Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ بهترین ها @ بهترین سرویس های گوگل مپ

بهترین سرویس های گوگل مپ

by | 7 آذر 1402 | بهترین ها, موبایل و کامپیوتر | 0 comments

سرویس های گوگل مپ در قالب‌های اپلیکیشن موبایلی و نسخه تحت وب ارائه می‌شود که اطلاعات دقیقی در مورد مناطق و موقعیت‌های مختلف جغرافیایی در سراسر جهان ارائه می‌دهد. علاوه بر نقشه‌های جاده‌ای معمولی، نقشه‌های گوگل نماهای هوایی و ماهواره‌ای بسیاری از مکان‌ها را ارائه می‌دهد. در برخی شهرها، گوگل مپ نماهای خیابانی شامل عکس‌های گرفته شده از وسایل نقلیه را ارائه می‌دهد. به شما توصیه می‌کنیم برای کار کردن با گوگل مپ مقاله “آموزش کامل کار کردن با گوگل مپ” را بخوانید.

گوگل مپ

سرویس های گوگل مپ چندین خدمت را به عنوان بخشی از برنامه وب بزرگتر ارائه می‌دهد. به عنوان مثال، یک برنامه‌ریز مسیر برای رانندگان، دوچرخه‌سواران، پیاده‌روان و کاربران حمل‌ونقل عمومی که از یک مکان خاص به مکان دیگر سفر می‌کنند، راهنمایی می‌کند.

خدمات تکمیلی تصاویری از ماه، مریخ و ونوس ​​را برای اخترشناسان سرگرمی ارائه می‌دهد.

Google Maps API چیست؟

رابط برنامه کاربردی Google Maps (API)

رابط برنامه کاربردی Google Maps (API) به پلتفرم‌های نرم افزاری مختلف اجازه می‌دهد تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. به عنوان مثال، مدیران وب سایت می‌توانند نقشه‌های گوگل را در یک سایت اختصاصی، مانند راهنمای املاک یا صفحه خدمات اجتماعی، جاسازی کنند.

همچنین بخوانید  بهترین پلتفرم های شبکه اجتماعی غیرمتمرکز

نکته: کسب و کارهای ایرانی نمی‌توانند به صورت مستقیم کسب و کار خود را در گوگل مپ ثبت کنند و دلیل این کار هم تحریم های بین‌المللی است. برای ثبت موقعیت دقیق محل کار یا فروشگاه خود، ابتدا محل مورد نظر را در گوگل مپ پیدا کنید، سپس روی گزینه “Add a missing place” کلیک کنید. در اینجا گوگل مپ از شما می‌خواهد که اطلاعات دقیق موقعیت جدید را وارد کنید. بعد از ثبت اطلاعات، موقعیت مکانی جدید در حالت “Review” قرار می‌گیرد و پس از حداکثر 12 ساعت به نقشه سراسری اضافه خواهد شد.!

نقشه گوگل برای موبایل چیست؟

گوگل مپ برای تلفن همراه، خدمات مکان یابی را برای رانندگانی که از موقعیت مکانی سیستم موقعیت یاب جهانی (GPS) یک دستگاه تلفن همراه iOS یا اندروید استفاده می‌کنند، در صورت وجود، به همراه داده‌های شبکه‌های بی‌سیم و سلولی ارائه می‌دهد.

Google Maps Go چیست؟

Google Maps Go یک نسخه لایت از برنامه تلفن همراه Google Maps است که برای اولین بار برای دستگاه‌های نسخه اندروید گو منتشر شد. این صراحتاً برای اجرای یکپارچه بر روی دستگاه‌هایی با حافظه محدود متصل به شبکه‌های غیرقابل اعتماد طراحی شده است، بدون به خطر انداختن سرعت، مسیرهای دقیق، به‌روزرسانی‌های بی‌درنگ ترافیک و اطلاعات حمل‌ونقل.

Google Maps Live View چیست؟

Google Maps Live View مسیرهای گوگل مپ را در زمان واقعی در یک محیط واقعی ارائه می‌دهد. این در اصل یک نقشه مینیاتوری در پایین صفحه است. کاربران همچنین می‌توانند سفری به هر نقطه از جهان را برنامه ریزی کنند و تصاویر سه بعدی و تصاویر ماهواره‌ای زنده از زمین را دریافت کنند.

همچنین بخوانید  بهترین ایده های طراحی اتاق خواب کودکان و نوجوان

Google Street View چیست؟

Google Street View چیست

نمای خیابان گوگل به کاربران امکان می‌دهد تصاویر پانوراما افقی و عمودی در سطح خیابان از شهرهای مختلف در سراسر جهان را مشاهده کرده و در میان آنها پیمایش کنند.

چگونه فاصله را در گوگل مپ اندازه گیری می کنید؟

برای اندازه گیری فاصله بین دو نقطه (به عنوان مثال، خانه و محل کار کاربر)  گوگل مپ را باز کنید و با کلیک راست در نقطه شروع کلیک کنید. سپس روی اندازه گیری فاصله در منو کلیک کنید و سپس روی نقطه مقصد کلیک کنید تا یک خط بکشید و فاصله بین هر دو مکان را اندازه بگیرید.

چگونه نقشه های آفلاین را در گوگل مپ دانلود می کنید؟

زمانی که کاربر آفلاین است، با ضربه زدن بر روی نماد نمایه و سپس ضربه زدن روی نقشه های آفلاین، می‌توان نقشه‌ها را برای دسترسی به تلفن همراه دانلود کرد. کاربر همچنین می‌تواند روی انتخاب نقشه خود ضربه بزند، و نقشه‌های گوگل نقشه‌هایی را بر اساس تاریخچه، سفرهای آتی و آدرس‌های ذخیره شده پیشنهاد می‌کند. برای دانلود یک نقشه خاص، برای تنظیم منطقه دانلود، به داخل و خارج کنید و روی دانلود ضربه بزنید.

چگونه یک پین را در گوگل مپ ایجاد کنیم؟

برای انداختن پین در برنامه گوگل مپ، آدرسی را جستجو کنید یا برای پیدا کردن مکان، پیمایش کنید. پس از انتخاب مکان، روی صفحه نمایش را به مدت طولانی فشار دهید تا یک پین رها شود.

چگونه صدای گوگل مپ را تغییر می دهید؟

کاربران می‌توانند زبان، صدا و لهجه را در گوگل مپ تغییر دهند. به تنظیمات بروید، روی گزینه Navigation settings و سپس Voice selection ضربه بزنید و تغییرات مورد نظر را اعمال کنید.

همچنین بخوانید  بهترین ایده های خلاقانه برای تاتو زنانه

چگونه آدرس خانه را در گوگل مپ تغییر دهید؟

در برنامه گوگل مپ ، روی Saved در پایین صفحه ضربه بزنید. پس از وارد شدن به صفحه ذخیره شده، به لیست‌های شما پایین بروید و سپس روی برچسب زده شده ضربه بزنید. صفحه Labeled تمام مکان‌های برچسب گذاری شده را نشان می‌دهد. در کنار صفحه اصلی، روی سه نقطه و سپس Edit home ضربه بزنید. در نهایت روی آدرس فعلی در صفحه Set home address ضربه بزنید و آن را پاک کنید. پس از حذف، آدرس جدید را وارد کنید و آن را ذخیره کنید.

حالت ناشناس نقشه های گوگل چیست؟

حالت ناشناس گوگل مپ به کاربران این امکان را می‌دهد که از برنامه بدون ذخیره تمام جزئیات سفر در حساب Google خود استفاده کنند. آن را به عنوان یک حالت مرور خصوصی برای ناوبری در دنیای واقعی در نظر بگیرید که فعالیت کاربر را ذخیره یا به اشتراک نمی‌گذارد.

Google Maps Timeline چیست؟

Google Maps Timeline اساساً یک تخمین تاریخی از تمام مکان‌هایی است که کاربر بوده است و مسیرهایی که در طول سفر طی کرده است. کاربران گوگل مپ می‌توانند هر زمان که بخواهند خط زمانی خود را ویرایش کنند یا سابقه موقعیت مکانی خود را در تنظیمات خط زمانی حذف کنند. با این حال، تایم لاین خصوصی است و فقط کاربر می‌تواند به آن دسترسی داشته باشد.

admin
admin
چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط