Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ سبک زندگی @ تعمیرات @ مشکلات تلویزیون جی پلاس را بیشتر بشناسید

مشکلات تلویزیون جی پلاس را بیشتر بشناسید

by | 20 آذر 1401 | تعمیرات | 1 comment

تلویزیون یکی از مهم‌ترین لوازم خانگی است. برخی از ما همیشه در حال گوش دادن و تماشا کردن تلویزیون هستیم و اگر گاهی اوقات تلویزیون روشن نباشد، یکی از سرگرمی‌های مهم خود را از دست می‌دهیم. البته بسیاری از مردم به این جعبه جادویی وابسته نیستند، اما شاید خرابی یا عدم وجود تلویزیون حتی برای چند دقیقه در روز بتواند به ما ثابت کند که تجهیزات تلویزیون ضروری است. اگر برند تلویزیون شما جی پلاس است، در این مقاله به بررسی رایج‌ترین مشکلات تلویزیون جی پلاس می‌پردازیم.

تعمیر تلویزیون جی پلاس

– در تلویزیون جی پلاس تصویر برای مدتی نمایش داده می‌شود و سپس خاموش می‌شود.

– چراغ پاور چشمک می‌زند و تلویزیون‌های جی پلاس روشن نمی‌شوند.

اگر با این دو مشکل مواجه هستید، می‌توانید از راه حل‌های توضیح داده شده در زیر برای رفع این مشکلات استفاده کنید.

برای رفع مشکل در این حالت ابتدا مطمئن شوید که پریز یا محافظ برق مشکلی ندارد، سپس دستگاه را به برق مستقیم وصل کنید تا متوجه شوید مشکل از حفاظ است یا تلویزیون. شاید در این موارد دستگاه آویزان می‌شود.

اگر مشکل حل نشد، به سادگی درخواست تعمیر تلویزیون جی پلاس خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت دستگاه شما برای تعمیر تلویزیون جی پلاس بررسی شود.

– وقتی دکمه پاور چشمک می زند اما تلویزیون تصویری ندارد، تلویزیون جی پلاس را تعمیر کنید:

اگر تصویری در یک ورودی وجود ندارد، دستگاه‌های جانبی مانند سینمای خانگی و غیره را که به تلویزیون متصل هستند را جدا کرده و آن را نیز بررسی کنید.

اگر دستگاه کار نمی‌کند، کار را به کارشناسان ما بسپارید تا علت مشکلات تلویزیون جی پلاس را تایید کنند و ادعای تعمیر تلویزیون جی پلاس خود را ثبت کنند.

سرویس تلویزیون جی پلاس

– تعمیر تلویزیون جی پلاس که روشن و خاموش می‌شود.

همچنین بخوانید  وای کیبورد لپ تاپم آب خورد؟ مگه میشه؟

مشتریان برای تعمیر تلویزیون و رفع مشکل روشن و خاموش شدن آن با ما تماس می‌گیرند. این زمانی اتفاق می‌افتد که تلویزیون روشن می‌شود، لوگو نمایش داده می‌شود و سپس به سرعت خاموش می‌شود. در اصطلاح به این حالت راه اندازی مجدد می‌گویند.

حقیقت این است که جایی در قلب تلویزیون شما قطعه‌ای به نام مادربرد وجود دارد. اگر تلویزیون شما به راه اندازی مجدد ادامه می‌دهد، به احتمال زیاد همه چیز به این مادربرد مربوط می‌شود و باید تعمیر شود. اکنون با استفاده از چندین ابزار پیشرفته مانند REBALL یا RESOLD می‌توان بسیاری از تعمیرات دیسک را انجام داد. البته این قطعه همیشه نیاز به تعویض ندارد. گاهی اوقات مشکلات تلویزیون جی پلاس فقط با تغییرات نرم افزاری قابل تعمیر است. البته راه اندازی مجدد تلویزیون می‌تواند دلایل دیگری داشته باشد و به مادربرد محدود نمی‌شود. به عنوان مثال، یک قطعه پنل نیز می‌تواند این مشکل را ایجاد کند.

توصیه ما به شما این است که ابتدا مراحل ذکر شده را امتحان کنید در غیر این صورت اگر خودتان نتوانستید مشکل را حل کنید می‌توانید از کارشناسان برای رفع مشکل تعمیرات تلویزیون جی پلاس کمک بگیرید.

تلویزیون جی پلاس خاموش می شود

بنابراین، در این مورد، بررسی کنید که آیا دستگاه همزمان خاموش و روشن می‌شود؟

ممکن است تایمر تلویزیون را تنظیم کرده باشید، در این صورت تلویزیون طبق تنظیماتی که قبلا انجام داده‌اید روشن و خاموش می‌شود.

اگر دستگاه یکی پس از دیگری خاموش و روشن می‌شود، ممکن است مربوط به برق باشد یا ممکن است قطع کننده مدار باشد، پس حتما فیوز را چک کنید.

دستگاه‌های متصل به تلویزیون را از برق بکشید و همچنین بررسی کنید، شاید مشکل از آن‌ها باشد.

همچنین می‌توانید باتری کنترلر را برای مدتی (مثل یک ربع) خارج کنید تا بررسی کنید که آیا کنترل کننده پیام اشتباهی به تلویزیون ارسال می‌کند یا خیر.

اگر مجموعه‌ای از کارها را انجام داده‌اید و مشکل حل نشد، تعمیرکاران حرفه‌ای و با تجربه ما باید تلویزیون جی پلاس را در محل تعمیر کنند.

همچنین بخوانید  تعمیر آیفون XR اپل

هزینه تعمیر نور پس زمینه تلویزیون جی پلاس

– تعمیر تلویزیون جی پلاس که خود به خود خاموش می شود

این امکان وجود دارد که یک تایمر خواب تنظیم شده باشد که باعث خاموش شدن تلویزیون در یک زمان خاص می‌شود که در قسمت تایمر یا تنظیمات ساعت می‌توانید آن را لغو کنید.

– دلیل خاموش شدن ناگهانی تلویزیون های جی پلاس

چرا تلویزیون جی پلاس من خاموش می‌شود؟ گاهی اوقات با این مشکل مواجه می‌شوید که تلویزیون به طور خودکار خاموش می‌شود. ابتدا بهتر است راه حل‌های آن را درک کنید:

برخی از مدل‌های تلویزیون در صورت عدم تغییر برنامه، ورودی و صدای دستگاه (مثلاً تغییر صدا و تغییر کانال و …) با توجه به بازه زمانی تعیین شده برای آن‌ها، به طور خودکار خاموش می‌شوند.

برای تغییر این دوره یا خاموش کردن این گزینه در مدل‌های SJ و LH، UH، LJ، UJ می‌توانید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

تنظیمات – خاله می – تایمر – خاموش شدن خودکار یا تنظیم در فاصله زمانی متفاوت.

اگر مشکل برطرف نشد، کافیست درخواست تعمیر تلویزیون جی پلاس خود را ثبت کنید و به تکنسین‌های ما اطلاع دهید تا بتوانند تلویزیون جی پلاس را در منزل شما تعمیر کنند.

– خاموش کردن خودکار تلویزیون LG در برخی از دستگاه های سری WEBOS:

اما توجه داشته باشید که مواردی که در پاراگراف‌های قبل توضیح داده شد باید بدون دلیل از نظر خاموشی مداوم بررسی شود و اگر خودتان نتوانستید مشکل تلویزیون را حل کنید تعمیرکاران در صورت درخواست به تعمیر تلویزیون جی پلاس مراجعه می‌کنند.

تلویزیون را روشن کن

– تعمیر تلویزیون جی پلاس که خودش روشن می‌شود

گاهی اوقات با قطع و وصل شدن برق تلویزیون خود به خود روشن می‌شود این کاملا طبیعی است زیرا دستگاه عملکردی به نام خودکار روشن می‌کند و این حالت به صورت خودکار روشن می‌شود. همچنین، این مشکل می‌تواند توسط تایمر ایجاد شود. Cool دستگاهی است که باید بررسی کنید. می‌توانید ادعای تعمیر تلویزیون جی پلاس خود را با تعمیر تلویزیون ثبت کنید.

همچنین بخوانید  علت کند شدن شارژ آیفون و نحوه رفع آن

– اشکالات مربوط به عدم وجود تصویر در تلویزیون جی پلاس

تعمیر تلویزیون

اختلالات تصویر تلویزیونی می‌تواند خود را به طرق مختلف نشان دهد. بهتر است بدانید چرا مشکل به وجود آمده است، می‌توانید با مطالعه این مقاله از راه حل‌های ذکر شده استفاده کنید.

خوب است بدانید که قسمت اصلی که وظیفه نمایش تصویر را بر عهده دارد ماژول یا پنل تلویزیون نام دارد. مشکلات تصویر را اغلب می‌توان به این قسمت، ماژول یا پنل تلویزیون، که گران‌ترین قسمت تلویزیون است، ردیابی کرد. اما نگران نباشید، با پیشرفت تکنولوژی تعمیر تلویزیون جی پلاس و افزایش دانش و مهارت تکنسین ها، این قطعه با نور پس زمینه یا مونتاژ LED قابل تعمیر است.

به طور کلی، تشخیص اینکه آیا ماژول تلویزیون شما مشکلی دارد یا خیر، کمی دشوار است. در حالی که راه‌هایی برای تشخیص این مشکل در خانه وجود دارد، توصیه می‌کنیم آن را به تعمیرکاران و متخصصان بسپارید. اگر این کار توسط نکسین گلدیرون انجام شود، جدای از سهولت و سرعت تشخیص، امنیت بسیار بیشتری دارد. البته مطالعه مقاله بک لایت چیست به شما کمک می‌کند تا اطلاعات کامل تری در مورد نور پس زمینه به دست آورید.

– مشکلات تصویر را می‌توان در تلویزیون‌های جی پلاس به شکل زیر مشاهده کرد:

  • تلویزیون جی پلاس صدا دارد اما تصویر ندارد
  • بدون کیفیت یا کیفیت تصویر در تلویزیون جی پلاس ضعیف است
  • علت صفحه نمایش تلویزیون جی پلاس بررسی شد
  • رنگ تصویر در تلویزیون جی پلاس خوب نیست
  • وضوح تلویزیون جی پلاس پایین است
  • اندازه تصویر تلویزیون جی پلاس اشتباه است
  • تلویزیون جی پلاس پس از مدتی کار از کار می افتد
  • تلویزیون جی پلاس گاهی اوقات فوراً قطع می شود

star27

star27

چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

1 Comment

  1. shhhahab123@gmail.com
    0
    0

    البته فقط برند جی پلاس نیست که یه سری مشکلات داره. همه تلویزیون ها از برندهای مختلف همین مشکلات رو دارند. من توی سایت https://shahab-tv.ir/ درباره مشکلات تلویزیون شهاب هم همین موارد رو خوندم.

    Reply

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط