Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ سبک زندگی @ فیلم و سرگرمی @ همه چیز در مورد انیمیشن Dota 2 به نام Dragon’s Blood

همه چیز در مورد انیمیشن Dota 2 به نام Dragon’s Blood

by | 7 فروردین 1402 | فیلم و سرگرمی | 0 comments

به عنوان یه پلیر Dota 2 خیلی خوشحالم که همچین انیمیشنی وجود داره. البته باید از نتفلیکس تشکر کنیم که تصمیم به ساخت انیمیشن Dota 2 گرفت و البته بازخورد نسبتاً خوبی رو هم دریافت کرد. انیمیشن خون اژدها یا Dragon’s blood در واقع برگرفته از بازی Dota 2 است. در این انیمیشن چند کارکتر که از محبوب‌ترین هیروهای(Hero) بازی دوتا 2 استفاده شده. حالا بیایید با هم به سراغ بررسی این انیمیشن زیبا بریم، اما قبلش بهتره یه سری اطلاعات در مورد این بازی داشته باشیم.

بازی Dota 2

بازی دوتا 2 در سال 2013 برای اولین بار رونمایی شد. این بازی که در واقع نسخه آپدیت شده WarCraft III یا همون DotA خودمونه، از سال 2013 تا به امروز یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها مولتی‌پلیر در سطح جهانی بوده. سبک بازی استراتژیک و مولتی‌پلیره. تو این بازی، دو گروه با نام‌های Radiant (تابناک، روشنایی‌بخش) و Dire(خوف و ترس) به مصاف هم میرن. هر تیم از 5 بازیکن تشکیل شده و هر کدام از کارکترها که به اصطلاح به اون‌ها هیرو یا Hero گفته میشه توانایی‌های منحصر به فرد دارن.

هر هیرو 4 تا ability یا قدرت داره. پلیرها تا قبل از اینکه به لول(Level) 6 برسن، فقط می‌تونن از سه تا قدرت ابتدایی خودشون استفاده کنن(هر چقدر که لول هیرو بالاتر میره، می‌تونه قدرت‌هاش رو ارتقاء بده). هر هیرو وقتی به لول 6 میرسه می‌تونه قدرت آلتیمیت(Ultimate) خودش رو آنلاک کنه. قدرت آلتیمیت هر هیرو قوی‌ترین ability هر هیروعه که با استفاده از اون یه ویژگی منحصر به فرد به دست میارن.

لازمه به این نکته هم اشاره کنیم که مکسیموم لولی که پلیر می‌تونه تو بازی بهش برسه، لول 30 است. در حین بازی هم پلیرها می‌تونن با سکه‌هایی که از کشتن دشمن‌های خودشون به دست میارن، آیتم بخرن و خودشون رو ارتقاء بدن. خب، حالا که یه سری اطلاعات کلی از این بازی به دست آوردیم، می‌تونیم بریم سراغ انیمیشن Dota 2.

همچنین بخوانید  داستان شاه سپید (The Ivory King)

داستان انیمیشن Dota 2

داستان در یک دنیای فانتزی از جادو و عرفان، داستان یک شوالیه اژدها، داویون را دنبال می‌کند که اژدهاها را شکار می‌کند و می‌کشد تا جهان را به مکانی امن‌تر تبدیل کند. در نبردی بین شیاطین و نژاد اژدها Eldwurm، اژدهای Slyrak روح خود را با داویون ادغام می‌کند. همراه با شاهزاده خورشید میرانا، داویون سفری را دنبال می‌کند تا شیطان Terrorblade را که می‌خواهد همه اژدهاها را بکشد و روح آنها را جمع آوری کند، متوقف کند.

این انیمیشن که در 3 فصل خلاصه می‌شود، تقریباً ابعاد پنهانی را از هر هیرو به ما نشان می‌دهد. البته که نباید از داستان اصلی انیمیشن دور شویم. میرانا، مارسی و داویون به همراهی بارم(دستیار داویون) راهی سفری خطرناک می‌شوند تا بتوانند مقابل تروربلید بایستند تا از فروپاشی دنیای خود جلوگیری کنند.

در این سفر خطرات زیادی برای هیروها اتفاق میفته. تو این خطرات، هیروها مجبور میشن که از توانایی‌هایی خودشون استفاده کنن که به عنوان یک طرفدار و پلیر Dota 2 واقعاً جذابیت خاصی برای من داشت. واقعاً داویون نقش فوق‌العاده‌ای تو این سریال داره و حقیقتاً اگه اون نبود، invoker نمی‌تونست جلوی Terrorblade رو بگیره.

به خاطر اینکه ممکنه اگه ادامه بدم سریال اسپویل شه براتون، ترجیح میدم دیگه از سریال نگم و یکم از شخصیت‌های انیمیشن Dota 2 براتون بگم.

Davion در انیمیشن Dota 2

انیمیشن Dota 2 یا خون اژدها(Dragon’s Blood) که حسابی این روزها سر و صدا به پا کرده، حول شخصیت Davion یا داویون می‌چرخه. احتمالاً می‌دونید که داویون همون شوالیه اژدها یا Dragon Knight خودمونه. Davion تو انیمیشن Dota 2 برعکس بازی، اصلاً توانایی تبدیل شدن به اژدها رو نداره و یه طورایی قاتل اژدها است. Davion سعی می‌کنه با شکار اژدها دنیا رو به جای امن‌تری برای مردم تبدیل کنه.

همچنین بخوانید  تجهیزات مورد نیاز برای بلاگری اینستاگرام

اما تو یکی از همین جنگ‌ها با نوع Eldwurm از اژدهاها، که به نوعی ستون‌های آفرینش تو دنیای عرفانی و جادویی اونا هستن، Slyrak که اژدهای آتش و نابودی هست وقتی در حال مرگ بود، تصمیم گرفت خودش را با Davion ادغام کنه. Davion خودش بعد از این اتفاق تو میدان جنگ از حال میره و وقتی به هوش میاد، فقط جنازه Slyrak رو می‌بینه. Davion هنوز نمی‌دونه که تبدیل به یه اژدها شده. تو همون قسمت‌های ابتدایی این سریال، Davion چند باری وقتی عصبانی میشه از حال میره و وقتی به هوش میاد، خودش رو غرق خون و کاملاً لخت می‌بینه.

کمی طول کشید تا Davion بفهمه واقعاً چه اتفاقی براش افتاده.

میرانا و مارسی در انیمیشن Dota 2

دو تا دیگه از شخصیت‌های اصلی این انیمیشن میرانا و مارسی هستن. میرانا که در ابتدای سریال با لقب پرنسس ماه شناخته میشه، به دنبال یه جادوگره تا بتونه باهاش صحبت کنه. میرانا میره سراغ Davion و اون رو متقاعد می‌کنه که همراهش تو این سفر باشه. میرانا، مارسی و داویون در جستجوی جادوگر بزرگ Invoker هستن.

Invoker در بازی انیمیشن Dota 2

Invoker در این انیمیشن نقش یک خدا را دارد که در حال آماده شدن برای یک نبرد بزرگ با یک اهریمن است. اهریمنی که invoker آماده جنگ با او می‌شود، Terrorblade  نام دارد. تروربلید یا شمشیر ترس در تلاش است تا با کنترل روح تمام اژدهاهای دنیا، بتواند حقیقت زندگی را بازنویسی کند، از آن طرف invoker هم قصد دارد با استفاده از Eldwurmها زندگی را طوری بازنویسی کند که دختر کوچکش دوباره به حیات برگردد.

همچنین بخوانید  سریالی که برادران محمودی ساختند؟

Fymryn در انیمیشن

فیمیرین شاید یکی از آندرریتدترین شخصیت‌های انیمیشن Dota 2 باشد. البته دلیل آن هم مشخص است. برخلاف اکثر شخصیت‌های سریال، فیمرین جزو هیروهای بازی نیست! اما با این حال نقش بسیار مهمی را در سریال ایفا می‌کند. فیمیرین یک الف است که شهر آن‌ها توسط مردم میرانا تصرف شده است.

الف‌ها خدایی به نام Mene را پرستش می‌کردن که با حمله مردم میرانا، Mene از بین میره و شهر سقوط می‌کنه. لقب Mene خدای ماه بود، ولی حالا Selemene خدای ماه است. فیمیرین با باور به یک پیش‌بینی دست به کاری خطرناک می‌زند و منبع قدرت Selemene را از قلعه او می‌دزدد.

منبع قدرت خدای ماه، گیاهی به نام lotuses است. فیمیرین آن‌ها را می‌دزدد و به سراغ Invoker می‌رود. البته در ادامه اتفاقات فوق‌العاده‌ای برای فیمیرین رخ میده که باعث میشه بدونید اگه به راهی که توش هستین، ایمان داشته باشین، حتماً اتفاقات خوبی براتون میفته.

Luna و Lina

یکی از جذابیت‌های این سریال استفاده از تضادهای زیبا و دلنشین است. لینا که یکی از قوی‌ترین هیروهای ارتش خورشید است و لونا که قوی‌ترین فرمانده ارتش ماه است. البته که این دو با هم در انیمیشن هیچ جنگی ندارند، ولی نقش‌های مهمی را در انیمیشن ایفا می‌کنند.

حرف آخر

دیدن این سریال برای پلیرهای دوتا 2 از نون شب واجب‌تره. خیلی دوست داشتم که بیشتر در مورد سریال صحبت کنیم ولی خب اصلاً دوست ندارم اتفاق‌های مهم انیمیشن دوتا 2 رو براتون اسپویل کنم. امیدوارم شما هم از تماشای این سریال لذت ببرید.

حسن اسدی
حسن اسدی

من حسنم، 20 سالمه و دانشجوی جامعه شناسی هستم(البته فعلاً، شاید تا یکی دوماه دیگه اخراج بشم.) نکته دیگه ای هم نیست دیگه، خدافظ.

چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط