Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ تکنولوژی @ اصناف و صنایع @ حراج ویژه پتو افرا

حراج ویژه پتو افرا

by | 8 خرداد 1401 | اصناف و صنایع | 0 comments

چگونه پتوی وزن‌دار مانند پتوی افرا می‌تواند درد مزمن را کاهش دهد؟

به عنوان یک پزشک یکی از دلخراش‌ترین چیزها برای درمان، درد مزمن است. هیچ راه حل ساده‌ای وجود ندارد، اما هر کسی که با درد زندگی می‌کند به شما خواهد گفت که درد چقدر می‌تواند بر هر جنبه‌ای از زندگی روزمره تأثیر بگذارد. متأسفانه، اداره آمار ملی (ONS) نشان می‌دهد که 20 درصد از ما تحت تأثیر درد مزمن هستیم. این می‌تواند هر چیزی از سردرد، درد مفاصل، سندرم خستگی مزمن، سندرم پای بی قرار، بیماری مزمن کلیه و فیبرومیالژیا باشد. اگر این مورد شامل حال شما هم می‌شود، پس من شما را تشویق می‌کنم که ادامه مطلب را بخوانید تا ببینید آیا یک پتوی وزن دار می‌تواند کمک کند یا خیر.

داروها قطعاً در درمان درد مزمن جایگاهی دارند، اما بسیاری از متخصصان مراقبت‌های بهداشتی اکنون استفاده از درمان‌های غیر دارویی و بدون عوارض جانبی را ترویج می‌کنند. بیشتر ما در تلاش برای یافتن راه حل‌های طبیعی برای کمک به کاهش درد خود هستیم و پتوهای افرا می‌توانند راه حلی برای بسیاری از افراد ارائه دهند. پتوهای وزن دار از فشار درمانی برای کاهش درد و در عین حال بهبود سلامت کلی استفاده می‌کنند.

درد چیست؟

درد برای هر کسی متفاوت است، همه ما آستانه‌های متفاوت و تجربیات متفاوتی داریم. ناراحتی یا درد متناوب می‌تواند ناشی از صدمات قدیمی، شرایط مزمن پزشکی، وضعیت بدنی، استرس یا عوارض پس از بچه دار شدن باشد. با این حال، اگر درد درمان نشود، می‌تواند شبیه ابر سیاه باشد و بر خواب تأثیر منفی بگذارد. اگر از هر مادر جدیدی بپرسید، آن‌ها به شما خواهند گفت وقتی نمی‌توانید بخوابید، مه مغزی شروع می‌شود. مشکل در تمرکز، زمان واکنش طولانی و همچنین احساس تحریک‌پذیری بیشتر و احتمالاً افسردگی.

پتوی وزن دار چگونه می تواند کمک کند؟

توزیع یکنواخت وزن زمانی که هر پتو روی شما قرار می‌گیرد، شبیه درمان با فشار عمیق (DPT) است. تحقیقات نشان می‌دهد که DPT می‌تواند اضطراب را کاهش دهد، خواب را بهبود بخشد و درد را تسکین دهد. اما چگونه؟ خوب، فشار ناشی از پتوهای سنگین، گیرنده‌های درد شما را از درد مزمن دور می‌کند و ناگهان احساس یک فشار تسکین‌دهنده احساس غالب است.

کورتیزول از کجا وارد می شود؟

کورتیزول در پاسخ استرس ما نقش دارد که برای “پاسخ جنگ یا گریز” ما بسیار مهم است. با این حال، در زندگی روزمره میزان این هورمون در بدن ما در طول روز متفاوت است، اما زمانی که ما در حال استراحت یا خواب هستیم باید کم باشد. متأسفانه، زمانی که شما ناراحت هستید یا درد دارید، این هورمون تمایل دارد به اطراف بچسبد و منجر به حالت استرس دائمی شود. برای بدتر شدن اوضاع، کورتیزول همچنین حساسیت شما را نسبت به درد افزایش می‌دهد، بنابراین بسیار مهم است که چرخه کورتیزول افزایش یافته را بشکنید.

همچنین بخوانید  بهترین فروشگاه آنلاین برای تخته وایت بردهای شیشه ای

تاثیر فشار ایجاد شده توسط پتوی وزن دار

فشار ایجاد شده توسط یک پتوی سنگین همچنین هورمون استرس، کورتیزول را کاهش می‌دهد، که به شما کمک می‌کند آرام شوید و استراحت کنید. در نهایت، درد باعث استرس می‌شود که سطح کورتیزول شما را افزایش می‌دهد، اما خوشبختانه درمان با فشار عمیق می‌تواند سطح کورتیزول بدن را کاهش دهد و ذهن ما را آرام کند. استرس کمتر، درد کمتر!

اما در مورد سروتونین، درمان با فشار عمیق سروتونین را افزایش می‌دهد. این چیز خوبیه! ما برای ایجاد احساس خوب، شادی و آرامش به سروتونین نیاز داریم. سروتونین همچنین به تولید ملاتونین کمک می‌کند، هورمونی که همه ما برای استراحت و خواب به آن نیاز داریم.

در طول روز، تنش می‌تواند در ماهیچه‌ها و مفاصل ما ایجاد شود، و اگر به‌درستی آرام نشویم، این تنش را با خود به رختخواب می‌بریم – این می‌تواند به شکل دندان قروچه، سردرد تنشی یا خواب ضعیف باشد. استفاده از یک پتوی وزن دار عضلات شما را شل می‌کند و از فشار دادن شما در هنگام خواب جلوگیری می‌کند. با خوب خوابیدن به بدن خود اجازه می‌دهیم تا بهبود یابد. اگر خوب بخوابیم در طول شب انرژی و قدرت عضلانی کمتری مصرف می‌کنیم. به همین دلیل است که یک خواب خوب همیشه اوضاع را بهتر می کند! اما بسیاری از شما به این فکر خواهید کرد که من واقعاً به دلیل درد نمی‌توانم بخوابم! پس چرا پتوی وزنی مانند نسخه خاکستری خالص ما را امتحان نکنید. این می‌تواند به شما کمک کند بیشتر بخوابید، بهتر بخوابید و دردتان را تسکین دهد تا در واقع وقتی از خواب بیدار می‌شوید احساس بهبودی کنید.

همچنین بخوانید  تلویزیون شیائومی و جایگاه آن در بازار خرید تلویزیون

تسکین درد هنگام خواب

درد برای همه ما بسیار متفاوت است و هر یک از ما مسیری کاملا شخصی را در پیش خواهیم گرفت. آنچه برای یکی کار می‌کند ممکن است برای شخص بعدی مناسب نباشد. با این حال، ما می‌دانیم که کاهش کورتیزول، بهبود تولید سروتونین و مقدار مناسب خواب منظم علائم شما را بهبود می‌بخشد. یک پتوی وزن دار یک راه طبیعی آرامش بخش برای رسیدن به این هدف فراهم می‌کند و در عین حال درد شما را نیز بهبود می بخشد. در زیر پتوی افرا آسوده خاطر باشید تا شب‌ها کامل‌تر و عمیق‌تر بخوابید.

alireza121

alireza121

چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط