Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ بهترین ها @ بهترین ربات های تلگرام برای آسان تر کردن کار شما!

بهترین ربات های تلگرام برای آسان تر کردن کار شما!

by | 21 شهریور 1402 | بهترین ها, موبایل و کامپیوتر | 0 comments

تلگرام، اپلیکیشن پیام‌رسان محبوب، در سال‌های اخیر به دلیل ویژگی‌های فراوان و رابط کاربرپسند خود مورد توجه قرار گرفته است. یکی از ویژگی‌های برجسته تلگرام مجموعه گسترده ربات‌های آن است که اکانت‌های خودکاری هستند که می‌توانند طیف وسیعی از وظایف را انجام دهند. وجود ربات تلگرام نحوه تعامل کاربران با برنامه را متحول کرده‌اند و آن را چیزی فراتر از یک پلتفرم پیام رسان ساده تبدیل کرده‌اند، به گونه‌ای که بسیاری به دنبال یادگیری روش هایی برای کسب درآمد از تلگرام هستند. در این مقاله، برخی از بهترین ربات‌های تلگرام را که باید در سال 2023 آن‌ها را بشناسید، بررسی می‌کنیم. چه به دنبال ابزارهای بهره‌وری، سرگرمی یا کمک شخصی باشید، این ربات‌ها مطمئناً تجربه تلگرام شما را بهبود می‌بخشند.

ربات تلگرام چیست؟

ربات های تلگرام برنامه‌های کامپیوتری کوچکی هستند که به صورت خودکار در چت‌ها یا کانال‌های تلگرام کار می‌کنند. آنها دستیاران مفیدی هستند که می‌توانند کارهای مختلفی را برای شما انجام دهند. به عنوان مثال، یک ربات تلگرام وجود دارد که می‌تواند هر زمان که بخواهید آخرین اخبار از سراسر جهان را به شما ارائه دهد. و یکی وجود دارد که می‌تواند بلافاصله تصاویر خنده‌دار گربه‌ها را به شما نشان دهد.

ربات های تلگرام بسیاری از وظایف را بدون نیاز به کمک انسان انجام می‌دهند و با کانال‌ها متفاوت هستند. شاید از خود بپرسید که چگونه به بهترین ربات های تلگرام بپیوندید یا در یک کانال مشترک شوید. در بخش بعدی، در مورد نحوه پیوستن به چند ربات جالب در اپلیکیشن تلگرام صحبت خواهیم کرد.

چگونه از ربات های تلگرام استفاده کنیم؟

برای استفاده از ربات تلگرام باید نام کاربری آن را بدانید. با جستجوی نام کاربری در برنامه می‌توانید آن را پیدا کنید.

هنگامی که ربات را پیدا کردید، روی آن ضربه بزنید و از شما می‌خواهد مکالمه را شروع کنید. می‌توانید با فشار دادن دکمه / شروع کنید. هر ربات دارای ویژگی‌ها و اقدامات مختلفی است که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید. یکی از آن گزینه‌ها را انتخاب کنید و دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید تا اطلاعات لازم را ارائه دهید.

با استفاده از این ربات های خودکار، می‌توانید آهنگ‌های خاصی را پیدا کنید، فایل‌های رسانه‌ای را تبدیل کنید و کارهای دیگری را انجام دهید. آنها نتایجی را که می‌خواهید به شما می‌دهند. حال بیایید نگاهی به برخی از بهترین ربات‌های تلگرامی بیندازیم که همه باید درباره آن‌ها بدانند.

برخی از بهترین ربات های تلگرام

1. ربات Eddy Travels

ربات ادی سفر می‌کند

این ربات به شما کمک می‌کند ارزان‌ترین هتل‌ها و پروازها را در هنگام سفر پیدا کنید. از Skyscanner برای واکشی تمام اطلاعات در زمان واقعی استفاده می‌کند. به جای تایپ عبارت‌های جستجوی خود، می‌توانید کارها را با کلیک کردن روی دکمه‌های ارائه شده توسط ربات آسان‌تر کنید.

اگر می‌خواهید بهترین مقاصد سفر را پیدا کنید، می‌توانید «/places» را در قسمت متن وارد کنید و ربات نیز در این زمینه به شما کمک می‌کند. حتی می‌تواند این مکان‌ها را در Google Maps جستجو کند تا به شما در رسیدن به آنجا کمک کند.

لینک Eddy Travels Bot : t.me/eddytravels_bot

2. ربات تلگرام مبدل فایل جدید

این ربات به شما کمک می‌کند تا فایل‌ها را از یک فرمت به فرمت دیگر تغییر دهید، درست همانطور که از نامش می‌گوید. این می‌تواند تصاویر، فایل‌های صوتی و تصویری و انواع دیگر اسناد را تبدیل کند. به عنوان مثال، می‌توانید یک تصویر jpeg را به png یا یک فایل متنی را به pdf تبدیل کنید.

ربات مبدل فایل جدید:   @File2videoconvbot

3. Skeddy Bot

Skeddy یک ربات واقعا مفید است که به شما امکان می‌دهد یادآوری‌ها را ایجاد و پیگیری کنید. می‌تواند از طریق تلگرام برای شما نوتیفیکیشن ارسال کند. Skeddy یکی از بهترین ربات های تلگرام در نظر گرفته می‌شود زیرا به شما یادآوری می‌کند کارهایی را که می‌خواهید انجام دهید، مانند چک کردن ایمیل، برقراری تماس تلفنی یا خرید مواد غذایی.

همچنین بخوانید  فناوری G5 چیست؟ همه چیز در مورد فناوری 5G

حتی می‌توانید یادآوری‌های دقیقی ایجاد کنید، مانند اینکه به شما یادآوری می‌کند قبض‌های خود را در اولین دوشنبه هر ماه در ساعت 8 صبح پرداخت کنید.

لینک Skeddy Bot: t.me/SkeddyBot

4. Spotify Downloader Bot

ربات دانلودر اسپاتیفای

Spotify Downloader Bot یک ربات برای افرادی است که از Spotify استفاده می کنند و می‌خواهند لیست‌های پخش یا آلبوم‌های مورد علاقه خود را ذخیره کنند. با این ربات تلگرام می‌توانید موسیقی را جستجو کنید، آهنگ‌ها را پخش کنید و حتی آنها را از پایگاه داده Spotify دانلود کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که پس از پیوستن به کانال توسعه دهنده، پیوند آهنگ را کپی کنید یا آهنگ را در ربات جستجو کنید. ربات به سرعت یک نسخه دانلود شده از آهنگ را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید آن را نگه دارید و بعداً بدون هیچ تبلیغی به آن گوش دهید.

لینک Spotify Downloader Bot : t.me/JayBeeSpotifyBot

5. ربات بابلگرام

ربات Babelgram واقعا برای ترجمه مفید است. می‌توانید ربات را به یک چت گروهی اضافه کنید و از آن بخواهید متن شما را به یک زبان خاص ترجمه کند. ترجمه مورد نیاز را در اختیار شما قرار می‌دهد. حتی سایر کاربران در چت گروهی نیز می‌توانند با تایپ «/enable <input language code> <output language code>» در چت از این ویژگی استفاده کنند. به این ترتیب همه می‌توانند به زبان‌های مختلف ارتباط برقرار کنند و مکالمه‌ای روان داشته باشند.

لینک ربات Babelgram : t.me/BabelgramBot

6. ربات هشدار

Alert Bot یک ربات مفید تلگرام است که به شما کمک می‌کند تا یادآور و هشدار را برای رویدادهای مهم تنظیم کنید. ممکن است ویژگی‌های فانتزی زیادی نداشته باشد، اما بر انجام یک کار خود به شیوه‌ای ساده و سرراست تمرکز دارد. می‌توانید با استفاده از قالب /alert time متن هشدار ایجاد کنید.

زمان را می‌توان بر حسب ساعت، دقیقه، روز و هفته به ترتیب با استفاده از اختصارات h، m، d و w مشخص کرد. همچنین می‌توانید هر پیامی را که می‌خواهید در ستون متن نمایش داده شود اضافه کنید.

لینک Alert Bot : t.me/alertbot

7. Zoom Bot

بعدی در لیست بهترین ربات های تلگرام ما زوم است. اگر نمی‌خواهید با نصب برنامه زوم از فضا استفاده کنید، می‌توانید به سادگی ربات زوم را با برنامه تلگرام خود پیوند دهید. هنگامی که Zoom Bot را راه اندازی کردید، می‌توانید بلافاصله از خدمات Zoom بدون دانلود برنامه Zoom در دستگاه خود استفاده کنید. به این ترتیب، می‌توانید از مشکلات رایجی که ممکن است در مورد نسخه وب ایجاد شود جلوگیری کنید.

داشتن یک راه حل ویدئو کنفرانس مانند زوم مهم است، به خصوص با افزایش کار از راه دور. پس چرا این ربات را امتحان نکنید؟ با استفاده از این ربات تلگرام می‌توانید جلسات زوم را مستقیما ایجاد کرده و به آن بپیوندید.

لینک زوم ربات: t.me/zoombot

8. ربات DropMail

وقتی از خدمات آنلاین استفاده می‌کنید، اغلب آدرس ایمیل شما را می‌پرسند. اما سپس آنها شروع به ارسال ایمیل‌های بازاریابی و تبلیغاتی زیادی برای شما می‌کنند که می‌تواند آزار دهنده باشد. برای حل این مشکل می‌توانید از یک آدرس ایمیل موقت برای چنین سرویس‌هایی استفاده کنید. ربات DropMail بدون اینکه ایمیل اصلی شما را در معرض خطر قرار دهد یک آدرس ایمیل موقت به صورت رایگان به شما می‌دهد. اگر سرویسی از شما بخواهد ایمیل خود را تأیید کنید، می‌توانید پیوند تأیید را در ربات پیدا کنید.

لینک ربات DropMail :  t.me/DropmailBot

9. ربات تلگرام OpenMember

با ربات OpenMember می‌توانید به راحتی برای کانال‌ها یا گروه‌های تلگرام خود حق عضویت دریافت کنید. با استفاده از ربات OpenMember و ابزار داشبورد وب، می‌توانید هزینه‌هایی را برای دسترسی تنظیم کنید و انتخاب کنید که هر چند وقت یکبار شارژ شوند (روزانه، هفتگی، ماهانه، سالانه یا یکبار). فقط به OpenMember بروید، یک حساب کاربری ایجاد کنید و دستورالعمل‌های ساده را برای شروع دنبال کنید.

در اینجا چند ویژگی عالی OpenMember آورده شده است:

  • برنامه قیمت گذاری خود را ایجاد کنید و مشترکان خود را به هر ارز و هر دفعه که می‌خواهید شارژ کنید.
  • دعوت‌نامه‌های خودکار برای مشترکین جدید و حذف دسترسی برای عدم پرداخت.
  • داشبورد وب برای مدیریت مشترکین و پیگیری درآمد، رشد مشترکین و نرخ ریزش شما.
  • می‌توانید تعداد نامحدودی کانال یا گروه اشتراک پولی ایجاد کنید.
  • OpenMember برای پشتیبانی از پلتفرم و توسعه ویژگی‌های جدید فقط 5٪ کارمزد تراکنش دریافت می‌کند.
همچنین بخوانید  بهترین رپرهای رپ فارسی

لینک ربات تلگرام OpenMember : t.me/OpenMemberCoBot

10. ربات تلگرام IFTTT

ربات تلگرام IFTTT که مخفف «اگر این پس آن» است، به شما کمک می‌کند تا خدمات آنلاین مختلف را متصل کنید و اتوماسیون ایجاد کنید. با استفاده از این ربات می‌توانید کانال یا گروه تلگرام خود را به وب سایت‌های خارجی مختلف مانند اینستاگرام، توییتر، فیس بوک و غیره پیوند دهید. همچنین می‌توانید ربات را طوری تنظیم کنید که در صورت برآورده شدن شرایط خاص، اقدامات خاصی را انجام دهد.

به عنوان مثال، اگر شخصی در توییتر از شما نام می‌برد، می‌توانید پیامی در تلگرام دریافت کنید. یا اگر پخش کننده مورد علاقه شما پخش زنده را در توییچ شروع کند، می‌توانید در تلگرام پیامی دریافت کنید.

لینک IFTTT : t.me/ifttt

11. URL Uploader X

ما اغلب چیزهای جالبی را در اینترنت پیدا می‌کنیم که می‌خواهیم آنها را دانلود کنیم. با این حال، گاهی اوقات به دلیل داده های محدود یا سرعت دانلود پایین نمی‌توانیم بلافاصله فایل را دانلود کنیم. اینجاست که ربات URL Uploader X وارد می‌شود.

با استفاده از این ربات، به سادگی می‌توانید URL فایل را به ربات ارسال کنید و به جای استفاده از داده‌های شما، فایل را به سرور خود دانلود می‌کند. بعداً، ربات یک پیوند آینه‌ای برای شما ارائه می‌دهد تا هر زمان که آماده بودید، فایل را دانلود کنید.

به این ترتیب می‌توانید هر زمان که بخواهید حتی اگر فایل اصلی پاک شده باشد، فایل را در گوشی هوشمند خود دانلود کنید. بنابراین، به مرور وب با داده‌های محدود ادامه دهید و زمانی که به Wi-Fi متصل هستید یا داده‌های کافی برای دانلود دارید، آن را دانلود کنید.

لینک URL Uploader X : https://t.me/urluploadxbot

12. در واتس اپ باز کنید

گاهی اوقات لازم است در واتس اپ برای افرادی که در مخاطبین ما نیستند پیام ارسال کنیم. در گذشته، ما از برنامه‌های شخص ثالث برای ارسال پیام‌های WhatsApp بدون ذخیره شماره آن‌ها استفاده می‌کردیم، اما اکنون دیگر نیازی به آن برنامه‌ها نیست.

با این ربات تلگرام کافی است شماره موبایل را با کد کشور برای ربات موجود در تلگرام ارسال کنید. بلافاصله یک لینک دریافت خواهید کرد که می‌توانید روی آن کلیک کنید تا مکالمه با آن شماره در واتس اپ باز شود.

بنابراین، دیگر لازم نیست از برنامه‌های شخص ثالث استفاده کنید، و مجبور نیستید افراد غریبه را به لیست مخاطبین خود اضافه کنید تا فقط یک پیام واتساپ ارسال کنید. من مطمئن هستم که این راه حلی است که بسیاری از مردم به دنبال آن هستند!

لینک Open in WhatsApp : https://t.me/OpenInWhatsapp_Bot

13. ربات تصویر به متن

امروزه بسیاری از اپلیکیشن‌ها و سرویس‌ها به شما امکان استخراج متن از تصاویر را می‌دهند تا بتوانید متن را برای کارهای مختلف کپی کرده و از آن استفاده کنید. در حالی که برخی از این برنامه‌ها رایگان هستند، برخی دیگر برای این ویژگی اساسی هزینه دریافت می‌کنند.

اینجاست که ربات تلگرام تصویر به متن به کار می‌آید. فقط تصویر را برای ربات ارسال کنید، زبان را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا ربات متن را برای شما استخراج کند. در حال حاضر، این ربات علاوه بر زبان انگلیسی، از زبان‌های بین المللی مختلفی مانند روسی، چک، عربی، آلمانی، ایتالیایی، پرتغالی و غیره پشتیبانی می‌کند. همچنین می‌توانید برای باز کردن قفل زبان‌های دیگر به برنامه‌نویس پول پرداخت کنید.

لینک ربات تصویر به متن:  https://t.me/the_ocr_bot

14. Gamee Bot

روزهایی که برای دانلود بازی‌ها و اجرای آنها به فضای زیادی در گوشی خود نیاز داشتید، گذشته است. با استفاده از ربات Gamee می‌توانید بازی های بسیار متنوعی را در سبک‌های مختلف بیابید. برخی از بهترین بازی‌های موجود در ربات Gamee عبارتند از Lumberjack، Neon Blaster، بازی‌های ریاضی و بسیاری دیگر.

اگر یک گیمر جدی هستید، ممکن است این بازی‌ها اشتهای شما را به طور کامل ارضا نکنند. با این حال، اگر به دنبال زمان سرگرم‌کننده‌ای هستید یا به بازی‌هایی برای گذراندن زمان در صف طولانی نیاز دارید، این بازی‌ها در ربات Gamee برای شما عالی هستند. نه تنها می‌توانید آنها را به تنهایی بازی کنید، بلکه می‌توانید دوستان خود را نیز به چالش بکشید و کل تجربه را لذت بخش‌تر کنید.

لینک  Gamee Bot : https://t.me/gamee

15. مبدل متن به گفتار

آیا اغلب نیاز دارید که متن را به گفتار تبدیل کنید؟ خدمات زیادی وجود دارد که می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند، اما این ربات تبدیل متن به گفتار در تلگرام یک راه حل واقعا ساده ارائه می‌دهد.

همچنین بخوانید  معرفی بهترین انیمیشن های 2022

با این ربات تنها کاری که باید انجام دهید این است که متنی را که می‌خواهید به گفتار تبدیل کنید ارسال کنید و سپس منتظر بمانید تا ربات خروجی را با فرمت MP3 به شما بدهد.

بسته به مدت زمان متن، ممکن است کمی طول بکشد تا فرآیند تکمیل شود. اما اگر می‌خواهید یک فایل صوتی از متن خود داشته باشید، این ربات تلگرام می‌تواند واقعا مفید باشد.

لینک ربات مبدل متن به گفتار: https://t.me/TextToSpeechConv_bot

16. AirTrack

آیا به دنبال ارزان‌ترین بلیط هواپیما هستید؟ حتی اگر اغلب پرواز نمی‌کنید، اگر زمانی قصد سفر هوایی دارید، ربات تلگرام AirTrack می‌تواند به شما کمک کند بهترین بلیط‌های هواپیما را با قیمت‌های فوق العاده پایین پیدا کنید.

برای شروع، به سادگی برخی از جزئیات اولیه مانند کشور، واحد پول، زبان، منبع، مقصد و تاریخ خود را ارائه دهید. پس از وارد کردن این جزئیات، نتایج را مستقیماً در چت دریافت خواهید کرد. AirTrack نتایج Skyscanner را نشان می‌دهد که گاهی بلیط‌هایی را با قیمت‌های پایین‌تر از آنچه Google Flights ارائه می‌دهد ارائه می‌کند.

اگر به دنبال مقرون به صرفه‌ترین پروازها هستید، جستجو در سیستم عامل‌های مختلف منطقی است. بنابراین، ربات AirTrack را امتحان کنید، و ممکن است بلیطی را که به دنبالش بوده اید پیدا کنید.

لینک ربات AirTrack : https://t.me/airtrack_bot

17. ردیاب قیمت آمازون

هیچ چیز بهتر از این نیست که محصول مورد علاقه خود را با تخفیف بزرگ دریافت کنید. اما گاهی اوقات، به دلیل کار و چیزهای دیگر، زمانی که محصولی با کمترین قیمت در دسترس است، خرید آن را از دست می‌دهیم. ما در نهایت هزینه بیشتری می‌پردازیم و پیشنهادات با زمان محدود را از دست می‌دهیم.

اینجاست که ربات Amazon Price Tracker در تلگرام به کار می آید. کافیست لینک محصول را برای ربات ارسال کنید تا در صورت کاهش قیمت به شما اطلاع دهد.

شما همچنین می‌توانید یک محدودیت تعیین کنید و زمانی که قیمت به آن نقطه رسید، مطلع شوید. امروزه افزونه‌های مرورگر و وب‌سایت‌هایی وجود دارند که می‌توانند به شما در پیگیری قیمت محصولاتی که دوست دارید کمک کنند. اما این ربات حتی بهتر است زیرا اعلان‌ها را مستقیماً در برنامه دریافت می‌کنید، بنابراین می‌توانید محصولات را در هر زمان و هر مکان سفارش دهید.

ربات ردیاب قیمت آمازون: https://t.me/AmznPriceTrackerBot

18. فید خواننده ربات

ربات Feed Reader وب سایت‌ها، وبلاگ‌ها، کانال‌های یوتیوب، حساب‌های اینستاگرام و توییتر را (با استفاده از فیدهای RSS) پیگیری می‌کند. این به شما می‌گوید که چه زمانی محتوای جدید در دسترس است. این ربات همچنین می‌تواند با کانال‌ها و گروه‌های تلگرام کار کند. حتی می‌توانید اشتراک‌های RSS فعلی خود را با استفاده از فایل‌های OPML وارد کنید. هر زمان که وب‌سایتی که دنبال می‌کنید مطلب جدیدی ارسال می‌کند، یک اعلان در صندوق ورودی تلگرام خود دریافت خواهید کرد.

لینک ربات Feed Reader :  t.me/TheFeedReaderBot

19. Combot

Combot یک ربات برتر تلگرام است که برای مدیریت گروه‌های بزرگی از کاربران عالی است. به عنوان یک ربات برای مدیریت جامعه در برنامه پیام‌رسانی شناخته می‌شود. به تعدیل، تجزیه و تحلیل و ارسال محرک ها کمک می‌کند. این برای جلوگیری از هرزنامه‌ها از کانال‌ها و گروه‌های پیام با استفاده از ویژگی‌های ضد هرزنامه و تعدیل مفید است. طبق گفته گروه Combot، بیش از 100000 گروه در حال حاضر از این ربات برای مدیریت موثر خود استفاده می‌کنند.

لینک Combot: t.me/combot

20. Media Bot

با Get Media Bot، می‌توانید انواع مختلف رسانه‌ها مانند موسیقی، ویدیو، کتاب صوتی و موارد دیگر را از پلتفرم‌های مختلف جستجو و دانلود کنید. این برنامه از پلتفرم‌هایی مانند یوتیوب، اینستاگرام، فیس بوک، ساندکلاد و دیگران پشتیبانی می‌کند.

لینک Get Media Bot : t.me/getmediabot

جمع بندی

در نتیجه، ربات‌های تلگرام نحوه تعامل کاربران با اپلیکیشن پیام‌رسان را تغییر داده‌اند و طیف وسیعی از قابلیت‌ها و راحتی را ارائه می‌دهند. از کمک سفر گرفته تا تبدیل فایل و یادآوری‌ها تا دانلود رسانه‌ها، ربات‌های متعددی برای بهبود تجربه تلگرام شما در دسترس هستند. چه یک مسافر مکرر، علاقه‌مند به موسیقی یا فردی باشید که به ابزارهای بهره‌وری نیاز دارد، این ربات‌ها نیازها و ترجیحات مختلف را برآورده می‌کنند.

admin
admin
چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط