Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ سبک زندگی @ خانه و دکوراسیون @ 5 ایده جدید و ارزان در تزئین اتاق خواب با ریسه ال ای دی

5 ایده جدید و ارزان در تزئین اتاق خواب با ریسه ال ای دی

by | 18 مهر 1401 | خانه و دکوراسیون | 0 comments

در این مقاله قصد داریم به شما چند ایده جدید و ارزان برای تزئین اتاق خواب با ریسه ال ای دی ارائه کنیم. بنابراین اگر شما هم می‌خواهید اتاق خوابی رویایی و زیبا برای داشتن شبی آرام و دلنشین داشته باشید و از زیبایی آن لذت ببرید در عین حال هزینه کمی هم مصرف کنید با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

تزئین دیوار کاذب توسط ریسه ال ای دی

اگر در خانه یا محل کار یا اتاق خواب خود دیوار کاذب دارید، برای تزئین دیوارها پیشنهاد می‌شود که از ریسه‌های شلنگی استفاده کنید. یک راه خوب برای استفاده از ریسه‌های شلنگ روی دیوار کاذب، قرار دادن بدنه ریسه در شیارهای دیوار است. بنابراین بدنه آن‌ها دیگر قابل مشاهده نیست.
ریسه‌ها را به منبع نور متصل کنید و از نور زیبا و رمانتیک آن بهره ببرید. با این روش می‌توانید یک منبع نور زیبا و بسیار رویایی برای محیط کار یا منزل یا محل خواب خود ایجاد کنید. انتخاب نخ شلنگ برای دیوارهای کاذب انتخاب مناسب و صحیحی است.
اگر از علاقه مندان به رنگ‌های گرم هستید، می‌توانید از نخ‌های لوله‌ای برای ایجاد رنگ‌های گرم زیبا برای محیط مورد نظر خود استفاده کنید. این روش برای دیوارهای کاذب پشت تلویزیون نیز قابل استفاده است و محیط را زیباتر و دلپذیرتر از قبل می‌کند. برای اینکه نور آن چشم هر بیننده‌ای را نزند، لازم نیست پول زیادی خرج کنید. تنها در چند دقیقه می‌توانید با استفاده از نخ‌های لوله، یک کار خلاقانه و زیبا بسازید.

همچنین بخوانید  نکات اصولی برای طراحی داخلی به سبک مدرن

ترکیب جذابی از تصاویر و ریسه شلنگی

یک ایده عالی برای تزئین اتاق خواب با ریسه شلنگی، ترکیب آن‌ها با عکس‌ها می‌باشد. می‌توانید عکس‌های خانوادگی یا عکس‌های شخصی را در اندازه‌های مختلف چاپ کنید و ریسه را بین آن‌ها قرار دهید. به این ترتیب نورپردازی عکاسی می‌تواند پس زمینه‌ها و تصاویر بسیار زیبا و جذابی خلق کند. حتی می‌توانید این ریسه‌ها را دور تابلوهای دکوراتیو نیز قرار دهید.
یکی دیگر از ایده‌های خوب برای تزیین اتاق خواب، گذاشتن آن‌ها بر روی آینه است. می‌توانید ریسه‌ها را روی آینه در اتاق قرار دهید و تصاویر خود را با فاصله روی ریسه‌ها نصب نمایید.
ترکیب عکس های خود با کاموای رنگی صحنه ای زیبا، جذاب و سرگرم کننده ایجاد می کند. اگر این نوع طراحی را در اتاق خواب خود پیاده کنید، می توانید نمای بسیار زیبایی ایجاد کنید. هنگام خواب و هنگام بیدار شدن با این دید زیبا و جذاب روبرو شوید. این می تواند خاطرات خوشی را برای شما رقم بزند.

همچنین بخوانید  مولتی کوکر چیست و چه کاربردی دارد؟

گلدان‌ها را با ریسه نوری دیدنی کنید

یکی از ایده‌های خلاقانه برای تزیین اتاق با ریسه‌های رنگی استفاده از گلدان یا جا گلدان است. اگر از آن دسته افرادی هستید که در اتاق استراحت خود دنیایی از گل و گلدان دارند، می‌توانید دور گلدان‌ها و شاخه‌های آن‌ها از ریسه‌های رنگی استفاده کنید. علاوه بر آن می‌توانید از لامپ های کم مصرف برای رشد گیاه هم استفاده کنید. اینگونه با یک تیر 2 نشان زده‌اید زیرا هم اتاق خوابتان را نورپردازی کرده‌اید، هم گیاه خودتان را تغذیه می‌دهید.

ایجاد یک کلمه یا طرح زیبا با ریسه شلنگی

اگر کمی خلاقیت داشته باشید می‌توانید با ریسه روی دیوار اتاق خود کلمه‌ای بنویسید تا اتاق را با ریسه زیبا نمایید. این کلمه می‌تواند نام شما یا کسی باشد که دوستش دارید. می‌توانید یک جمله انگیزشی بنویسید. گاهی اوقات شما یک مکان را مشخص می‌کنید. به عنوان نمونه، با نوشتن قهوه بالای دستگاه قهوه ساز، حس بهتری را برای قهوه خورها در خانه ایجاد می‌کنید.
علاوه بر نوشته می‌توانید از قبل به طرح‌های خاص مانند قلب، ستاره و … را مشخص کنید. همچنین می‌توانید با مداد شکل‌هایی را روی دیوار بکشید. سپس ریسه‌ها را به طرح وصل کنید. در انتها می‌توانید حتی عکس‌ها را با گیره‌های چوبی به ریسه وصل کنید.

همچنین بخوانید  بررسی بخارپزهای فیلیپس

ریسه ال ای دی درون بطری های شیشه ای

می‌توانید ریسه‌های رنگی را درون بطری‌های شیشه‌ای قرار دهید. اینگونه با انعکاس نور درون شیشه نورپردازی حرفه‌ای و زیبایی ایجاد می‌شود. از هر نوع شیشه، گوی، تنگ ماهی و… می‌توانید استفاده کنید. روشن کردن این ظرف تزئینی در شب، جلوه خیال‌انگیز و فوق العاده‌ای به اتاق شما می‌بخشد.

تزئین اتاق خواب با ریسه شلنگی با این 5 روش بسیار آسان و کم‌هزینه در عین حال زیبا و رویایی می‌باشد. امیدواریم این مقاله برایتان مفید بوده باشد.

somayeh

somayeh

چطور بود؟
+1
+1
+1
1
+1
1
+1
2
+1
1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط