Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ تکنولوژی @ اصناف و صنایع @ بهترین ست های باربکیو گریل

بهترین ست های باربکیو گریل

by | 10 مرداد 1401 | اصناف و صنایع | 0 comments

بهار و تابستان جزء بهترین فصل‌ها برای برپایی ست باربکیو و گریل است. همچنین می‌توانید به زمستان سرد نیز، با باربیکیو و گریل گرمای مطبوعی ببخشید و غذای گرم و دلپذیری نوش جان کنید.

در این مقاله قصد داریم چند نوع از بهترین ست های باربیکیو و گریل را به شما معرفی کنیم:

باربکیو مینی قابل حمل HYBB-01 به همراه چهار عدد سیخ، یک عدد گریل و یک پاکت ذغال ( بدنه مشکی)

باربکیو فلزی کاملاً مناسب مهمانی‌های خارج از منزل، کمپ، اردو و… است. بسیار خوش دست و کاربردی بوده و به خوبی حمل می ‌شود. هم‌چنین می ‌توانید در فضاهای کوچک هم از آن استفاده کنید. این ست حاوی چهار عدد سیخ، یک گریل و یک بسته ذغال است و نصب آن بسیار ساده است. این ست باربیکیو و گریل بسیار بادوام بوده و استفاده از آن راحت است.

همچنین بخوانید  نماشویی ساختمان و شستشوی نما با طناب

باربکیو هوم شف

این ست باربکیو دقیقاً همان چیزی است که نیاز دارید و می‌توانید در دورهمی‌های کوچک و مهمانی‌های خود از آن استفاده کنید. برای این ست از مواد با کیفیت استفاده شده و کاربردش بسیار ساده است. همراه با آن، یک بسته ذغال خوب و با کیفیت کاملا مناسب برای راحتی بیشترتان قرار داده شده است.

باربکیو گریل قابل حمل و تاشو ذغالی R RUNILEX

این ست باربکیو ذغالی از مواد بسیار با کیفیت ساخته شده و به راحتی قابل جمع شدن است. طراحی آن به گونه‌ای است که فرد حین استفاده کاملا احساس راحتی می‌کند و حمل آن نیز به سادگی صورت می‌گیرد. در طراحی منحصر به فرد این ست باربکیو سعی شده تا حد ممکن بعد از جمع شدن، کوچک به نظر برسد و دقیقاً به اندازه یک چمدان شود و سر هم کردنش هم همان طور است که می‌خواهید. راحت، ساده و بی دردسر!

همچنین بخوانید  استیل 316 دریایی چیست؟ کاربرد آن در سازه آبی

باربکیو و گریل و اجاق ذغالی قابل حمل تاشو JVIN FAB (استیل سیاه)

این ست از استیل کربن ساخته شده و رنگ مشکی آن کاملاً مناسب مهمانی‌های فضای باز بوده و مناسب ۳ تا ۵ نفر است. این ست باربکیو قابل حمل بوده و بسیار سبک است و همین امر، حمل و نقل را آسان کرده است. طراحی خاص و منحصر به فردش و تعبیه سوراخ‌های دمنده سبب شده گرمای بیشتری حین پخت و پز به غذا برسد. همچنین به علت تاشو بودنش، به خوبی جمع و کوچک شده و مشکلی در نگهداری گوشه انبار کوچک‌تان پیدا نخواهید کرد.

باربکیو گریل توستر کوچک ذغالی HOT BERG، رنگ سیاه

این باربکیو گریل ذغالی سایز کوچکی دارد و متعاقبا فضای کمتری برای نگهداری نیاز دارد. حمل و نقل‌اش آسان است و هر کجا که بخواهید می‌توانید آن را بر پا کنید. به همراه تمامی این ویژگی‌های خارق العاده، نحوه پاک کردن آن بعد از استفاده بسیار ساده است. این ست باربکیو بسیار با کیفیت بوده و دوام بالایی دارد، حمل و طرز کارش راحت بوده و در استفاده از آن با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد.

همچنین بخوانید  راهنمایی کامل نحوه استفاده از چسب بتن

گریل ذغالی دودی وبر (مشکی)

این گریل ذغالی قابل حمل بوده و برای کمپ‌ها، مهمانی‌های فضای باز و دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی گزینه بسیار خوبی به شمار می ‌رود. در ساخت این ست از بهترین مواد استفاده شده و ضد آتش و ضد زنگ است. دسته پلاستیکی محکم‌اش به کاربر این باربکیو اجازه می‌دهد به آسانی در را با ایمنی کامل برداشته و هیچ مشکلی به وجود نیاید. این ست از دوام بالایی برخوردار بوده و استفاده از آن نیز بسیار ساده است.

منبع: ویلاسازه

vilasaze
vilasaze
چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط