Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ مدیریت و کسب‌وکار @ مارکتینگ @ کجا تبلیغات انجام دهم تا بیشتر بفروشم!

کجا تبلیغات انجام دهم تا بیشتر بفروشم!

by | 5 تیر 1401 | مارکتینگ | 0 comments

وقتی بودجه شما برای تبلیغات کم است بهترین راه استفاده از تبلیغات رایگان است. در اینجا چند راه رایگان و ارزان برای کسب درآمد از اینترنت شما آورده شده است:

فهرست

1. از Google My Business برای بهینه سازی جستجوی محلی استفاده کنید.

یکی از قدرتمندترین راه‌‌ها برای تبلیغات رایگان از طریق Google My Business است که شرکت‌ها را قادر می‌سازد حضور خود را در جستجوی Google و Google Maps مدیریت کنند. این ابزار می‌تواند رتبه شما را در نتایج جستجوی محلی تقویت کند.

رتبه‌بندی بالا در جستجوی محلی نشان می‌دهد که شما یک شرکت قانونی و مرتبط هستید: اگر شش ماه پیش تعطیل می‌شدید، رتبه ۱ را در Google برای «مکان‌های پیتزا در نزدیکی من» را نداشتید. به علاوه، اگر در جستجوی محلی رتبه بالایی داشته باشید، مشتریان بیشتری کسب‌وکار شما را به رقبایتان ترجیح خواهند داد. در دنیای پرشتاب امروزی، راحتی مهم است.

2. برای تبلیغات رایگان، Yelp را بررسی کنید.


هرچه مکان‌های آنلاین کسب‌وکار شما بیشتر باشد، شانس بیشتری برای نمایش در نتایج جستجو خواهید داشت و مشتریان بالقوه راحت‌تر شما را پیدا می‌کنند. برای اطمینان از SEO محلی عالی، جزئیات لیست‌های شما در هر وبسایت و فهرست آنلاین باید مطابقت داشته باشد.

به عنوان مثال، اگر وب سایت شما شماره تلفن جدید شرکت شما را لیست می‌کند، اما Yelp شماره تلفن قدیمی شما را لیست می‌کند، این ناهماهنگی می تواند به SEO شما آسیب برساند .

Yelp وب را اسکن می‌کند تا هر مکانی را که کسب‌وکار شما فهرست شده است بیابد، بنابراین می‌توانید لیست‌های خود را برای تضمین دقت تغییر دهید.

3. در رویدادهای شبکه شرکت کنید.

برقراری ارتباط با متخصصان دیگر در رویدادهای شبکه‌سازی صنعت، فرصتی عالی برای ملاقات با مصرف‌کنندگان بالقوه در مکانی است که مشتاق بحث درباره تجارت شما هستند.

موضوعات مهم رویدادهای شبکه تضمین می‌کند که شما با مشتریان واجد شرایط مواجه می‌شوید. برای مثال، رویداد «بهترین استارت‌آپ‌های فناوری 2020» عمدتاً با شرکت‌کنندگانی که به فناوری و استارت‌آپ‌ها علاقه‌مند هستند پر می‌شود.

مخصوصاً برای کسب‌وکارهای کوچکی که به دنبال ایجاد اولین ارتباطات خود هستند، شبکه فرصتی است تا نام خود را در آنجا مطرح کنید، با شرکای بالقوه ملاقات کنید و فرصت هایی برای رشد پیدا کنید. به علاوه، شما را در جریان روندهای صنعت خود قرار می‌دهد.

4.برای تبلیغات رایگان، در یک انجمن یا رویداد محلی صحبت کنید.

مشابه با شبکه، صحبت کردن در یک رویداد در مورد موضوعی مرتبط با صنعت شما راه دیگری برای نشان دادن تخصص شماست. ارائه یک سخنرانی تامل برانگیز و قدرتمند توجه شما را به سمت شما جلب می‌کند و از طریق ارتباط، تجارت شما را جلب می‌کند، که می‌تواند آگاهی از برند را افزایش‌دهد و ثابت کند که کسب‌وکار شما واجد شرایط مقابله با چالش‌های مصرف کننده است.

برای شروع، موضوعات مختلف را طوفان فکری کنید و در رویدادهای شبکه‌های آینده و کنوانسیون‌های انجمن تجاری داوطلب شوید. اگر از صحبت کردن در جمع می‌ترسید، می‌توانید برای بهبود بازی خود در یک بخش محلی Toastmasters ثبت نام کنید.

5. برای تبلیغ رایگان، بروشور قرار دهید.

قرار دادن بروشورها یا آگهی‌ها در کتابخانه‌های محلی، کافی‌شاپ‌ها و کسب‌وکارها روشی منحصربه‌فرد برای بازاریابی در مکان‌های آفلاین است که مردم بخش زیادی از وقت خود را در آن سپری می‌کنند.

همچنین بخوانید  بهترین راه ها برای کسب درآمد از واتساپ

می توانید بروشورها و بروشورهای رایگان را در پاورپوینت یا Canva ایجاد کنید. بسته به صنعت شما، حتی ممکن است به شما کمک کند به یک مشتری ایده آل برسید: برای مثال، اگر یک فیزیوتراپیست هستید، می‌توانید بروشورهایی را به باشگاه‌های ورزشی محلی یا بیمارستان‌های اطراف بدهید.

6. درج آگهی در فیس بوک با هدف جغرافیایی را اجرا کنید.

فیس بوک بیش از هر پلتفرم دیگری قابلیت تبلیغات هدفمند دارد. علاوه بر اینکه می‌توانید برای نوع خاصی از مصرف‌کننده بر اساس علایق یا شرح شغل تبلیغ کنید، می‌توانید افرادی را که با آن معیارها مطابقت دارند در یک مکان خاص هدف قرار دهید.

با قرار دادن چند دلار در روز پشت یک کمپین جغرافیایی فیس بوک، به مرور زمان فالوورهای محلی ایجاد خواهید کرد. حتماً به ارسال محتوای عالی نیز ادامه دهید تا این مخاطبان جدید را درگیر خود نگه دارید.

7. در کمپین های ثبت آگهی سرمایه گذاری کنید.

با پست مستقیم، می‌دانید که مخاطبان مناسب در منطقه نزدیک شما تبلیغات رایگان شما را دریافت می‌کنند.

در حالی که ممکن است یک دسته از پست‌کننده‌ها برای به حرکت درآوردن هزاران کسب‌وکار کافی نباشد، انجام کمپین‌های توزیع مکرر تعداد تاثیراتی را که روی مخاطبان خود ایجاد می‌کنید، افزایش می‌دهد، که به نوبه خود باعث آگاهی از برند می‌شود و شما را در ذهن نگه می‌دارد.

با کمال تعجب، راه های رایگان زیادی نیز برای تکمیل تلاش‌های تبلیغاتی پولی شما وجود دارد. با گنجاندن روش های های تبلیغات رایگان در استراتژی خود، می‌توانید برخی از هزینه‌های غیرضروری را حذف کنید و بودجه خود را به نمایش‌های عمیق‌تر و طولانی مدت اختصاص دهید.

در واقع ما برخی از این روش‌ها را بدون توجه به بودجه شما پیشنهاد می‌کنیم. برای اینکه به شما کمک کنیم در مورد کسب‌وکار خود اطلاعاتی را منتشر کنید، ما لیستی از راه‌های تبلیغات رایگان را گردآوری کرده‌ایم.

نحوه دریافت تبلیغات رایگان

  • برای وبلاگ های دیگر پست های مهمان بنویسید.
  • به سوالات Quora پاسخ دهید.
  • مطالب را در لینکدین منتشر کنید.
  • پیشنهاد انجام مصاحبه در پادکست های سایر مشاغل.
  • وب سایت خود را با امضای ایمیل خود تبلیغ کنید.
  • ارسال خبرنامه از طریق ایمیل
  • یک هدیه یا مسابقه محصول رایگان انجام دهید.
  • ویدیوهای یوتیوب ایجاد کنید.
  • از شراکت های خود بهره ببرید.
  • در شبکه های اجتماعی پست کنید.
  • با پلتفرم های عکس و ویدیو آزمایش کنید.
  • مشتریان راضی را متقاعد کنید تا برایتان کامنت بگذارند.

1. برای وبلاگ های دیگر پست مهمان بنویسید.

چند مزیت عمده برای پست مهمان برای یک وبلاگ با سابقه وجود دارد. شما می‌توانید از ارتباط با مخاطبان آن وبلاگ بهره مند شوید و همچنین می‌توانید خود را به عنوان یک رهبر فکری در صنعت خود معرفی کنید.

از آنجایی که ارسال پست مهمان در یک وبلاگ پرطرفدار به شما امکان دسترسی به مخاطبان ثابت و اعتبار دامنه بالایی را می‌دهد، این عمل گاهی اوقات می‌تواند مفیدتر از ارسال در وبلاگ خودتان باشد.

بعلاوه، می‌توانید از مقاله خود به وب‌سایت خود لینک بزنید و یک لینک به شما می‌دهد که اعتبار دامنه شما را افزایش می‌دهد و می‌تواند رتبه وب‌سایت شما را در موتورهای جستجو افزایش دهد.

2. به سوالات Quora پاسخ دهید.

نوشتن محتوا برای Quora می‌تواند کسب‌وکار شما را در معرض مخاطبان زیادی قرار دهد: در سال 2018، Quora تعداد بازدیدکنندگان ماهانه 300 میلیون نفر در سراسر جهان را گزارش کرد.

علاوه بر مخاطبان خود، کسب‌وکار شما می‌تواند به سوالات مستقیم مشتریان احتمالی پاسخ دهد. این به شما امکان می‌دهد با سرنخ‌های بالقوه با کیفیت بالا تعامل داشته باشید و خود را به عنوان یک متخصص در موضوعاتی که در صنعت شما مهم هستند، معرفی کنید.

3. محتوای سایتتان را در لینکدین منتشر کنید.

لینکدین پلتفرمی برای ارتباط با افراد حرفه‌ای است، به همین دلیل است که مکان بسیار خوبی برای به اشتراک گذاری محتوای مرتبط با کسب‌وکار است. پلتفرم وبلاگ نویسی لینکدین به شما امکان می‌دهد تخصص خود را در صنعت خود نشان دهید.

اعضای لینکدین با پست‌های شما درگیر می‌شوند و آن‌ها را به اشتراک می‌گذارند و تبلیغات رایگان را برای شما انجام می دهند. تقریباً نیمی از ترافیک رسانه‌های اجتماعی از لینکدین به سایت‌های شرکت های B2B می‌رسد، اگر محتوایی را در لینکدین منتشر نکنید و تبلیغ نکنید، فرصتی از دست رفته است.

همچنین بخوانید  26 نکته طلایی برای موفقیت در دورکاری

4. پیشنهاد انجام مصاحبه در پادکست های کسب و کارهای دیگر را بدهید.

برای اینکه بفهمید تیم شما باید کدام پلتفرم‌ها را در اولویت قرار دهد، مهم است که پلتفرم‌های تبلیغاتی خود را متنوع کنید تا کشف کنید که مخاطبان شما در حال حاضر محتوا را کجا مصرف می‌کنند. ممکن است برخی از مخاطبان شما گوش دادن به پادکست‌ها را به خواندن مقالات ترجیح دهند. برای دسترسی به این افراد، با چند کسب‌وکار با پادکست‌ها و ایده‌های مصاحبه تماس بگیرید.

5. وب سایت خود را با امضای ایمیل خود تبلیغ کنید.

با همه ایمیل‌هایی که هر روز ارسال می‌کنید، حیف است که از پتانسیل تبلیغاتی امضای ایمیل خود استفاده نکنید. امضای ایمیل شما همچنین می‌تواند ویژگی غیرمنتظره‌ای برای تبلیغ فروش، مسابقه، رویداد یا حتی یک پست وبلاگ جدید باشد.

همچنین لینکی به وبسایت کسب‌وکار خود در پروفایل‌های فیس بوک، توییتر و اینستاگرام خود اضافه کنید.

6. ارسال خبرنامه از طریق ایمیل

یک خبرنامه ایمیلی می‌تواند وسیله‌ای مفید برای تبلیغ محتوا، به اشتراک گذاری اخبار مرتبط با کسب‌وکار و ایجاد روابط عمیق‌تر با مشتریان بالقوه و فعلی باشد. ابزارهای رایگان زیادی وجود دارد که به شما در طراحی، ارسال و بهینه سازی خبرنامه کمک می‌کند.

با سرمایه‌گذاری زمان مناسب، یک خبرنامه ایمیل می‌تواند مکان مناسبی برای به اشتراک گذاشتن محتوای با کیفیت با مشتریان و مصرف‌کنندگان بالقوه باشد و برند شما را به عنوان مفید و آموزنده معرفی کند.

7. یک جایزه یا محصول رایگان انجام دهید.

جایزه محصول یا مسابقه راهی آسان برای تشویق کاربران جدید برای بررسی و اشتراک در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی یا وبسایت شما است. به علاوه، توزیع محصولات ارزان قیمت مانند تیشرت یا لیوان که نمادی از بیرینس شما بر روی آن ثبت شده است راه خوبی برای گسترش نام تجاری شما است.

8. در یوتیوب ویدیو بسازید.

یوتیوب بیش از دو میلیارد کاربر فعال دارد که تقریباً نیمی از کاربران اینترنت را تشکیل می‌دهند.

علاوه بر این، در یک مطالعه اخیر، 84 درصد از مردم گفتند که متقاعد شده‌اند که پس از تماشای ویدیوی یک برند، چیزی بخرند، و مردم گزارش دادند که دو برابر بیشتر از هر نوع محتوای دیگری، ویدیوها را با دوستان خود به اشتراک می‌گذارند.

ایجاد ویدیوهای جذاب، آموزنده و قابل اشتراک گذاری در یوتیوب یکی از کارآمدترین راه‌ها برای فروش برند شما است. اگر درست انجام شود، ویدیوهای YouTube شما به اندازه کافی بینندگان را سرگرم می کند تا محتوای شما را به اشتراک بگذارند و وبسایت شما را جستجو کنند.

9. از شراکت خود بهره ببرید.

مشارکت فرصتی برای ارائه خدمات تکمیلی است که شما ارائه نمی‌کنید. به عنوان مثال، یک شرکت طراحی وب و یک آژانس کپی رایتینگ ممکن است تصمیم بگیرند که با هم شریک شوند، بنابراین وقتی مشتری برای صفحات وب خود به محتوای نوشتاری نیاز دارد، شرکت طراحی وب می‌تواند خدمات کپی رایتینگ را به شریک خود ارائه دهد.

این باعث افزایش رضایت مصرف کننده می‌شود و همچنین فرصت‌های تبلیغاتی استثنایی را فراهم می‌کند. هنگامی که مصرف کنندگان شریک شما به خدمات شما نیاز دارند، شریک شما آن‌ها را به سمت شما هدایت می‌کند.

10. برای تبلیغات رایگان، در شبکه های اجتماعی پست کنید.

امروزه رسانه‌های اجتماعی برای اکثر استراتژی های بازاریابی بسیار مهم هستند. خوشبختانه، بیشتر انواع پلتفرم‌ها و پست‌های رسانه‌های اجتماعی رایگان هستند- حتی برای مشاغل. بسیاری از پلتفرم‌ها به شما اجازه تبلیغات می‌دهند، پس می‌توانید بدون هزینه ،پست یا توییت ارسال کنید و تبلیغاتتان را انجام دهید.

پلتفرم‌هایی را انتخاب کنید که به بهترین وجه برای مخاطبان شما مناسب است. سپس، لینک‌ها، عکس‌ها، ویدیوها، یا پست‌های متنی درباره شرکت، راه‌اندازی محصول، یا هر رویداد دیگری که می‌خواهید تبلیغ کنید، پست کنید.

فیس بوک، توییتر و لینکدین مکان مناسبی برای شروع بیشتر مشاغل هستند. همه آن‌ها راهی برای اشتراک گذاری ویدیو، متن، عکس و پست‌های مبتنی بر لینک ارائه می‌دهند و پایگاه کاربری بزرگی دارند.

11. با عکس و ویدیو آزمایش کنید.

در حالی که فیس‌بوک، توییتر و لینکدین می‌توانند پلتفرم‌های خوبی برای شروع باشند، فعالیت در شبکه‌هایی مانند اینستاگرام یا پینترست به شما فرصت‌های بیشتری برای نمایش عکس‌های محصول یا پذیرش استراتژی بصری شدید بازاریابی تاثیرگذار می‌دهد.

همچنین بخوانید  ایده های استوری برای افزایش فالوور اینستاگرام

جدای از گسترش آگاهی با تصاویر رایگان از محصول یا خدمات شما، اکثر پلتفرم های اجتماعی، از جمله فیسبوک، ویژگی‌های ویدیویی و داستانی زنده را ارائه می‌دهند که به شما امکان می‌دهد تبلیغات ویدیویی مرتبط با محصولات خود ایجاد کنید. برای مثال، ممکن است از استوری‌های اینستاگرام یا فیسبوک برای انتشار آموزش نحوه استفاده از محصولات خود لایو بگیرید.

از آنجایی که این ویدیوها و عکس‌ها در شبکه‌های اجتماعی هستند، می‌توانید قابلیت اشتراک‌گذاری آن‌ها را با گذاشتن هشتگ‌های مناسب، ایجاد زیرنویس‌های جالب ، و تشویق طرفداران به واکنش‌هایی مانند «لایک» یا نظرات افزایش دهید.

12. مشتریان راضی را تشویق کنید تا نظرات خود را بصورت آنلاین ثبت کنند.

تبلیغات دهان به دهان هنوز هم یکی از بهترین راه‌ها برای بازاریابی محصول شماست. مصرف کنندگان به نظرات سایر مشتریان اعتماد دارند، به خصوص زمانی که شواهد عالی زیادی وجود دارد.

اگر مشتریانتان از شما راضی هستند، آن‌ها را تشویق کنید تا درباره تجربه خود در پلتفرم‌های محبوب مانند Google، Facebook و Yelp نظری بنویسند. اگر می‌خواهید نظرات خوبی در فیس‌بوک داشته باشید، حتماً یک صفحه بیزینسی در فیس‌بوک ایجاد کنید.

چگونه در گوگل تبلیغات رایگان کنیم؟

همانطور که در بالا ذکر شد، می‌توانید یک صفحه رایگان در «Google My Business» ایجاد کنید که به شما کمک می‌کند در نتایج جستجو رتبه بالاتر یا اول را کسب کنید. در اینجا نحوه کار آن را توضیح می‌دهیم:

حساب Google My Business خود را ایجاد کنید.
ابتدا باید یک حساب جیمیل برای کسب‌وکار خود ایجاد کنید. سپس باید با آن حساب برای Google My Business ثبت نام کنید.

ابتدا گوگل از شما می‌خواهد که نام بیزینس خود را وارد کنید. سپس، از شما خواسته می‌شود که “منطقه تحویل” را انتخاب کنید. در این فرم، مسافت پیموده شده و منطقه‌ای را که مخاطب هدف شما در آن زندگی می‌کند، یادداشت کنید.

فرم منطقه تحویل Google My Business

صفحه کسب و کار خود را بهینه کنید.
پس از تکمیل فرآیند راه‌اندازی، می‌توانید پروفایل خود را پر کنید. همانطور که این کار را انجام می‌دهید، در حالت ایده آل می‌خواهید تمام اطلاعاتی را که گوگل درخواست می‌کند برای بهترین بهینه‌سازی جستجو پر کنید.

چند مورد مهم که باید وارد شوند عبارتند از:

  • نشانی شما
  • شماره تلفن، آدرس ایمیل و سایر اطلاعات تماس
  • وبسایت شما
  • ساعات عملکرد
  • عکس‌های خدمات و محصولات شما
  • توضیحات مفصل در مورد آنچه کسب‌وکار شما ارائه می‌دهد
  • اطلاعات قیمت یا منو
  • سالی که شرکت شما افتتاح شد
  • سایر ویژگی‌های کسب‌وکار مانند “وای فای رایگان”.

موارد بالا مواردی هستند که افراد محلی ممکن است به طور خاص آن‌ها را جستجو کنند. به عنوان مثال، اگر شخصی به دنبال “رستوران گیاهی ارزان بعد از ساعت 8 شب باز است”، گوگل جزئیات را در پروفایل کسب‌وکار بررسی می‌کند و اگر رستوران شما به نظر عالی می‌رسد، اولویت بندی می‌کند.

در اینجا مثالی از این است که وقتی یک کسب‌وکار Google تمام اطلاعات خود را پر می کند، به نظر می رسد:

صفحه کسب و کار خود را تایید و نظارت کنید:
هنگامی که پروفایل “Google My Business” خود را ایجاد کردید، حتماً فهرست خود را تایید کنید تا Google بداند که یک بیزینس واقعی و قانونی است. چند راه برای انجام این کار وجود دارد از جمله ایمیل، کارت پستال و تایید تلفن.

همچنین می‌توانید برنامه GMB را دانلود کنید تا عملکرد کسب‌وکارتان را در گوشی هوشمند کنترل کنید. این پست شما را در فرآیندهای مختلف تأیید راهنمایی می‌کند.

سئو را فراموش نکنید:
در کنار Google My Business، بهره‌گیری از استراتژی‌های سئوی رایگان نیز می‌تواند به وب‌سایت شما کمک کند تا در نتایج جستجو بالاتر رود. این تاکتیک‌ها می توانند ساده و آسان برای کار در وبلاگ نویسی، طراحی وب یا سایر فرآیندها باشند.

اجازه ندهید بودجه تبلیغاتی شما تعیین کند که کسب‌وکار شما به چه تعداد از افراد دسترسی دارد. از همین امروز شروع به تنظیم برنامه تبلیغاتی خود کنید.

امیدواریم شما هم پس از مطالعه این مقاله بتوانید محصولات یا خدمات خود را رایگان بفروشـید!

darsite
darsite
چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط