Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ بهترین ها @ 20 تا از بهترین عینک آفتابی زنانه در 2024

20 تا از بهترین عینک آفتابی زنانه در 2024

by | 3 بهمن 1402 | بهترین ها, مد و زیبایی | 1 comment

بعد از لیست بهترین عینک های آفتابی مردانه 2023، نوبت به معرفی بهترین عینک های آفتابی زنانه رسیده است. آیا به دنبال بهترین عینک آفتابی زنانه موجود امروز هستید؟ ما صدها مورد را جستجو کردیم تا 15 مورد برتر بازار را پیدا و آزمایش کنیم. دریاچه‌ها را پارو می‌زدیم، در پارک‌ها بازی می‌کردیم، مسافت‌های طولانی را رانندگی می‌کردیم و در آب و هوا و شرایط مختلف به پیاده‌روی و دویدن می‌رفتیم. ما آنها را در ظهر در شهرهای کوهستانی می‌پوشیدیم، هنگام غروب مستقیماً زیر نور خورشید قدم می‌زدیم و در ماجراجویی‌های برفی و آبی.

ما تناسب آن‌ها را در اندازه‌های مختلف صورت، توانایی آن‌ها برای ماندن و محافظت از ما را بررسی کردیم و دوست‌داشتن و استایل آن‌ها را در اولویت‌ها ارزیابی کردیم. مهم نیست مد شخصی یا شکل صورت شما، ما تعدادی از بهترین عینک‌های آفتابی را متناسب با سبک زندگی و بودجه‌تان انتخاب کرده‌ایم.

نکات ضروری هنگام خرید عینک آفتابی زنانه

  • قبل از اینکه روی خرید یک عینک آفتابی جدید کلیک کنید، چند فاکتور مهم وجود دارد که باید در نظر بگیرید: محافظت در برابر اشعه فرا بنفش: وقتی صحبت از ایمنی به میان می‌آید، محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش اهمیت دارد و عینک آفتابی به اندازه کرم ضد آفتاب مناسب برای ایمن ماندن در برابر آفتاب مهم است. از این گذشته، عینک آفتابی برای محافظت از چشمان شما در برابر نور خورشید است، و تنها راهی که می‌توانند به طور موثر این کار را انجام دهند این است که محافظت 100 درصدی در برابر اشعه‌های UVA و UVB را ارائه دهند. این محافظت می‌تواند به پیشگیری از بیماری‌های بی‌شماری از جمله آب مروارید و دژنراسیون ماکولا کمک کند.
  • رنگ لنز: رنگ لنز فقط به ترجیح شخصی مربوط نمی‌شود. رنگ لنزهای عینک آفتابی شما در واقع می‌تواند بر میزان مسدود شدن نور و تأثیر دید شما توسط پرتوهای خورشید تأثیر بگذارد. بهترین رنگ برای عینک آفتابی از نظر محافظت قهوه‌ای، خاکستری و سبز است.
  • سبک: وقتی صحبت از عینک آفتابی به میان می‌آید، استایل هم مانند لباس اهمیت دارد. شما باید یک جفت عینک آفتابی را انتخاب کنید که سبکی را ارائه دهد که هم فرم صورت و هم ترجیحات استایل شما را برجسته کند. برخی از سبک‌های محبوب قاب عبارتند از هوانورد، راه انداز، گرد، چشم گربه‌ای و شش ضلعی.

بهترین عینک آفتابی زنانه

1.عینک آفتابی Prada PPR 01VS Catwalk

عینک آفتابی زنانه Prada PPR 01VS Catwalk

اگر به دنبال یک جفت عینک آفتابی طراح هستید، نمی‌توانید با پرادا، برند لوکسی که به خاطر محصولات باکیفیت، ساخت و ساز بادوام و طراحی‌های شیک شناخته می‌شود، اشتباه کنید. بی‌زمان است و همیشه در روند. این مدل چشم گربه‌ای محبوب است که از این جهت که می‌توان آن را بالا یا پایین پوشاند، همه کاره است، فوق‌العاده زنانه است و به ظاهر شما زیبایی می‌بخشد.

همچنین بخوانید  9 بهترین هاستل های دبی برای یک سفر ارزان

مشخصات فنی: قاب با اندازه معمولی. پوشش محافظ UV، همچنین در لنزهای پلاریزه موجود است اندازه: 42.3 (ارتفاع لنز) جنس قاب: استات

مزایا: کیفیت بالا ساخت و ساز بادوام مدل چشم گربه‌ای مد روز

معایب: گران قیمت نسخه پلاریزه با افزایش قیمت عرضه می‌شود

2.عینک آفتابی Nike Victory Elite Road Tint

عینک آفتابی Nike Victory Elite Road Tint

عینک آفتابی نایک ویکتوری الیت جاده نایک در تجهیزات ورزشی تخصص دارد، بنابراین تعجبی ندارد که آنها عینک آفتابی را برای دویدن می‌سازند. عینک آفتابی ویکتوری الیت آن‌ها طراحی پیچیده‌ای دارد که آن‌ها را در حین حرکت در جای خود نگه می‌دارد و همچنین دارای یک لنز کانتور است که رنگی است و از چشمان شما در برابر نور خورشید محافظت می‌کند. همچنین قابل تنظیم بودن آنها و ارائه پدهای بینی و شقیقه برای راحتی مطلوب است.

مشخصات فنی: قاب با اندازه متوسط. رنگی، 100٪ محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش اندازه: 45.6 میلی متر (ارتفاع لنز)

مزایا: به طور خاص برای دویدن طراحی شده است لنز کانتور از چشم‌ها در برابر نور خورشید محافظت می‌کند قابل تنظیم با پدهای بینی و شقیقه

معایب: رنگبندی محدود

3.عینک آفتابی دوچرخه سواری Oakley EVZero™ Blades

عینک آفتابی دوچرخه سواری Oakley EVZero™ Blades

هنگام خرید عینک آفتابی مناسب برای دوچرخه سواری، مطمئن شوید که نور خورشید توسط رنگ لنز مسدود شده است، همانطور که در این جفت اوکلی وجود دارد. خود سبک قاب نیز باید پوشش بیشتری نسبت به یک عینک آفتابی معمولی داشته باشد تا در برابر زباله‌های پرنده محافظت کند و همچنین تهویه کافی را ارائه دهد، زیرا احتمالاً در طول تمرین عرق می‌کنید. این جفت با یک چنگال قوی و بالشتک بینی Unobtainium® (مواد ثبت اختراع Oakley که باعث افزایش چسبندگی در هنگام تعریق می‌شود) مناسب است.

مشخصات فنی: فریم‌های سایز بزرگ. قاب فوتوکروماتیک اندازه: 134 میلی متر جنس قاب: EVZero

مزایا: با در نظر گرفتن عملکرد طراحی شده است لنز کانتور از چشم‌ها در برابر نور خورشید محافظت می‌کند. قابل تنظیم با پدهای بینی و شقیقه پدهای بینی با تعریق چسبندگی را افزایش می‌دهند

معایب: گزینه‌های اندازه محدود سبک بسیار خاص که ممکن است برای همه مناسب نباشد.

4.عینک آفتابی گرد رترو رمی یونیسکس

عینک آفتابی گرد رترو رمی یونیسکس

حس نوستالژی را که با یک عینک آفتابی به سبک قدیمی منتقل می‌شود، دوست داریم، و این جفت گرد می‌تواند بسته به استایل، طنز دهه 1940 یا 1990 را منتقل کند. این سبک به شکل گرد است و در 14 رنگ و چاپ به همراه دو سایز (یکی بزرگ، یکی سنتی) ارائه می‌شود. در حالی که این عینک آفتابی گران‌تر است، این برند ارسال رایگان و آزمایش‌های مجازی را ارائه می‌دهد.

مشخصات فنی: باریک. قطبی شده سایز: 49/52 جنس قاب: فلز

مزایا: سبک یکپارچه با چندین رنگ آزمایش‌های مجازی و گارانتی

معایب: تناسب گرد ممکن است همه اشکال صورت را پوشش ندهد و گران قیمت است.

5.عینک آفتابی رنگارنگ St. Louis Mirrored Krewe

عینک آفتابی رنگارنگ  St. Louis Mirrored Krewe

اگر به دنبال رنگی پر رنگ در عینک آفتابی خود هستید بدون اینکه خیلی روشن یا زیاد باشد، این یک جفت عالی است. Krewe با رنگ‌های ملایم و موزاییک مانند در اطراف لنزها در سبک‌های مختلف، ظاهری کلاسیک دارد. آنها از محله فرانسوی نیواورلئان با یک شبح گرد و لنزهای آینه‌ای الهام گرفته شده‌اند.

همچنین بخوانید  بهترین برنامه های دوست یابی

مشخصات فنی: باریک. 100٪ محافظت در برابر UVA / UVB سایز: 46-23-145 جنس قاب: سخت افزار با روکش رزگلد مزایا: دارای 16 رنگ مختلف ضمانت مادام العمر (در مورد قاب‌های بدون تخفیف اعمال می‌شود)

معایب: گران

6. عینک آفتابی استات بیضی شکل CELINE EYEWEAR

عینک آفتابی استات بیضی شکل سلین تریومف (CELINE EYEWEAR)

چالش برانگیز بود که فقط یکی از سیلوئت‌های سلین را برای توجه به این خلاصه انتخاب کنید. خانه مد فرانسوی مجموعه‌ای از مشخصات شیک را در این فصل ارائه می‌کند و ممکن است خودتان را برای انتخاب ناامید کنید. Triomphe با شکل بیضی و جزئیات نوار ببری، قلب ما را به‌عنوان یک لمس نهایی برای مجموعه‌های هوای گرم ما به دست آورده است.

7.جیمی فیرلی لوسیا(Jimmy Fairly The Lucia)

جیمی فیرلی لوسیا(Jimmy Fairly The Lucia)

Jimmy Fairly یک متخصص فرانسوی عینک آفتابی زنانه است که ثابت می‌کند مدل‌های جدید نیازی به قیمتی عالی ندارند. مجموعه‌های مقرون‌به‌صرفه کیفیت را فدا نمی‌کنند و می‌توانید با آگاهی از این که با هر قاب خریداری شده، برند یکی را به افراد نیازمند اهدا می‌کند، احساس رضایت کنید. این لوسیا است که به زودی در کلکسیون شما با شکل پروانه‌ای که مناسب همه اشکال صورت، از بیضی تا مربع است، قرار می‌گیرد.

8.عینک آفتابی استات راه راه با فریم گرد بزرگ LOEWE

عینک آفتابی استات راه راه با فریم گرد بزرگ LOEWE

مجموعه SS23 Loewe مملو از محصولات زیبااز لباس‌های تزئین شده با آنتوریم گرفته تا کفش‌های کتانی تزئین شده با چمن اخترشناسی است. عینک‌های آفتابی که در رده‌بندی قرار نمی‌گیرند، با طراحی بزرگ و بازی چشمگیر به لطف قاب راه راه، از این موضوع پیروی می‌کنند.

9.لنزهای تخت شش ضلعی Ray-Ban

لنزهای تخت شش ضلعی Ray-Ban

ری‌بن‌های گرد با قاب طلایی، سبکی فراگیر است که به‌طور جهانی جذاب است. این شبح را می‌گیرد و پیچ و تاب هندسی با شکل شش ضلعی به آن می‌‎دهد که حس جذابیت را می‌آورد. طلایی و سبز صیقلی یک برد مطمئن است، اما می‌توانید خلاق باشید و رنگ‌های هر دو را سفارشی کنید. شما همچنین می‌توانید لنزهای تجویزی خود را اضافه کنید.

10.عینک آفتابی آبی یخی ابری (Poppy Lissiman)

عینک آفتابی پاپی لیسیمان آبی یخی ابری (Poppy Lissiman)

اعتراف می‌کنیم که اینها کاربردی‌ترین آفتابی‌های موجود در بازار نیستند، اما اگر برنامه‌های تابستانی شما مملو از جشنواره‌ها باشد، راهی آسان برای به ارمغان آوردن احساس جشن بدون نیاز به به روز رسانی کامل کمد لباس هستند.

طرح‌های ابر کومولوس آبی بازیگوش Poppy Lissiman از استات شفاف ساخته شده‌اند، اما در رنگ‌های مختلف مشکی، سفید و لاک‌پشتی وجود دارند.

11.عینک آفتابی Burberry BE4399 60

عینک آفتابی Burberry BE4399 60 قهوه ای روشن و بژ

اگر به نظر می‌رسد که شما به دنبال آن هستید، به سراغ Burberry بروید. شبح کوسه‌مانند چیزی متفاوت از هر شکل دیگری در بازار است و دوست خواهید داشت که آنها را در این فصل در هر جایی استفاده کنید.

12.عینک آفتابی بزرگ لیندا فارو سیرا (Linda Farrow)

عینک آفتابی بزرگ لیندا فارو سیرا به رنگ مشکی (Linda Farrow)

برچسب عینک آفتابی زنانه لوکس لیندا فارو استایل‌هایی را ارائه می‌دهد که پایه و اساس کمد لباس تعطیلات شما خواهد بود. سیرا با فریم بزرگ و پرداخت صیقلی ثابت می‌کند که بهترین است. برای اینکه عینک‌های شما را به سطح بالاتری برسانید، آن‌ها با چشمک‌های لوگوی آبکاری سرد ۲۲ قیراطی تزیین شده‌اند که در عین حال که جزئیات قابل‌توجهی را ارائه می‌دهند، می‌توانند به عنوان مکانی برای چسباندن زنجیر عینک‌های آفتابی معمولی نیز تبدیل شوند.

13.عینک آفتابی Hot Futures Club Kid Polka Amber

عینک آفتابی Hot Futures Club Kid Polka Amber

از زمانی که بلا حدید با ظاهری بسیار شبیه به این سبک ظاهر شد، می‌دانستیم که باید یک جفت را در دست بگیریم. Club Kid از Hot Futures مستقر در Brick Lane جذابیت دهه 90 و همچنین JLo در Noughties را با سخت افزار آرم طلایی پر زرق و برق در معبد و به شکل پیچیده می‌دهد. آنها در مجموعه‌ای از رنگ‌ها از جمله دودی، طلایی، قهوه‌ای مایل به زرد و کهربایی هستند.

همچنین بخوانید  بهترین روش برای نوشتن مقالات فارسی

14.عینک آفتابی لاک پشتی بزرگ Chloé Gayia ReAce

عینک آفتابی لاک پشتی بزرگ Chloé Gayia ReAce

برای این شبح، زیبایی شناسی بوهمیای Chloe با عینک خلبانی یکپارچه سازی با قاب روبرو می‌شود تا سبکی گرد ایجاد کند که هر کسی آن را دوست دارد. لنزهای گرادیان مانند فریم دارای رنگ قهوه‌ای هستند، که لنز دومی کاملاً از استات بازیافت شده قبل از مصرف ساخته شده است که در فرآیند تولید عینک‌های قبلی دور ریخته شده است.

15.عینک آفتابی Balenciaga Dynasty BB با فریم مربع

عینک آفتابی Balenciaga Dynasty BB با فریم مربع استات و رنگ نقره ای

مجموعه عینک‌های آفتابی شما بدون شک تحت سلطه رنگ‌های متمایز از طبیعت قهوه‌ای و مشکی است، بنابراین سایه‌ای بازیگوش را با این رنگ صورتی از Balenciaga وارد کنید. سیلوئت دارای روکشی براق و علامت BB با رنگ نقره‌ای است که نشانه‌ای نه چندان ظریف به لوگومانیا است. نمی‌خواهید صورتی فکر کنید؟ تغییرات سفید، زرد، سیاه و کریستالی را نیز ببینید.

16.عینک آفتابی پرادا PR 17WS 49

عینک آفتابی پرادا PR 17WS 49 خاکستری تیره و مشکی

اگر با شعار پرادا یا نادا زندگی می‌کنید، خانه مد ایتالیایی با این شبح‌های هندسی که با افتخار نام برند را به نمایش می‌گذارد ناامید نخواهد شد. شکل مستطیلی از شکل مورد علاقه دهه 90 سرنخی دارد، اما با خطوط تیز ابعاد می‌افزاید.

17.عینک آفتابی زنانه گرد بزرگ Weekday Strike

عینک آفتابی گرد بزرگ Weekday Strike با جزئیات برش خورده مشکی

اشکال اسپرت مسابقه ای در چند سال اخیر بر روند عینک‌‎های آفتابی تسلط داشته اند، اما اگر کاملا مطمئن نیستید که برای شما کار می‌کنند یا خیر، این مجموعه از Weekday راهی ارزان برای استفاده از این روند با عملکردی بیش از مد است.

18.عینک آفتابی رنگی Joy x Le Specs زرد

عینک آفتابی رنگی Joy x Le Specs زرد

بازوی مقرون به صرفه‌تر مجموعه‌های کریستوفر کین به دلیل نام تجاری تقویت‌کننده‌ی خلق و خوی خود بسیار محبوب است: بیشتر شادی. این آفتاب‌گیرهای مستطیلی با همکاری Le Specs که در سیدنی متولد شده‌اند، به دهه ۹۰ میلادی اشاره می‌کنند، اما فریم‌های عریض‌تر و لنزهای رنگارنگ زرد، سبز و صورتی به آنها داده می‌شود که لوگو با رنگ آن مطابقت دارد. همچنین قاب‌هایی به رنگ زرد و سبز موجود است که Joy را در More Joy قرار می‌دهد.

19.عینک آفتابی Oakley Radar EV Path

عینک آفتابی Oakley Radar EV Path

عینک آفتابی زنانه Oakley’s Radar EV Path با حرکت سریع و سهولت در استفاده طراحی شده است که نه تنها برای رانندگی در شب بلکه برای هر موقعیت دیگری در فضای باز که ممکن است به کمی کمک اضافی در جلوی ضد تابش نور نیاز داشته باشید، ایده آل است. با جوراب گوش و پد بینی Unobtainium برای افزایش راحتی و عملکرد، مواد قاب سبک وزن O Matter و لنزهای Prizm برای افزایش رنگ، کنتراست و جزئیات، همه چیزهایی را که برای رانندگی بدون دردسر نیاز دارید، گرد هم می‌آورند.

20.عینک آفتابی زنانه مستطیل شکل لیندا فارو

عینک آفتابی مستطیل شکل لیندا فارو لولا به رنگ مشکی (Linda Farrow)

نمی‌توانم از روی عینک‌های کوچک عبور کنم؟ با سایه‌های مستطیلی لیندا فارو که با سخت‌افزار طلای ۲۲ عیار و لنزهای ZEISS با پوشش‌های محافظتی در برابر اشعه ماوراء بنفش ارائه می‌شوند، این روند را از سوی طراحان دریافت کنید. زیبا و محافظ.

admin
admin
چطور بود؟
+1
+1
2
+1
2
+1
+1
2
+1
+1
1

1 Comment

  1. به شما مربوط نیس
    0
    0

    منظورم عینک های کم رنگ هم خوبه

    Reply

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط