Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ سبک زندگی @ مد و زیبایی @ بوتاکس مو چند درصد صافی دارد؟ + پاسخ قطعی این سوال

بوتاکس مو چند درصد صافی دارد؟ + پاسخ قطعی این سوال

by | 3 بهمن 1401 | مد و زیبایی | 0 comments

بوتاکس مو و کراتینه مو دو مورد از رایج‌ترین روش‌های احیای مو هستند که در سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌ها برای کسانی که به دنبال داشتن موهایی صاف‌تر، درخشان‌تر و سالم‌تر هستند استفاده به مشتریان ارائه می‌شوند. برای بسیاری از افرادی که قصد بوتاکس کردن موهای خود را دارند، این سوال پیش می‌آید که بوتاکس مو چند درصد صافی دارد و آیا در کنار احیا، سبب صاف شدن موهای آنها نیز خواهد شد یا خیر، در این مقاله قصد داریم تا درباره این موضوع صحبت کنیم، پس با ما تا انتها همراه باشید.

بوتاکس مو چیست؟

بوتاکس مو در واقع تزریق ماده‌ای به موهای شماست که این ماده سبب کاهش خشکی و وزی موها و در عین حال صاف‌تر، شفاف‌تر و پرپشت‌تر شدن آنها می‌شود. اگر موهای شما کم آب است، به طور طبیعی موهایی مجعد دارید، موهای خود را اغلب رنگ می‌کنید، از وز یا فر بودن آن رنج می‌برید و یا در آب و هوایی مرطوب زندگی می‌کنید، انجام بوتاکس  می‌تواند برای مو‌های شما نجات‌بخش باشد.

همچنین بخوانید  چگونه به سبک مینیمال لباس بپوشیم؟

نتایج بوتاکس مو

طبق مطالعه‌ای که روی صدها فرد که موهایشان را بوتاکس کرده بودند انجام شد، مشخص گردید که میزان ریزش مو به طور قابل توجهی در این افراد کاهش و میزان درخشندگی و شادابی موها به میزان محسوسی افزایش پیدا کرده بود. علت اصلی این نتایج جادویی، وجود موادی مانند ویتامین B5، ویتامین E، اسید آمینه و کمپلکس کلاژن در بوتاکس مو می باشد. خواص ضد پیری بوتاکس مو مانند یک فیلتر برای موهای شما عمل می‌کند و باعث می‌شود تا موهای شما شاداب‌تر و جوان‌تر به نظر برسد.

تفاوت بین بوتاکس مو و کراتینه

مو درمان کراتینه یک درمان نیمه شیمیایی است که به عنوان یک عامل صاف کننده، سبب صافی موهای شما می‌شود. بسیاری از درمان‌‌های کراتینه حاوی فرمالدئید شیمیایی هستند که می‌‌تواند برای افرادی که پوست سر حساسی دارند آزاردهنده باشد. درمان‌ کراتینه برای موهای فرفری و پرپشتی که مستعد وز شدن هستند، بهترین کارایی را دارد. در سمت مقابل بوتاکس مو حاوی هیچ ماده شیمیایی نیست. در واقع بوتاکس یک نوع درمان عمیق مو است که به موهای شما کمک می‌کند صاف‌تر و هیدراته‌تر شوند. بوتاکس مانند کراتینه موهای شما را صاف نمی‌کند، با این حال موهایتان شاداب‌تر و نرم‌تر خواهد شد. بوتاکس مو با هر نوع مویی سازگار است و به افرادی که موهایی نازک‌تر و ظریف‌تر دارند، انجام بوتاکس مو به جای کراتینه توصیه می‌شود.

همچنین بخوانید  دانستنی های جالب در مورد تتو

 

 

میزان صافی پس از انجام بوتاکس مو چقدر است؟

حال که متوجه شدید بوتاکس مو چیست و چه کاربردی دارد و تفاوت‌های اصلی آن با کراتینه چیست، اگر بخواهیم یک پاسخ دقیق در رابطه با این سوال که بوتاکس مو چند درصد صافی دارد به شما بدهیم، باید اینگونه پاسخ داد که بوتاکس مو به طور مستقیم سبب صاف شدن موهای شما نمی‌شود و هدف اصلی از انجام آن، بهبود خشکی و آسیب دیدگی موها و افزایش طراوت و شادابی آنهاست. اما با توجه به این که موهای خشک و آسیب دیده استعداد بیشتری برای وز شدن دارند، پس از انجام بوتاکس، با کاهش وزی و خشکی موها، طراوت موهای شما افزایش یافته و این طراوت سبب نرم شدن موهایتان خواهد شد و طبیعی است که هر چقدر موها نرم‌تر باشد، صاف شدن آنها نیز آسان‌تر است، از این رو می‌توان گفت که بوتاکس، 20 الی 30 درصد در صاف شدن موهای شما به طور غیر‌مستقیم تاثیر گذار است و انجام آن می‌تواند به صاف شدن موهای شما به میزانی هر چند اندک کمک نماید.

همچنین بخوانید  نکات آرایشی ترند شیک و جذاب در سال 2022
mehrdad1492
mehrdad1492
چطور بود؟
+1
11
+1
5
+1
13
+1
8
+1
7
+1
2
+1
8

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط