Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ مدیریت و کسب‌وکار @ اقتصاد @ معامله گران ارز بخوانید، این نکات می تواند به شما کمک کند

معامله گران ارز بخوانید، این نکات می تواند به شما کمک کند

by | 1 اردیبهشت 1401 | اقتصاد | 0 comments

ریسک یک عامل اجتناب ناپذیر در معاملات فارکس است، به خصوص برای کسانی که بی تجربه هستند. این مقاله حاوی نکاتی است که به معامله گران ارز کمک می‌کند تا با خیال راحت تجارت کنند.

اخبار مالی را تماشا کنید و ببینید با ارزی که معامله می‌کنید چه اتفاقی می افتد. سفته‌بازی‌هایی که قیمت‌ها را در مبادلات ارزی بالا و پایین می‌برد، به دلیل تحولات اخبار فوری افزایش می‌یابد. برای استفاده سریع از اخبار مهم، هشدارهای ایمیلی یا پیامکی را بر روی پلتفرم معاملاتی خود تنظیم نمایید.

همیشه هر زمان که در فارکس معامله می کنید، توجه داشته باشید که الگوهای بازار مشخص هستند، اما به خاطر داشته باشید که یک روند بازار معمولاً بر دیگری غالب است. در واقع خواندن سیگنال‌های فروش زیاد زمانی که در یک بازار صعودی معامله می‌کنید، بسیار آسان است. معاملاتی را که انجام می دهید بر اساس روند انتخاب کنید.

به منظور درک بهتر موضوع، توصیه می کنیم مقاله “برای تجارت فارکس خود برنامه ای ایجاد کنید که کار کند” را مطالعه بفرمایید.

پیش از ورود به بازار فارکس بایستی نسبت به این بازار و فعالیت در آن نگاهی جدی داشته باشید. افرادی که از حیث ماجراجویی و هیجان جذب بازار فارکس می شوند، به شدت ناامید خواهند شد.

سعی کنید موقعیت‌های معاملاتی خود را بنا به شرایط بازار تغییر دهید. به یاد داشته باشید یکی از مهمترین نکات رسیدن به موفقیت در بازار توجه به حرکات قیمت و معامله کردن همسو با روند اصلی می‌باشد.

همچنین بخوانید  19 شغل کم استرس برای شما

قرار دادن استاپ ضرر موفقیت‌آمیز بیشتر به مهارت بستگی دارد تا واقعیت‌های تکنیکی و قوانین نوشته شده در بازار فارکس. برای موفقیت در تجارت، باید به شهود خود و همچنین نکات فنی تکیه کنید. برای استفاده صحیح از استاپ لاس، باید تجربه داشته باشید.

در مورد خرج کردن پولی که به سختی به دست آورده‌اید برای خرید کتاب‌های الکترونیکی فارکس یا ربات‌هایی که نوید سودهای کلان و ثابت را می‌دهند بسیار مراقب باشید. اکثریت قریب به اتفاق این محصولات خاص روش‌هایی را در اختیار شما قرار می‌دهند که در تجارت فارکس آزمایش و اثبات نشده است. فقط فروشندگان این محصولات از آنها سود می‌بینند. بهترین راه برای تبدیل شدن به یک معامله گر واقعا خوب فارکس، سرمایه‌گذاری در درس‌های حرفه‌ای است.

در واقع انجام کاری که برای بسیاری از مردم غیرقابل تصور است، هوشمندانه‌تر است. اگر برنامه‌ای داشته باشید، مبارزه با تمایلات ذاتی‌تان آسان‌تر خواهد بود.

شما باید با استفاده از دستورات توقف ضرر از حساب فارکس خود محافظت کنید. دستور توقف ضرر، مانند بیمه حساب شما، امنیت را فراهم می‌کند. اگر نتوانید دستورات توقف ضرر را اجرا کنید، دیر یا زود تمام سرمایه خود را از دست خواهید داد. پس سعی کنید با تنظیم دستورات توقف ضرر عاقلانه، از دارایی های خود حفاظت نمایید.

همچنین بخوانید  آشنایی با انواع گروه های ارزی فارکس

زمانی که در معاملات فارکس شروع به کار می‌کنید، می‌دانید که از چه سبکی استفاده می‌کنید. نمودارهای کوتاه‌تر یک ساعت و 15 دقیقه‌ای راه خوبی برای انجام سریع معاملات هستند، که می توانید پس از یک یا چند ساعت از بازار خارج شوید. همچنین اسکالپرها از نمودار پنج یا ده دقیقه‌ای استفاده می‌کنند.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، مطالعه مقاله “استراتژی های فارکس مستقیماً از کارشناسان تجارت” پیشنهاد می‌گردد.

همه معامله‌گران فارکس باید مهارت و انضباط عاطفی را توسعه دهند تا بدانند چه زمانی زمان خروج از یک معامله بی سود است و در واقع این کار را انجام دهند. بسیاری از معامله گران پول خود را به این امید رها می‌کنند که بازار دوباره تنظیم شود و بتوانند آنچه را که از دست داده اند به دست آورند. این یک استراتژی ویرانگر خواهد بود.

یکی از بهترین توصیه‌هایی که هر معامله‌گر فارکس می‌تواند دریافت کند این است که هرگز تسلیم نشود. هر معامله‌گر با بدشانسی روبرو می‌شود. آنچه معامله گران موفق را از بازندگان بازار متمایز می‌کند سخت‌کوشی و پشتکار است.

وقتی برای اولین بار شروع به کار کردید، سعی نکنید همه چیز را به یکباره مبادله کنید. شما باید فقط جفت ارزهای اصلی را معامله کنید. اگر بخواهید معاملات زیادی را در بازارهای ارزهای مختلف انجام دهید، به سرعت ممکن است گیج شوید. اگر استراتژی اصلی خود در طی مسیر معامله‌گری، کنار بگذارید، بی شک محکوم به شکست خواهید بود.

همچنین بخوانید  اصول بانکداری | انواع بانک ها و مروری بر نحوه کار آنها

یک پلتفرم بزرگ فارکس را انتخاب کنید که به شما امکان می‌دهد راحت‌تر تجارت کنید. به عنوان مثال، چند پلتفرم به شما این قدرت را می‌دهند که هشدارهای معاملاتی را دریافت کنید، اطلاعات را جستجو کنید و مستقیماً از تلفن خود تجارت کنید. این بدان معنی است که شما می‌توانید به سرعت واکنش نشان دهید، حتی زمانی که از رایانه دور هستید. اجازه ندهید فرصت یک سرمایه گذاری خوب، بر اثر چند لحظه غفلت از بین برود.

به منظور محدود کردن میزان معاملاتی که پول شما را از دست می‌دهد، مطمئن باشید و بدانید که چه زمانی و در چه قیمتی از معامله خارج خواهید شد. بسیاری از معامله‌گران فارکس از یک موقعیت خارج نمی‌شوند، به این امید که روند به سمت دلخواه و مورد نظر آنان بازگردد.

شاید یک یا دو سال دیگر به اندازه کافی بدانید و پول کافی برای کسب سودهای واقعاً کلان داشته باشید. اما تا آن زمان، لازم است از توصیه‌های این مقاله استفاده کنید تا به شما کمک کند در آمد خود را در این بازار افزایش دهید.

hesamTrader

hesamTrader

چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط