Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ سبک زندگی @ امور زنان @ آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی برای زنان خانه دار

آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی برای زنان خانه دار

by | 30 دی 1399 | امور زنان | 1 comment

آیا شما یک مادر پرمشغله‌اید که نگران مخارج زندگی خود و خانوادتان هستید؟ آیا از جستجوی شغلی که مناسب با شرایط جدید و پرچالش شما باشد خسته شده‌اید؟ زمان آن رسیده است که جسارت کافی برای شروع کسب‌وکار اینترنتی خود به خرج دهید. خوشبختانه، با راه اندازی کسب‌و‌کاری که مورد علاقه شما و مناسب با شرایطتان باشد، یک هماهنگی بسیار خوبی بین حرفه خود و نقش مادریتان ایجاد می‌شود. معمولا این هماهنگی را از یک شغل کارمندی یا سنتی انتظار نداریم.

چگونه می توانید از مزایای یک کسب و کار اینترنتی بهره مند شوید؟

اگر پاسخ این سوال را نمی‌دانید، نگاهی به نکات زیر بیندازید:

  • درست از لحظه‌ای که فرزندتان به‌دنیا می‌آید، شغل اصلی شما این است که برای کودکتان بهترین مادر باشید. کسب و کار اینترنتی این آزادی را به شما می‌دهد که در هر مکان و هر زمانی که می‌خواهید آن را اداره کنید.
  • پولی که شما از طریق کسب‌وکاری که بطور موفق مدیریت می شود بدست می آورید، پشتوانه‌ی گرمی برای شما و خانوادتان محسوب می‌شود. می‌توانید از آن در جهت رفاه و آسایش و پیشرفت فرزندانتان بهره ببرید.
  • همچنین به شما این امکان را می‌دهد که در صورت لزوم، وقت خود را به اعضای خانواده اختصاص دهید. آن‌ها را در اولویت کارهای خود بگذارید بدون اینکه نیازی به اجازه رییس یا مافوق خود داشته باشید.
  • شما می‌توانید پتانسیل‌های درونی خود را شکوفا کنید. کاری را انجام دهید که آن را دوست دارید و از انجام آن لذت می‌برید. زیبایی کسب‌وکار اینترنتی زمانی نمایان می‌شود که شما علاقه خود را به گونه‌ای به کار می‌گیرید که از آن درآمد کسب می‌کنید و این از نظر مالی شما را مستقل می‌کند.
همچنین بخوانید  طلاق شرعی

گام اول را چگونه برداریم؟

کسب و کار خود را بر اساس علاقه و مهارت های خود انتخاب کنید.

بعنوان یک مادر شما زمان زیادی برای خودتان ندارید. یاد گرفتن یک مهارت جدید در حالی که داِئم در حال مدیریت همزمان خانواده و شغلتان هستید، طاقت‌فرسا بنظر میرسد. شروع کسب‌وکار براساس علاقه تان، یک راه تضمینی و مفرح برای داشتن یک درآمد ایده آل می باشد. علاوه بر این، وقتی شما شغل خود را دوست دارید و از انجام آن لذت میبرید، انگیزه کافی برای ادامه مسیرتان در شما ایجاد می شود تا ان حرفه را تا مرحله تکامل و بهره وری پیش ببرید و هرگونه خستگی جسمانی و ذهنی را با آغوش باز میپذیرید.

سعی کنید که یک طراحی حرفه ای برای وبسایت خود داشته باشید.

فرقی ندارد که وبسایت یا مدیای شما صرفا جهت تولید محتوا باشد یا برای فروش خدمات یا محصولاتتان راه اندازی شده باشد، داشتن یک وبسایت حرفه‌ای و موثر که محیط دوستانه و راحتی داشته باشد، شانس شما را برای جذب مشتری‌های مورد نظرتان افزایش می‌دهد. در اوایل راه اندازی کسب‌وکارتان، خودتان به تنهایی می‌توانید آن را با حداقل بودجه پیش ببرید. اما با گذشت زمان با جذب مخاطبان بیشتر و همچنین کسب رتبه‌بندی بالاتر در پایگاه داده گوگل با چالش‌های بیشتری روبرو می‌شوید. اما نیازی به نگرانی نیست! شرکت‌های زیادی مانند بهترین شرکت طراحی سایت به نام توسکاوب هستند که به شما در جهت گرفتن رتبه بهتر در گوگل کمک می‌کنند. در نتیجه، شما بیشتر از قبل دیده می‌شوید و احتمال اینکه خدمات و محصولات خود را عرضه کنید بیشتر می‌شود. بدنبال آن، درآمدتان نیز افزایش خواهد یافت.

همچنین بخوانید  21 ایده مراقبت از خود برای زنان

می توانید کسب و کارتان را در زمان فراغت از کودکانتان برنامه ریزی کنید.

برای اینکه تعادل را بین خانواده و شغلتان حفظ کنید، باید زمان و منابع را عاقلانه بین آن‌ها تقسیم کنید. فرزندانتان هر زمانی که بخواهند، پیش شما می‌آیند و شما هرگز نمی‌توانید مانع این کار آنها‌ شوید. اما وقت‌هایی هم وجود دارد که شما می‌توانید نهایت استفاده از آن را ببرید و به سب‌و کارتان سر و سامانی بدهید. مثلا شما می‌توانید زمانی که بچه‌ها چرت روزانه می‌زنند و یا شب‌ها که به خواب می‌روند، روی طراحی و برنامه‌ریزی وبسایت یا هر مدیای دیگری که با آن فعالیت می‌کنید تمرکز کنید

موبایلتان بهترین وسیله برای درگیر شدن و کنترل کردن کسب و کارتان است.

در دنیای مدرن امروز، به ندرت می‌توان کسی را پیدا کرد که حداقل یک گوشی همراه نداشته باشد. حساب‌های کاربری شغلتان را به گوشی خود وصل کنید تا در جریان همه مسائل و گزارش‌های موجود باشید. بخصوص که این روزها کسب درآمد از اینستاگرام در میان مردم بسیار باب شده است.  چه با فرزندانتان بیرون از خانه باشید، چه تمام مدت را در خانه بگذرانید، چک کردن کارتان بوسیله موبایل حتی اگر تنها چند دقیقه در روز باشد، به شما کمک می‌کند تا به روز و متمرکز باشید حتی وقتی که تمام مدت را با کودکانتان سپری می کنید.

همچنین بخوانید  غیرت اسلامی یا غیرت جاهلی؟

از دیگران کمک بگیرید و فعالیت ها را تقسیم کنید.

کمک گرفتن از دیگران به معنی سلب اختیار از شما نیست. در واقع، کمک گرفتن یکی از هوشمندانه‌ترین کارهاییست که شما بعنوان یک کارآفرین می‌توانید انجام دهید. تقسیم وظایف، یکی دیگر از نمودهای کمک گرفتن است. وقتی در خانه کار می‌کنید، از اعضای دیگر خانواده بخواهید که در تمیز کردن خانه به شما کمک کند. برای بسیاری از مردم کار کردن و موثر بودن در یک محیط کاری کثیف بسیار سخت است.

کمک گرفتن، شکل‌های دیگری نیز دارد. استخدام یک پرستار بچه دو روز در هفته بمدت چند ساعت، انتخاب خوبی است. شما می‌توانید چند ساعت را بطور متمرکز به کسب‌وکارتان اختصاص دهید و به جلساتتان با مشتری‌ها رسیدگی کنید. همچنین می‌توانید از فریلنسرها (نویسندگان و برنامه نویسان آزاد) کمک بخواهید. آن‌ها می‌توانند کار ساخت و ارتقای وبسایت شما را بر عهده بگیرند. شما چه با کسب‌وکار اینترنتی آشنا باشید چه نباشید، آن هنوز هم یک مفهوم جدید است. پس به جای تقلا کردن در حوزه‌ای که تخصصی در آن ندارید، استخدام اشخاصی که در این زمینه مهارت کافی دارند بسیار حرکت هوشمندانه‌ای به نظر می‌رسد.

آیا هنوز هم تردید دارید؟ برای راه اندازی امپراتوری خود تعلل نکنید. موفقیت و ثروت در انتظار شماست.

خاطره سرایی
خاطره سرایی

خاطره سرایی هستم. متولد 1372 و کارشناس بیوتکنولوژی از دانشگاه سراسری کاشان. در زمینه ترجمه و سئو فعالیت دارم و از انجام آن‌ها لذت می‌برم. ورزش، خوشنویسی و نوشتن از علاقه‌مندی‌های شخصی من هستند. امیدوارم از خواندن مقالات من لذت ببرید و آن‌ها را به اشتراک بگذارید.

چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

1 Comment

  1. پردیسان سیستم
    0
    0

    خیلی ممنون از محتوای خوبتون، مطالعه کردم و عالی بود.
    لطفا به مقاله وب سایت ماهم سر بزنید:

    Reply

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط