Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ سبک زندگی @ خانه و دکوراسیون @ حال و هوای کریسمس با خرید لوازم تزیینی کریسمس

حال و هوای کریسمس با خرید لوازم تزیینی کریسمس

by | 2 آبان 1401 | خانه و دکوراسیون, رویدادها | 0 comments

سال‌هاست که در آستانه بیست‌وپنجم دسامبر وقتی به مراکز خرید، پاساژها و خیابان‌های تجاری سری بزنید کاملا می‌شود دریافت که بازارهای مصرف از کتابفروشی‌ها گرفته تا فروشگاه‌های لباس، برخی فروشگاه‌های لوازم خانگی و الکترونیک، رستوران‌ها و بارزتر از همه اسباب‌بازی فروشی‌ها و مغازه‌های فروش کالاهای تزیینی با تغییر دکور، اضافه‌ کردن نمادهای جشن آغاز سال نو میلادی یا فروش کالاهای مربوط به این ایام رنگ و بوی کریسمس به خود گرفته‌اند. فروشگاه کالا تهران متنوع ترین لوازم کریسمس را گرداوری کرده است تا شما بتوانید بهترین اجناس کریسمس را برای خود و دوستانتان خریداری کنید. خرید اینترنتی وسایل کریسمس معمولا جذاب است. شما می‌توانید با خرید درخت کریسمس با بابانوئل کریسمس در کنار دیگر لوازم زیبای کریسمس، لحظات خوبی را در کنار عزیزان خود داشته باشید. جهت خرید لوازم تزیینی کریسمس قطعا کالا تهران می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد.

سعی کنید سایز بابانوئل خود را با توجه به درخت کریسمس انتخاب کنید تا بتوانید طراحی مناسبی را در محیط اطراف خود ایجاد کنید. همچنین می‌توانید در سایر مناسبت‌ها خرید کادو را از فروشگاه کالا تهران انجام دهید و سایر محصولات کالا تهران را مشاهده کنید.

در این بین برخی فروشگاه‌ها به مناسبت این ایام بطور کلی، کالاهای خود را به کالاهای تزیینی ایام کریسمس تغییر داده‌اند و اتفاقا از این بازار پر تب و تابی هم که ایجاد می‌شود سود خوبی عاید خود می‌کنند که بررسی لیست قیمت‌ کالاهای شب عید میلادی و همچنین حجم تقاضایی که به خصوص در شب‌های نزدیک به ۲۵ دسامبر وجود دارد به خوبی گردش بالای مالی آن را نشان می‌دهد.

مغازه‌های تخصصی فروش کالای کریسمس یا واحدهایی که در کنار کالای اصلی خود این محصولات را عرضه می‌کنند با تنوع بسیار بالایی مواجه هستند که شاید بتوان گفت حدود ۲۰۰ قلم جنس شامل درخت، لوازم تزیینی آن، عروسک‌های بابانوئل، لباس‌ها یا طرح‌های مربوط به جشن، ابزارآلات موزیکال، سرویس چینی، گوی‌های برفی و سایر اقلام ریز و درشت رنگی و جذابی می‌شود که با اطمینان می‌توان گفت تمامی آنها وارداتی و اغلب چینی است.

همچنین بخوانید  کابینت مدرن یا نئوکلاسیک؟ کدام انتخاب بهتری است؟
درخت کریسمس

این بازار متنوع محدود به مغازه‌های تخصصی فروش کالای شب عید سال نو میلادی نمی‌شود بلکه این روزها در کافه و رستوران‌ها حداقل تم شب عید به چشم می‌خورد و در برخی موارد هم غذاهایی ویژه با طرح‌های مربوط به کریسمس تدارک دیده می‌شود. همچنین فروشگاه‌های لباس که پوشاک فانتزی مختص شب عید را ارائه می‌کنند؛ به‌طوری که یکدست لباس بابانوئل در سایز متوسط بزرگسال با کلاه و ریش مصنوعی و کفش مخصوص، یا حتی لباس‌هایی که با تم‌های جشن سال نو شخصیت‌ها و نمادهای آن در قالب تی شرت، جوراب، شلوار، بافت و … به فروش می‌رسند.

اما حاشیه قابل توجهی که در خریدهای پرتلاطم لوازم شب عید به چشم می‌خورد این است که تعلق دینی خاصی در این باره وجود ندارد و یک فروشنده قدیمی لوازم کریسمس می‌گوید که حدود ۹۰ درصد خریداران کالاهای سال میلادی غیرمسیحی هستند، چرا که خانواده‌های مسیحی اغلب لوازم عید را به طور دائم در خانه‌های خود دارند و هر سال از آن‌ها استفاده می‌کنند مگر عروس و دامادها یا خانواده‌هایی که قصد دارند لوازم خود را نو کنند.

نگاهی به این بازار نشان می‌دهد که تقریبا از همه اقشار برای این خرید به مراکز فروش مراجعه می‌کنند. از محله‌های مختلف و با سطوح مالی مختلف که تنوع بسیار بالای این بازار رنگارنگ این امکان را می‌دهد که تقریبا همه آن‌ها انتخاب‌های همخوان با وضعیت مالی و ابعاد زندگی خود داشته باشند.

همچنین بخوانید  12 نکته آسان برای دستیابی به مینیمالیسم گرم در خانه شما

نگاهی به بازار داغ لوازم تزیینی کریسمس

امسال نیز مانند سال‌های گذشته در آستانه جشن سال نو میلادی بازار لوازم کریسمس با تکاپوی زیادی همراه خواهد بود و تقاضای این وسایل که در بازار مصرف گسترگی زیادی دارند بالا خواهد رفت.

در روزهای ابتدایی زمستان تردد در خیابان‌هایی که لوازم کریسمس می‌فروشند زیاد شده است و ویترین‌های این مغازه‌ها از گوی‌های رنگی، عروسک‌های بابانوئل، سرویس چینی، ابزارآلات موزیکال، کارت پستال و درخت کریسمس پر شده است؛ درخت‌هایی که بالاترین قیمت را در میان انواع لوازم کریسمس دارند.

بررسی‌ها از این بازار نشان‌ می‌دهد که فروش این محصولات قابل قبول است و بازار کریسمس از گردش مالی نسبتا بالایی برخوردار است.

به گفته فروشندگان، به طور معمول فروش وسایل تزئینی سال نو میلادی از اواسط آذر ماه آغاز می‌شود و تا اواسط دی ماه ادامه دارد. بیشتر فروشندگان از میزان فروش‌شان ابراز رضایت می‌کنند و برخی‌ از آن‌ها می‌گویند چون فروش این وسایل مقطعی و محدود است، تخفیف چندانی برای کالاها در نظر گرفته نمی‌شود.

بابانوئل و پسر برفی

نگاهی به مهمترین اقلام پر فروش لوازم تزیینی کریسمس:

  • درخت کریسمس
  • مجسمه بابانول
  • مجسمه کاج
  • مجسمه لباس کتان
  • مجسمه آدم برفی تپل
  • حلقه کریسمس
  • مجسمه کلاه شیپوری
  • مجسمه آدم برفی
  • مجسمه گوزن و جا شمعی
  • مجسمه لی لی پوت لباس دار
  • مجسمه فرشته کریسمس
  • مجسمه پنگوئن
  • مجسمه دلقک
  • مجسمه پسر برفی
  • گوی‌های تزئین بنابر نوعشان از جمله شیشه‌ای، پلاستیکی، طرح‌دار، رنگی یا تک رنگ در بسته‌های مختلف
  • چراغ‌های رنگی از دیگر وسایل تزئینات اصلی یک درخت کریسمس به حساب می‌آیند.
  • عروسک‌های بابانوئل نیز که تنوع قیمت زیادی دارد
  • کلاه بابانوئل
  • همچنین دیگر کالاها مانند عروسک‌های موزیکال
همچنین بخوانید  همه چیز در مورد فرآیند لوله کشی مجدد خانه

از سوی دیگر ظرف‌های تزئینی سال نو میلادی نیز انواع متفاوتی دارند.

نگاهی به این بازار نشان می‌دهد که تقریبا از همه اقشار برای این خرید به مراکز فروش وعرضه لوازم تزیینی کریسمس مراجعه می‌کنند و صرفا خریداران این لوازم محدود به مسیحیان و ارامنه نمی‌شود و بخش قابل توجهی از خریداران از غیر مسیحیان هستند که از روی علاقه در این بازار حضور دارند.

خرید لوازم تزییتی کریسمس از کالا تهران

شما عزیزان می‌توانید برای تهیه لوازم تزیینی کریسمس با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت، با مشاورین فروش ما در کالا تهران تماس بگیرید و لوازم کریسمس مورد نظر خود را سفارش دهید. شما می‌توانید از طریق شماره‌های درج شده در صفحه تماس با ما، با ما در ارتباط باشید. همچنین می‌توانید تمام لوازم کریسمس موجود در کالا تهران را در دسته بندی لوازم تزیینی کریسمس مشاهده نمایید. در صورت هرگونه سوال و یا نقطه نظر، آن را از طریق تلگرام و یا واتساپ با ما مطرح کنید.

درباره فروشگاه کالا تهران

فروشگاه اینترنتی کالا تهران با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه فروش لوازم دکوری و تزئینی خانه و آشپزخانه توانسته با قیمتی کاملا رقابتی و کیفیت بالای محصولات خود مشتریان زیادی در داخل و خارج از ایران جذب نماید. این محصولات شامل انواع لوازم دکوری، محصولات چوبی، انواع ظروف سرامیکی و انواع بطری و بلور و … می‌باشد. شما عزیزان می‌توانید بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات را با ضمانت کالا و قیمت از فروشگاه کالا تهران تهیه نمایید.

alireza rahideh
alireza rahideh
چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط