Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ سبک زندگی @ فیلم و سرگرمی @ حضور بی وقفه اطیابی در سینما – بخارست

حضور بی وقفه اطیابی در سینما – بخارست

by | 5 بهمن 1401 | فیلم و سرگرمی | 0 comments

اطیابی در این سال‌ها حضور پر‌رنگی در سینمای ایران داشته و دارد. آخرین فیلمی که مسعود اطیابی ساخته است، بخارست است که همانند فیلم‌های قبلی این کارگردان، حمزه صالحی نگارش فیلمنامه را انجام داده است. اما تهیه کنندگی فیلم را علی طلوعی انجام داده است، ژانر فیلم بخارست خانوادگی و کمدی است. بازیگران مطرحی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند، پژمان جمشیدی، حسین یاری، هادی کاظمی، امیر حسین یاری و … است.

مسیر داستانی فیلم بخارست

دو برادر به نام‌های جلیل و جلال که شغل یکی راننده تاکسی اینترنتی و شغل دیگری غریق نجات استخر است و جالب است بدانید که جلیل در کنار کار اصلی خودش در اینستاگرام هم فعالیت دارد و روزی تصمیم می‌گیرد که با یکی از مشتریان استخر شوخی در حوزه دوربین مخفی انجام دهد و در این زمان مشکلی به وجود می‌آید و فرد دیگری بیهوش می‌شود. جلیل احساس می‌کند که این فرد را کشته است و به برادر خود زنگ می‌زند و آن‌ها سعی می‌کنند کسی که  کشته شده است را پنهان کنند ولی متوجه می‌شوند این فرد پسر وزیری است که فردا دادگاه بسیار مهمی دارد و همچنین افرادی به دنبال این پسر هستند و جلیل و جلال را تعقیب می‌کنند.

همچنین بخوانید  ترسناک ترین بازی های کامپیوتری

نقد های وارد شده به فیلم بخارست

فیلم بخارست با این که در تلاش است که مفهومی مثبت داشته باشد و همچنین به مسائلی که در روز در جامعه می‌افتد اشاره کند، اما این فیلم خشونت‌هایی که به صوت فیزیکی و روانی هست را رواج می‌دهد و صحبت‌هایی که این دو برادر با یکدیگر دارند سراسر توهین و تحقیر است و کلماتی که در این فیلم به کار رفته است اصلا مناسب بینندگان نیست و برای این که بار کمدی خود را بالا ببرد از توهین و تمسخر استفاده کرده است.

همچنین بخوانید  بررسی کامل لپ تاپ گیمینگ legion 5 pro 2022

این در صورتی است که با دانلود فیلم سینمایی انفرادی شما متوجه می‌شوید که هیچ‌کدام از این کارها اتفاق نمی‌افتد و فیلم انفرادی در تلاش است که با دیالوگ هایی که بین بازیگران صورت می‌گیرد، بینندگان را بخندانند و اوقات خوشی را برای آن‌ها فراهم کند.اما در کل مسعود اطیابی هدفش این است که مردم را با فیلم‌هایی که اصلا محتوای خاصی دارد، بخنداند. زیرا این فیلم‌ها کیفیت مناسبی ندارند.

در مورد فیلم دینامیت بهتر است بدانید که کارگردان مسعود اطیابی است که برای فروش بالای فیلم خود از بازیگران مطرحی استفاده می‌کند مسعود اطیابی برای ساخت فیلم دینامیت از بازیگرانی همچون پژمان جمشیدی، محسن کیایی، نازنین بیاتی و … استفاده کرده است که ترکیب آن‌ها افراد را برای دانلود دینامیت ترقیب می‌کند. این فیلم به نسبت دیگر فیلم‌ها محتوای بهتری داشته است و افراد با دیدن آن برای چند ساعت غم و غصه‌های خود را فراموش می‌کنند.

همچنین بخوانید  بهترین مینی سریال های 2022 که حتما باید ببینید

شورای صنفی برای این که بعد ازاکران دینامیت از حالت رکود بیرون بیاید، فیلم بخارست را اکران کرد و این فیلم به گونه‌ای ساخته شده است که از مردم می‌خواهد که به سینما‌ها بیایند و به تماشای فیلم بنشینند. بسیاری از منتقدین بر این باورند که بعضی از کارگردانان از ابتذال دست بر نمی‌دارند و این کارگردانان در تلاش هستند تا با قشر خاصی از افراد در ارتباط باشند.

در فیلم انفرادی بازیگران مطرحی بازی کرده‌اند که هدفشان خنداندن بیننده‌ها است و با فروش بالای 58 میلیارد توانست رکورد فیلم دیگر اطیابی را بشکند و لقب پر فروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را به خود اختصاص داده است و بین تاریخ اکران در سینما‌ها و اکران آنلاین آن 8 ماه زمان برد.

rata_g

rata_g

چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
2
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط