Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ سبک زندگی @ مد و زیبایی @ با رعایت ترند آرایشی 2023 جذاب تر به نظر برسید!

با رعایت ترند آرایشی 2023 جذاب تر به نظر برسید!

by | 14 دی 1401 | مد و زیبایی | 2 comments

اطلاع از ترندهای آرایشی برای بسیاری از خانم‌ها مهم است و آنها هر ساله به دنبال این هستند که سبک میکاپ خود را با توجه به مد روز انتخاب کنند. اگرچه در همه برهه‌ها آرایش نچرال و مینیمال محبوبیت بیشتری نسبت به همه سبک‌های دیگر دارد، اما آرایش‌های شلوغ‌تر نیز جذابیت خاص خود را دارند. در ترند آرایشی 2023 چیزی که بیشتر از همه قابل توجه است، بازگشت سبک Y2K و نوستالژی دهه 2000 است. دهه‌ای که در آن هم در صنعت مد و فشن و هم در دنیای آرایش، شاهد زرق و برق فراوان و تجملات بودیم. گویا در سال 2023 نیز شاهد زنده شدن این ترند آرایشی و استفاده افراد از پروانه‌ها و اکلیل‌ها و گلیترهای زیاد خواهیم بود.

اما در کنار این سبک از آرایش، هنوز هم داشتن پوستی لطیف و ابرمانند یک مزیت زیبایی و آرایشی محسوب می‌شود که جزء اصلی میکاپ خواهد بود. در سال 2022 با وایرال شدن چالش «Clean Girl Aesthetic» در تیک تاک، آرایش ساده و طبیعی بسیار رونق گرفت و برنزه کردن گونه‌ها بسیار ترند شدند. به نظر می‌رسد که این روند قرار است همچنان باقی بماند اما ترندهای جدیدی نیز به آن افزوده خواهند شد و با زنده شدن دوباره سبک آرایشی Y2K شاهد اعمال تغییرات چشم گیری در صنعت آرایش خواهیم بود.

پس با ما همراه باشید تا با برخی از ترندهای آرایشی 2023 در خدمت شما عزیزان باشیم.

ظاهر کلی بهترین ترندهای آرایشی 2023

به نظر می‌رسد برای آماده‌سازی سال 2023 به تعدادی از بهترین پالت‌های سایه چشم و بهترین خط چشم‌ها نیاز خواهید داشت، زیرا ظاهر چشم در مرکز توجه قرار می‌گیرد – همراه با تمرکز بر روی داشتن پوستی نرم و تمایل به سمت آرایش درخشان‌تر و براق‌تر مانند پوستی شفاف و آرایش لب به گونه‌ای که بوسیدنی به نظر برسد!

همچنین بخوانید  نکات جذابیت استایل افراد مشهور

سایه آبی کمرنگ

سایه آبی کمرنگ

همه ما آرایش‌های دهه 2000 میلادی یا همان دهه هفتاد خودمان را به یاد داریم. آرایشی که “سایه آبی کمرنگ” جزء جدانشدنی آن بود. به نظر می‌رسد در سال 2023 نیز این سایه باز هم به میادین آمده و هنرنمایی خواهد کرد.

Saffron Hughes میکاپ آرتیست معروف می‌گوید: “ما شاهد بازگشت سایه چشم پر زرق و برق آبی خواهیم بود که نماد زیبایی در دهه 2000 بود. در آن زمان، ظاهر سایه چشم آبی با ریمل ضخیم و کرم پودر و پنکک فراوان همراه بود، اما در سال 2023 شاهد همراه شدن این سایه با پوست بدون آرایش و رژگونه سنگین خواهیم بود.”

اخیرا شاهد پرداختن کندال جنر_ مدل معروف_ به این سبک آرایشی بوده‌ایم. اگرچه ترند شدن این نوع سایه کمی کند است اما بزودی افراد زیادی تمایل به چنین آرایشی خواهند یافت.

رژگونه صورتی

با رعایت تم دهه 2000، رژگونه صورتی با تون سرد نیز بزودی ترند خواهد شد. این سبک رژگونه احتمالاً تحت تأثیر فیلم جدید باربی – با بازی مارگو رابی در نقش باربی و رایان گاسلینگ در نقش کن – است که قرار است اواخر امسال اکران شود.

رژگونه صورتی

داشتن پوستی نرم

در حالی که به نظر می‌رسد ترند آرایشی 2023 بیشتر به استفاده از لوازم آرایشی زرق و برق دار و درخشان میل دارد، اما آرایش پوست باید بسیار نچرال انجام شود و پوست ظاهری ابرمانند و بسیار نرم داشته باشد.

داشتن پوستی نرم و شفاف

Saffron Hughes پیش‌بینی کرده است: “در سال 2023 ما از پوست براق و خیس مانند که در 2022 بسیار محبوب شده بود عبور خواهیم کرد و دقیقا بر خلاف آن، داشتن پوستی مات و طبیعی مد می‌شود.”

همچنین بخوانید  بهترین استایل های پاییزی مردانه 2022

ما به جای یک کاور مات و گچی بر روی پوست، شاهد پوستی نرم و ابرمانند خواهیم بود. استفاده از هایلایتر در میکاپ صرفا برای ایجاد زاویه در صورت خواهد بود. همچنین در ترند آرایشی 2023 از پنکک بیشتر استفاده خواهیم کرد تا پوست صورت همچون صورت عروسک صاف و بی نقص به نظر برسد.

آرایش چشم غلیظ

در لیست ترند آرایشی 2023 باید جایی هم برای دهه 90 میلادی باشد. چرا که به نظر می‌رسد آرایش چشم سنگینی که در دهه 1990 میلادی در همه جا استفاده می‌شد، در سال 2023 دوباره باز خواهد گشت و طرفداران زیادی خواهد یافت.

آرایش چشم غلیظ

Saffron Hughes اشاره می‌کند: «در حالی که برخی از طرفداران زیبایی به دنبال تجدید نظر درباره آرایش چشم هستند، ما شاهد مد شدن چشمگیر خط چشم‌های کلفت دهه 90 و ریمل سنگین خواهیم بود. ما این ترند را در سایه‌های مختلف مشکی، قهوه‌ای یا بنفش خواهیم دید تا حالت چشم را بصورت معمولی جلوه دهد و در ذوق مخاطب نزند، با این حال، من انتظار دارم که آن را با پوست بسیار نچرال ترکیب کنیم تا بتوانیم این مدل آرایش چشم را بیشتر نرمال کنیم.»

خط چشم گرد

بر خلاف خط چشم کشیده که چهره ما را بسیار هات و دلربا نشان می‌دهد، خط چشم گرد چشمان ما را درشت‌تر و معصومانه‌تر جلوه می‌دهد به همین جهت برخی بر این باورند که با داشتن این نوع خط چشم، لطافت و ناز درونی ما را بیشتر در معرض نمایش می‌گذارد.

 با کشیدن خط چشم سفید در داخل چشم و استفاده از شیمر نقره‌ای در زاویه داخلی چشم، چشمانتان درشت‌تر و آهویی‌تر خواهد شد.

هایلایترهای غلیظ دور چشم

نکته حائز اهمیت این است که در هنگام استفاده از هایلایترهای مایع، باید حواستان باشد که وقتی دمای آن با پوستتان یکسان شد، با براش مناسب بر روی پوست بمالید.

ابروهای لیفت شده

ابروهای لیفت شده

در کنار آرایش چشم اکلیلی و غلیظ و خط چشم‌های کلفت که در بالا به آن اشاره کردیم، ابروهای لیفت شده نیز جزء ترند آرایشی سال 2023 محسوب می‌شود. برای این کار می‌توانید ابروهایتان را به سمت بالا و متمایل به سمت دم ابرو شانه کنید و یا از صابون ابرو و یا ژل ابرو استفاده کنید.

در کنار ابروهای لیفت شده، ابروهای کم رنگ و محو نیز مورد استقبال قرار خواهند گرفت!

لب های طبیعی

در حالی که به نظر می‌رسد در سال 2023 بیشتر تمرکز میکاپ‌ها بر روی چشم و ابروهای لیفت شده است، داشتن پوست و لب‌هایی نرم و طبیعی یک مزیت است.

تحقیقات نشان داده است که جستجوی کاربران برای خرید تینت لب به میزان 53% افزایش داشته است. این بدان معنی است که خانم‌ها تمایل بیشتری به استفاده از تینت لب بجای رژلب پیدا کرده‌اند. چرا که تینت لب رنگ و ظاهر طبیعی تری به لب‌ها می‌دهند و سنگینی کمی بر روی لب‌ها ایجاد می‌کنند. همچنین قدرت ماندگاری بالاتری هم دارند.

تینت لب

به‌علاوه، اگر از قبل یک کاور طبیعی بر روی پوست خود ایجاد کرده‌اید، پس استفاده از تینت لب هماهنگی بیشتری با آرایش پوستتان خواهد داشت.

خاطره سرایی
خاطره سرایی

خاطره سرایی هستم. متولد 1372 و کارشناس بیوتکنولوژی از دانشگاه سراسری کاشان. در زمینه ترجمه و سئو فعالیت دارم و از انجام آن‌ها لذت می‌برم. ورزش، خوشنویسی و نوشتن از علاقه‌مندی‌های شخصی من هستند. امیدوارم از خواندن مقالات من لذت ببرید و آن‌ها را به اشتراک بگذارید.

چطور بود؟
+1
+1
+1
1
+1
+1
+1
+1

2 Comments

  1. پریسا
    0
    0

    داریم کم کم برمیگردیم به دوره ی ارایش خلیجی و تتوی اکلیلی:)

    Reply
    • خاطره سرایی
      0
      0

      هرچی مد میشه،بشه. فقط برنگردیم به سبک آرایش فشن! با اون ابروهای شیطونی

      Reply

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط