Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ سلامت @ روان‌شناسی @ پاکسازی خانه از انرژی های منفی

پاکسازی خانه از انرژی های منفی

by | 27 آذر 1401 | روان‌شناسی | 0 comments

درباره انرژی های مثبت و منفی و نحوه تولید و جذب آن‌ها و فواید و مضرات آن‌ها بطور کامل صحبت شده است. اما امروز مبحث ما درباره راهکارهایی است که به کمک آن می‌توانیم انرژی منفی را از خود و خانواده‌مان دور کنیم. مهم‌ترین مکانی که باید از انرژی منفی پاکسازی شود خانه است زیرا بطور مستقیم روی انرژی افراد ساکن در آن و روابط آن‌ها و و حال و هوای اهالی خانه تاثیر می‌گذارد.

پاکسازی خانه از انرژی های منفی نوعی فنگ شویی به حساب می‌آید. گاهی برایتان پیش آمده که احساس می‌کنید اطرافتان با انرژی‌های منفی محاصره شده است و دیگر آن شور و اشتیاق قبل را به زندگی‌تان ندارید.

خانه جایی برای آرامش گرفتن و تجدید انرژی است و در آنجا برای اهداف بزرگمان تصمیم می‌گیریم پس باید مراقب انرژی‌های منفی و مخربی که ممکن است در آن وجود داشته باشد باشیم.

برای اینکه تشخیص دهید خانه شما انرژی مثبت دارد یا منفی کافی است به احساس خود نسبت به آن توجه کنید. فرد با وجود در خانه‌ ای مملو از انرژی مثبت، احساس شادابی و سرزندگی و میل و اشتیاق و آرامش کرده و از بودن در آن خانه احساس خوبی پیدا می‌کند اما در خانه‌ای که در آن انرژی منفی وجود داشته باشد افراد بی‌ حوصله و پر تنش و پرخاشگر، ناامید و خسته می‌شوند و دیگران نیز وقتی به آن وارد می شوند دچار بی‌خوابی، تنگی نفس، خستگی، سردرد و بی‌‌قراری می‌شوند و دوست دارد هرجایی باشند غیر از آنجا؛ چرا که به راحتی سنگینی جو حس می‌شود.

در ادامه چند روش علمی و سنتی به شما پیشنهاد میکنیم تا با استفاده از آن منزلی پر hc انرژی مثبت و سالم و تمیز و زیبا داشته باشید. پس تا پایان مطالب با ماهمراه باشید.

چه عواملی باعث ایجاد انرژی منفی در خانه می شود؟

مواردی که به آن می‌پردازیم تنها بخشی از عوامل بسیار و متعددی است که می‌تواند باعث ایجاد انرژی منفی در خانه شود.

همچنین بخوانید  آموزش زبان کودکان

1. بی نظمی: بی‌نظمی مانع از جریان انرژی درست در خانه می‌شود، و راکد ماندن انرژی در اجسام و مکان‌ها باعث فاسد شدن انرژی یا همان انرژی منفی می‌شود. همچنین می‌تواند انرژی منفی وارد شده به خانه را ثابت نگه ‌داشته و در برابر بیرون رفتن آن ممانعت کند.

2. ورود افراد دارای انرژی منفی: قطعا احساس کرده‌اید که پس از آمدن و رفتن شخصی به منزلتان دچار خستگی مفرط و آشوب و به هم خوردن برنامه زندگیتان می‌شوید. این علائم ناشی از انتقال یافتن انرژی منفی فرد به خانه‌تان است.

3. مشکلات: وقتی مشکلی در زندگی بوجود می‌آید و افراد به جای کمک به رفع آن سر آن جدل و بحث کنند و کشمکش ایجاد شود باعث شده انرژی منفی و بار لغات و مشکلات وارد خانه شود.

4. وسایلی که انرژی منفی تولید می کنند: همچنین برخی از اشیاء نیز هستند که وجودشان در خانه باعث ایجاد انرژی منفی در آن می‌شود که عبارتند از: گل‌ های مصنوعی و خشک ‌شده _ اشیاء تزیینی بیش از حد_ آینه‌ی شکسته و لکه ‌دار_ آویزان کردن آینه (حتی سالم) روبروی درب ورودی_ کاکتوس و گیاهان خاردار_ ساعت خراب و غیر فعال_ ظروف شیشه‌‌ای شکسته یا ترک‌خورده_ حیوانات تاکسیدرمی شده و اشیائی که برای مدت زمان زیادی استفاده نشده باقی مانده‌اند.

 نشانه هایی که بیان می کنند در خانه شما انرژی منفی وجود دارد:

1. علائم جسمی: خستگی مداوم حتی پس از برخواستن از خواب_ سر درد_ حس سنگینی سر _ تنگی نفس_ بی‌خوابی _ بی‌قراری_ بی‌حوصلگی_ دل آشوبی و …

2. جنگ و کشمکش بین افراد: شاید برایتان پیش آمده که در یک بازه زمانی با اینکه روابط بین اعضای خانواده‌تان خوب است اما مدام به همدیگر گیر می‌دهید و یک جرقه کوچک منجر به جنگ و دعوا می‌شود، خوب است بدانید که این یکی از نشانه‌های وجود انرژی منفی در خانه شماست.

3. شکایت کردن و غر زدن و ناامید بودن به شرایط حاکم در خانه: اگر اوضاع زندگی و شرایط حاکم در زندگیتان خوب است اما بازم افراد خانه مدام شکایت می‌کنند و غر می‌زنند و هیچ تلاشی برای اهداف و خواسته‌هایشان نمی‌کنند و ناامیدند باید بدانید که احتمالا انرژی منفی در خانه شما وجود دارد.

همچنین بخوانید  افسردگی چیست؟ چگونه به طور طبیعی آن را درمان کنیم؟

4. بی نظمی: هم می‌تواند باعث انرژی منفی در خانه شود و هم می‌تواند ناشی از آن باشد بطوری که هر چه تمیز کاری انجام شود باز هم خانه شما شلوغ و نا به سامان است و یا حتی میل و رغبتی به تمیز کردن و نظم دادن خانه ندارید.

 راهکار های علمی پاکسازی خانه از انرژی های منفی:

بهترین راه برای پاکسازی خانه و رها شدن از شر انرژی‌های منفی موجود در آن این است که آگاهی خود را افزایش دهید تا در زمان حال با ذهنی باز زندگیم کنیم تا عوامل انرژی منفی ساز نتوانند روی زندگی و مسکن و آرامشتان اثر بگذارند.

شکرگزاری کنید و روی موارد مثبت زندگی و خوبی‌های آن تمرکز کنید و از کتاب خواندن برای مستحکم شدن روابط بین افراد و آرامشتان کمک بگیرید.
همچنین می‌توانید از نور طبیعی خورشید که ویتامین‌های لازم برای سرحالی را به بدن تزریق می‌کند استفاده کنید و هر روز صبح پرده‌های خانه را کنار زده و پنجره باز کنید و از هوای سالم و نور دل انگیز رایگان خورشید بهره ببرید.

با آهنگ‌های شاد و رقص و پای کوبی و خنده نظافت خانه را انجام دهید و بی‌نظمی‌های موجود را مرتب کنید تا ذهن شما با برقراری نظم در خانه آرام گیرد.
از گل‌های زیبای سبز رنگ زینتی استفاده کنید تا با رشد خود موجب شعف شوند و با سبز شدن رنگ خانه آرامش به روح و ذهن افراد خانه تزریق شود.
سعی کنید همگی با هم مدیتیشن‌ های مناسب خودتان را برگزینید و تمرین کنید تا چاکراها وذهن و بدنتان از شر خستگی و فشار زندگی خلاص شوند.

 راهکارهای سنتی و ساده پاکسازی خانه با استفاده از وسایل رایگان و موجود در خانه:

روشن کردن شمع و پاکسازی انرژی منفی:

این تکنیکی سنتی و معروف است که در بسیاری از کشورها برای از بین بردن انرژی‌های منفی در خانه بکار برده می‌شود. آن‌ها معتقدند روشن کردن شمعدان و شمع‌ها در خانه و پیچیدن بوی سوختن آن‌ها باعث از بین رفتن انرژی‌های منفی و آلودگی‌ها می‌شود.

شستن وسایل عتیقه و پرده ها:

این روش سنتی بیان می‌دارد که عتیقه جات تاریخی و پرده‌ها بار منفی گذشته را در خود نگه می‌دارند و شستشوی آن‌ها می‌تواند انرژی منفی را پاک کند.

همچنین بخوانید  شناخت قبل از ازدواج | 4 نشانه تمام کردن رابطه

سوزاندن عود یا اسکرانچی:

از سنت‌های دیرینه شرقیان است که باور دارند عطر ملایم ناشی از سوختن چوب و گیاهان باعث از بین رفتن انرژی منفی از خانه می‌شود.

اسپری کردن عصاره و روغن نارنج در خانه:

باز هم ناشی از اعتقاد به عطرهای ملایم و تازه و طبیعی است که از طبیعت گرفته شده است و به روح آدم حس زندگی و طراوت می‌بخشد.

جابه‌جا کردن وسایل منزل:
این کار باعث می‌شود تا انرژی در منزل شما بچرخد و سکون پیش نیاید همچنین روحیه افراد خانه تازه شود.

سوزاندن کندر:
سوزاندن کندر و پخش شدن بوی سوختگی آن در منزل می‌تواند باعث پاکسازی خانه از انرژی های منفی شود، در صورتی که به کندر دسترسی نداشتید، می‌توانید زغال را بسوزانید و بوی آن را در منزل پخش کنید.

استفاده از نمک:
در این روش می‌توانید به چند شیوه عمل کنید:
_ نمک ارگانیک را در گوشه‌های خانه و لبه‌های پنجره بریزید.
_ می‌توانید آب و نمک را مخلوط کرده و آن را در گوشه‌های منزل قرار دهید.
_ظرف‌های نمک رو پر از نمک کنید و آن ها را در چند جای خانه قرار دهید.
_ برای راحتی کار می‌توانید از لامپ نمکی هیمالیا در منزل استفاده کنید.

گردگیری و خانه تکانی کردن:

انرژی ‌های راکد خود به نوعی انرژی منفی محسوب می‌شوند و یکی از رایج‌ترین منابع انرژی منفی در خانه ‌ها به شمار می‌آیند. یکی از عواملی که سبب ماندن انرژی در خانه می‌شود گردوخاک و آلودگی و چرک‌ها است. این عوامل باعث می‌شوند انرژی نتواند بطور عادی و نرم و صاف از روی وسایل یا درون آن‌ها رها شود و آزادانه در خانه جریان پیدا کند اما غبار روبی و جمع و جور کردن و مرتب کردن خانه باعث می‌شود بار دیگر انرژی‌های راکد در خانه جریان پیدا کنند.

باز گذاشتن گذرگاه‌های عبوری:
یکی دیگر از روش‌های سنتی این است که راه‌های ورود انرژی به خانه را باز کنید مثلا در و پنجره‌ها را باز کنید و هیچگاه کمد را جلوی پنجره قرار دهید تا انرژی به راحتی بتواند با ذرات هوا از گذرگاه‌ها عبور کند.

mohammad1221

mohammad1221

چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط