Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ بهترین ها @ نحوه فروش آنلاین عکس | 14 بهترین مکان فروش

نحوه فروش آنلاین عکس | 14 بهترین مکان فروش

by | 16 بهمن 1402 | بهترین ها, مارکتینگ | 0 comments

علاقه‌مندان به عکاسی آیا دوربین خود را همیشه با خود حمل می‌کنید و هر جا که می‌روید عکس‌های شگفت انگیزی می‌گیرید؟ خوب، در اینجا چند خبر خوب وجود دارد: شما در واقع می‌توانید با فروش آن عکس‌ها درآمد کسب کنید و سرگرمی خود را به یک درآمد تبدیل کنید! شما می‌توانید با فروش آنلاین عکس های خود از علاقه خود به عکاسی درآمد کسب کنید. وب سایت‌های عکاسی و سایر بازارهای آنلاین وجود دارند که بستر مناسبی را برای فروش عکس‌های شما و کسب درآمد اضافی فراهم می‌کنند. بهترین بخش این است که وقتی عکس‌های خود را ویرایش و آپلود کردید، تلاش زیادی نمی‌کنید. بنابراین آن دسته از فایل‌هایی که روی هارد دیسک شما بدون استفاده قرار می‌گیرند، اکنون می‌توانند با کمترین تلاش به منبع درآمد اضافی تبدیل شوند.

پیشنهاد می‌کنیم مقاله “چگونه یک کسب و کار موفق در زمینه عکاسی راه اندازی کنیم؟” را مطالعه کنید.

بهترین مکان برای فروش آنلاین عکس

بهترین مکان برای فروش آنلاین عکس

بیایید در مورد بهترین نقطه برای فروش عکس به صورت آنلاین صحبت کنیم: وب سایت خودتان! فروش عکس‌های خود در وب سایت خود به شما کنترل کامل ‌دهد. شما می‌توانید ‌های خود را تعیین کنید، تمام درآمد را برای خود نگه دارید، تصمیم بگیرید که چگونه عکس‌های خود را به نمایش بگذارید، و شرایط خود را تعیین کنید.

اگر هنوز وب سایت ندارید، نگران نباشید. ایجاد یک آن کار سختی نیست و بسیاری از سایت‌های عکاسی حرفه‌ای بر روی وردپرس ساخته شده‌اند. هنگامی که وب سایت خود را دارید، مهم است که عکس‌های خود را به صورت جذاب نمایش دهید تا بازدیدکنندگان را جذب کنید و آنها را تشویق به خرید کنید. شما باید مطمئن شوید که تصاویر شما به درستی نمایش داده می‌شوند، طراحی شما کاربرپسند است، عکس‌های شما در برابر سرقت محافظت می‌شوند و تصاویر شما برای موتورهای جستجو بهینه شده‌اند. علاوه بر این، برای پردازش پرداخت‌ها و ارائه دانلود دیجیتال برای فروش عکس‌های خود، به یک سیستم تجارت الکترونیک قابل اعتماد نیاز دارید.

خوشبختانه، دستیابی به همه اینها با توسکاوب بسیار آسان است! فقط با آنها تماس بگیرید و از آنها مشاوره بگیرید. شما کنترل کاملی بر فرآیند خواهید داشت. با افزونه Digital Downloads، کاربران می‌توانند به راحتی عکس‌های شما را دانلود کنند و حتی می‌توانید چاپ مستقیم را از گالری وردپرس خود با افزونه چاپ فعال کنید.

توسکاوب بسیاری از ویژگی‌های محبوب دیگر را ارائه می‌‍دهد، از جمله تصحیح تصویر مشتری، دکمه‌های اشتراک گذاری اجتماعی، گالری‌های قابل فیلتر، پشتیبانی ویدیو، سازماندهی آلبوم، پیوند عمیق مناسب SEO، واترمارک و محافظت از تصویر، فشرده سازی داخلی تصویر، ادغام Adobe Lightroom، سازگاری با صفحه سازندگانی مانند Elementor و Beaver Builder و موارد دیگر.

با کمک توسکاوب و خدمات عکاسی تبلیغاتی و صنعتی، می‌توانید گالری‌های خیره‌کننده و کاربردی ایجاد کنید که شما را از رقبای خود متمایز می‌کند، همگی بدون نیاز به هیچ مهارت کدنویسی. بهترین بخش کار با توسکاوب این است که آنها می‌توانند شما را در مقابل میلیون‌ها نفر آنلاین قرار دهند.

نحوه فروش آنلاین عکس | 14 بهترین مکان

1. 500 پیکسل پرایم

500 پیکسل پرایم

طبق این وب سایت، بیش از 1 میلیون مشتری تصاویر استوک را از 500 پیکسل خریداری می‌کنند. اگر یک حساب رایگان دارید، می‌توانید تا 60٪ از درآمد را دریافت کنید، و اگر یک حساب پولی دارید، می‌توانید تا 100٪ از درآمد را برای هر مجوز انحصاری فروخته شده دریافت کنید. علاوه بر این، اگر عکس‌های خود را برای مجوز تجاری ارسال کنید، ممکن است در کمپین‌های تبلیغاتی شناخته شده استفاده شوند.

برای امتحان کردن 500px Prime، با ثبت نام برای یک حساب کاربری رایگان در 500px شروع کنید. پس از آن، می‌توانید عکس‌های خود را ارسال کنید، فروشگاه آنلاین خود را راه‌اندازی کنید و فرم‌های لازم برای هر تصویر را تکمیل کنید (مانند نسخه‌های مدل و انتشار بدهی).

شما همچنین می‌توانید یک مجوز انحصاری یا غیر انحصاری را برای تصاویر خود انتخاب کنید. با مجوز انحصاری، می‌توانید درآمد بیشتری کسب کنید، اما نمی‌توانید عکس را به شخص دیگری مجوز دهید یا بفروشید. برای عکس‌های غیر انحصاری، عکاسان 25 درصد از فروش خالص را به دست می‌آورند.

2. SmugMug

SmugMug

اگر یک عکاس حرفه‌ای هستید، SmugMug یک طرح اشتراک به نام SmugMug Pro را ارائه می‌دهد که از 28 دلار در ماه شروع می‌شود. این طرح به شما امکان می‌دهد با استفاده از یک وب سایت سفارشی شده با نام دامنه خود برای کسب و کار عکاسی خود گالری ایجاد کنید و عکس‌های خود را بفروشید.

همچنین بخوانید  بهترین راهنمای مد پاییزی مردانه برای داشتن استایل پاییزی خاص

وقتی از SmugMug استفاده می‌کنید، از ویژگی‌هایی مانند محافظت خودکار واترمارک، یک وب‌سایت شخصی‌شده و ابزارهایی برای مدیریت مشتریان و فروش خود لذت خواهید برد.

هنگامی که برای SmugMug ثبت نام کردید، می‌توانید شروع به آپلود عکس‌های خود کنید، محصولاتی را که می‌خواهید بفروشید انتخاب کنید و قیمت کار خود را تعیین کنید.

این یک وب سایت عالی برای افرادی است که ذهنیت کارآفرینی دارند، زیرا شما این فرصت را دارید که مستقیماً با مشتریان کار کنید و بر میزان هزینه‌ای که برای عکس‌های خود دریافت می‌کنید کنترل داشته باشید.

3. Shutterstock

Shutterstock

در Shutterstock، می‌توانید با فروش عکس‌های خود درآمد کسب کنید. مبلغی که کسب می‌کنید به تعداد مجوزهای تصویری که در یک سال می‌فروشید بستگی دارد. در اینجا به تفکیک نرخ کمیسیون آمده است:

  • حداکثر 100 مجوز فروخته شده: 15٪ کمیسیون دریافت می‌کنید.
  • 101 تا 250 مجوز فروخته شده: 20 درصد پورسانت دریافت می‌کنید.
  • 251 تا 500 مجوز فروخته شده: 25 درصد پورسانت دریافت می‌کنید.
  • 501 تا 2500 مجوز فروخته شده: 30 درصد پورسانت دریافت می‌کنید.
  • 2501 تا 25000 مجوز فروخته شده: 35% پورسانت دریافت می‌کنید.
  • بیش از 25000 مجوز فروخته شده: 40٪ کمیسیون دریافت می‌کنید.

علاوه بر این، اگر عکاسان دیگر را به Shutterstock معرفی کنید، می‌توانید سود کمی کسب کنید. به ازای هر عکسی که در دو سال اول خود می‌فروشند، 4 سنت دریافت خواهید کرد. اگر مشتری را معرفی کنید و آنها با استفاده از پیوند شما ثبت نام کنند، 20٪ (حداکثر حداکثر 200 دلار) از اولین پرداخت او را دریافت خواهید کرد.

4. iStock توسط Getty Images

iStock توسط Getty Images

iStock که قبلا iStockphoto نامیده می‌شد، از سال 2001 تصاویر اشتراکی را می‌فروشد. اکنون متعلق به سایت دیگری به نام Getty است. از آنجایی که مدت‌هاست که وجود داشته است، افراد زیادی دارد که عکس‌ها و ویدیوها را به اشتراک می‌گذارند. iStock متقاضیان جدید را به دقت بررسی می‌کند تا مطمئن شود که مناسب سایت هستند.

برای درخواست، تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه رایگان iStock را دانلود کنید. اگر می‌خواهید عکس‌ها یا ویدیوها را برای داستان‌های خبری مشارکت دهید، باید یک برنامه کاربردی پر کنید. تیم iStock که اکنون بخشی از Getty است، صلاحیت‌های شما را بررسی می‌کند و شما باید یک ارزیابی کوتاه را تکمیل کنید. مرحله آخر این است که چند نمونه از کار خود را آپلود کنید تا از کیفیت بالای آن مطمئن شوید.

شما فقط باید یک بار درخواست دهید تا برای iStock و Getty Images در نظر گرفته شوید و عکس‌هایی که آپلود می‌کنید ممکن است در هر یک از سایت‌ها فهرست شوند.

اگر تصاویر را در iStock و همچنین سایر سایت‌های عکس می‌فروشید، یک فروشنده غیر انحصاری هستید و 15 درصد کمیسیون دریافت خواهید کرد. اگر یک فروشنده انحصاری هستید، یعنی فقط تصاویر را در iStock می‌فروشید، نرخ کمیسیون شما به تعداد مجوزهایی که در سال می‌فروشید بستگی دارد.

در اینجا نرخ کمیسیون برای فروشندگان انحصاری آمده است:

  • پیش فرض: 25%
  • 1050 مجوز فروخته شده: 30٪
  • 11235 مجوز فروخته شده: 35%
  • 45674 مجوز فروخته شده: 40%
  • 681083 مجوز فروخته شده: 45%

5. Adobe Stock

Adobe Stock

اگر می‌خواهید عکس‌های خود را مستقیماً به کاربران بفروشید، می‌توانید یک مشارکت‌کننده Adobe Stock باشید. این به این معنی است که عکس‌های شما برای استفاده افراد در محصولات Adobe مانند Illustrator و Photoshop در دسترس خواهد بود. اگر از Adobe Lightroom استفاده می کنید، حتی می‌توانید عکس‌های خود را مستقیماً به کتابخانه وارد کنید.

هنگامی که کاربران ادوبی می‌خواهند به تصاویر دسترسی داشته باشند، باید برای اشتراک ماهانه یا سالانه هزینه کنند. به عنوان یک مشارکت کننده، شما 33 درصد از فروش را از عکس‌های خود به دست می‌آورید. قیمت عکس‌های شما به شرایط اشتراک خریدار بستگی دارد، اما شما همیشه برای هر مجوز عکس فروخته شده حداقل 33 سنت تا 38 سنت دریافت خواهید کرد. علاوه بر این، یک برنامه جایزه وجود دارد که در صورت رسیدن به تعداد معینی از دانلود، می‌توانید امتیازات اضافی مانند اشتراک رایگان محصولات Adobe را کسب کنید.

6. استوکسی

استوکسی

Stocksy یک جامعه آنلاین از هنرمندانی است که به پرداخت منصفانه اعتقاد دارند.

وقتی عضو این انجمن شدید، می‌توانید آثار هنری خود را بفروشید و در مورد نحوه مدیریت کسب و کار نظری داشته باشید. با این حال، هر عکسی که از طریق Stocksy آپلود می‌کنید و می‌فروشید باید انحصاری باشد، به این معنی که نمی‌توانید آنها را در جای دیگری بفروشید. اگر جامعه زمانی سود مازادی داشته باشد، ممکن است پرداخت‌های اضافی را نیز به عنوان تشکر دریافت کنید.

همچنین بخوانید  9 بهترین هاستل های دبی برای یک سفر ارزان

سیستم پرداخت در Stocksy در مقایسه با سایر سایت‌های اشتراکی ساده‌تر است:

مجوز معمولی: هنگامی که یک خریدار یک مجوز استاندارد برای یک تصویر خریداری می‌کند (قیمت می‌تواند از 15 تا 125 دلار بسته به اندازه متغیر باشد)، 50٪ از درآمد را حفظ می‌کنید.

مجوز تمدید شده و انجماد بازار: اگر خریدار بخواهد مجوز تمدید شده را برای حقوق استفاده اضافی خریداری کند، هزینه اضافی پرداخت می‌کند. در این صورت شما 75 درصد از درآمد را نگه می‌دارید.

7. Dreamstime

Dreamstime

Dreamstime وب سایتی است که در آن می‌توانید عکس‌های استوک و تصاویر بدون حق امتیاز بفروشید. نکته خوب این است که برای شروع فروش نیازی به تایید ندارید. به سادگی یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید و عکس‌های خود را آپلود کنید.

Dreamstime یک سیستم پرداخت دارد که ممکن است کمی پیچیده به نظر برسد. این بر اساس دو عامل است: “سطح محتوا” و سطح مجوز. سطح محتوا بر اساس تعداد دفعاتی که یک تصویر دانلود شده است تعیین می‌شود و سطح مجوز به نوع مجوزی که خریدار انتخاب می‌کند اشاره دارد. هنگامی که تصویر شما حداقل 25 بار دانلود شد (به سطح محتوای 5 می رسید)، بسته به مجوز و اینکه آیا انحصاری Dreamstime است، بین 45٪ تا 60٪ حق امتیاز دریافت خواهید کرد. اگر یک تصویر کاملاً جدید و بدون بارگیری قبلی دارید (سطح محتوا 1)، بسته به جزئیات مجوز می‌توانید بین 25 تا 60 درصد حق امتیاز کسب کنید.

8. فوپ

Foap

با استفاده از Foap می‌توانید از عکس‌های معمولی گوشی هوشمند خود درآمد کسب کنید. این برنامه عکس‌های استوک گرفته شده توسط عکاسان آماتور را می‌فروشد و آن را به یک پلتفرم عالی برای عکاسان جدید تبدیل می‌کند که می‌خواهند شروع به فروش آنلاین عکس های خود کنند!

تنها کاری که باید انجام دهید این است که عکس‌ها یا ویدیوهای خود را مستقیماً از تلفن خود آپلود کنید. برندها می‌توانند چندین بار عکس‌های شما را بخرند و شما سود را به طور مساوی با Foap تقسیم می‌کنید و آن را 50/50 تقسیم می‌کنید.

9. Etsy

Etsy

Etsy فقط مکانی برای فروش تزیینات عروسی، لباس‌های سفارشی هالووین و هدایای عجیب و غریب با تم گربه نیست. شما همچنین می‌توانید عکس‌های خود را در آنجا بفروشید!

زمانی که عکس‌های خود را در Etsy فهرست می‌کنید، برای هر فهرست ۲۰ سنت هزینه دریافت می‌کنید و به مدت چهار ماه فعال می‌ماند. اگر عکس شما در این مدت به فروش نرسد، فهرست با همان هزینه به طور خودکار تمدید می‌شود. هنگامی که عکس شما فروخته شد، باید 6.5% کارمزد به Etsy برای تراکنش و 3% کارمزد به اضافه 25 سنت برای پردازش پرداخت بپردازید.

در مقایسه با سایر وب سایت‌ها، ساختار هزینه در Etsy برای عکاسان مفید است. با این حال، برای فروش نیاز به تلاش بیشتری دارد زیرا همه افرادی که Etsy را مرور می‌کنند ممکن است به طور خاص به دنبال عکس نباشند. به همین دلیل است که اگر عکس‌هایتان را در Etsy بفروشید، بازاریابی مهم است. اما مزیت این است که Etsy درصد کمی از هر فروش را می‌گیرد، بنابراین شما پتانسیل کسب درآمد زیادی دارید.

بهترین بخش این است که وقتی فروشگاه Etsy خود را دارید، می‌توانید قیمت عکس‌های خود را تعیین کنید، به این معنی که پتانسیل درآمد شما عملا نامحدود است.

10. Society6

Society6

در Society6، هنرمندان می‌توانند طرح‌های خود را برای چاپ روی انواع چیزهایی مانند روتختی، میز قهوه‌خوری و برچسب‌ها آپلود کنند. هنگامی‌که حساب خود را ایجاد می‌کنید و تصمیم می گیرید چه چیزی را می‌خواهید بفروشید، Society6 مراقب چاپ یا تولید اقلام هر زمان که فروخته می‌شود، می‌شود.

هنگامی که نوبت به قیمت گذاری می‌شود، Society6 قیمت پایه اقلام را تعیین می‌کند و 10 درصد نشانه گذاری برای سهم هنرمند اضافه می‌کند. برای چاپ، شما این گزینه را دارید که نشانه گذاری خود را تنظیم کنید، که می‌تواند تا 999٪ باشد. نشانه گذاری بالاتر به این معنی است که حق امتیاز بیشتری به دست خواهید آورد، اما همچنین به معنای قیمت بالاتر برای مشتریان است که اگر خیلی گران باشد ممکن است فروش آن را دشوارتر کند.

11. Fine Art America

Fine Art America

Fine Art America یک فروشگاه آنلاین است که در فروش آثار هنری زیبا تخصص دارد. آنها خدمات چاپ بر اساس تقاضا را برای چاپ، دکوراسیون منزل و لباس ارائه می‌دهند.

به عنوان یک هنرمند، می‌توانید عکس‌های خود را در قالب‌های مختلف مانند بوم، چاپ قاب، چاپ چوب یا فلز، پوستر بفروشید و حتی آن‌ها را بر روی اقلامی مانند کیف، پیراهن، بالش، دفترچه یادداشت و پرده دوش چاپ کنید. هنرهای زیبا آمریکا فراتر از فروش آنلاین است و همچنین آثار هنری را به فروشگاه‌های خرده‌فروشی در سراسر ایالات متحده و کانادا عرضه می‌کند. آنها حتی به هنرمندان کمک می‌کنند تا مجوز هنر خود را برای استفاده در برنامه های تلویزیونی پخش شده از ABC صادر کنند.

همچنین بخوانید  بهترین راهنمای انتخاب پارچه برای لباس عروس (معرفی 10 مدل معروف و زیبا)

برای فروش عکس های خود در Fine Art America، می‌توانید یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید. اگر می‌خواهید به ویژگی‌های برتر برای تبلیغ محصولات خود دسترسی داشته باشید، می‌توانید عضویت سالانه 30 دلاری را ارتقا دهید.

بهترین بخش این است که شما بر میزان درآمد شما برای هر محصولی که در Fine Art America می‌فروشید کنترل دارید. شما می‌توانید نشانه گذاری مورد نظر خود را تنظیم کنید، که درآمد شما را تعیین می‌کند. لیست قیمت مورد شامل نشانه گذاری شما، به همراه هزینه مواد و نشانه گذاری خود Fine Art America است.

12. Blurb

Blurb

Blurb یک سرویس خودنشر است که بر ایجاد کتاب‌های چاپی خیره کننده و کتاب‌های الکترونیکی با رنگ‌های زنده تمرکز دارد.

با Blurb، شما این امکان را دارید که کتاب خود را مستقیماً بر روی پلتفرم آنها ویرایش و طراحی کنید. همچنین می‌توانید طرحی را از لایت روم یا ایندیزاین وارد کنید. هنگامی که فروش انجام می‌دهید، Blurb نسخه‌ها را برای شما چاپ می‌کند. آنها حتی با در دسترس قرار دادن کتاب شما در آمازون و از طریق توزیع Ingram، که شامل هزاران فروشگاه آنلاین و فیزیکی است، به توزیع کمک می‌کنند.

وقتی نوبت به قیمت گذاری کتاب شما می‌رسد، Blurb با قیمت پایه شروع می‌شود و شامل هزینه‌های توزیع فروشنده می‌شود. با این حال، خبر خوب این است که شما می‌توانید نشانه گذاری خود را تنظیم کنید. این بدان معناست که شما بر میزان درآمدی که از هر فروش به دست می‌آورید کنترل دارید.

13. Patreon

Patreon

Patreon یک پلتفرم محبوب برای سازندگان در صنعت خلاق است. چه هنرمند، مجری، نویسنده یا کسب‌وکار باشید، می‌توانید صفحه Patreon خود را راه‌اندازی کنید.

به عنوان یک خالق در Patreon، می توانید سطوح مختلفی از اشتراک را برای حامیان خود ایجاد کنید. شما در مورد قیمت تصمیم می‌گیرید و پاداش‌هایی را تعیین می کنید که اعضا، که به عنوان “پترون” نیز شناخته می‌شوند، هر ماه در هر ردیف دریافت می‌کنند. این راهی است برای ارتباط با طرفداران اختصاصی خود و ارائه مزایای ویژه مانند ویدیوها، چت‌ها، نکات، مقالات، پادکست‌ها یا محتوای دیجیتال یا چاپی انحصاری.

نکته مهم در مورد Patreon این است که سازندگان می‌توانند بیشتر آنچه را که به دست می‌آورند نگه دارند، با کسر هزینه‌های پردازش پرداخت و هزینه به Patreon بر اساس نوع طرح سازنده که انتخاب می‌کنند:

  • Lite: این طرح یک سطح عضویت واحد را ارائه می‌دهد که در آن مشتریان می‌توانند انتخاب کنند که هر ماه چقدر می خواهند پرداخت کنند. هزینه پرداخت شده توسط Patreon 5٪ از درآمد ماهانه شما است.
  • حرفه‌ای: با طرح Pro، می توانید چندین سطح عضویت اضافه کنید و به ابزارهای تبلیغاتی و تحلیلی دسترسی داشته باشید. هزینه دریافت شده توسط Patreon 8٪ است.
  • Premium: طرح Premium که برای مشاغل خلاق ایجاد شده طراحی شده است، ویژگی‌‎های اضافی مانند گزینه‌های کالا، یک حساب تیمی و یک مدیر حساب اختصاصی را ارائه می‌دهد. هزینه دریافت شده توسط Patreon 12٪ است.

14. Easy Digital Downloads

Easy Digital Downloads

Easy Digital Downloads یک افزونه وردپرس است که به شما امکان می‌دهد محصولات دیجیتالی را در وب سایت وردپرس خود بفروشید.

با استفاده از این افزونه، می‌توانید عکس های دیجیتال را مستقیماً از طریق وب سایت خود به مخاطبان خود بفروشید. این ویژگی‌های راحت مانند پردازش پرداخت، سبد خرید، کدهای تخفیف و دانلود فایل را ارائه می‌دهد. نکته مهم در مورد Easy Digital Downloads این است که به جای پرداخت درصدی از هر فروش، فقط باید هزینه سالانه برای استفاده از افزونه پرداخت کنید. هزینه از 199 دلار در سال شروع می‌شود.

جمع بندی

در پایان، علاقه‌مندان به عکاسی مانند شما فرصتی عالی دارند تا سرگرمی خود را به یک درآمد جانبی سودآور تبدیل کنند. شما می‌توانید با فروش آنلاین عکس های خود از علاقه خود به عکاسی درآمد کسب کنید. وب‌سایت‌های عکاسی سهام و سایر بازارهای آنلاین وجود دارند که بستر مناسبی را برای نمایش و فروش عکس‌هایتان فراهم می‌کنند و به شما امکان می‌دهند پول بیشتری کسب کنید. بهترین بخش این است که وقتی عکس‌های خود را ویرایش و آپلود کردید، تلاش زیادی نمی‌شود. بنابراین آن دسته از فایل‌هایی که روی هارد دیسک شما بدون استفاده قرار می‌گیرند، اکنون می‌توانند با کمترین تلاش شما به منبع درآمد اضافی تبدیل شوند. اگر دائماً با دوربین خود عکس‌های شگفت‌انگیزی ‌گیرید، چرا نباید آنها را بفروشید و سرگرمی خود را به یک سرمایه گذاری پربار تبدیل کنید؟

admin
admin
چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط