Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ تکنولوژی @ اصناف و صنایع @ پر فروش ترین مدل های کمد در سال جدید

پر فروش ترین مدل های کمد در سال جدید

by | 9 آبان 1401 | اصناف و صنایع | 0 comments

کمدها جزء ملزومات هر خانه‌ای به ویژه اتاق خواب هستند که به مرتب نمودن هر چه دقیق‌تر و منظم‌تر وسایل شخصی و لباس‌ها کمک می‌کنند. در هنگام خرید سرویس چوب اتاق خواب بعد از تخت خواب اولین چیزی که به ذهن می‌آید، خرید وسیله‌ای برای قرار دادن لباس‌ها و سایر وسایل در آن است. در این هنگام دو گزینه پیش روی ما قرار می‌گیرد.

گزینه اول: خرید یک دراور با چند کشو که بتوان لباس‌ها و شلوارها را دسته بندی نموده و در کشوهای آن قرار داد که  برای لباس‌هایی که چروک نمی‌شوند و می‌توان آن‌ها را تا نمود، مناسب است. مثل تیشرت، لباس زیر، شلوار، شال و روسری و غیره. اما برای آن دسته از لباس‌ها که نمی‌شود آن‌ها را تا کرد و یا در صورت تا کردن چروک می‌شوند، کمدها انتخاب‌های بهتری هستند. از میان این لباس‌ها می‌توان به کت‌ها، مانتوها، پیراهن‌های مجلسی، پیراهن مردانه، برخی شال و روسری‌ها و شومیزها اشاره نمود.

در حال حاضر اکثر خانه‌ها به صورتی طراحی و ساخته می‌شوند که حداکثر یکی از اتاق‌های آن شامل یک کمد دیواری باشد. همین امر سبب می‌شود تا معضل کم بود جا برای قرار دادن وسایل به صورت عمده‌ای حل شود. حال اگر این کمد دیواری وجود نداشته باشد و یا سایز آن برای نیازهای ما کافی نباشد، باید به فکر تهیه یک کمد مناسب با انتظاراتمان باشیم. یکی از تولیدکنندگان مطرح کمد و سرویس‌های چوب در ایران، گامی نو می‌باشد که با حذف واسطه‌ها اقدام به ارائه کالاهای خود با بهترین کیفیت و قیمت نموده است.

پرفروش ترین مدل های کمد

در ادامه این مطلب به معرفی پرفروش‌ترین کمدهای مجموعه گامی نو در سال جدید می‌پردازیم و به تفصیل ویژگی‌های هر کدام را شرح می دهیم.

کمد لباس دو کشو آلوا

این کمد که در میان پرفروش‌ترین‌ها در رده اول قرار می‌گیرد، با نام آلوا در سایت موجود است. این کمد با ابعادی به شرح: ارتفاع 185 و عرض 80 و عمق 50 سانتی متر طراحی و ساخته شده است که البته به دلیل ارتباط مستقیم شما با تولیدی، امکان تغییر این ابعاد فراهم است. این کمد با برخورداری از دو کشو در زیر قسمت کمد، نیاز شما به دراور را نیز بر طرف نموده است. این کشوها عمق مفیدی حدود 14 سانتی‌متر دارند که با عرض 80 سانتی متری، فضای مناسبی برای قرار دادن لباس‌ها فراهم می‌کند.

جنس بدنه کمد آلوا از ام دی اف درجه یک و ضد خش است که عمر بالای محصول را تضمین می‌کند. درب‌های کمد به وسیله لولای آرام بند، به بدنه متصل شده‌اند و تمام لبه‌های کار، به وسیله دستگاه مخصوص با پی وی سی نوار کاری شده‌اند. در قسمت کمد شاهد دو بخش هستیم: بخش بالایی که شامل رگال است و در زیر آن یک طبقه کار شده است که فضای مناسبی برای قرار دهی وسایلی مانند کیف را فراهم می‌کند.

همچنین بخوانید  آشنایی با بست فلزی و انواع آن

جنس رگال استفاده شده برای بخش آویز از استیل است که در طول زمان زنگ نمی‌زند. نکته قابل توجه در ساخت این محصول استفاده از ام دی اف 3 میلی‌متری برای کف کشوها و پشت کمد است که بر اثر وزن و فشار آسیب نمی‌بیند. ریل‌های استفاده شده در کشوها به صورت سه تکه، ساچمه‌ای و فلزی است و بسیار روان کشو توسط آن داخل و خارج می‌شود. دستگیره‌های درب‌های کمد و کشوها از خود بدنه به صورت برش های CNC خارج شده است.

کمد لباس دیبا

یکی از شیک‌ترین و مدرن‌ترین کمدهای سال جدید، این کمد یعنی مدل دیبا است، با ارتفاع 110 و عرض 70 و عمق 50 سانتی متر، به عنوان یک کمد جمع و جور و کمجا فضای مناسبی را برای قرار دادن البسه در اختیارتان می‌گذارد. موارد اولیه به کار رفته در ساخت این کمد، از بهترین و باکیفیت‌ترین‌های بازار است که به دقت و وسواس خریداری می‌شود، این ام دی اف نوع مرغوب بوده که مشکلاتی مانند بوی نامطبوع و موریانه نخواهد داشت. علاوه بر این‌ها ضدخش بوده و بر اثر مصرف ساییده و دچار رنگ رفتگی نمی‌شود.

همچنین بخوانید  دوربین مدار بسته داهوا چگونه به پیشرفت بیزینس های مختلف کمک می کنند؟

لولای استفاده شده بسیار مقاوم و دارای ویژگی آرام بند است که حتی با اعمال فشار زیاد نیز موقع بسته شدن به بدنه برخورد نکرده و صدا نمی‌دهد. قسمت پشتی به جای فیبرهای نازک از ام دی اف که ضخامت 3 میلیمتری دارد استفاده شده است و تمام اتصالات بین دیواره‌ها به وسیله دستگاه الیت انجام می‌شود. به این وسیله شما جای هیچ گونه پیچی را در نمای کار مشاهده نخواهید کرد.

در قسمت بالای این کمد، رگال برای آویزها قرار داده شده است و در پخش تحتانی یک طبقه که به وسیله آن یک باشک برای قرار گیری وسایل ایجاد شده است که می‌توان در آن لباس‌ها و سایر وسایل را قرار داد.

امکان تغییر رنگ و مدل در گامی نو

در مجموعه گامی نو شما در ارتباط مستقیم با سازندگان قرار دارید. به این ترتیب رنگ و مدل هر کدام از محصولات را می‌توانید به سلیقه خود تغییر دهید و مطابق دیگر لوازم خود آن ها را ست کنید.

reza.raoofi
reza.raoofi
چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط