Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ سبک زندگی @ فیلم و سرگرمی @ خرید گیفت کارت آمازون از گیفت استاپ با قیمت ارزان

خرید گیفت کارت آمازون از گیفت استاپ با قیمت ارزان

by | 10 خرداد 1401 | فیلم و سرگرمی | 0 comments

آمازون در حال حاضر پرطرفدارترین و پربازدیدترین سایت فروشگاهی در جهان است، هرچند خدمات آن به فروش محصولات فیزیکی محدود نمی‌شود، در این صورت گیفت کارت آمازون یکی از بهترین راه‌ها برای خرید از این مجموعه است. این گیفت کارت‌ها مزایای زیادی دارد که در مورد آن‌ها صحبت می‌کنیم. در واقع گیفت کارت آمازون یک روش پرداخت برای بازتعریف و اعتبارسنجی یک کد است. به طور معمول، هنگام خرید آنلاین شما باید با کارت اعتباری مانند مسترکارت، ویزا کارت و غیره پرداخت کنید.

روش‌های پرداخت دیگری وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. از طرفی ما ایرانی‌ها به دلیل تحریم‌هایی که همیشه شامل حالمان می‌شود، نمی‌توانیم مستقیم خرید کنیم. البته بسیاری از سرویس دهندگان خارجی حتی به کاربران ایرانی اجازه ثبت نام و دسترسی به سایت ها را نمی‌دهند. با این حال، بسیاری از ایرانیان به خدمات آمازون و سایر ارائه دهندگان خدمات نیاز دارند. خرید گیفت کارت آمازون یکی از راه‌هایی است که در صورت نیاز به این خدمات نیز می توانید از آن استفاده کنید.

موارد استفاده از گیفت کارت آمازون

به طور کلی می‌توانید با گیفت کارت ارائه شده به صورت مستقیم یا غیر مستقیم از آمازون خرید کنید. فرض کنید می‌خواهید یک محصول دیجیتال یا فیزیکی بخرید. البته نمی‌توانید مستقیماً با کارت بانکی خود سفارش دهید و خرید خود را ثبت کنید. در نتیجه باید کارت هدیه بگیرید.

● دستیابی به کالاهای فیزیکی

اولین مورد از استفاده از گیفت کارت‌های این شرکت، خرید کالای فیزیکی است. ممکن است بتوانید محصولات این شرکت را به هر کشوری در جهان تحویل دهید. فرض کنید محصولی را سفارش می‌دهید و از دوستی می‌خواهید که آن را از کشور دیگری برای شما ارسال کند. اما برای پرداخت، باید خودتان این کار را انجام دهید. در چنین مواقعی می‌توانید گیفت کارت آمازون را بخوانید. روی این گیفت کارت‌ها یک کد درج شده و به شماره‌های مختلف قابل خرید و سفارش است.

همچنین بخوانید  دانلود رایگان از videohive { آپدیت جدید 2022 }

● خرید کالاهای دیجیتال و الکترونیک

آمازون فقط فروشنده کالاهای فیزیکی نیست. همچنین می‌توانید محصولات دیجیتال و انواع کتاب‌های الکترونیکی، PDF، نرم افزار و مجوزها را سفارش دهید. حتی می‌توانید بازی‌ها و نرم افزارها را از طریق این فروشگاه به راحتی و سریعتر از هر جای دیگری دریافت کنید. تصور کنید یک بازی دیجیتالی معرفی شده است و مدتی طول می‌کشد تا نسخه فیزیکی آن در دسترس قرار گیرد. آمازون اولین تامین کننده محصول در این شرایط خواهد بود.

در نتیجه می‌توانید بدون نیاز به پرداخت کارت بانکی بین المللی در اسرع وقت خرید خود را انجام دهید.

مزایای استفاده از گیفت کارت آمازون

به طور کلی استفاده از گیفت کارت آمازون به خصوص برای ما ایرانی‌ها مزایای کلیدی بسیاری دارد. به خصوص که ما در لیست تحریم این شرکت‌ها هستیم و نمی‌توانیم از 99 درصد سایت‌های غیر ایرانی مستقیم پرداخت و خرید کنیم. اولین مزیتی که بسیاری هنگام خرید گیفت کارت آمازون به دنبال آن هستند، نیاز به پرداخت با کارت بانکی خواهد بود. شما می‌توانید حساب آمازون خود را بازخرید کنید و بدون هیچ محدودیتی با اعتبار پرداخت کنید.

همچنین بخوانید  معرفی بهترین فیلم ها درباره انقلاب ها

مشکل بعدی این است که بابت پرداختی که انجام داده‌اید هزینه‌ای از شما دریافت نمی‌شود و به راحتی می‌توانید آن را به عزیزان خود هدیه دهید.

نکات مهم هنگام استفاده از گیفت کارت آمازون

اگر قصد استفاده از گیفت کارت آمازون را دارید، ابتدا باید اطلاعات و پیش نیازهایی در مورد آن‌ها داشته باشید. اولین مشکل این است که برای خرید از آمازون با استفاده از گیفت کارت هزینه‌ای از شما دریافت نمی‌شود. موضوع بعدی این است که آمازون مسئولیتی در قبال سرقت کد از کارت هدیه شما ندارد و فقط از آن برای پرداخت‌های اعتباری استفاده می‌کند. البته تمامی گیفت کارت‌های این شرکت دارای شماره سریال و کد تایید می‌باشد. چنانچه تمایل به خرید انواع گیفت کارت اپل، گیفت کارت پلی استیشن، گیفت کارت ایکس باکس و سایر گیفت کارت های مربوطه را دارید پیشنهاد می‌کنیم از سایت گیفت استاپ حتما بازدید نمائید.

giftstop

giftstop

چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط