My Diet Coach این کار را انجام نمی‌دهد.

وقتی برنامه را باز می‌کنید، دو آواتار می‌بینید که یکی وزن فعلی شما و دیگری نمایانگر خود آینده شماست. هدف شما هماهنگ کردن این دو آواتار است. این مانند ارتقاء سطح در یک بازی نقش آفرینی یا به دست آوردن تجهیزات جالب پس از هفته‌ها یا ماه‌ها تلاش است. از دست دادن وزن احساس هیجان انگیز و لذت بخشی دارد.

شما می‌توانید با اجتناب از نوشیدنی‌های شیرین به مدت یک روز، 20 امتیاز کسب کنید، یا با اجتناب از غذاهای غلات تصفیه شده، به یک چالش واقعی بروید و 70 امتیاز کسب کنید. من به خصوص ویژگی ردیاب وزن را دوست دارم، که جایگزین ورود داده‌های ساده با یک نوار اندازه گیری قابل تنظیم می‌شود. تنظیم نوار به اعداد کوچکتر یکی از لذت بخش‌ترین لحظات صبح من است.

همچنین بخوانید  بهترین ایده های خلاقانه برای تاتو زنانه

چیزی که My Diet Coach را ضروری‌تر می‌کند این است که چگونه به شما یادآوری می‌کند و به شما انگیزه می‌دهد تا هر چند وقت یکبار که لازم است وزن کم کنید. این شخصا برای من کار می کند. می‌توانید یادآورها و اعلان‌های مختلفی را تنظیم کنید، از موارد از پیش تنظیم‌شده مانند «نوشیدن آب» تا موارد سفارشی متناسب با نیازهای خاص شما. این اعلان‌ها در اپل واچ شما نیز ظاهر می‌شوند.

علاوه بر این، My Diet Coach یک اسکنر بارکد دارد که اطلاعات تغذیه‌ای را به دفترچه غذایی شما وارد می‌کند و با داده‌های برنامه سلامت Apple همگام‌سازی می‌شود. یک نسخه پرمیوم با قیمت 6.99 دلار در ماه موجود است که ثبت فعالیت‌ها را آسان‌تر می‌کند و چالش‌های بیشتری را ارائه می‌دهد. با این حال، من متوجه شدم که نسخه رایگان با تبلیغات برای نیازهای شما کاملاً خوب کار می‌کند.

مقاله “۶ تمرین چربی سوزی برای کاهش وزن با تاثیر بالا” را مطالعه کنید.

4. Fooducate

برنامه آیفون Fooducate

Fooducate بهترین برنامه برای توضیح خوبی‌ها و بدی‌های غذا به روشی است که همه بتوانند آن را درک کنند. وقتی به حقایق تغذیه‌ای روی بسته بندی مواد غذایی نگاه می‌کنید، ممکن است گیج کننده باشد. Fooducate با ساده کردن اعداد به زبان ساده کار را آسان می‌کند. فقط بارکد روی بسته را اسکن کنید.

پس از اسکن، درجه‌ای را مشاهده می‌کنید که Fooducate بر اساس عوامل مختلف به غذا می‌دهد. به عنوان مثال، زمانی که من یک چوب شکلات Toblerone را اسکن کردم، درجه D+ را دریافت کرد زیرا در هر وعده شکر زیادی دارد و اندازه بسته بندی می‌تواند باعث شود شما بیش از حد غذا بخورید. بسته ممکن است بگوید 180 کالری در هر وعده دارد، اما اگر تمام آن را بخورید، در واقع 510 کالری دارید. مهم است بدانید که Fooducate آن را به عنوان 170 کالری در هر وعده ذکر کرده است، که نشان می‌دهد اطلاعات روی بسته ممکن است همیشه دقیق نباشد.

خوشبختانه Fooducate گزینه‌های دیگری را پیشنهاد می‌کند. به عنوان مثال، یک تخته شکلات شیری گودیوا با بادام (C-) یا یک کیسه کشمش کالیفرنیایی خشک شده در آفتاب (A-) را توصیه می‌کند. اگر بهترین گزینه را می‌خواهید، می‌توانید فقط یک پرتقال بخورید که نمره A می‌گیرد.

چیزی که من در مورد Fooducate دوست دارم این است که مردم می‌توانند نظرات و تجربیات خود را در نظرات به اشتراک بگذارند. احساس خوبی است که با دیگرانی که احساسات مشابهی دارند ارتباط برقرار کنید.

همچنین بخوانید  روش های درمانی جوش سر سیاه

Fooducate همچنین به شما امکان می‌دهد دستور العمل‌ها را به اشتراک بگذارید و در انجمن‌ها سؤال بپرسید. اگر طرح ممتاز را انتخاب کنید، حتی می‌توانید اطلاعات دقیقی در مورد غذای حیوانات خانگی دریافت کنید.

5. Nike Training Club

برنامه آیفون Nike Training Club

Nike Training Club بهترین برنامه برای یادگیری تمرینات و استفاده حداکثری از سفر کاهش وزن است. رفتن به باشگاه می‌تواند ترسناک باشد اگر مدتی است که نبوده‌اید یا نسبت به بدن خود اعتماد به نفس ندارید، اما این برنامه با بازی کردن به عنوان یک مربی خصوصی دوستانه کار را آسان‌تر می‌کند. بهترین بخش این است که بسیاری از تمرینات را می توان در اتاق نشیمن و تنها با کمی فضا انجام داد.

برخلاف سایر برنامه‌هایی که به سادگی تمرینات را دنبال می‌کنند، Nike Training Club در واقع به شما نشان می‌دهد که چگونه آنها را انجام دهید. این برنامه تمرینی را بر اساس عواملی مانند زمان در دسترس و سطح تناسب اندام شما پیشنهاد می‌کند، و حتی از داده‌های اپل واچ شما برای توصیه تمرینات مناسب برای شما استفاده می‌کند. من واقعاً دوست دارم که چگونه برخی از تمرینات را در مجموعه‌هایی سازماندهی می‌کند.

نایک که یک برند شناخته شده است، بازیگران و ورزشکارانی مانند سرنا ویلیامز یا مایکل بی جردن را به نمایش می‌گذارد که روال‌های مورد علاقه خود را در کلیپ‌های ویدیویی نشان می‌دهند. احساس می‌کنید که آنها را به عنوان مربی یا دوستان تمرینی خود داشته باشید. باشگاه آموزشی نایک به ما یادآوری می‌کند که حفظ اندامی متناسب، بیشتر در مورد پایبندی به چند عادت خوب است، و با این برنامه، برخی از این عادت‌ها را خواهید آموخت.

جمع بندی

این برنامه ها بهترین برنامه های کاهش وزن برای آیفونموجو هستند. اکثر آنها فعالیت و کالری شما را ردیابی می‌کنند، و حتی تعداد کمی در طول روز یادآوری می‌فرستند تا به شما کمک کنند تمرکز خود را حفظ کنید (که می‌تواند برای بسیاری از ما مفید باشد). توصیه می‌کنم آن‌ها را روی موبایل خود نگه دارید، تا هر زمان که وسوسه شدید غذا سفارش دهید همیشه در کنار شما هستند تا به شما یادآوری کنند.

به یاد داشته باشید، با ابزارها و پشتیبانی مناسب، می‌توانید در مسیر خود بمانید و به اهداف کاهش وزن خود برسید. اگر برنامه دیگری را می‌شناسید، لطفاً نظر خود را برای ما بگذارید و تجربیات شخصی خود را با آن برنامه‌ها به اشتراک بگذارید.

admin
admin
چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط