Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ سبک زندگی @ رابطه و ازدواج @ نشانه های خیانت شوهرتان به شما در محل کارش

نشانه های خیانت شوهرتان به شما در محل کارش

by | 24 مهر 1402 | رابطه و ازدواج | 0 comments

با توجه به اینکه مردم ساعات طولانی کار می‌کنند، بسیاری از روابط نزدیک آنها اکنون در محل کار است. پس چه اتفاقی می‌افتد وقتی یک رابطه کاری شروع به خطر انداختن یک رابطه عاشقانه می‌کند؟ یا باعث می‌شود که کسی از ازدواج خود خارج شود؟ چگونه تشخیص دهیم که آیا این اتفاق در مورد شما رخ می‌دهد یا خیر؟ و چگونه می‌توان نشانه های خیانت شوهرتان با همکار را تشخیص داد؟

خیانت پیچیده است. تشخیص آن نیز سخت است. به هر حال، همه امور شامل تلاش در اتاق هتل یا تعطیلات مخفیانه نیست. بنابراین، روابط نامتعارف چگونه آغاز می‌شود؟ چگونه می‌توانید مطمئن شوید که همسرتان با یک همکار خود رابطه پنهانی دارد؟ و مراحل بعدی چیست؟ آیا باید با او مقابله کنید؟ آیا باید دور شوی؟ ما تمام این سوالات و بیشتر را بررسی خواهیم کرد. اما ابتدا، بیایید ببینیم که این مسائل با برخی از آمارهای مربوط به محل کار چقدر رایج است.

فهرست

روابط نامتعارف در محل کار چقدر رایج است؟

روابط نامتعارف در محل کار

می‌گویند خیانت داستانی به قدمت عشق است. روابط نامتعارف، چه بین مدیران و زیردستان یا بین همکاران نیز اتفاق جدیدی نیست. همین امر در مورد امور عاطفی در محل کار نیز صدق می‌کند. اگر یک حرفه‌ای هستید، به احتمال زیاد نشانه‌هایی از روابط کاری نامناسب یا حتی علائم مربوط به محل کار را در دفتر خود مشاهده کرده‌اید. مانند دو همکار که زمان زیادی را باهم در اتاق استراحت یا زمان نهارخوری سپری می‌کنند. یا پیدا کردن بهانه برای صحبت کردن یا بودن در کنار یکدیگر. اگرچه ممکن است هرگز علناً به یک رابطه اعتراف نکنند.

بنابراین، چند درصد از امور در محل کار شروع می‌شود؟ طبق تحقیقات حدود 60 درصد. در اینجا برخی از آمارهای مربوط به امور محل کار آمده است که نشان می‌دهد خیانت در محل کار آنقدرها هم غیر معمول نیست:

گزارش شده است که محل کار یکی از ۶ مکان برتر به جز پارک‌ها، مراسم‌ها، گروه‌های داوطلبانه و شبکه‌های اجتماعی است که در آن روابط شروع می‌شود.

  • در این نظرسنجی Forbes Advisor، 40٪ از کارگران گزارش دادند که با یک همکار رابطه دارند.
  • در این تحقیق 36 درصد از مردان به خیانت به شریک زندگی خود در سفرهای کاری اعتراف کردند.
  • در نظرسنجی دیگری، 23 درصد از مردم گفتند که خیانت در محل کار به یک رابطه متعهدانه پایان داده است.

بنابراین، چه چیزی منجر به رابطه در کار می‌شود؟ چرا آنها اتفاق می‌افتد؟ برای آن، ما باید چگونگی شروع رابطه با یک همکار را تحلیل کنیم. البته اگر شوهر شما ویژگی های یک شوهر خوب را داشته باشد، هرگز به شما خیانت نخواهد کرد.

روابط در محل کار چگونه آغاز می شود؟

به گفته نویسنده جسیکا پرایس جونز، یک فرد به طور متوسط ​​در طول عمر خود نزدیک به 100000 ساعت را در محل کار خود سپری می‌کند. بیشتر آن با همکاران است. نزدیکی در یک محیط سخت باعث ایجاد اصطلاحاتی مانند “همسر در محل کار” شده است. به زبان ساده، همسران شاغل، همکارانی هستند که بیشتر ساعات کاری خود را با هم می‌گذرانند و مانند یک زوج متاهل رفتار می‌کنند. اگرچه چنین ارتباطاتی عمدتاً غیر عاشقانه هستند، اما گاهی اوقات ممکن است به نوع دیگری منجر شوند.

در یک نظرسنجی، 20 درصد از کارگران ایالات متحده اظهار داشتند که احساسات عاشقانه‌ای نسبت به همکارشان دارند. بنابراین، چگونه جذابیت بین همکاران ایجاد می‌شود؟ مانند هر رابطه‌ای، وقتی صحبت از امور در محل کار می‌شود، یک پروسه برای پیشرفت رابطه آن‌ها وجود دارد:

در ابتدا، آنها ممکن است رابطه کاری خوبی با هم داشته باشند. سپس، در بین جلسات، تماس‌های واتساپ یا اسکایپ، ضرب‌الاجل‌ها و رویدادهای کاری، ممکن است شروع به بحث در مورد چیزهای دیگر، مانند اقامتگاه‌های نیمه‌شب یا برنامه‌های ملاقات شبانه کنند.

با گذشت زمان، آنها ممکن است شروع به تبادل اطلاعات صمیمانه‌تر کنند، به معاشقه بپردازند یا نشانه‌های بیشتری از یک رابطه کاری نامناسب نشان دهند.

همه اینها ممکن است زمینه را برای خیانت فراهم کند یا آنها را به سمت صمیمیت عاطفی یا فیزیکی سوق دهد، حتی اگر این قصد اولیه نباشد.

اینگونه است که رابطه با یک همکار شروع می‌شود. و چرا؟ در مورد آن فکر کنید. همکار هر روز ظاهری عالی پیدا می‌کند و باعث می‌شود که دیگران احساس خوبی داشته باشند. هیجان، نزدیکی جدید را اضافه کنید. نارضایتی از رابطه، عزت نفس پایین، بی حوصلگی یا به سادگی، فرصت را غنیمت می‌شمارید و زمین برای یک موقعیت خیانت آماده می‌شود.

آیا شوهر شما در اداره رابطه نامشروع دارد؟

اگر می‌پرسید که آیا شریک زندگی‌تان در محل کار با همکارتان خیانت می‌کند، یا به دنبال نشانه‌های خیانت او هستید، شاید چیزی را انتخاب کرده باشید که باعث می‌شود به او مشکوک شوید. بنابراین چگونه می‌توانید مطمئن شوید که آیا شوهرتان در محل کار رابطه نامشروع دارد یا خیر؟ شما واقعا نمی‌توانید، مگر اینکه با او صحبت کنید. یا، مچ او را بگیرید. با این حال، سرنخ‌هایی وجود دارد که می‌توانید به دنبال آنها باشید. بنابراین، چه چیزی می‌تواند به عنوان نشانه‌هایی در نظر گرفته شود که شوهر شما با یک همکار خیانت می‌کند؟ بخوانید تا متوجه شوید.

همچنین بخوانید  چگونه رابطه لانگ دیستنس را مدیریت کنیم؟

15 نشانه که شوهر شما با همکار خود رابطه نامشروع دارد

شوهری که در محل کار خیانت می کند

شما نمی‌توانید مطمئن باشید که آیا شوهرتان خیانت می‌کند، مگر اینکه او به شما بگوید یا شما او را در این موضوع گیر بیاورید.

در یک مطالعه، از افراد در مورد استراتژی‌هایی که برای تشخیص خیانت شریک زندگی خود استفاده می‌کنند، سوال شد. اکثر مردم می‌گویند که به تغییرات رفتاری توجه می‌کنند، با شریک زندگی‌شان روبه‌رو می‌شوند، یا سعی می‌کنند محل اختفای او را پیدا کنند. در عین حال، بسیاری از آنها در نقض صریح حریم خصوصی شریک زندگی خود با بررسی تلفن، ایمیل، شبکه‌های اجتماعی یا وسایل خود مردد بودند. حتی اگر این می‌تواند شواهد ملموس را آشکار کند.

وقتی صحبت از خیانت به میان می‌آید، بهتر است بدترین را بدون دلیل فرض نکنید. اما شما هم نمی‌خواهید کور شوید. اگر به دنبال نشانه‌هایی می‌گردید که شوهرتان بدون تجاوز به حریم خصوصی او با همکارتان خیانت می‌کند و نتیجه معکوس آن برای شما خواهد بود، در اینجا چند شاخص وجود دارد که باید به آنها توجه کنید:

1. تمایل بیشتری به صرف وقت در محل کار و انجام کار در خانه دارد

گاهی اوقات، نشانه‌هایی که شوهر شما در محل کار با هم رابطه دارد می‌تواند در تغییر برنامه یا نگرش او نسبت به کار باشد، مانند:

ناگهان به یک معتاد کار تبدیل می‌شود و تا دیر وقت کار می‌کند. در تمام ساعات خانه با لپ تاپ یا تلفن همراه پای «موارد کاری» می‌نشیند.

گاهی اوقات، تغییرات در برنامه‌ها، مانند گذراندن زمان بیشتر در محل کار، تا دیروقت کار کردن، و انجام کارهای اضافی یا سفرهای کاری بیشتر، می‌تواند موقعیتی باشد و نشانه ای از اینکه طرف مقابلتان خیانت می‌کند یا رابطه پنهانی با همکارتان دارد نیست. آنها ممکن است به سادگی نشان دهند که او کاری را که انجام می‌دهد دوست دارد. یا کار روی یک پروژه مهم. یا می‌خواهد رئیس خود را قبل از یک ترفیع بزرگ تحت تأثیر قرار دهد.

اما اگر تغییرات غیر قابل توضیح باشد. اگر دائماً بهانه‌هایی برای دیر آمدن به خانه، نادیده گرفتن رویدادهای خانوادگی یا غیرقابل دسترس شدن برای زمان های طولانی بیاورد. اگر لپ تاپ او هرگز پسورد نداشت، اما اکنون دارد. یا، او تلفن خود را همه جا می‌برد و به اصطلاح از او جدا نمی‌شود، که هرگز انجام نداده و او خواستار حفظ حریم خصوصی است. سپس ممکن است چیزهای بیشتری در آن وجود داشته باشد. مانند از دست دادن علاقه به ازدواج، شاید به دلیل خیانت در محل کار.

2. علایق و نگرش‌های جدید می‌تواند نشانه‌ای از ارتباط او با یک همکار باشد

شاید او همیشه سخت کار نمی‌کند. در عوض، او قاطع یا مطمئن شده است. و به نظر یک فرد جدید است. شاید او در حال گوش دادن به ژانرهای موسیقی است که قبلاً هرگز دوستش نداشته است. یا به سرگرمی‌ها یا علایق جدیدی که شامل زمان دوری از خانه می‌شود. اگرچه طبیعی است که بخواهید هر چند وقت یکبار همه چیز را تغییر دهید، توصیه می‌شود به موارد زیر توجه کنید:

  • او تمام علاقه خود را به رابطه شما و فعالیت‌هایی که زمانی با هم انجام می‌دادید از دست داده است.
  • او چیزهای جدید را امتحان می‌کند و با افراد جدید ملاقات می‌کند اما هرگز با شما نیست.
  • وقتی به سرگرمی‌ها یا دوستان جدید او علاقه نشان می‌دهید، او خیلی سریع مکالمه را تغییر می‌دهد.
  • یا وقتی از شما در مورد زمانی که خارج از خانه می‌گذراند می‌پرسید حالت تدافعی می‌گیرد یا مبهم رفتار می‌کند.

شاید او در حال خرید برای باشگاه یا تماشای مسیرهای پیاده روی است، زیرا با فرد جدیدی در محل کار آشنا شده است یا شروع به نزدیک شدن به همکار خود کرده است که به این چیزها علاقه دارد. اعتماد به نفس و علایق جدید او می‌تواند نشانه‌های اولیه‌ای باشد که او در محل کار به شما خیانت می‌کند.

3. تغییر اساسی پوشش

تغییر اساسی پوشش مردان خیانت کار

در حالی که مراقبت از خود یا پوشیدنی‌های شیک و تمیز شکالی ندارد، اگر نامشخص یا غیرمعمول باشد، ممکن است ارزش بررسی آن را داشته باشد. این می‌تواند نشان دهنده این باشد که او سعی دارد شخص دیگری را تحت تأثیر قرار دهد یا با یک همکار رابطه نامشروع دارد، به خصوص اگر:

  • شوهر شما تلاش بیشتری برای ظاهر خود می‌کند یا به آرایشگاه مراجعه می‌کند، کاری که قبلا هرگز انجام نداده است.
  • ذائقه او در لباس دستخوش تغییر اساسی شده است، یا از یک شیک پوش رسمی به یک مدل دیگری تبدیل شده است.
  • او روی کمی شل شدن اطراف شکم خود وسواس دارد یا متعصبانه برای کاهش وزن تلاش می‌کند، اگرچه قبلاً هرگز از روی مبل بلند نمی‌شد.

4. او نمی تواند در مورد یک همکار زن خاص صحبت نکند

شوهر شما اخیراً در مورد یک همکار زن هیجانی شده است. او در مورد اخلاق کاری یا شوخ طبعی او سخن می‌گوید، یا مدام او را بزرگ می‌کند و شروع کرده است کمی شما را آزار می‌دهد. شاید تلفن آنها را شنیده باشید و چیزی در مورد لحن آنها باعث شده باشد که در گوگل سرچ کنید: “شوهر من با همکارش خیلی دوست است” و دوستی‌های نامناسب، یا به دنبال “نشانه‌هایی است که شوهر کمی بیش از حد همکارش را دوست دارد”.

5. مثل قبل از کار و همکاران صحبت نمی کند

شاید به جای اینکه بی‌وقفه در مورد یک همکار صحبت کند، از صحبت کردن در مورد اتفاقات زندگی کاری خود دست کشیده است. در گذشته، او به شما می‌گفت که چگونه وقت خود را در محل کار می‌گذراند و همه شایعات در مورد همکارانش را به اشتراک می‌گذاشت. چگونه فلان پروژه پیشرفته یا چگونه فلان مطلب را انتخاب کرده. شما قبلا همکارانش را در محل کارش می‌شناختید، حتی آن‌هایی را که هرگز ندیده‌اید. اما حالا:

  • او دیگر در مورد همکاران صحبت نمی‌کند.
  • او از دعوت آنها به خانه یا برنامه ریزی برای گردش با آنها دست کشیده است و تقریباً احساس می‌کند که نمی‌خواهد شما آنها را ملاقات کنید.
  • او با دقت تمام مکالمات مربوط به زندگی کاری خود یا یک همکار خاص را خاموش می‌کند.
همچنین بخوانید   10 سوال مهم که قبل از شروع رابطه باید از پارتنر خود بپرسید

این می‌تواند نشانه‌ای از خیانت همسر شما در محل کار با یک همکار باشد. شاید او از صحبت کردن در مورد کار خودداری می‌کند و همکاران را دور نگه می‌دارد تا از سرخوردن هرگونه جزئیات اهانت آمیز در مورد تخلفاتش جلوگیری کند.

6. او دیگر صحبت نمی کند

همسر شما به پیام‌های شما بسیار کوتاه پاسخ می‌دهد. یا ساعت‌ها طول می‌کشد تا پاسخ دهد. او به هر چیزی که شما می‌گویید بی علاقه است و گوشه گیر شده است و تمام صمیمیت عاطفی یا فکری شما از بین رفته است، با این اوصاف شما می‌توانید به راحتی متوجه شوید که این‌ها نشانه های پایان یک رابطه عاطفی است. وقت آن است که دلیل آن را بفهمیم. گاهی اوقات، تغییرات در ارتباطات می‌تواند به مسائل اساسی در ازدواج اشاره کند. اما آنها همچنین جزو علائم مربوط به محل کار محسوب می‌شوند.

7. شما دیگر در رویدادهای کاری او شرکت داده نمی شوید!

این یکی از معمول‌ترین نشانه‌هایی است که شوهرتان در محل کار لاس می‌زند و نمی‌خواهد شما در مورد آن باخبر شوید. و اگر او یک رابطه اداری تمام عیار داشته باشد، می‌خواهد همه احتمال برخورد شما با شریک رابطه‌اش را از بین ببرد. یعنی:

  • او بهانه‌هایی می‌آورد تا شما را از همراهی در رویدادهای کاری باز دارد
  • او مدام به شما می‌گوید که به دفتر او سر نزنید و می‌گوید رئیسش آن را تایید نمی‌کند.
  • اگر او را در محل کار غافلگیر کنید، به نظر می‌رسد که او بسیار قوی، ناخوشایند یا کاملاً تحریک‌پذیر است.

چنین رفتارهایی جزو نشانه‌ها است که معمولاً نادیده گرفته می‌شوند. اگر آنها در حال تبدیل شدن به بخشی از یک الگوی بزرگتر هستند، به دنبال تقلب‌های دیگری در نشانه‌های محل کار بگردید، و ممکن است به اندازه کافی مدرک ملموس برای مقابله با او پیدا کنید.

8. از زندگی و مسئولیت های خانگی شاکی است

8. از زندگی و مسئولیت های خانگی شاکی است

از خرید مواد غذایی گرفته تا ویزیت پزشک، بردن بچه‌ها به مدرسه، یا خواباندن آنها در اتاق خواب مدرن، اگر او از کارهایی که یک بار از انجام آنها خوشحال بود بیرون می آید یا از مسئولیت‌های خود شکایت می‌کند، شاید ارزش آن را داشته باشد که دلیل آن را بیابید. دلیلش این است که کاهش علاقه به خانه و بچه‌ها می‌تواند نشانه‌ای از خیانت شوهر شما با یک همکار باشد.

9. او شما را با عشق و توجه همراه می کند

آیا شوهرتان توجه زیادی به شما دارد و چگونه؟ او برای شما گل می‌آورد، برای شب‌های قرار ملاقات برنامه ریزی می‌کند، یا هدایای کوچک می‌دهد. او حتی به همه کارهای کوچکی که انجام می‌دهید توجه می‌کند و آنها را تحسین می‌کند و حرکات جدیدی را در رختخواب امتحان می‌کند. هرچقدر هم بدبینانه به نظر برسد، لجبازی ناگهانی، تفکر غیرمنتظره و آزمایش در رختخواب می‌تواند نشانه‌ای از خیانت شوهر شما با یک همکار باشد.

تمام توجه و هدایا می‌تواند به خیانت منجر شود. شاید او در حال خرید دو کالای مشابه (برای او و شما) است، زیرا از خیانت به اعتماد شما احساس گناه می‌کند. یا شاید این همه توجه فقط یک ترفند باشد تا شما را از بوی گند تقلب و دروغ او دور کند. به هر حال، اگر او شوهر نمونه است، هیچ دلیلی ندارید که شک کنید او به شما خیانت کرده است.

10. به نظر می رسد به طور غیرمعمولی حواسش پرت شده یا استرس دارد

خیانت در محل کار شامل شعبده بازی‌های زیادی در برنامه‌ها، دروغ‌ها و زندگی‌های دوگانه است. و این مطمئناً ضرر خواهد داشت. اگر شوهرتان با همکارتان رابطه نامشروع دارد:

  • او ممکن است به طور غیرعادی فراموشکار یا غافل شود.
  • ممکن است متوجه شوید که آنچه را که به او می‌گویید تکرار می‌کنید، زیرا او اغلب حواسش پرت است.
  • حتی اگر سرش را تکان دهد، می‌دانید که واقعاً گوش نمی‌کند، هرچند با عجله تلفنش را در ثانیه‌ای که زنگ می‌زند، بردارد.

در غیاب سایر مشکلات شخصی، شغلی یا رابطه‌ای، اینها می‌توانند نشانه‌هایی باشند که ذهن او درگیر افکار شریک زندگی مشترک است. یا اینکه پوشاندن نشانه‌های رابطه با همکار به منبع استرس دائمی برای او تبدیل شده است.

11. سفرهای کاری به یک امر عادی تبدیل شده است

این یکی از کلاسیک‌ترین نشانه‌های خیانت در محل کار است: او نه تنها بیشتر وقت خود را در محل کار می‌گذراند، بلکه زمان بیشتری را دور از خانه می‌گذراند. از سفرهای کاری شبانه، جلسات کاری در تعطیلات آخر هفته گرفته تا سفرهای کاری از راه دور، او بیشتر سفر می‌کند. و مثل قبل زنگ نمی‌زند و سراغی نمی‌گیرد.

مگر اینکه شغل او مستلزم سفرهای کاری باشد، آن را به عنوان یک پرچم قرمز در نظر بگیرید، به خصوص اگر چیزهای دیگری که نشان دهنده خیانت است را مشاهده کرده‌اید.

12. او از شما ایراد می گیرد یا تحقیر می کند

او اخیراً بیش از حد انتقاد کرده است و مدام به همه چیزهایی که شما اشتباه می‌کنید اشاره می‌کند  و این تقریباً همه چیز است. او بدون دلیل دعوا می‌کند، بی دلیل است یا بر سر چیزهای بی‌اهمیت هجوم می‌آورد. با تبدیل شدن هر مکالمه‌ای به مشاجره، احساس می‌کنید در اطراف او روی پوسته‌های تخم مرغ راه می‌روید.

اگر هیچ چیز دیگری برای توضیح این تغییرات وجود نداشته باشد، ممکن است آنها به عذاب وجدان اشاره کنند. تغییرات در نگرش او نسبت به شما می‌تواند نشانه‌ای از خیانت همسر شما با یک همکار باشد یا از نظر عاطفی روی شخص دیگری سرمایه گذاری کرده است و او برای توجیه رابطه خود از شما ایراد می‌گیرد، چیزی که اکثر شرکای خیانتکار تمایل دارند انجام دهند.

همچنین بخوانید  99 سوال مهم که باید از بهترین دوست خود بپرسید

13. از خیانت دفاع می کند

از خیانت دفاع می کند

این می‌تواند یکی از ظریف‌ترین نشانه‌هایی باشد که شوهر شما با همکار خود خیانت می‌کند:

  • از انتقاد از خیانت، او به همدردی با آن تغییر کرده است.
  •  هر زمان که در گفتگو مطرح می‌شود، راه‌هایی برای توضیح یا توجیه آن پیدا می‌کند.

برعکس، او ممکن است از همه بحث‌های مربوط به خیانت اجتناب کند یا وقتی کسی در مورد امور کاری اخم می‌کند یا مردان را فریب می‌دهد، واقعاً حساس شود.

14. او شما را به خیانت متهم می کند

هیچ دلیلی به او نداده‌اید که به شما شک کند. با این حال، او به دروغ شما را به خیانت متهم می‌کند. ممکن است به این دلیل باشد که او به خاطر بی‌وفایی خود احساس گناه می‌کند، اما به جای پاک شدن، گناه خود را به شما نسبت می‌دهد. اگر رفتار تغییر یافته او را صدا کنید، و او شروع کرد:

  • تهمت زدن یا سرزنش کردن
  • پرسیدن چرا نمی‌توانید بیشتر به او اعتماد کنید
  • بهانه گرفتن یا گفتن اینکه شما دلیل تغییر او هستید

بدانید که افراد در روابط سالم به این گونه بازی‌های فکری متوسل نمی‌شوند و آنها می‌توانند نشان دهند که او سعی دارد حواس شما را از نگاه دقیق‌تر به نشانه‌های یک رابطه منحرف کند و سوء ظن را منحرف کند.

15. با شواهد واقعی خیانت مواجه می شوید

نکته‌ای که در رابطه با رازها و دروغ‌ها در رابطه وجود دارد این است که در برخی مواقع، آنها از جمع کردن خودداری می‌کنند. حتی اگر او در پوشاندن ردپای خود بسیار محتاط باشد، ممکن است علائم مشخصی پیدا کنید که او در محل کار به شما خیانت می‌کند، مانند:

  • عطر زنانه یا موهای پیراهنش وقتی از سر کار برمی‌گردد.
  • محصولات یک زن دیگر در چمدان او پس از یکی از سفرهای کاری او.
  • صورت‌حساب‌ها یا رسیدهایی که نشان می‌دهد شام گروهی او واقعاً یک وعده غذایی دو نفره بوده است.
  • برداشت‌های غیرقابل توضیح وجه نقد یا صورت‌حساب‌های کارت اعتباری، که او نسبت به آن‌ها بسیار نگران است.

چگونه با مشکلات محل کار شوهر خود برخورد کنید

کشف یک رابطه اداری نامتعارف نیاز به یک بحث جدی با شریک زندگی شما دارد.

فهمیدن اینکه شریک زندگی‌تان منحرف شده است، می‌تواند بسیار ناراحت کننده باشد. می‌تواند شما را وادار کند همه چیز را زیر سوال ببرید. قضاوت، واقعیت و ارزش شما. می‌تواند اعتماد به نفس شما را متزلزل کند و تمایل شما به اعتماد را از بین ببرد و می‌تواند خشم، رنجش یا اندوهی را که به نوبت می‌آیند و می‌روند، آزاد کند. هر چقدر هم که همه اینها سخت باشد، اگر به نشانه‌های قطعی خیانت شوهرتان با همکارتان برخورد کردید، اجازه ندهید که سرگردان شوند. یا صبر کنید تا ماجرا تمام شود. با شریک زندگی خود برای گفتگوی جدی بنشینید و:

  • صحبت کردن: به او بگویید چه احساسی دارید و حقیقت را بخواهید. آماده باشید که او حالت دفاعی بگیرد. سعی کنید تا جایی که می‌توانید عینی و بی‌طرف بمانید و به او فرصت دهید تا خودش توضیح دهد
  • تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید کارها را تمام کنید یا بمانید: قبل از تصمیم‌گیری وقت خود را برای آرام کردن و پاک کردن سر خود اختصاص دهید. با کسی که به او اعتماد دارید، مانند یک دوست یا یکی از اعضای خانواده صحبت کنید، یا برای دریافت حمایت و وضوح مورد نیاز، مشاوره را انتخاب کنید.
  • روی موارد عملی تمرکز کنید: دریابید که آیا نیاز به آزمایش برای STD دارید یا خیر. یا، اگر تصمیم به پایان دادن به همه چیز دارید، روی تعیین ترتیبات مالی و حضانت تمرکز کنید

سعی نکنید به او درسی بدهید یا تقلب انتقام جویانه را انتخاب کنید: هر گونه رضایت از این کار کوتاه مدت خواهد بود و حتی ممکن است اوضاع برای شما بد پیش برود.

اگر او درخواست یک فرصت دوم کرد و شما تمایل دارید:

  • از او بپرسید که چگونه قصد دارد روی رابطه کار کند
  • در مورد اینکه آیا او برای پایان دادن به رابطه خود با همکار خود نیاز به جابجایی شغل دارد یا برای انتقال به او صحبت کنید
  • اگر این یک گزینه نیست، از او بپرسید که چگونه قصد دارد کارها را کاملا حرفه‌ای نگه دارد
  • به دنبال زوج درمانی باشید تا دیدگاهی در مورد رابطه به دست آورید و راهنمایی در مورد چگونگی ایجاد اعتماد مجدد داشته باشید

سخن آخر

آیا خیانت برای یک رابطه ناقوس مرگ است؟ آیا ازدواج می‌تواند از خیانت جان سالم به در ببرد؟ پاسخ تا حد زیادی به خود همسران و نحوه برخورد آنها با آن بستگی دارد. با این حال، اگر امور کاری در حال تبدیل شدن به یک الگو هستند و اعتماد شما بارها و بارها نقض می‌شود، بهتر است کنار بروید.

سوالات متداول

چگونه بفهمم شوهرم با همکارم خیانت می کند؟

تنها راه مطمئن این است که از او بپرسید یا مچ او را بگیرید. با این حال، ترکیبی از علائم می‌تواند نشان دهد که او با یک همکار به شما خیانت می‌کند، مانند رازداری بیشتر در مورد کار یا تغییرات غیرقابل توضیح در نگرش، شخصیت یا رفتار.

چگونه بفهمم شوهرم همکارش را دوست دارد؟

اگر همکارش را دوست داشته باشد و بخواهد او را تحت تأثیر قرار دهد، ممکن است مراقب ظاهرش باشد. او حتی ممکن است اغلب در مورد او صحبت کند. یا کلاً از بزرگ کردن او اجتناب کنید.

آیا شریک زندگی من به فکر خیانت به من با همکارش است؟

هیچ راهی برای دانستن قطعی وجود ندارد. اگر نگران این موضوع هستید، به تعاملات او با همکارش توجه کنید و در رفتار او نسبت به شما، مانند بی‌تفاوتی فزاینده، عصبانیت یا تحقیر، به دنبال علائم قرمز باشید.

اگر شوهرم بیش از حد با همکارش صمیمی باشد چه کنم؟

دوستی های سالم، خوب هستند، اما اگر رفتارهای نامناسبی را مشاهده کردید، به شوهرتان بفهمانید که شما آن را تایید نمی‌کنید و از او بخواهید که مراقب باشد.

admin
admin
چطور بود؟
+1
1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط