Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ تکنولوژی @ اصناف و صنایع @ مزایا و معایب شیر روشویی پایه بلند

مزایا و معایب شیر روشویی پایه بلند

by | 7 بهمن 1400 | اصناف و صنایع, خانه و دکوراسیون | 1 comment

شیرآلات روشویی پایه بلند محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند چرا که سینک‌های روشویی کابینتی امروزه در بسیاری از خانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. استفاده از روشویی‌های پایه بلند در حمام و سرویس های بهداشتی‌ مدرن کاربرد بیشتری دارد.

مزایای شیر روشویی پایه بلند

شیرآلات پایه بلند ظاهر مدرن و شیکی دارند و فضای امروزی و مدرنی را خلق می‌کنند، این شیرآلات در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند و گزینه مدرن و امروزی برای دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی هستند. این شیرآلات از نظر عملکردی کاملا مشابه شیر روشویی اهرمی معمولی هستند به طوری که هردو دارای کارتریج و دسته اهرمی هستند و جریان آب را به یک خروجی می‌فرستند. فشار و دمای آب هم در هر دو مدل به یک صورت کنترل می‌شود. عمده‌ترین تفاوت شیرهای روشویی پایه بلند، ارتفاع آن است که باید متناسب با ارتفاع سینک کاسه‌ای انتخاب شود.

از آنجایی که محل نصب این شیر روی کابینت است و باعث می شود که فضای بالای سینک کاملا آزاد باشد، استفاده از این شیر برای دکوراسیون‌های مدرن و مینیمال گزینه بسیار مناسبی است. در صورتی که سینک کابینتی داشته باشید مناسب‌ترین نوع شیر روشویی برای شما همین مدل های پایه بلند روشویی است.

همچنین بخوانید  آشنایی با عوامل موثر بر قیمت کابینت روشویی

بعد از این که سینک‌های کاسه‌ای با تنوع بالا در دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام مورد استفاده قرار گرفت، توجه به شیرآلات پایه بلند نیز بیشتر شد، اگرچه این شیرآلات بسیار فانتزی و شیک هستند و فضای مدرنی را ایجاد می‌کنند اما در ایران تنوع آنها بسیار کم است، با این وجود مدل‌های موجود کیفیت مناسبی داشته و انتخاب خوبی برای کسانی است که دکوراسیون خلوت و مینیمال را می‌پسندند.

از دیگر مزایای شیرهای روشویی با پایه بلند می توان به زیبایی طراحی آن‌ها اشاره کرد، همانطور که اشاره کردیم طراحی های متنوعی از این شیرآلات در بازار جهانی وجود دارد که در صورت استفاده به صورت ست با شیرآلات حمام و سرویس بهداشتی یک دکوراسیون مدرن و زیبا را ایجاد کرده و هارمونی خوبی از نظر طراحی و مدل ایجاد می‌کند.

همچنین بخوانید  آشنایی با پیچ واشر دار مته ای

استفاده از این نوع شیرآلات برای روشویی، فضای بالای سینک را کاملا خالی می‌کند به همین دلیل می‌توان به آسانی از آینه یا طبقه‌بندی مناسب برای زیباتر شدن محیط استفاده کرد.

قیمت شیر روشویی پایه بلند

این مدل از شیرآلات به دلیل مدرن بودن و دارا بودن تنوع بالای طرح و رنگ نسبت به شیرآلات معمولی قیمت بیشتری نیز دارند. این مدل از شیرآلات در زمره شیرهای لوکس قرار دارند، بنابراین طبیعی است که قیمتی که برای یک شیر روشویی پایه بلند خارجی می‌پردازید بسیار بالا باشد.

اما در صورتی که از میان برندهای با کیفیت داخلی شیر روشویی پایه بلند انتخاب کنید قیمت‌های مقرون به صرفه‌تری را شاهد خواهید بود، این محصولات دوام و طول عمر مناسبی نیز دارند.

باید اضافه کنیم که شیر روشویی پایه بلند به رنگ طلایی از سایر مدل‌ها گرانتر است و بیشتر برای منازل با معماری لاکچری و مدرن مورد استفاده قرار می‌گیرد. روکش این شیرآلات نوع پوشش PVD تیتانیوم است که بادوام‌ترین نوع روکش در میان روش‌های مختلف محسوب می‌شود.

همچنین بخوانید  نکاتی در مورد بازسازی آشپزخانه

نکات مهم خرید شیر روشویی پایه بلند

– از جمله مهم‌ترین نکاتی که در زمان خرید شیر روشویی پایه بلند باید در نظر داشته باشید مدل سینک است، این شیرآلات تنها برای سینک‌های کاسه‌ای و کابینتی مناسب هستند.

– به کیفیت قطعات داخلی شیر روشویی توجه داشته باشید.

– اگر قصد دارید شیر روشویی پایه بلند طلایی بخرید حتما به کیفیت روکش آن توجه کنید.

– ارتفاع شیرآلات روشویی پایه بلند متفاوت است و باید در زمان انتخاب به این مسئله دقت داشته باشید تا مدل مناسب برای سینک منزل خود را خریداری کنید.

banoo

banoo

شیرآلات کاویان؛ تولیدکننده انواع شیرآلات بهداشتی و ساختمانی

چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

1 Comment

  1. مهسا
    0
    0

    خیلی مطلب خوبی بود به نظرم روشویی پی وی سی الگانته کابین با شیر روشویی پایه بلند از روشویی های کلاسیک چوبی و ام دی اف خیلی بهتره هم در برابر روطوبت مقاوم تره و هم خیلی ساده و شیک و مدرن هستش

    Reply

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط