Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ بهترین ها @ بهترین دکوراسیون آشپزخانه | 6 مدل برتر

بهترین دکوراسیون آشپزخانه | 6 مدل برتر

by | 6 اردیبهشت 1402 | بهترین ها, خانه و دکوراسیون | 1 comment

از آنجایی که آشپزخانه بخش مهم خانه است، لازم است فضا را به گونه‌ای برنامه ریزی کنید که برای سبک زندگی شما بهترین عملکرد را داشته باشد. این برای همه یکسان نیست. آنچه برای یک فرد مناسب است ممکن است برای دیگری مناسب نباشد، بنابراین فکر کردن به اینکه چگونه می‌خواهید آشپزخانه شما کار کند می‌تواند تفاوت زیادی در دکوراسیون آشپزخانه ایجاد کند. در این مقاله به معرفی شش بهترین دکوراسیون آشپزخانه می‌پردازیم و مزیت‌های هر کدام را بیان می‌کنیم تا بتوانید بهترین دکوراسیون آشپزخانه را برای خانه خود انتخاب کنید.

شش بهترین چیدمان آشپزخانه

اگرچه می‌توانید دکوراسیون‌های مختلفی را پیدا کنید که ممکن است با طراحی شما مطابقت داشته باشند، اما همه آنها ظاهر عالی یکسانی به خانه شما نمی‌دهند. علاوه بر این، احساس شما در آشپزخانه به شدت به چیدمانی که انتخاب می‌کنید بستگی دارد. در اینجا، ما شش دکوراسیون اصلی آشپزخانه را که اکثر خانم‌های خانه دار به دلایلی که در زیر توضیح می‌دهیم ترجیح می‌دهند، فهرست کرده‌ایم.

U شکل

آشپزخانه U شکل

طراحی U شکل بهترین دکوراسیون آشپزخانه برای سه دیوار یا بخش کابینت است که فضای ذخیره سازی قابل توجهی را فراهم می‌کند. هنگام طراحی، آشپزخانه U شکل می‌تواند گزینه شگفت انگیزی برای خانواده‌هایی باشد که با هم در آشپزخانه وقت می‌گذرانند. این به عنوان یک بخش جداگانه یا در یک طرح باز عمل می‌کند. شما مقدار زیادی فضای روی نیمکت و اغلب یک بار مناسب نیز خواهید داشت. با این حال، یک آشپزخانه U شکل در مقایسه با سایر دکوراسیون‌های آشپزخانه، کوچک‌تر و باریک‌تر به نظر می‌رسد. گوشه‌ها ممکن است حرکت را محدود کنند و دسترسی به کمدهای گوشه را کمی سخت‌تر کنند. مگر اینکه آشپزخانه U شکل شما بزرگ باشد، به سادگی یک نیمکت جزیره‌ای را در خود جای نمی‌دهد.

همچنین بخوانید  8 تا از بهترین سبک های نقاشی

L شکل

آشپزخانه L شکل

آشپزخانه L شکل یک گزینه فوق العاده برای خانه‌های مدرن و سبک زندگی امروزی است زیرا فقط از دو دیوار استفاده می کند و یک فضای باز بزرگ را فراهم می‌کند. می‌توانید یک نیمکت جزیره‌ای یا حتی یک میز و صندلی معمولی قرار دهید. برای کسانی که می‌خواهند آشپزی کنند و معاشرت کنند عالی است. یک L شکل آشپزخانه شما را به یک مرکز راحت تبدیل می‌کند و برای یک فضای گوشه و زندگی با پلان باز عالی است. این یک گزینه دکوراسیون عالی برای خانه‌ها و آپارتمان‌های کوچکتر است.

برخی افراد بر این باورند که شکل L با قرار دادن سینک، اجاق گاز و یخچال ناخوشایند است و باعث راه رفتن اضافی بین آنها می‌شود. اما برخی دیگر معتقدند که این بهترین دکوراسیون آشپزخانه برای آپارتمان‌ها است. اگر فضای کار بسیار مهم است، باید یک نیمکت جزیره‌ای اضافه کنید که به شما امکان می‌دهد با فراهم کردن فضای نیمکت و ذخیره سازی اضافی، یک منطقه کاری ایجاد کنید، اما ممکن است برای سبک آشپزی یا سرگرمی شما مناسب نباشد.

سبک گالری

آشپزخانه آلبوم عکس

این طرح کاملاً کاربردی است. آشپزخانه‌های جدید امروزی فضا را تا حد امکان بزرگ می‌کنند، بنابراین آشپزخانه کوچک یا متوسط ​​شما می‌تواند آزادی بیشتری را با باز کردن یک طرف برای ارائه فضای نشستن و اتصال به بقیه خانه فراهم کند. دکوراسیون گالری کوتاه‌ترین و سریع‌ترین دسترسی را به همه چیز برای شما فراهم می‌کند و گردش کار روانی را ایجاد می‌کند.

همچنین بخوانید  نرده چوبی راه پله، نکات مهم و راهنمای انتخاب

لوازم آشپزخانه را می‌توان به خوبی با فضای نیمکت شما ترکیب کرد و همه کمدها به راحتی در دسترس هستند. جای تعجب نیست که اکثر سرآشپزها ترجیح می‌دهند در این چیدمان کار کنند! برای برخی افراد، طراحی و اندازه جمع و جور می‌تواند یک نقطه ضعف باشد. اگرچه موثر است، اما ممکن است در حین آشپزی فضای بیشتری را برای حرکت و برقراری ارتباط با خانواده و دوستان ترجیح دهید. یک جزیره کوچک روی چرخ می‌تواند فضای اضافی را برای آشپزخانه فراهم کند. با این حال، برای جابجایی به فضای کافی نیاز دارد، که باید هنگام برنامه ریزی کف آشپزخانه در نظر گرفته شود.

تک دیواره

آشپزخانه تک دیواره

این دکوراسیون برای خانه‌ها و آپارتمان های کوچک بسیار عالی است. با تمام وسایل و کابینت‌های شما که فقط در امتداد یک دیوار ساخته شده‌اند، از فضا به طور موثری استفاده می‌شود. طرح‌ها خلاقانه هستند و بسیاری از راه حل‌های ذخیره سازی هوشمند از کشوهای عمودی استفاده می‌کنند. آشپزخانه یک دیواری با نیمکت جزیره‌ای برای تهیه غذا و سرگرمی بیشتر ترجیح داده می‌شود. برای یک مثلث کاری سنتی ساخته نشده است و برای سبک‌های ساده و ابتدایی آشپزی مناسب است. آشپزخانه‌های یک جداره به دلیل اندازه جمع و جور خود معروف هستند و گاهی اوقات می‌توانند برای قرار دادن ماشین لباسشویی در آپارتمان‌های کوچکتر مورد استفاده قرار گیرند.

شبه جزیره

آشپزخانه شبه جزیره

همه یک شبه جزیره را به عنوان بهترین دکوراسیون آشپزخانه انتخاب نمی‌کنند. این قابل درک است شبه جزیره یک سطح صاف و منطقه کابینت است که به فضای زندگی اطراف گسترش می‌یابد. طرح‌بندی‌های مختلفی وجود دارد که در آن شبه جزیره یک انتخاب است. این چیدمان بیشتر برای خانه‌های بزرگ مناسب است که فضا در آنها نگران کننده نیست.

همچنین بخوانید  بهترین غذای بدون آلرژی برای سگ ها

جزیره

جزایر آشپزخانه

جزایر آشپزخانه گزینه دیگری است که می‌تواند در چندین دکوراسیون آشپزخانه گنجانده شود. مانند یک شبه جزیره، یک جزیره بیشتر از یک چیدمان کامل آشپزخانه یک ویژگی است. بسته به فضای خود، می‌توانید یک جزیره آشپزخانه را به بهترین دکوراسیون آشپزخانه که در بالا ذکر شد اضافه کنید.

انواع جزایر آشپزخانه

جزایر آشپزخانه به این زودی‌ها کهنه نمی‌شوند. سازگاری آنها همیشه به آنها اجازه می‌دهد تا با نیازهای مدرن سازگار شوند و از کار روزانه پشتیبانی کنند. شما می‌توانید هر ویژگی آشپزخانه را اضافه کنید، و این احتمالاً همچنان درست است. یک سینک یا دیگر ویژگی‌هایی که به طور منظم استفاده می‌شوند را کپی کنید تا آشپزخانه شما مهمان‌نوازتر شود یا در هنگام درست کردن غذاهای مورد علاقه‌تان راحت‌تر جریان پیدا کند. در اینجا برخی از ویژگی‌های محبوب برای ساخت جزیره آشپزخانه آورده شده است:

  • فرو رفتن
  • کابینت سفارشی
  • ماشین ظرفشویی
  • ایستگاه آمادگی
  • زباله‌ها

سخن آخر

انتخاب بهترین دکوراسیون آشپزخانه برای خانه شما به اندازه و شکل فضای آشپزخانه شما، روشی که می‌خواهید از آن فضا استفاده کنید، ویژگی‌هایی که می‌خواهید اضافه کنید و مقدار چیزهایی که باید در آنجا ذخیره کنید بستگی دارد. بسیاری از مردم آشپزخانه U شکل را دوست دارند، اما برای همه طراحی نشده و مناسب نیستند. صحبت کردن در مورد وضعیت خود با یک طراح و پیمانکار به شما کمک می‌کند تا بهترین دکوراسیون آشپزخانه را برای خانه خود تشخیص دهید.

admin
admin
چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

1 Comment

  1. فرناز شیخ محمدی
    0
    0

    لطفا چند مدل جزیره کاربردی را اشتراک کنید و قیمت متراژی کابینت هایگلاس ممبرلن و نعو کلاسیک سال جدید آیا تغییری کرده است یا خیر ؟ اشپزخانه بنده کنار پنجره نیست بلکه ته سالن کنار اتاق خوابست واحد ۱۷۰ متری و پاسیو حالت اتوبوسی دراز دارد چطور نقص ان را بگیرم ؟ جزیره کجا قرار میگیزد ؟ سپاس

    Reply

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط