Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ تکنولوژی @ بلاکچین و ارز دیجیتال @ بهترین پلتفرم غیرمتمرکز پخش موسیقی | 10 برتر

بهترین پلتفرم غیرمتمرکز پخش موسیقی | 10 برتر

by | 24 خرداد 1402 | بلاکچین و ارز دیجیتال, بهترین ها, موسیقی | 0 comments

پخش موسیقی یک نوع سرگرمی بسیار محبوب و پرسود است. ارزش بازار جهانی پخش موسیقی در سال 2020 26.75 میلیارد دلار بود و پیش بینی می‌شود تا سال 2027 به 46.9 میلیارد دلار برسد. با این حال، خدمات پخش موسیقی سنتی با چندین چالش مانند عدم شفافیت، هزینه‌های بالا، کنترل محدود برای هنرمندان و طرفداران و آسیب پذیری در برابر دزدی روبرو هستند. و نقض داده‌ها بسیاری از کارآفرینان و نوآوران برای مقابله با این مسائل به فناوری بلاکچین روی آورده‌اند، که جایگزینی غیرمتمرکز، ایمن و شفاف برای پخش موسیقی متمرکز ارائه می‌دهد. هدف این پلتفرم‌های مبتنی بر بلاکچین، توانمندسازی کاربران با دادن کنترل، مالکیت و پاداش بیشتر برای محتوای موسیقی و مصرف آن‌ها است. این مقاله 10 پلتفرم پخش موسیقی غیرمتمرکز را که باید در سال 2023 در نظر گرفته شود، معرفی می‌کند.

Audius

پلتفرم پخش موسیقی Audius

Audius در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین و خوش ساخت‌ترین پلتفرم پخش موسیقی غیرمتمرکز استریم مبتنی بر بلاکچین است. همچنین توسط هنرمندان مشهوری مانند کیتی پری، جیسون درولو و ددماوس و بسیاری دیگر پشتیبانی می‌شود.

Audius به هنرمندان این امکان را می‌دهد که موسیقی خود را بدون واسطه یا هزینه مستقیماً با طرفداران خود در این پلتفرم پخش موسیقی غیرمتمرکز آپلود کنند، به اشتراک بگذارند و درآمد کسب کنند. هنرمندان همچنین می‌توانند شرایط و ضوابط خود را برای موسیقی خود تعیین کنند، مانند کیفیت پخش، قیمت و حقوق مجوز.

طرفداران می‌توانند برای دسترسی به محتوا و ویژگی‌های انحصاری، موسیقی را به صورت رایگان پخش کنند یا با توکن‌های $AUDIO پرداخت کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند با گوش دادن به موسیقی، تنظیم فهرست‌های پخش، ارائه بازخورد و شرکت در انجمن‌ها، توکن‌های $AUDIO کسب کنند.

Audius توسط شبکه غیرمتمرکز گره‌هایی که محتوای موسیقی را میزبانی و توزیع می‌کنند، تامین می‌شود. شبکه با یک مکانیسم اجماع اثبات سهام ایمن شده است که به اپراتورهای گره با توکن های $AUDIO پاداش می‌دهد.

Audius ادعا می‌کند که از دسامبر 2021 بیش از 7 میلیون کاربر فعال ماهانه و بیش از 200000 هنرمند در پلتفرم خود دارد.

Emanate

Emanate یک پلتفرم غیرمتمرکز مبتنی بر بلاکچین برای پخش موسیقی

پلتفرم Emanate یک پلتفرم پخش موسیقی غیرمتمرکز مبتنی بر بلاکچین برای پخش موسیقی وب 3 است که مستقیماً بر روی بلاکچین اتریوم کار می‌کند.

Emanate به هنرمندان این امکان را می‌دهد که موسیقی خود را آپلود کنند و برای هر جریانی بر اساس قراردادهای هوشمند فوراً و به طور خودکار پول دریافت کنند. هنرمندان همچنین می‌توانند با هنرمندان دیگر همکاری کنند و درآمد را بر اساس مشارکت خود تقسیم کنند.

طرفداران می‌توانند برای دسترسی به محتوا و ویژگی‌های ممتاز، موسیقی را به صورت رایگان پخش کنند یا با توکن‌های $EMT پرداخت کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند با موسیقی جدید، ایجاد فهرست‌های پخش، ارائه بازخورد و مشارکت در حکومت، توکن‌های EMT دلاری کسب کنند.

Emanate توسط یک شبکه غیرمتمرکز از گره هایی که محتوای موسیقی را میزبانی و توزیع می‌کنند، تامین می‌شود. شبکه توسط یک مکانیسم اجماع اثبات سهام ایمن شده است که به اپراتورهای گره با توکن های $EMT پاداش می‌دهد.

Emanate ادعا می‌کند که از دسامبر 2021 بیش از 100000 کاربر فعال ماهانه و بیش از 10000 هنرمند در پلتفرم خود دارد.

Opus

پلتفرم پخش موسیقی Opus

پلتفرم Opus یک پلتفرم غیرمتمرکز به اشتراک گذاری موسیقی است که از فناوری بلاکچین برای تضمین غرامت عادلانه برای هنرمندان، قوانین پرداخت شفاف و قابل اعتماد و محتوای موسیقی گسترده ذخیره شده توسط جامعه استفاده می‌کند.

Opus به هنرمندان این امکان را می‌دهد که موسیقی را آپلود کنند و به طور مستقیم و متناسب برای هر جریان بر اساس قراردادهای هوشمند پول دریافت کنند. هنرمندان همچنین می‌توانند مالکیت و کنترل کامل محتوا و داده‌های موسیقی خود را حفظ کنند.

طرفداران می‌توانند برای دسترسی به محتوا و ویژگی‌های انحصاری، موسیقی را به صورت رایگان پخش کنند یا با توکن‌های $OPT پرداخت کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند با گوش دادن به موسیقی، ایجاد لیست‌های پخش، ارائه بازخورد و مشارکت در حکومت، توکن‌های OPT دلاری کسب کنند.

Opus توسط یک شبکه غیرمتمرکز از گره‌هایی که محتوای موسیقی را میزبانی و توزیع می‌کنند، پشتیبانی می‌شود. شبکه با یک مکانیسم اجماع اثبات سهام ایمن شده است که به اپراتورهای گره با توکن های $OPT پاداش می‌دهد.

همچنین بخوانید  آشنایی با موسیقی هوی متال و زیرشاخه‌های آن

Opus ادعا می‌کند که بیش از 50000 کاربر فعال ماهانه و بیش از 5000 هنرمند در پلتفرم خود تا دسامبر 2021 دارد.

Bitsong

پلتفرم پخش موسیقی Bitsong

پلتفرم Bitsong یک پلتفرم غیرمتمرکز مبتنی بر بلاکچین برای پخش موسیقی وب 3 است که مستقیماً بر روی بلاکچین Cosmos کار می‌کند.

Bitsong به هنرمندان این امکان را می‌دهد که موسیقی خود را آپلود کنند و برای هر جریانی بر اساس قراردادهای هوشمند فوراً و به طور خودکار پول دریافت کنند. هنرمندان همچنین می‌توانند با هنرمندان و حامیان مالی دیگر همکاری کنند و کمپین های سفارشی برای موسیقی خود ایجاد کنند.

طرفداران می‌توانند موسیقی را به صورت رایگان پخش کنند یا با توکن‌های $BTSG پرداخت کنند تا به محتوا و ویژگی‌های ممتاز دسترسی داشته باشند. آن‌ها همچنین می‌توانند با گوش دادن به موسیقی، ایجاد لیست‌های پخش، ارائه بازخورد و مشارکت در حکومت، توکن‌های BTSG دلاری کسب کنند.

Bitsong توسط یک شبکه غیرمتمرکز از گره‌هایی که محتوای موسیقی را میزبانی و توزیع می‌کنند، تامین می‌شود. شبکه توسط یک مکانیسم اجماع اثبات سهام ایمن شده است که به اپراتورهای گره با توکن های $BTSG پاداش می‌دهد.

Bitsong ادعا می‌کند که از دسامبر 2021 بیش از 40000 کاربر فعال ماهانه و بیش از 4000 هنرمند در پلتفرم خود دارد.

Ujo Music

پلتفرم پخش موسیقی Ujo Music

Ujo Music یک پلتفرم غیرمتمرکز مبتنی بر بلاکچین برای پخش موسیقی وب 3 است که مستقیماً بر روی بلاکچین اتریوم کار می‌کند. هیچ رمزی ندارد اما از اتر ($ETH) به عنوان ارز پرداخت استفاده می‌کند.

Ujo Music به هنرمندان این امکان را می‌دهد که موسیقی خود را آپلود کنند و به طور مستقیم و شفاف برای هر جریان بر اساس قراردادهای هوشمند پول دریافت کنند. هنرمندان همچنین می‌توانند شرایط و ضوابط خود را برای موسیقی خود تعیین کنند، مانند کیفیت پخش، قیمت و حقوق مجوز.

طرفداران می‌توانند موسیقی را به صورت رایگان پخش کنند یا برای دسترسی به محتوای انحصاری با اتر ($ETH) پرداخت کنند.

Ujo Music توسط یک شبکه غیرمتمرکز از گره‌هایی که محتوای موسیقی را میزبانی و توزیع می‌کنند، پشتیبانی می‌شود. شبکه با مکانیزم اجماع اثبات کار ایمن می‌شود که اپراتورهای گره را با اتر ($ETH) پاداش می‌دهد.

Ujo Music ادعا می‌کند که از دسامبر 2021 بیش از 30000 کاربر فعال ماهانه و بیش از 3000 هنرمند در پلتفرم خود دارد.

Choon

پلتفرم پخش موسیقی Choon

پلتفرم Choon یک پلتفرم غیرمتمرکز مبتنی بر بلاکچین برای پخش موسیقی وب 3 است که مستقیماً روی بلاکچین اتریوم کار می‌کند.

Choon به هنرمندان این امکان را می‌دهد که موسیقی خود را آپلود کنند و به طور مستقیم و شفاف برای هر جریان بر اساس قراردادهای هوشمند پول دریافت کنند. هنرمندان همچنین می‌توانند با هنرمندان و حامیان مالی دیگر همکاری کنند و کمپین‌های سفارشی برای موسیقی خود ایجاد کنند.

طرفداران می‌توانند موسیقی را به صورت رایگان پخش کنند یا برای دسترسی به محتوا و ویژگی‌های ممتاز، با رمزهای $NOTES پرداخت کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند با گوش دادن به موسیقی، ایجاد لیست‌های پخش، ارائه بازخورد و شرکت در حکومت، توکن‌های $NOTES کسب کنند.

Choon توسط یک شبکه غیرمتمرکز از گره‌هایی که محتوای موسیقی را میزبانی و توزیع می کنند، تامین می‌شود. شبکه با یک مکانیسم اجماع اثبات کار ایمن شده است که به اپراتورهای گره با توکن‌های $NOTES پاداش می‌دهد.

Choon ادعا می‌کند که از دسامبر 2021 بیش از 20000 کاربر فعال ماهانه و بیش از 2000 هنرمند در پلتفرم خود دارد.

Musicoin

پلتفرم پخش موسیقی Musicoin

پلتفرم Musicoin یک پلتفرم غیرمتمرکز مبتنی بر بلاکچین برای پخش موسیقی وب 3 است که مستقیماً بر روی بلاکچین Musicoin کار می‌کند.

Musicoin به هنرمندان این امکان را می‌دهد که موسیقی خود را آپلود کنند و برای هر جریانی بر اساس قراردادهای هوشمند، فورا و به طور خودکار پول دریافت کنند. هنرمندان همچنین می توانند شرایط و ضوابط خود را برای موسیقی خود تعیین کنند، مانند کیفیت پخش، قیمت و حقوق مجوز.

طرفداران می توانند برای دسترسی به محتوا و ویژگی‌های انحصاری، موسیقی را به صورت رایگان پخش کنند یا با رمزهای $MUSIC پرداخت کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند با گوش دادن به موسیقی، ایجاد لیست‌های پخش، ارائه بازخورد و شرکت در حکومت، توکن‌های MUSIC دلاری کسب کنند.

همچنین بخوانید  لایه دوم اتریوم چیست؟

Musicoin توسط شبکه غیرمتمرکز گره‌هایی که محتوای موسیقی را میزبانی و توزیع می‌کنند، تامین می‌شود. شبکه با یک مکانیسم اجماع اثبات کار ایمن شده است که به اپراتورهای گره با توکن های $MUSIC پاداش می‌دهد.

Musicoin ادعا می کند که از دسامبر 2021 بیش از 10000 کاربر فعال ماهانه و بیش از 1000 هنرمند در پلتفرم خود دارد.

Resonate

پلتفرم پخش موسیقی Resonate

Resonate یک پلتفرم غیرمتمرکز مبتنی بر بلاکچین برای پخش موسیقی وب 3 است که مستقیماً بر روی بلاکچین اتریوم کار می‌کند. هیچ رمزی ندارد اما از دای ($DAI) به عنوان ارز پرداخت استفاده می‌کند.

Resonate به هنرمندان این امکان را می‌دهد که موسیقی را آپلود کنند و به طور مستقیم و متناسب برای هر جریانی بر اساس قراردادهای هوشمند، پول دریافت کنند. هنرمندان همچنین می‌توانند مالکیت و کنترل کامل محتوا و داده‌های موسیقی خود را حفظ کنند.

طرفداران می توانند برای دسترسی به محتوا و ویژگی‌های انحصاری، موسیقی را به صورت رایگان پخش کنند یا با دای ($DAI) پرداخت کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند با گوش دادن به موسیقی، ایجاد لیست‌های پخش، ارائه بازخورد و شرکت در حکومت، دای ($DAI) کسب کنند.

Resonate توسط یک شبکه غیرمتمرکز از گره‌هایی که محتوای موسیقی را میزبانی و توزیع می‌کنند، پشتیبانی می‌شود. شبکه توسط یک مکانیسم اجماع اثبات سهام ایمن شده است که به اپراتورهای گره با دای ($DAI) پاداش می‌دهد.

Resonate ادعا می کند که از دسامبر 2021 بیش از 5000 کاربر فعال ماهانه و بیش از 500 هنرمند در پلتفرم خود دارد.

Soundeon

پلتفرم پخش موسیقی Soundeon

پلتفرم Soundeon یک پلتفرم غیرمتمرکز مبتنی بر بلاکچین برای پخش موسیقی وب 3 است که مستقیماً بر روی بلاکچین Soundeon کار می‌کند.

Soundeon به هنرمندان این امکان را می‌دهد که موسیقی خود را آپلود کنند و به طور مستقیم و شفاف برای هر جریان بر اساس قراردادهای هوشمند پول دریافت کنند. هنرمندان همچنین می‌توانند با هنرمندان و حامیان مالی دیگر همکاری کنند و کمپین‌های سفارشی برای موسیقی خود ایجاد کنند.

طرفداران می‌توانند موسیقی را به صورت رایگان پخش کنند یا با رمزهای $SOUNDEON پرداخت کنند تا به محتوا و ویژگی‌های ممتاز دسترسی داشته باشند. آن‌ها همچنین می‌توانند با گوش دادن به موسیقی، ایجاد لیست‌های پخش، ارائه بازخورد و شرکت در حکومت، توکن‌های $SOUNDEON کسب کنند.

Soundeon توسط یک شبکه غیرمتمرکز از گره هایی که محتوای موسیقی را میزبانی و توزیع می‌کنند، پشتیبانی می‌شود. شبکه توسط یک مکانیسم اجماع اثبات سهام ایمن شده است که به اپراتورهای گره با توکن‌های $SOUNDEON پاداش می‌دهد.

Soundeon ادعا می‌کند که از دسامبر 2021 بیش از 2000 کاربر فعال ماهانه و بیش از 200 هنرمند در پلتفرم خود دارد.

Voise

پلتفرم پخش موسیقی Voise

پلتفرم Voise یک پلتفرم غیرمتمرکز مبتنی بر بلاکچین برای پخش موسیقی وب 3 است که مستقیماً بر روی بلاکچین اتریوم کار می‌کند.

Voise به هنرمندان این امکان را می‌دهد که موسیقی خود را آپلود کنند و به طور مستقیم و شفاف برای هر جریان بر اساس قراردادهای هوشمند پول دریافت کنند. هنرمندان همچنین می توانند شرایط و ضوابط خود را برای موسیقی خود تعیین کنند، مانند کیفیت پخش، قیمت و حقوق مجوز.

طرفداران می‌توانند برای دسترسی به محتوای انحصاری، موسیقی را به صورت رایگان پخش کنند یا با توکن‌های $VOISE پرداخت کنند

و ویژگی‌ها آن‌ها همچنین می‌توانند با گوش دادن به موسیقی، ایجاد لیست‌های پخش، ارائه بازخورد و مشارکت در حکومت، توکن‌های VOISE دلاری کسب کنند.

Voise توسط شبکه غیرمتمرکز گره‌هایی که محتوای موسیقی را میزبانی و توزیع می‌کنند، تامین می‌شود. شبکه توسط یک مکانیسم اجماع اثبات کار ایمن شده است که به اپراتورهای گره با توکن‌های $VOISE پاداش می‌دهد.

Voise ادعا می‌کند که از دسامبر 2021 بیش از 1000 کاربر فعال ماهانه و بیش از 100 هنرمند در پلتفرم خود دارد.

سوالات متداول

پلتفرم های پخش موسیقی غیرمتمرکز چیست؟

پلتفرم‌های پخش موسیقی غیرمتمرکز از فناوری بلاکچین برای امکان اشتراک‌گذاری و پخش موسیقی همتا به همتا بدون واسطه یا مقامات مرکزی استفاده می‌کنند.

مزایای پلتفرم های پخش موسیقی غیرمتمرکز چیست؟

پلتفرم‌های پخش موسیقی غیرمتمرکز مزایای مختلفی را هم برای هنرمندان و هم برای طرفداران ارائه می‌دهند، مانند توزیع و پرداخت حق امتیاز منصفانه و شفاف، کارمزد و کمیسیون کم یا بدون پرداخت توسط واسطه‌ها و پلتفرم‌ها، کنترل و مالکیت بیشتر محتوا و داده‌های موسیقی توسط هنرمندان و طرفداران، سانسور و دستکاری الگوریتم‌های کشف و توصیه موسیقی، امنیت بالا و حریم خصوصی محتوا و داده‌های موسیقی.

همچنین بخوانید  دامیننس بیت کوین و تاثیر آن بر بازار ارزهای دیجیتال
معایب پلتفرم های پخش موسیقی غیرمتمرکز چیست؟

پلتفرم‌های پخش موسیقی غیرمتمرکز نیز با معایبی مواجه هستند، مانند پذیرش و آگاهی کم در میان هنرمندان و طرفداران جریان اصلی، مشکلات فنی و قابلیت استفاده برای کاربران غیرمتخصص فناوری، عدم قطعیت نظارتی و اختلافات قانونی در مورد حقوق و مجوزهای موسیقی، مقیاس‌پذیری و مشکلات اجرا به دلیل ازدحام شبکه و هزینه‌های گاز بالا، مسائل مربوط به رقابت و قابلیت همکاری با سایر پلتفرم‌ها و پروتکل‌ها.

چگونه از پلتفرم های پخش موسیقی غیرمتمرکز استفاده کنم؟

برای استفاده از پلتفرم‌های پخش موسیقی غیرمتمرکز، باید موارد زیر را داشته باشید: 1. یک دستگاه سازگار (مانند تلفن هوشمند، تبلت یا رایانه). 2. یک اتصال اینترنتی پایدار 3. یک کیف پول رمزنگاری (MetaMask، Trust Wallet یا Coinbase Wallet). 4. برخی از توکن‌های رمزنگاری (مانند اتر، دای، یا توکن‌های مخصوص پلتفرم). سپس می‌توانید به وب‌سایت یا برنامه پلتفرم دسترسی پیدا کنید، یک حساب کاربری ایجاد کنید، موسیقی را آپلود یا پخش کنید، بپردازید یا توکن کسب کنید و در مدیریت شرکت کنید.

چگونه بهترین بستر پخش موسیقی غیرمتمرکز را انتخاب کنم؟

برای انتخاب بهترین پلتفرم پخش موسیقی غیرمتمرکز، باید عوامل زیر را در نظر بگیرید: 1. ترجیحات و نیازهای شما به عنوان یک هنرمند یا یک طرفدار 2. ویژگی ها و مزایای ارائه شده توسط هر پلتفرم. 3. چالش‌ها و محدودیت‌های پیش روی هر پلتفرم. 4. شهرت و قابلیت اطمینان هر پلتفرم. 5. جامعه و پشتیبانی هر پلتفرم. 6. همچنین باید قبل از استفاده از هر پلتفرمی تحقیق و بررسی کنید.

آیا پلتفرم های پخش موسیقی غیرمتمرکز قانونی هستند؟

پلتفرم‌های پخش موسیقی غیرمتمرکز تا زمانی که با قوانین و مقررات مربوطه در مورد حقوق و مجوزهای موسیقی، مالیات، مبارزه با پولشویی، حمایت از مصرف‌کننده و غیره مطابقت داشته باشند، در اکثر حوزه‌های قضایی قانونی هستند. با این حال، برخی کشورها ممکن است فناوری بلاکچین سخت‌گیرانه‌تر یا مبهم‌تری داشته باشند. و قوانین کریپتوکارنسی بنابراین، شما باید قبل از استفاده از هر پلتفرم در کشور خود وضعیت قانونی آن را بررسی کنید.

آیا پلتفرم های پخش موسیقی غیرمتمرکز ایمن هستند؟

پلتفرم‌های غیرمتمرکز پخش موسیقی عموماً ایمن هستند و از فناوری بلاکچین برای ایمن سازی و رمزگذاری محتوا و داده های موسیقی استفاده می‌کنند. با این حال، آنها از هک، دزدی ، یا نقض داده ها مصون نیستند. بنابراین، هنگام استفاده از آنها باید اقدامات احتیاطی انجام دهید، مانند 1. استفاده از یک کیف پول رمزنگاری معتبر با رمزهای عبور و پشتیبان گیری قوی 2. ایمن نگه داشتن کلیدهای خصوصی خود و عدم به اشتراک گذاشتن آنها با کسی. 4. قبل از دانلود یا پخش جریانی محتوای موسیقی، صحت و کیفیت آن را بررسی کنید. 5. گزارش هرگونه فعالیت مشکوک یا متقلبانه به پلتفرم یا مقامات

چگونه از پلتفرم های پخش موسیقی غیرمتمرکز پشتیبانی کنم؟

شما می‌توانید با انجام موارد زیر از پلتفرم‌های پخش موسیقی غیرمتمرکز حمایت کنید: 1. استفاده منظم از آنها و دعوت از دوستان خود برای پیوستن به آنها 2. ارائه بازخورد و پیشنهادات برای بهبود آنها 3. مشارکت در حاکمیت و رای گیری در مورد تصمیمات مهم 4. مشارکت در توسعه آنها و نگهداری با اجرای گره‌ها، ایجاد محتوا، ارائه خدمات و غیره. 5. اهدا یا سرمایه گذاری در توکن‌ها یا پروژه‌های آنها.

جمع بندی

به طور خلاصه، این مقاله 10 پلتفرم پخش موسیقی غیرمتمرکز را برای سال 2023 فهرست می‌کند و مزایا و چالش‌های آنها را برجسته می‌کند. این پلتفرم ها مزایایی مانند توزیع عادلانه حق امتیاز، هزینه‌های پایین و کنترل بیشتر را برای هنرمندان و طرفداران ارائه می‌دهند. با این حال، آنها همچنین با پذیرش کم، عدم اطمینان نظارتی و مسائل فنی روبرو هستند. این مقاله به کاربران توصیه می‌کند که در مورد خطرات و مزایای استفاده از فناوری بلاکچین و ارزهای دیجیتال تحقیق کنند و از آن آگاه باشند.

admin
admin
چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط