Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ بهترین ها @ بهترین وسایل کمپینگ برای خانواده ها

بهترین وسایل کمپینگ برای خانواده ها

by | 30 فروردین 1403 | بهترین ها, گردشگری | 0 comments

کمپینگ راهی عالی برای گذراندن زمان با کیفیت با عزیزانتان، لذت بردن از طبیعت و تفریح ​​است. اما برای موفقیت آمیز بودن سفر کمپینگ خود، به تجهیزات مناسب نیاز دارید. در این مقاله، تعدادی از بهترین وسایل کمپینگ برای خانواده‌ها را با شما به اشتراک می‌گذاریم که ماجراجویی در فضای باز شما را راحت، ایمن و لذت بخش می‌کند.

چادر

چادر در کمپینگ ضروری است. پناهگاهی از آب و هوا، حریم خصوصی و مکانی دنج برای خواب فراهم می‌کند. بسته به نیاز و ترجیحات شما انواع مختلفی از چادر موجود است. عواملی که در انتخاب چادر باید در نظر گرفته شود عبارتند از:

  • اندازه: چند نفر در چادر خواهند خوابید؟ آیا به فضای اضافی برای وسایل یا حیوانات خانگی نیاز دارید؟ یک قانون کلی این است که برای جلوگیری از احساس گرفتگی، چادری تهیه کنید که بتواند یک نفر بیشتر از آنچه واقعاً دارید جا بگیرد.
  • فصلی بودن: چه زمانی و کجا کمپ خواهید زد؟ آیا به چادری نیاز دارید که بتواند سرما، باران، باد یا برف را تحمل کند؟ یا فقط در هوای معتدل کمپ می‌زنید؟ چادرها بر اساس فصول، از یک فصل (فقط تابستان) تا چهار فصل (در تمام طول سال) رتبه بندی می‌شوند. هرچه یک چادر بتواند فصول بیشتری را تحمل کند، دوام و گرانی بیشتری دارد.
  • سهولت نصب: برافراشتن و پایین آوردن چادر چقدر آسان است؟ آیا چادری می‌خواهید که در چند ثانیه بالا بیاید یا از چالش جمع‌آوری میله‌ها لذت می‌برید؟ برخی از چادرها مستقل هستند، به این معنی که نیازی به پایین کشیدن ندارند، در حالی که برخی دیگر نیاز به لنگر انداختن بیشتری دارند.
  • ویژگی ها: چه نوع ویژگی‌هایی در چادر خود می‌خواهید؟ آیا به پنجره، در، دریچه، جیب، قلاب یا حلقه نیاز دارید؟ آیا یک دهلیز برای ذخیره سازی اضافی می‌خواهید یا یک باران برای محافظت بیشتر؟ چادر گنبدی را ترجیح می‌دهید یا کابینی؟

برخی از بهترین چادرهای مسافرتی برای خانواده ها عبارتند از:

The North Face Wawona 6: این چادر جادار و مستحکم می تواند به راحتی شش نفر را در خود جای دهد و فضای سر و کف زیادی دارد. دارای دو درب بزرگ، چهار پنجره، دو دهلیز و چندین جیب و حلقه برای ساماندهی. همچنین دارای مگس ضد آب و ردپایی بادوام است. تنظیم و پایین آوردن آن با قطب‌های رنگی.

چادر کمپینگ

REI Co-op Skyward 4: این چادر همه کاره و مقرون به صرفه می‌تواند به راحتی چهار نفر را در خود جای دهد و فضای کافی برای وسایل دارد. دارای یک در، دو پنجره، یک هشتی و چندین جیب و حلقه برای نگهداری. همچنین دارای یک سایبان توری تنفسی و ضد آب باران است. سبک و جمع و جور است و برای کوله پشتی یا ماشین ایده آل است.

چادر 4 نفره کمپینگ

REI Co-op Base Camp 6: این چادر مقاوم در برابر آب و هوا و قابل اعتماد می‌تواند به راحتی شش نفر را در خود جای دهد، با فضای سر و کف کافی. دارای دو در، چهار پنجره، دو دهلیز و چندین جیب و حلقه برای ساماندهی. همچنین دارای قاب محکم و ضد آب باران است. راه اندازی و پایین آوردن آن با قطب‌های رنگی.

چادر 6 نفره کمپینگ

کیسه های خواب

کیسه خواب شب‌ها در هوای سرد شما را گرم نگه می‌دارد. آنها همچنین بالشتک و راحتی روی زمین را فراهم می‌کنند. بسته به نیاز و ترجیحات شما، انواع مختلفی از کیسه خواب در دسترس است. برخی از عواملی که در انتخاب کیسه خواب باید در نظر گرفت عبارتند از:

  • درجه حرارت: در شب چقدر سرد می‌شود؟ گرم میخوابی یا سرد؟ کیسه خواب‌ها با کمترین دمایی که می‌توانند شما را در آن راحت نگه دارند رتبه بندی می‌شوند. هرچه امتیاز کمتر باشد، کیسه گرمتر است. با این حال، درجه‌بندی دما در بین برندها یا مدل‌ها استاندارد نشده است، بنابراین باید از آنها فقط به عنوان راهنما استفاده شود. همچنین باید متابولیسم، لباس، پد خواب و شرایط آب و هوایی را در نظر بگیرید.
  • شکل: دوست دارید کیسه خواب شما چه شکلی داشته باشد؟ آیا دوست دارید در اطراف حرکت کنید یا حلقه بزنید؟ کیسه خواب‌ها اشکال مختلفی دارند، مانند مستطیل (جادار اما بزرگ)، مومیایی (مناسب اما کارآمد) یا نیمه مستطیل (سازش بین این دو). برخی از کیسه خواب‌ها را نیز می‌توان با زیپ به یکدیگر متصل کرد تا یک کیسه دوتایی برای زوج‌ها یا خانواده‌ها تشکیل دهد.
  • عایق: می‌خواهید کیسه خواب شما چه نوع عایق داشته باشد؟ آیا مواد طبیعی را ترجیح می‌دهید یا مصنوعی؟ کیسه خواب‌ها با الیاف پر یا مصنوعی (پلی استر) پر می‌شوند. داون سبک‌تر، گرم‌تر، تراکم‌پذیرتر و بادوام‌تر از مصنوعی است، اما همچنین گران‌تر و مقاوم‌تر در برابر آب است. مصنوعی ارزان‌تر است.
همچنین بخوانید  9 بهترین هاستل های دبی برای یک سفر ارزان

در برابر رطوبت مقاوم‌تر است، اما در عین حال سنگین‌تر، حجیم‌تر، گرم‌تر و دوام کمتری نسبت به زیر است.

برخی از بهترین کیسه خواب‌ها برای خانواده ها عبارتند از:

فلانل پنبه‌ای REDCAMP: این کیسه خواب دنج و مقرون به صرفه می‌تواند شما را در دمای کمتر از 32 درجه فارنهایت راحت نگه دارد. دارای شکل مستطیلی جادار، آستر فلانل نرم، زیپ دو طرفه و یک کیسه فشاری است. همچنین در رنگ‌ها و اندازه‌های متنوعی عرضه می‌شود که متناسب با موارد مختلف باشد.

کیسه خواب کمپینگ

Western Mountaineering MegaLite: این کیسه خواب سبک و گرم می‌تواند شما را در دماهای پایین 30 درجه فارنهایت راحت نگه دارد. دارای شکل مومیایی مناسب، عایق با کیفیت بالا 850+ پرکن، زیپ تمام قد، ​​و یک کیسه وسایل همچنین در طول‌ها و عرض‌های مختلف برای تناسب با بدنه‌های مختلف عرضه می‌شود.

کیسه خواب سبک کمپینگ

کیسه خواب 45 درجه کولمن کیدز: این کیسه خواب رنگارنگ و سرگرم کننده می‌تواند کودکان را در دمای پایین 45 درجه فارنهایت راحت نگه دارد. دارای شکل مستطیلی جادار، کاف راحتی نرم، زیپ بدون گیر، و یک جیب داخلی است. همچنین دارای قفل‌های کنترل رول و سیم سریع برای بسته بندی آسان است.

کیسه خواب کودکان کمپینگ

پدهای خواب

پدهای خواب باعث ایجاد بالشتک و عایق روی زمین می‌شوند. آنها همچنین راحتی و گرمای کیسه خواب شما را افزایش می‌دهند. بسته به نیاز و ترجیحات شما، انواع مختلفی از پدهای خواب موجود است. برخی از عواملی که در انتخاب یک پد خواب باید در نظر گرفته شوند عبارتند از:

  • نوع: چه نوع پد خوابی می‌خواهید؟ هوا، فوم یا خود باد شونده را ترجیح می‌دهید؟ پدهای هوا با دریچه یا پمپ قابل باد شدن هستند. آنها سبک، جمع و جور و قابل تنظیم هستند، اما گران‌تر و مستعد سوراخ شدن هستند. پدهای فوم از فوم متراکم ساخته شده‌اند که می‌توانند رول یا تا شوند. آنها ارزان، بادوام و عایق هستند، اما همچنین حجیم و سفت هستند. پدهای خود باد شونده ترکیبی از هوا و فوم هستند. آنها دریچه ای دارند که اجازه می‌دهد هوا وارد شود و هنگام باز شدن لنت را پر کند و در صورت بسته از آن خارج شود. آنها راحت و عایق هستند، اما همچنین سنگین‌تر و گران‌تر از پدهای هوا یا فوم هستند.
  • اندازه: می‌خواهید پد خوابتان چقدر بزرگ باشد؟ آیا به طول یا عرض اضافی نیاز دارید؟ پدهای خواب در اندازه‌های مختلف مانند معمولی (72 در 20 اینچ)، بلند (78 در 25 اینچ) یا پهن (72 در 25 اینچ) هستند. شما باید اندازه‌ای را انتخاب کنید که با قد و سبک خواب شما مطابقت داشته باشد. همچنین می‌توانید از دو یا چند پد با هم برای فضا یا راحتی بیشتر استفاده کنید.
  • ضخامت: می‌خواهید پد خوابتان چقدر ضخیم باشد؟ آیا دوست دارید روی یک سطح سفت یا نرم بخوابید؟ ضخامت پدهای خواب متفاوت است، از 0.5 اینچ تا 4 اینچ یا بیشتر. هرچه لنت ضخیم تر باشد، بالشتک و عایق بیشتری ایجاد می‌کند. با این حال، لنت‌های ضخیم‌تر نیز سنگین‌تر و حجیم‌تر از لنت‌های نازک‌تر هستند.
  • R-value: می‌خواهید پد خوابتان چقدر گرم باشد؟ آیا در هوای سرد کمپ می کنید یا گرم؟ بالشتک های خواب دارای یک مقدار R هستند که نشان می‌دهد تا چه حد در مقابل اتلاف گرما مقاومت می‌کنند. هر چه مقدار R بالاتر باشد، پد گرمتر می‌شود. مقادیر R از 1 تا 7 یا بیشتر متغیر است. شما باید R-value را انتخاب کنید که با دمای محیط کمپینگ شما مطابقت داشته باشد.

برخی از بهترین پدهای خواب برای خانواده ها عبارتند از:

همچنین بخوانید  بهترین لپ تاپ های گیمینگ

Therm-a-Rest NeoAir XLite: این پد خواب فوق‌العاده سبک و گرم می‌تواند شما را در دماهای پایین تا 15 درجه فارنهایت راحت نگه دارد. دارای یک نوع هوا با دریچه‌ای است که امکان باد کردن و کاهش باد را آسان می‌کند. ضخامت آن 2.5 اینچ و R-value 4.2 است. همچنین به همراه یک گونی وسایل و یک کیت تعمیر ارائه می‌شود.

پد خواب کمپینگ

REI Co-op Camp Dreamer XL: این پد خواب راحت و جادار می‌تواند شما را در دمای پایین 35 درجه فارنهایت راحت نگه دارد. دارای نوع خود باد شونده با دریچه‌ای است که امکان تنظیم آسان سفتی را فراهم می‌کند. ضخامت آن 4 اینچ و R-value 6.8 است. به همراه یک گونی وسایل نیز ارائه می‌شود.

تشک بادی کولمن کیدز: این پد خواب رنگارنگ و سرگرم کننده می‌تواند بچه‌ها را در دمای پایین 50 درجه فارنهایت راحت نگه دارد. این تشک دارای یک نوع هوا با یک پمپ خارجی است که امکان باد کردن و کاهش باد را آسان می‌کند. دارای ضخامت 6 اینچ و روکش پشمی نرم است. همچنین دارای پمپ و کیف حمل است.

ظروف آشپزی

ظروف آشپزی کمپینگ

ظروف آشپزی به شما این امکان را می‌دهد که در حین کمپینگ غذاهای لذیذی تهیه کرده و لذت ببرید. این شامل قابلمه، تابه، بشقاب، کاسه، فنجان، و لوازم دیگر است. بسته به نیاز و ترجیحات شما، انواع مختلفی از ظروف پخت و پز وجود دارد. برخی از عواملی که در انتخاب ظروف باید در نظر گرفته شوند عبارتند از:

  • مواد: می‌خواهید ظروف شما از چه نوع موادی ساخته شود؟ آیا فولاد ضد زنگ، چدن، آلومینیوم یا تیتانیوم را ترجیح می‌دهید؟ فولاد ضد زنگ بادوام، تمیز کردن آسان و مقاوم در برابر خوردگی است، اما در توزیع گرما نیز سنگین و ضعیف است. چدن در حفظ و توزیع گرما عالی است، اما بسیار سنگین است و نیاز به چاشنی و نگهداری دارد. آلومینیوم سبک وزن، ارزان، و در رسانش گرما خوب است، اما همچنین مستعد فرورفتگی و خراش است. تیتانیوم سبک‌ترین و قوی‌ترین ماده است، اما همچنین گران‌ترین و ضعیف‌ترین ماده در توزیع گرما است.
  • اندازه: می‌خواهید ظروف شما چقدر بزرگ باشد؟ آیا برای یک گروه بزرگ به ظرفیت کافی نیاز دارید یا فقط برای خودتان؟ ظروف پخت و پز در اندازه‌های مختلف مانند قابلمه‌های 1 لیتری، 2 لیتری یا 3 لیتری عرضه می‌شوند. شما باید اندازه‌ای را انتخاب کنید که با مقدار غذایی که قصد طبخ آن را دارید و تعداد افرادی که قصد دارید غذا بدهید مطابقت داشته باشد. همچنین می‌توانید از ظروف آشپزی تودرتو یا جمع شونده برای صرفه جویی در فضا و وزن استفاده کنید.
  • ویژگی ها: چه نوع ویژگی‌هایی در ظروف آشپزی خود می‌خواهید؟ آیا به دستگیره، درب، دهانه، صافی یا علائم اندازه گیری نیاز دارید؟ ظروف آشپزی می‌توانند ویژگی‌های مختلفی داشته باشند که پخت و پز را آسان‌تر و راحت‌تر می‌کند. به عنوان مثال، دستگیره‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا قابلمه‌ها و ماهیتابه‌های داغ را بلند کرده و بریزید، درب‌ها به شما کمک می‌کنند گرما و بخار غذا را به دام بیندازید، دهانه‌ها می‌توانند به شما در تخلیه آب یا ریختن مایعات کمک کنند، صافی‌ها می‌توانند به شما در جداسازی جامدات از مایعات کمک کنند، و علائم اندازه گیری می‌تواند به شما کمک کند، مواد یا آب را اندازه بگیرید.

تجهیزات جانبی

تجهیزات جانبی کمپینگ

لوازم جانبی مواردی هستند که تجربه کمپینگ شما را افزایش می‌دهند. آنها شامل چیزهایی مانند فانوس، چراغ قوه، چاقو، استارت آتش، دوربین دوچشمی و غیره هستند. بسته به نیاز و ترجیحات شما، انواع مختلفی از لوازم جانبی موجود است. برخی از عواملی که در انتخاب لوازم جانبی باید در نظر گرفته شوند عبارتند از:

  • عملکرد: می‌خواهید لوازم جانبی شما چه نوع عملکردی داشته باشند؟ آیا به نور، گرما، برق یا سرگرمی نیاز دارید؟ لوازم جانبی می‌توانند عملکردهای مختلفی داشته باشند که کمپینگ را آسان‌تر و لذت بخش‌تر می‌کند. به عنوان مثال، فانوس‌ها و چراغ قوه‌ها می‌توانند نوری را برای آشپزی، مطالعه یا پیاده روی در شب فراهم کنند. چاقوها و وسایل آتش روشن کردن می‌توانند به شما در تهیه غذا، بریدن چوب یا روشن کردن آتش کمک کنند. پنل‌های خورشیدی و پاوربانک‌ها می‌توانند به شما در شارژ کردن دستگاه‌ها یا لوازم خانگی کمک کنند. بازی‌ها و کتاب‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا سرگرم شوید و آرامش داشته باشید.
  • کیفیت: می‌خواهید لوازم جانبی شما چه نوع کیفیتی داشته باشد؟ آیا محصولات بادوام، قابل اعتماد یا سازگار با محیط زیست را ترجیح می‌دهید؟ لوازم جانبی می‌توانند کیفیت‌های مختلفی داشته باشند که بر عملکرد و طول عمر آنها تأثیر می‌گذارد. به عنوان مثال، لوازم جانبی بادوام می‌توانند در برابر سایش مقاومت کنند، لوازم جانبی قابل اعتماد می‌توانند به طور مداوم و کارآمد کار کنند، و لوازم جانبی سازگار با محیط زیست می‌توانند اثرات زیست محیطی را کاهش دهند.
  • اندازه: می‌خواهید لوازم جانبی شما چقدر بزرگ باشد؟ آیا به محصولات فشرده، سبک یا تاشو نیاز دارید؟ لوازم جانبی می‌توانند اندازه‌های مختلفی داشته باشند که بر قابلیت حمل و ذخیره سازی آنها تأثیر می‌گذارد. به عنوان مثال، لوازم جانبی جمع و جور می‌توانند به راحتی در کوله پشتی یا جیب شما قرار بگیرند، لوازم جانبی سبک وزن می‌توانند بار و خستگی شما را کاهش دهند، و لوازم جانبی تاشو می‌توانند باعث صرفه جویی در فضا و وزن شوند.
همچنین بخوانید  بهترین ست های شلوار جین سفید مردانه | 16 مدل زیبا

برخی از بهترین لوازم جانبی برای خانواده عبارتند از:

پنل خورشیدی: پنل خورشیدی قدرتمند و همه کاره می‌تواند تمام وسایل کمپینگ سنگین شما را شارژ کند.

اگر پنل دارای پورت‌های USB-A، USB-C و XT-60 باشد به شما امکان می‌دهد دستگاه‌های مختلف را متصل کنید.

میز کمپ جمع و جور: میز کمپینگ محکم و جادار می‌تواند سطحی ثابت برای پخت و پز، غذا خوردن یا بازی فراهم کند. دارای پایه‌های قابل تنظیم که بتواند با زمین ناهموار سازگار شود. همچنین دارای یک کیف حمل باشد که حمل و نقل و نگهداری آن را آسان کند.

پتوی کوهستانی: پتوی کمپینگ دنج و گرم می‌تواند شما را در هر آب و هوایی راحت نگه دارد. دارای گیره‌ها و حلقه‌هایی باشد که به شما امکان دهد از آن به عنوان کیسه خواب یا پانچو استفاده کنید.

اسپرسوساز قابل حمل: یک اسپرسوساز جمع و جور و با کاربری آسان می‌تواند به شما کمک کند در هر زمان و هر مکان از یک فنجان قهوه تازه لذت ببرید.

سوالات متداول

در انتخاب چادر خانوادگی به چه نکاتی توجه کنم؟

هنگام انتخاب یک چادر خانوادگی، عواملی مانند اندازه، دوام، مقاومت در برابر آب و هوا، سهولت نصب و هر ویژگی خاصی که ممکن است به آن نیاز داشته باشید، مانند قسمت‌های خواب جداگانه یا جداکننده‌ها برای حفظ حریم خصوصی را در نظر بگیرید.

چه ویژگی هایی را در کیسه خواب برای کمپینگ خانوادگی باید جستجو کنم؟

به دنبال کیسه خواب با درجه بندی دمای مناسب برای آب و هوای مورد نظر خود باشید. ویژگی‌هایی مانند عایق بودن، راحتی، اندازه و سهولت بسته بندی را در نظر بگیرید.

برخی از اقلام ضروری آشپزخانه کمپ برای کمپینگ خانوادگی چیست؟

وسایل ضروری آشپزخانه کمپ برای خانواده‌ها شامل اجاق گاز یا کباب پز قابل حمل، ظروف پخت و پز است. به دنبال گزینه‌های سبک و جمع و جور باشید که حمل و نقل و تمیز کردن آنها آسان باشد.

چه گزینه های روشنایی برای سفرهای کمپینگ خانوادگی مناسب است؟

فانوس های LED قابل اعتماد، چراغ‌های جلو و چراغ قوه برای روشنایی محل کمپ شما ضروری هستند. به دنبال گزینه‌هایی با عمر باتری طولانی و نور روشن باشید.

چگونه می توانم یک فضای زندگی راحت در فضای باز برای خانواده ام ایجاد کنم؟

روی صندلی‌های کمپینگ راحت، میز، بانوج و پتوهای پیک نیک سرمایه گذاری کنید. به دنبال گزینه‌های محکم و قابل حملی باشید که راه اندازی آنها آسان باشد.

چگونه می توانم ایمنی را در طول سفرهای کمپینگ خانوادگی تضمین کنم؟

با حمل وسایل ضروری مانند جعبه کمک‌های اولیه، مواد دافع حشرات، کرم‌های ضد آفتاب و دستگاه‌های سیگنال اضطراری، ایمنی را در اولویت قرار دهید. همچنین مهم است که با روش‌های اولیه کمک‌های اولیه آشنا شوید و اطمینان حاصل کنید که همه می‌دانند چگونه از تجهیزات ایمنی به درستی استفاده کنند.

admin
admin
چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط