Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ تکنولوژی @ اصناف و صنایع @ حلب سقف متری چند است؟ | قیمت حلب شیروانی فلزی

حلب سقف متری چند است؟ | قیمت حلب شیروانی فلزی

by | 26 بهمن 1401 | اصناف و صنایع | 0 comments

قیمت حلب سقف متری شیروانی از آن جایی اهمیت پیدا کرد که یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین مصالح در ساختمان شناخته شده است. حلب شیروانی نوعی از سقف شیبدار است که بیشتر در مناطق شمال کشور به دلیل بارش برف و باران فراوان استفاده می‌شود. اگر بخواهیم از مهم‌ترین مزیت این ورق شیروانی فلزی بگوییم باید گفته شود به دلیل شیبی که دارد برف و باران از آن به سرعت پایین ریخته می‌شود و در نتیجه خسارتی به سقف وارد نمی‌شود و دارای تنوع بالایی است. حال می‌خواهیم ببینیم قیمت حلب سقف متری چند است. قیمت هر متر شیروانی فلزی، به عواملی همچون جنس سقف مانند فلزی، کامپوزیتی و سفالی و… بستگی دارد. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا با یکدیگر قیمت و نحوه خرید حلب سقف شیروانی فلزی متری را بررسی کنیم. قبلا در یک مقاله مجزا قیمت ورق سوراخدار را برایتان بررسی کرده بودیم.

حلب سقف شیروانی متری چند است؟

با انجام دادن چند محاسبه ساده به راحتی می‌توان فهمید قیمت هر متر شیروانی فلزی چند است. ابتدا وزن هر متر یا وزن کل ورق حلبی فلزی شیروانی را با فرمول زیر محاسبه میکنیم:

همچنین بخوانید  شیرهای رایج مورد استفاده در صنعت نفت و گاز


وزن حلب سقف شیروانی فلزی=1000/چگالی ورق فلزی* ضخامت حلب * عرض* طول

در فرمول فوق چگالی آهن باید برابر با 7800 کیلوگرم بر متر مکعب قرار گیرد. به وسیله این فرمول می‌توان وزن هر متر مربع حلب شیروانی را با ضخامت دلخواه محاسبه نمود. به طور مثال ورق شیروانی فلزی با طول و عرض 1 متر دارید و ضخامت آن 3 میلیمتر است. وزن آن به صورت زیر به دست می‌آید:


کیلوگرم23.62 =1000/7800*3*1*1

لازم به ذکر است در جایی که نیاز دارید بدانید حلب سقف شیروانی کیلویی چند است، شما می‌توانید با استفاده از فرمول و ضخامت مشخص وزن حلب و ضرب آن در قیمت هر کیلو حلب شیروانی، قیمت هر متر مربع ورق شیروانی فلزی را بدست آورید.

همچنین بخوانید  انواع اتصال دهنده های پیچ و مهره

نکته قابل توجه وزن ورق شیروانی فولادی است که بر روی قیمت آن تاثیرگذار است یعنی زمانی که ما می‌خواهیم بدانیم قیمت حلب شیروانی چند است باید وزن آن را نیز بدانیم. وزن هر متر مربع ورق شیروانی آهنی برای شرکت‌های تولید کننده کاملا متفاوت است. از طرفی دیگر هر مقدار ضخامت حلب شیروانی بیشتر باشد وزن یک متر مربع از آن نیز بیشتر می‌شود.

جدول وزن هر متر حلب گالوانیزه شیروانی

در زیر جدولی تهیه کردیم تا شما بتوانید به طور تقریبی وزن هر متر مربع حلب شیروانی را بدست آورید.

ضخامت ورق گالوانیزه
وزن تقریبی هر متر مربع حلب سقف

گالوانیزه بر حسب کیلوگرم
0.43.1
0.53.9
0.64.7
0.75.5
0.86.2
0.97
17.8
1.259.8
1.511.7
215.6
حلب گالوانیزه شیروانی

حال می‌توانیم با مشخص بودن هر متر مربع از ورق شیروانی فلزی بدانیم قیمت هر متر حلب شیروانی چقد است و هزینه‌ها را محاسبه کنیم. در حقیقت کافی است قیمت هر کیلو ورق حلب سقف شیروانی را در وزن یک متر مربع آن ضرب کنیم. به عنوان مثال اگر قیمت هر کیلو ورق شیروانی فلزی 1 میلیمتر  32000 تومان باشد قیمت یک متر مربع ورق شیروانی فولادی ضخامت 1 میلیمتر برابر با 249600 تومان می‌باشد.

همچنین بخوانید  پرینت سه ‌بعدی چیست؟

خرید حلب سقف شیروانی فلزی از منابع معتبر

صنایع فولاد توفیقی آماده ارائه فروش انواع ورق شیروانی فلزی می‌باشد. اگر سوالی همچون قیمت حلب سقف متری یا قیمت هر کیلو شیروانی فلزی سقف چند است در ذهن شما به وجود می‌آید، کافی است از طریق فرمول فوق بدست آورید. همچنین با مهندسین دفتر فروش تماس حاصل فرمایید تا به روزترین قیمت حلب سقف متری و کیلویی را در اختیار شما بگذارند.

خاطره سرایی
خاطره سرایی

خاطره سرایی هستم. متولد 1372 و کارشناس بیوتکنولوژی از دانشگاه سراسری کاشان. در زمینه ترجمه و سئو فعالیت دارم و از انجام آن‌ها لذت می‌برم. ورزش، خوشنویسی و نوشتن از علاقه‌مندی‌های شخصی من هستند. امیدوارم از خواندن مقالات من لذت ببرید و آن‌ها را به اشتراک بگذارید.

چطور بود؟
+1
1
+1
2
+1
2
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط