Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ سبک زندگی @ تعمیرات @ همه چیز در مورد فرآیند لوله کشی مجدد خانه

همه چیز در مورد فرآیند لوله کشی مجدد خانه

by | 8 آبان 1402 | تعمیرات, خانه و دکوراسیون | 0 comments

نشت آب می‌تواند برای صاحب خانه دردسر ایجاد کند. رفع نشتی‌های کوچک آسان است، اما نشتی‌های عمده، خوردگی، فشار کم آب، تغییر رنگ یا صداهای عجیب و غریب که از لوله‌ها می‌آید می‌تواند نشان دهنده مشکلات بسیار بزرگتر باشد. اغلب خانه‌های قدیمی دارای سیستم لوله کشی قدیمی‌تری هستند که به مرور زمان نیاز به به روز رسانی دارند. چه خانه شما مجهز به مواد منسوخ شده مانند فولاد گالوانیزه یا سرب باشد، چه پولی را صرف تعمیرات می‌کنید یا در حال بازسازی هستید، دلایل خوبی برای لوله کشی مجدد خانه شما وجود دارد.

بیشتر بدانید که هنگام بازسازی یک خانه چه اتفاقی می‌افتد، عواملی که باید در لوله کشی جدید درنظر بگیرید و چگونه برای بازسازی آماده شوید.

لوله کشی مجدد خانه چیست؟

فرآیند لوله کشی مجدد، جایگزینی سیستم لوله کشی قدیمی با سیستم جدید است. بسیاری از صاحبان خانه‌ها تصمیم می‌گیرند لوله کشی قدیمی یا خراب خود را دوباره لوله کشی کنند، اما برخی ممکن است فقط بخش‌های خراب را تعمیر کنند، که لوله کشی جزیی محسوب می‌شود.

لوله‌های آسیب دیده یا بسیار قدیمی ممکن است نیاز به تعویض کامل داشته باشند. این می‌تواند یک چیز عالی برای شما باشد. تصور کنید فشار آب بهتر شود، دیگر نگران نشت و یا گرفتگی لوله نباشید و کارایی بهتر چندین دستگاه را داشته باشید. با این حال، فرآیند تعویض تمام سیستم لوله کشی ممکن است برای صاحبان خانه ترسناک به نظر برسد. این راهنما به شما می‌گوید که هنگام بازسازی سیستم لوله کشی یک خانه چه انتظاری داشته باشید.

لوله کشی مجدد خانه

دلایل بازسازی سیستم لوله کشی یک خانه

بازسازی کل سیستم لوله کشی یک خانه یک تعهد بزرگ است زیرا این کار مستلزم سرمایه گذاری در زمان و پول است. با این حال، اغلب، تعویض لوله‌های قدیمی ایده خوب یا حتی ضروری است. در زیر تنها چند مورد از دلایلی که ممکن است نیاز داشته باشید بازسازی کنید آورده شده است.

همچنین بخوانید  30 ایده استخر کوچک در حیاط و باغ شما

1. لوله‌های فولادی گالوانیزه

در گذشته، فولاد گالوانیزه یک ماده رایج در نصب لوله‌ها بود. با این حال، پس از مدتی، مردم متوجه شدند که لوله‌های گالوانیزه مستعد خوردگی هستند و در نتیجه می‌توانند جریان آب را محدود کنند.

2. لوله‌های سرب

لوله‌های سربی اغلب مشکلی است که در خانه‌های قدیمی یافت می‌شود. آنها ممکن است دیگر مانند گذشته محبوب نباشند، اما هنوز خانه‌های کمی هستند که لوله‌های سربی در سیستم لوله کشی خود دارند. بزرگترین نگرانی در استفاده از این نوع لوله‌ها مربوط به بسیاری از خطرات سلامتی است که معمولاً با سرب همراه است.

3. تعمیرات مکرر

تعمیرات لوله کشی اگر به طور منظم انجام شود می‌تواند مشکل ساز و پرهزینه شود. این می‌تواند به این معنی باشد که تعمیر دیگر کافی نیست و نصب شبکه‌ای از لوله‌های جدید می‌تواند راه حلی ماندگار و موثرتر باشد. یک سیستم لوله‌کشی متشکل از لوله‌های کاملاً جدید، شما را برای سال‌ها از تعمیرات غیرضروری لوله ها آزاد می‌کند.

4. بازسازی خانه

هرازگاهی قسمتی از خانه نیاز به بازسازی دارد. اگر این قسمت حمام کوچک یا توالت شما است، می‌توانید با قرار دادن یک کار لوله کشی در چک لیست بازسازی خود، کا را یکباره کنید و در هزینه‌های  خود صرفه جویی کنید.

در لوله کشی مجدد یک خانه چه چیزی نقش دارد؟

لوله کشی کل خانه کار آسانی نیست زیرا این امر مستلزم تعویض خطوط تامین آب گرم و سرد و لوله‌های تخلیه است. به عبارت ساده، این یک کار بازسازی عمده است که بسیاری از صاحبان خانه‌ها آن را گران‌ترین کار می‌دانند.

با این حال، اگر فکر می‌کنید که لوله کشی خانه همان چیزی است که برای حل موثر مشکلات لوله کشی خود به آن نیاز دارید، مراحل زیر را می‌توانید دنبال کنید.

بازرس لوله کش

1. از یک بازرس لوله کشی برای بررسی لوله‌های شما استفاده کنید

این اولین و مهم‌ترین مرحله در فرآیند لوله کشی مجدد است. فقط یک متخصص لوله کشی می‌تواند تمام مشکلات لوله کشی را شناسایی کرده و بهترین راه‌حل‌ها را برای مشکل شما توصیه کند. این مرحله همچنین زمان خوبی برای شماست که تا آنجایی که می‌توانید تخمین‌های تکراری را دریافت کنید، زیرا معمولاً به صورت رایگان ارائه می‌شوند.

همچنین بخوانید  راهنمای خرید روشویی کابینت دار

در طول بازرسی، ملک شما برای هر گونه علائمی که نشان می‌دهد خانه شما نیاز به لوله کشی مجدد دارد بررسی می‌شود. در مورد ماهیت مشکل شما، مواد مورد استفاده، چیدمان سیستم لوله کشی شما، هزینه لوله کشی مجدد خانه و هرگونه الزامات خارجی بحث خواهد شد. تمام این جزئیات برای شما توضیح داده خواهد شد تا به شما کمک کند ماهیت پیچیده یک کار لوله کشی را بهتر درک کنید.

2. گزینه لوله کشی را انتخاب کنید که با نیازهای شما مطابقت دارد

متخصص بازرسی بسته به سن و شرایط سیستم لوله‌کشی، به شما توصیه می‌کند که لوله‌کشی کامل یا جزیی را انجام دهید. به طور کلی، لوله کشی کل خانه شما می‌تواند ارزان‌تر از تعویض بخش‌های جداگانه سیستم لوله کشی شما باشد.

3. متریال لوله کشی خانه مورد نیاز برای کار را انتخاب کنید

متخصص لوله کشی معمولاً بهترین مواد را برای شما توصیه می‌کند، بنابراین نباید واقعاً شما را تحت فشار قرار دهد. از جمله اینکه نوع لوله مورد استفاده باید در اولویت باشد.

PEX یک انتخاب عالی برای لوله کشی است و توصیه می‌شود. لوله‌های PEX را می‌توان به راحتی در خطوط آب موجود قرار داد زیرا سبک و انعطاف پذیر هستند. آنها همچنین دارای رسانایی حرارتی پایین، ارزان‌تر از سایر لوله‌ها هستند و در برابر خوردگی حساس نیستند. این ویژگی‌های منحصر به فرد PEX به بسیاری از متخصصان لوله کشی اجازه می‌دهد تا کار را سریعتر به پایان برسانند.

4. لوله کش هایی را انتخاب کنید که کار لوله کشی را تکمیل می کنند

لوله کش‌های منتخب با پوشاندن محل کار با ورق‌های پلاستیکی در شروع کار لوله کشی از کف خانه و مبلمان شما محافظت می‌کنند. آنها از ابزار مناسب برای شناسایی محل دقیق لوله‌های شما از پشت دیوارها استفاده خواهند کرد. هنگامی که محل لوله مشخص شد، بخش‌های کوچکی از دیوار خشک شما را برش داده و جدا می‌کنند تا به لوله‌های شما برسند.

آب باید در طول زمان قطع شود، اما این فقط موقتی خواهد بود. با این حال، بهتر است در این مدت مقداری آب ذخیره کنید تا فعالیت‌های روزانه شما به طور کامل مختل نشود.

همچنین بخوانید  چگونه می توانم عیب یابی مانیتور خود را انجام دهم؟

هنگامی که کار لوله کشی انجام شد، لوله کش‌ها روی تمیز کردن منطقه، وصله کردن سوراخ‌ها، و تعمیر و رنگ آمیزی دیوار خشک کار خواهند کرد. این نیز بخشی از کل پروژه لوله کشی است تا اطمینان حاصل شود که همه چیز به حالت عادی باز خواهد گشت.

5. از لوله کش خود بخواهید که تعمیرات منزل شما را انجام دهند

تعمیرات منزل بعد لوله کشی مجدد

لوله کشی یک خانه معمولاً در مورد جایگزینی یک سیستم لوله کشی قدیمی با یک سیستم کاملاً جدید است. با این حال، کارهای دیگری وجود دارد که ممکن است بخواهید انجام دهید مانند مقاوم سازی خانه خود با وسایل کم جریان که آب به میزان قابل توجهی مصرف می‌کنند. این می‌تواند علاوه بر افزایش کارایی خانه، به کاهش قبوض آب شما کمک کند.

6. اتمام نصب و آزمایش نهایی

درست قبل از اتمام نصب، لوله کش شما آزمایش نهایی لوله‌ها را قبل از خروج انجام می‌دهد. آنها همچنین باید اطمینان حاصل کنند که همه کارها تمام شده است.

7. بازرسی و تکمیل

پس از نصب، سیستم لوله کشی جدید شما نیاز به بازرسی دارد. بعد از چکاپ و بازرسی کامل، لوله کش می‌تواند دیوار خشک را درست و رنگ آمیزی کند تا خانه شما دوباره شبیه اول شود.

نکته: لوله کش شما باید از قبل به شما بگوید که چه مدت باید آب را خاموش نگه دارد. اگر زمان قابل توجهی است، یا زندگی شما را بیش از حد مختل می‌کند، ممکن است بخواهید برای اقامت با اقوام، دوستان یا در یک هتل برنامه ریزی کنید.

 جمع بندی

اکنون، شما بایداز لوله‌های جدید خود لذت ببرید، که باید سالیان سال دوام داشته باشد. با این حال، گاهی اوقات مشکلات کوچک پس از لوله کشی مجدد ظاهر می‌شوند. به عنوان مثال، باید هر گونه علائم رطوبت در اطراف لوله کشی جدید را یادداشت کنید و فوراً به لوله کش خود اطلاع دهید تا بتواند مشکل را برطرف کند. همچنین باید به هر گونه صدای بلند یا صداهای دیگر از وسایل لوله کشی توجه کنید، زیرا این ممکن است یک مشکل فشار باشد که باید توسط متخصصان برطرف شود.

لوله کشی مجدد خانه شما زندگی راحت و آسوده را برای سال‌های آینده تضمین می‌کند.

admin
admin
چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط