Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ تکنولوژی @ بلاکچین و ارز دیجیتال @ کدام تیم های فوتبال توکن های هواداری دارند؟

کدام تیم های فوتبال توکن های هواداری دارند؟

by | 17 آذر 1401 | بلاکچین و ارز دیجیتال | 0 comments

حتما شما هم از تماشای ورزش‌های مختلف لذت می‌برید. اگر چنین است، پس بدون شک اسم توکن های هواداری را شنیده‌اید. توکن های هواداری فوتبال، که در دنیای کریپتوکارنسی قابل دسترس هستند، این امکان را به شما می‌دهند تا از مزایای عضویت ویژه‌ در تیم‌های ورزشی، لیگ‌ها و حتی تعامل با برخی از بازیکنان خاص برخوردار باشید.

تنها تعداد کمی از تیم‌های ورزشی مانند منچستر یونایتد، پاریسن ژرمن و تیم فرمول یک آلپاین توکن های هواداری خود را از طریق Socios.com معرفی کرده‌ بودند که با گذشت زمان به تعداد این تیم‌ها افزوده شد. در این مقاله به بررسی 9تا از پشتیبانی کنندگان توکن های هواداری فوتبال که به ترتیب بزرگی سرمایه بازارشان ردیف شده‌اند، می‌پردازیم. حال، تصمیم با شماست که انتخاب کنید در کدام یک سرمایه گذاری کنید.

توکن های هواداری چه هستند؟

اول از همه بیایید ببینیم توکن های هواداری چه هستند و چگونه عمل می‌کنند، قبل از اینکه بخواهیم بهترین آن‎‌ها را آنالیز کنیم. توکن های هواداری سرمایه‌های دیجیتالی هستند که به صاحبان خود حق دسترسی به امکانات و تسهیلاتی را که لیگ‌های ورزشی ارائه می‌دهند اعطا می‌کنند.

درست مانند هر ارز دیجیتال دیگری، توکن های هواداری فوتبال به روش‌های معاوضه کریپتوکارنسی مختلف خرید و فروش می‌شوند. فروشنده‌ها برای هر توکن قیمتی را پیشنهاد می‌دهند که ممکن است بعدها در هر زمانی در پاسخ به بازار و میزان تقاضا برای یک توکن خاص تغییر کند.

توکن های هواداری فوتبال بویژه به صاحبان خود این اجازه را می‌دهند تا در مشکلات بی شماری که مربوط به تیم مورد علاقه‌شان است، حق رای داشته باشند. بسته به تیم‌های مختلف، موضوع‌های رای گیری ممکن است متفاوت باشند، اما متداول‌ترین آن‌ها عبارتند از:

  • طراحی وسایل تبلیغاتی تیم
  • طراحی اتوبوس تیم
  • مشکلات بلیط
  • مکان مسابقه
  • دسته بندی بازیکنان برتر تیم
همچنین بخوانید  ارزدیجیتال بلار BLUR

بدون شک توکن های هواداری فوتبال متدی است که به کمک آن هواداران می‌توانند، در بازار ورزشی آینده، با تیم محبوبشان در تعامل باشند. توکن های هواداری از جنبه‌های عملی کریپتوکارنسی استفاده می کنند تا فرصتی را برای هواداران فراهم کنند که آن‌ها بوسیله آن بتوانند در رای گیری های تیم مورد علاقه‌شان سهیم باشند و در تصمیمات آن تیم تاثیرگذار باشند. بنابراین، شما هر چه توکن های بیشتری داشته باشید، تاثیرگذاری بیشتری در باشگاه هوادارانی که در آن عضو می‌شوید خواهید داشت.

لیست توکن های هواداری فوتبال بر اساس بزرگی مارکت آن ها

در این قسمت لیستی از بزرگ‌ترین توکن های هواداری را  که سایت https://coinmarketcap.com معرفی کرده است، ارائه می‌دهیم:

توکن هواداری پاریسن ژرمن (PSG) (Paris Saint-Germain)

توکن هواداری تیم پاریسن ژرمن، یکی از مشهورترین توکن‌هاست. با استفاده از این توکن، هواداران می‌توانند در اهداف بلندمدت تیم و رقابت‌های آن نقش داشته باشند؛ همانطور که می‌توانند در مناسبت‌های ویژه و مواردی که مربوط به باشگاه هواداران می‌شود نقش داشته باشند.

دارنده‌های توکن PSG همچنین می‌توانند در طراحی استادیوم جدید Parc des Princes نیز رای دهند و در رونمایی از کاور ویژه‌ی بازی فیفا 2022 نیز نظر دهند. جالب است بدانید که برخی از کسانی که از این پلتفرم استفاده کرده‌اند، شانس این را داشته‌اند که با بازیکنان تیم اصلی پاریسن ژرمن تماس ویدئویی داشتند.

لوگوی تیم پاریسن ژرمن

توکن های هواداری PSG ممکن است با سایر ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و یا سایر سرمایه‌های دیجیتالی معاوضه شوند. وقتی در گزارشی اعلام شد که لیونل مسی احتمالا قصد ملحق شدن به این تیم را دارد، حجم خرید و فروش این توکن در عرض 5 روز تا 130 درصد افزایش یافت.

توکن هواداری لاتزیو (LAZIO)

باشگاه لاتزیو یک توکن هواداری به نام توکن لاتزیو که بخشی از ارز اولیه‌ای که بایننس عرضه کرد، بود. تیم حرفه‌ای لاتزیو برنده‌ی دو دوره قهرمانی سری آ، 7 جام حذفی ایتالیا، 3 سوپرجام ایتالیا، یک قهرمانی جام قهرمانان یوفا و یک قهرمانی جام اروپا بوده است.

لوگوی تیم لاتزیو

توکن هواداری تیم سانتوس  (SANTOS)

در استخر عرضه بایننس، توکن هواداری تیم سانتوس، SANTOS  نام دارد. سانتوس یک تیم فوتبال برزیلی است که در ویلا بلمیرو، شهری در سو پاولو قرار دارد. توکن سانتوس چندین مزایا دارد از جمله: شانس شرکت در مناسبت‌های تیم، توانایی اظهار نظر و رای دادن در مسائل مربوط به تیم.

همچنین بخوانید  نحوه بازی Gods Unchained و کسب درآمد از آن
لوگوی تیم سانتوس

به علاوه، دارندگان این توکن مزایای ویژه دیگری از جمله ان اف تی های محدود، پاداش‌ها و دسترسی به فضای گیمینگ نیز دریافت می‌کنند.

توکن هواداری منچسترسیتی (CITY)

تیم فوتبال محبوب منچسترسیتی در مارس 2021 شروع به عرضه توکن هواداری خود که به همان نام منچستر سیتی (CITY) شناخته شد، در SOCIOS.COM کرد.

بخاطر داشتن 4 دوره قهرمانی لیگ برتر و حضور در 10 تیم برتر سال در طول 10 سال گذشته، منچسترسیتی بعنوان یک موتورخانه جهانی شناخته می‌شود. پپ گواردیولا، که به عنوان گران قیمت ترین سرمربی جهان در سال 2022 شناخته شد، کوچ این تیم را برعهده دارد.

لوگوی تیم منچستر سیتی

بخاطر همین، عملکرد خوب تیم منچسترسیتی بر روی زمین فوتبال و همچنین رشد و توسعه تکنولوژی بلاکچین تاثیر شگرفی بر روی ارزش این توکن هواداری دارد. زمانی که پیش بینی می‌شد که ممکن است کریستین رونالدو به تیم منچسترسیتی ملحق شد، ارزش توکن CITY بشدت افزایش یافت؛ اگرچه بعدها بخاطر عدم انتقال این بازیکن به این تیم، ارزش این توکن سقوط کرد.

توکن هواداری پورتو (PORTO)

جامعه تیم پورتو اساسا بر روی کوین porto متمرکز شده است، که این کوین در نوامبر سال 2021 بر روی شبکه بایننس شروع به کار کرد.

تیم پورتو که در لیگ برتر قهرمانی کشور پرتغال حضور دارد، در سال 1983 تاسیس شد. این تیم بخاطر تعداد بسیار زیاد هوادارانش  و همچنین جایگاه دومین تیم ثروتمند پرتغال آن، شهرت زیادی دارد.

لوگوی تیم پورتو

توکن هواداری تیم بارسلونا (BAR)

توکن هواداری تیم بارسلونا همراه با چیلیز (chiliz) گسترش یافت. چیلیز یک تامین کننده‌ی پیشرو جهانی تکنولوژی بلاکچین بایننس برای بخش‌های ورزشی و گیمینگ است.

هوادارانی که دارای توکن BAR هستند، می‌توانند در نظرسنجی‌های مربوط به فعالیت‌های تیم بارسلونا شرکت کنند که نتایج آن ممکن است منجر به گرفتن پاداش‌های مخصوصی مانند دعوت به جلسات تیمی، بلیط‌های بازی و تعداد محدود کیت های ورزشی می‌شود.

لوگوی تیم بارسلونا

توکن هواداری تیم آ.ث میلان (ACM)

یکی از 40 توکن هواداری که در سایت socious.com قرار دارد و نماینده‌ی تیم‌های فوتبال بین‌المللی برجسته هستند توکن هواداری ACM است.

همچنین بخوانید  10 پلتفرم برتر قرارداد هوشمند در سال 2023

ACM هم درست مانند دیگر توکن‌های هواداری، فرصتی را در اختیار طرفداران آ.ث میلان قرار می‌دهد تا وفاداری خود را از طریق توکنایز کردن پاداش‌ها، شرکت در مناسبت‌های مخصوص تیم و خریدن محصولات رسمی باشگاه به تیم ثابت کنند.

لوگوی تیم آ.ث میلان

توکن هواداری گالاتسرای (GAL)

توکن هواداری تیم گالاتسرای ترکیه GAL نام دارد. دانش‌آموزان محله بیوگلو شهر استانبول در سال 1905 تیم گالاتسرای را تاسیس کردند. گالاتسرای اولین تیم ترکیه بود که در سال 2000 قهرمان جام یوفا و سوپر جام شد. همچنین آن‌ها 22 بار قهرمان سوپر لیگ ترکیه شدند.

لوگوی تیم گالاتسرای

توکن هواداری اینتر میلان (INTER)

توکن هواداری تیم اینتر میلان (INTER) به طرفداران خود این اجازه را می‌دهد که بر تصمیمات تیم تاثیر داشته باشند و حتی برای انتخاب آهنگ جشن‌های قهرمانی نیز حق انتخاب داشته باشند.

کسانی که توکن هواداری اینترمیلان را دارند می‌توانند با بازیکنان محبوبشان ملاقات کنند، دسترسی زودتر از موعد به استادیوم داشته باشند و ….

لوگوی تیم اینترمیلان

سخن آخر

تیم‌های فوتبال در چند سال اخیر علاوه بر حضور قدرتمند در لیگ‌های قهرمانی ملی و رقابت‌های بین‌المللی، تمایل زیادی به رقابت‌های آنلاین نیز پیدا کرده‌اند. وقتی که صحبت از شیوه‌های نوین بازاریابی می‌شود، بسیاری از بیزینس‌ها محتاطانه و محافظه کارانه عمل می‌کنند در حالیکه عده‌ای دیگر به طرز حریصانه‌ای حضور خود را در بازار دیجیتال پررنگ می‌کنند.

توکن های هواداری در میان طرفداران فوتبال به عنوان یک سرمایه دیجیتال کلیدی، مقبولیت و شهرت زیادی پیدا کرده‌اند. حالا که بیشتر تیم‌های ورزشی ارز‌های مخصوص خود را دارند، سایت‌های بایننس و Socious همچنان اصلی‌ترین عرضه کننده‌های توکن‌های هواداری فوتبال هستند. استفاده کنندگان این توکن‌ها می‌توانند کوین‌های خود را در پلتفرم‌های مربوطه مبادله کنند؛ درست مانند ارزهای دیجیتال دیگر. هر یک از این ارزها ارزش بازاری و ویژگی‌های مخصوص به خود را دارد.

خاطره سرایی
خاطره سرایی

خاطره سرایی هستم. متولد 1372 و کارشناس بیوتکنولوژی از دانشگاه سراسری کاشان. در زمینه ترجمه و سئو فعالیت دارم و از انجام آن‌ها لذت می‌برم. ورزش، خوشنویسی و نوشتن از علاقه‌مندی‌های شخصی من هستند. امیدوارم از خواندن مقالات من لذت ببرید و آن‌ها را به اشتراک بگذارید.

چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط