Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ مدیریت و کسب‌وکار @ مارکتینگ @ ثروتمندترین یوتیوبر های 2023

ثروتمندترین یوتیوبر های 2023

by | 25 مهر 1402 | مارکتینگ | 0 comments

یوتیوب در دسامبر 2007 تصمیم گرفت در ازای بازدیدهای هر کانال یوتیوب به صاحب آن کانال مبلغی را پرداخت کند. این امر باعث شد تا افراد زیادی به یوتیوب روی بیاورند و رویای یوتیوبر شدن را در سر خود بپرورانند. حال بیایید دریابیم “ثروتمندترین یوتیوبر های 2023 چه کسانی هستند.

برای تهیه فهرست به منابعی مانند فوربس، بیزینس اینسایدر، celebritynetworth.com و caknowledge.com نگاه کردیم. ما مواردی مانند تعداد سابسکرایبرهای آنها، مقدار پول و میزان درآمد آنها در سال را در نظر گرفتیم. همچنین ما فقط یوتیوبر‌هایی که ویدیو می‌سازند(نه کانال‌هایی که بدون حضور فرد در مقابل دوربین ویدیو قرار می‌دهند). ما افرادی را که صاحب کانال هستند، اما خودشان ویدیو نمی‌سازند، را وارد لیست نکرده‌ایم. به عنوان مثال، جی جئون، مالک کوکوملون، یک کانال محبوب کودکان، بیش از 460 میلیون دلار ارزش دارد اما ما او را در لیست خود قرار ندادیم.

برآورد. دارایی خالص (به میلیون)  سابسکرایبرهایوتیوبررتبه بندی مشترکان  
$20015.8MJeffree Star1
$106108MAnastasia Radzinskaya2
$100200MJimmy Donaldson (MrBeast)3
$10035.7MRyan Kaji4
$88102MVladislav & Nikita Vashketov5
$4523.6MLogan Paul6
$40111MFelix Kjellberg7
$4023.7MRichard Tyler Blevins8
$3535.6MMark Edward Fischbach9
$3528.2MDaniel Middleton10

ثروتمندترین یوتیوبر کیست؟ [10 برتر]

1. جفری استار

یوتیوبر جفری استار

ثروتمندترین یوتیوبر، جفری استار با بیش از 15 میلیون مشترک، در صدر لیست قرار دارد. او بیش از 200 میلیون دلار دارایی خالص دارد و هر ساله حدود 15 تا 20 میلیون دلار از کانال یوتیوب خود درآمد کسب می‌کند. جفری استار برای اولین بار در مای اسپیس به شهرت رسید و در دهه 2000 سعی کرد حرفه موسیقی داشته باشد، اما موفق نشد. با این حال، در سال 2014، او تمرکز کانال یوتیوب خود را برای تبلیغ برند لوازم آرایشی خود به نام Jeffree Star Cosmetics تغییر داد. این برند فوق‌العاده موفق است و هر سال حدود 100 میلیون دلار فروش دارد.

همچنین بخوانید  شبکه‌های اجتماعی و تاثیر آن‌ها بر شرکت‌های تولید پوشاک

آدرس کانال جفری استار

2. Like Nastya

یوتیوبر Like Nastya

یکی از کانال های محبوب در لیست Like Nastya است که کودکان نوپا و خردسال را هدف قرار می دهد. آناستازیا رادزینسکایا با بازی آناستازیا رادزینسکایا دارای محتواهایی که وایرال می شود، بازی او و آهنگ های کودکانه است. مانند نستیا از اوایل سال 2023، با 108 میلیون مشترک، طرفداران زیادی دارد. برآوردهای دارایی خالص او متفاوت است و از 20 میلیون تا 260 میلیون دلار متغیر است. قابل اعتمادترین تخمین 106 میلیون دلار است که بر اساس درآمد سالانه 18 میلیون دلاری او در یوتیوب است.

آدرس کانال Like Nastya

3. MrBeast


در جایگاه سوم، ما جیمی دونالدسون را داریم که با نام MrBeast نیز شناخته می شود و در لیست بهترین یوتیوبرهای جهان بر اساس تعداد سابسکرایبر نیز قرار دارد. او با بیش از 200 میلیون دنبال کننده، پرطرفدارترین کانال سازندگان در یوتیوب را اداره می کند. محتوای او شامل شوخی‌ها، چالش‌ها و هدایایی است که میلیاردها بازدید را به خود اختصاص داده است. دارایی خالص MrBeast تقریباً بیش از 100 میلیون دلار تخمین زده می شود. با این حال، ثروت او در نوسان است، زیرا او منابع درآمدی متعددی دارد و به دلیل تلاش‌های خیریه قابل توجه خود شناخته شده است. سال گذشته، او حدود 54 میلیون دلار درآمد داشت که 32 میلیون دلار تنها از طریق تبلیغات به دست آمد. فوربس حتی حدس زد که درآمد او در سال جاری دوبرابر شده و به 110 میلیون دلار می‌رسد و به طور بالقوه می‌تواند اولین میلیاردر یوتیوب شود.

آدرس کانال MrBeast

4. Ryan Kaji

یوتیوبر  Ryan Kaji

یکی دیگر از رقبای اصلی در میان ثروتمندترین یوتیوبر ها، رایان کاجی 11 ساله است. کانال او، Ryan’s World، در سال 2015 شروع شد، زمانی که والدینش ویدیوهایی از او در حال جعبه گشایی اسباب بازی‌های جدید آپلود کردند. امروزه، Ryan’s World انواع مختلفی از محتوای کودکان را ارائه می‌کند، از جمله ویدیوهای آموزشی، بازی، هنرهای دستی و صنایع دستی، و آزمایش‌های علمی. او 35.7 میلیون مشترک دارد. رایان علاوه بر درآمد خود در یوتیوب، از خط تولید موفق Ryan’s World نیز سود می‌برد که در فروشگاه‌های اصلی مانند Target فروخته می‌شود. دارایی خالص او در حال حاضر 100 میلیون دلار تخمین زده می‌شود و سالانه تقریباً 43 میلیون دلار درآمد دارد.

همچنین بخوانید  راهنمای طلایی برای وایرال شدن در یوتیوب

آدرس کانال Ryan Kaji

5. Vlad and Niki

یوتیوبرVlad and Niki

یکی دیگر از کانال‌های کودکان در این لیست، ولاد و نیکی است، که شامل دو برادر به نام های ولادیسلاو و نیکیتا واشکتوف است که 9 و 7 ساله هستند. آنها مانند نستیا در روسیه به دنیا آمدند و پس از ایجاد کانالی توسط والدینشان در سال 2018 در یوتیوب محبوبیت یافتند. آنها 102 میلیون مشترک دارند و محتوای آنها شامل چالش‌های سرگرم کننده، بازی با اسباب بازی‌ها، و ماجراهای هیجان انگیز، مانند کاوش در فعالیت‌های کودکان در دبی است. دارایی خالص ولاد و نیکی در حال حاضر حدود 88 میلیون دلار است و آنها سال گذشته 43 میلیون دلار اضافی از تبلیغات یوتیوب و معاملات برند به دست آوردند.

آدرس کانال Vlad and Niki

6. Logan Paul

یوتیوبر  Logan Paul

تعجب آور نیست که لوگان پل، مشهور یوتیوب را در لیست ثروتمندترین یوتیوبرها ببینید. لوگان کار خود را در Vine شروع کرد و به یکی از تأثیرگذارترین یوتیوبرها تبدیل شد. با این حال، او در سال 2018 زمانی که ویدیویی را از جنگلی در ژاپن که به دلیل خودکشی‌ها معروف است، آپلود کرد که یک جسد مرده را نشان می‌داد، با جنجال‌های جدی مواجه شد. علیرغم تعلیق کانال‌های یوتیوب از برنامه تبلیغاتی ترجیحی خود، لوگان همچنان در پلتفرم محبوب باقی ماند. او همچنین وارد بوکس و بازیگری حرفه‌ای شده است و صاحب یک شرکت تجاری موفق به نام Maverick Apparel است. او 23.6 میلیون مشترک دارد. ارزش خالص لوگان پل در سال 2023 حدود 45 میلیون دلار تخمین زده می‌شود، اگرچه منابع مختلفی وجود دارد. درآمد سالانه او 18 میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

آدرس کانال Logan Paul

7. PewDiePie

یوتیوبر PewDiePie

ورودی بعدی ما در میان ثروتمندترین یوتیوبر ها در سال 2023 فلیکس کیلبرگ است که بیشتر با نام PewDiePie شناخته می‌شود. او یک ستاره سوئدی یوتیوب است که یکی از کانال‌های پر اشتراک در این پلتفرم را دارد. PewDiePie با گیم پلی و ویدیوهای واکنشی خود به شهرت رسید و بیش از 111 میلیون مشترک دارد. در سال 2023، دارایی خالص او 40 میلیون دلار تخمین زده می‌شود که درآمد سالانه آن بین 15 تا 20 میلیون دلار است. با این حال، از آنجایی که او بارگذاری‌های منظم خود را کاهش داده است، احتمالاً درآمد او در طول زمان کاهش می‌یابد.

همچنین بخوانید  چگونه کسب و کار خود را به افراد بیشتری معرفی کنیم؟

آدرس کانال PewDiePie

8. Ninja

یوتیوبر Ninja

یکی دیگر از ثروتمندترین یوتیوبرهای بسیار موفق که به خاطر ویدیوهای بازی‌اش شناخته می‌شود، ریچارد تایلر بلوینز است که با نام نینجا نیز شناخته می‌شود. او نه تنها یک کانال یوتیوب با بیش از 23 میلیون مشترک دارد، بلکه پرطرفدارترین استریمر در توییچ است. دارایی خالص نینجا حدود 40 میلیون دلار است و سالانه بین 6 تا 12 میلیون دلار درآمد دارد.

آدرس کانال Ninja

9. Markiplier

یوتیوبر Markiplier

در جایگاه نهم، مارک ادوارد فیشباخ، معروف به مارکیپلیر، قرار دارد. کانال او بیش از 35 میلیون مشترک دارد و دارای ترکیبی از محتوا، از جمله بازی‌های ترسناک و ویدیوهای واکنشی است. دارایی خالص برآورد شده مارکیپلیر 35 میلیون دلار است و سالانه حدود 6 میلیون دلار از یوتیوب درآمد دارد.

آدرس کانال Markiplier

10. DanTDM

یوتیوبر DanTDM

آخرین یوتیوبر در لیست ثروتمندترین یوتیوبر برتر در سال 2023 دانیل میدلتون است که به عنوان DanTDM نیز شناخته می‌شود. این یوتیوبر بریتانیایی کانال خود، TheDiamondMinecraft را در سال 2012 راه‌اندازی کرد. از آن زمان، محتوای او به طیف گسترده‌ای از ویدیوهای بازی از جمله Roblox، Sonic the Hedgehog و Pokémon گسترش یافته است. او در حال حاضر بیش از 28 میلیون مشترک دارد. دارایی خالص 35 میلیون دلار تخمین زده می‌شود و سالانه حدود 3 میلیون دلار درآمد دارد.

آدرس کانال DanTDM

جمع بندی

اکنون، با این لیست می‌دانید «ثروتمندترین یوتیوبر کیست». اگرچه اعداد دقیق ممکن است متفاوت باشد، اما یک چیز مسلم است: آنها با کار سخت خود به موفقیت رسیده‌اند. آنها با راه‌اندازی کانال‌های اضافی، تضمین مشارکت‌های سودآور با برندها و حتی راه‌اندازی کسب‌وکار خود، دامنه دسترسی خود را گسترش داده‌اند. این یوتیوبرهای موفق الهام‌بخش کسانی هستند که می‌خواهند کارهای بزرگ کنند و به موفقیت برسند. داستان‌های آن‌ها راهنمایی‌های ارزشمندی را در مورد چگونگی ایجاد محتوای جذابی که با مخاطبان طنین‌انداز می‌شود، ارائه می‌دهد.

admin
admin
چطور بود؟
+1
1
+1
+1
+1
2
+1
+1
+1
1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط