Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ سبک زندگی @ مد و زیبایی @ مراقبت های قبل و بعد از هایفوتراپی

مراقبت های قبل و بعد از هایفوتراپی

by | 7 دی 1401 | مد و زیبایی | 0 comments

درمان پیشرفته یا اولتراسوند بسیار متمرکز بهترین گزینه برای بزرگسالانی است که پوست آنها به دلیل مشکلات پوست مرتبط با افزایش سن چروکیده به نظر می‌رسد. برای بازگرداندن درخشش و روشنی پوست به این افراد می‌توانید از هایفوتراپی بدون درد که غیر تهاجمی است استفاده کنید. هایفو به ترمیم پوست کمک می‌کند و بهترین نتیجه را ارائه می‌دهد. با این حال، اگرچه این روش بسیار ساده است، اما مهم است که مراقبت های قبل و بعد از هایفوتراپی را انجام دهید.

دلایل اهمیت مراقبت پس از هایفو

دلیل اهمیت مراقبت های پس از درمان هایفو، عوارضی است که ممکن است پس از درمان هایفو ایجاد شود. بنابراین، برای افزایش اثربخشی این روش، نظارت بر بهبودی پس از درمان هایفو ضروری است. عدم توجه به این درمان‌ها می‌تواند منجر به هایپرپیگمانتاسیون شود.

هدف اصلی درمان زیبایی سلامت عمومی، شادابی و حفظ ظاهر صحیح پوست است. با انجام روش‌های جوانسازی پوست مانند هایفو سعی در اصلاح مشکلات و آسیب‌های وارده به پوست دارید. بنابراین اگر بعد از درمان مراقبت جدی نکنید، این درمان اتلاف وقت است، زیرا به نتیجه مطلوب نخواهید رسید.

همچنین بخوانید  بهترین اکسسوری های مردانه

درمان هایفو برای کانتورینگ بدن

اگر به دلیل درمان و فعالیت‌های خاص، ورزش و رژیم غذایی وزن زیادی کم کرده‌اید و به همین دلیل چربی باقی مانده و پوست نمی‌تواند به حالت صاف و الاستیک بازگردد، در صورت رفع این مشکل می توانید از هایفوتراپی استفاده استفاده کنید.

کاهش چربی بدن با استفاده از هایفوتراپی

Hyperbaric Therapy یک تکنیک پزشکی غیر تهاجمی است که در آن یک پرتو اولتراسوند متمرکز با عمق کنترل شده به لایه‌های چربی زیر جلدی منتقل می‌شود و سلول‌های چربی را با موفقیت به روشی راحت و بدون درد از بین می‌برد.

هایفوتراپی درمانی برای خلاص شدن از شر غبغب

هایفو روی لایه‌های اساسی و عمیق‌تر زیر پوست تمرکز می‌کند و از توانایی طبیعی بدن برای تولید کلاژن استفاده

می‌کند. این راه حل عالی برای خلاص شدن از شر غبغب است.

مراقبت های یک روز قبل از هایفوتراپی

اگر سابقه زخم دهان دارید، قبل از درمان به پزشک یا کارکنان کلینیک خود اطلاع دهید تا داروی ضد ویروسی برای شما تجویز شود. اگر زخم دهان یا عفونت پوستی فعال دارید، نمی‌توانید تحت درمان قرار بگیرید و برای زمان دیگری برای هایفو خود برنامه ریزی کنید.

مراقبت های یک روز قبل از هایفوتراپی

مراقبت های روز انجام هایفوتراپی

در اولین جلسه درمانی خود، باید 30 دقیقه قبل از درمان در کلینیک حاضر شوید تا عکس‌های مورد نیاز را بگیرید و رضایت نامه خود را امضا کنید. از استفاده از هرگونه مرطوب کننده و مواد آرایشی در ناحیه آسیب دیده خودداری کنید، با این حال، کلینیک دارای پاک کننده‌هایی است که می‌توان از آنها در مطب برای پاک کردن چنین مواردی از پوست استفاده کرد.

همچنین بخوانید  3 همکاری شاخص هنر و مد که به قرن بیستم شکل دادند

اگر بیمار بخواهد از کرم بی حس کننده موضعی (بی حسی) یا آرامبخش استفاده کند، باید 45 دقیقه قبل از درمان مراجعه کند. قبل از درمان، خرید بی حسی موضعی ضروری است. برای اطمینان از کاربرد مناسب، دستورالعمل‌ها در زمان خرید به بیمار داده می‌شود.

علاوه بر این، پزشک ممکن است تصمیم بگیرد که در طول درمان از یک داروی ضد اضطراب (آرام بخش) استفاده کنید و کسی شما را همراهی کند تا بعد از درمان شما را به خانه برساند.

بعد از درمان هایفو مراقب باشید

مقداری قرمزی و تورم در ناحیه تحت درمان طبیعی است. البته تاول یا کبودی شایع و طبیعی نیست. برای تاول‌ها می‌توان از یک پماد آنتی بیوتیک موضعی مانند پلی پورپورین دو بار در روز تا زمان بهبودی استفاده کرد.

برای به حداکثر رساندن نتایج درمان باید از کمپرس یخ خودداری شود. بعد از این درمان نیازی به مسکن نیست. بلافاصله پس از درمان می‌توانید از لوازم آرایشی استفاده کنید.

سه روز پس از درمان، می‌توانید مجدداً از واکس‌ها، رنگ‌ها و کرم‌های موبر روی پوست استفاده کنید.

بلافاصله پس از درمان از انجام ورزش خودداری کنید. البته، شما می‌توانید سایر فعالیت‌های عادی را انجام دهید.

در روز درمان (بعد از درمان) می‌توانید از یک پاک کننده بدون لایه برداری یا یک کرم مرطوب کننده سبک استفاده کنید. از روز بعد می‌توانید دوباره از کرم‌ها و محصولات مراقبت از پوست معمولی خود استفاده کنید.

تمام محرک‌های پوست (مانند اسیدهای گلیکولیک/سالیسیلیک، بنزوئیل پراکسید، محصولات رتینول یا ویتامین سی) ممکن است تا 3 روز پس از درمان باقی بمانند.

همچنین بخوانید  بهترین روغن رشد ابرو برای ضخیم تر کردن ابروها

بوتاکس، دیسپورت، لایه برداری و فیلرهای پوستی (تزریق ژل) را می‌توان یک هفته پس از درمان انجام داد.

یک رژیم مراقبت از پوست پس از عمل برای به حداکثر رساندن دوام نتایج درمان و به حداقل رساندن عوارض توصیه می‌شود.

از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری کنید

پس از هایفوتراپی پوست باید از نور مستقیم خورشید به مدت چند هفته، معمولاً 6-4 هفته، پرهیز کنید (همچنین باید این کار را در هفته های قبل از هایفو نیز انجام دهید). این کار احتمال ایجاد لکه‌های تیره و هایپرپیگمانتاسیون روی پوست شما را کاهش داده یا از آن جلوگیری می‌کند و همچنین احتمال آفتاب سوختگی و آسیب پوست را کاهش می‌دهد.

آیا هایفو درمانی بی خطر است؟

هایفو به عنوان ایمن‌ترین تکنیک برای سفت کردن و لیفتینگ پوست شناخته شده است. این روش در آزمایشات بالینی ایمن نشان داده شده است. بیش از ده‌ها هزار درمان ایمن در سراسر جهان وجود دارد.

آیا هایفو دائمی است؟

برخی از بیماران می‌توانند بلافاصله اولین نتایج را ببینند، اما در نهایت این روند دو تا سه ماه طول می‌کشد. اکثر مردم نتایج ماندگاری را برای 1 تا 2 سال مشاهده می‌کنند، اگرچه درمان بوتاکس برای جلوگیری از پیری توصیه می‌شود.

مقالات مرتبط با پوست

۱۰ نکته برای داشتن پوست سالم در زمستان

موهای زیر پوستی | علل، درمان و پیشگیری

پاکسازی پوست چیست؟

همه چیز درباره شایع ترین مشکلات پوستی

somayeh
somayeh
چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط