Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ مدیریت و کسب‌وکار @ مارکتینگ @ چگونه فروش را در سوپر مارکت ها افزایش دهیم؟

چگونه فروش را در سوپر مارکت ها افزایش دهیم؟

by | 11 اردیبهشت 1402 | مارکتینگ | 0 comments

دنیای تجارت دنیای بی‌رحمی است که در آن رقابت پرتنش است و سیاست‌ها روراست نیستند. راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید برای افزایش فروش در سوپرمارکت خود امتحان کنید، اما همه آنها به یک اندازه موثر نیستند. بنابراین، باید با اتخاذ بهترین و در عین حال کاربردی‌ترین استراتژی‌ها، افزایش فروش را هدف قرار دهید. در این راستا 5 مورد از کاربردی‌ترین راهکارها را آماده کرده‌ایم که می‌توانید برای افزایش فروش در سوپرمارکت خود امتحان کنید.

بسته‌های ترکیبی وسوسه انگیز بسازید

ساخت بسته‌های ترکیبی تصادفی آسان است، اما چه چیزی باعث فروش خوب آن بسته‌ها می‌شود؟ برای اینکه این اتفاق بیفتد، شما نیاز به تصویر دقیق‌تری از خواسته‌ها و نیازهای مشتری دارید و این چه محصولاتی را شامل می‌شود، دارید. با دانستن این موضوع، می‌توانید اقلام پرفروش را به همراه سایر موارد کم‌فروش که می‌توانند برای مشتری جذاب باشند، گروه‌بندی کنید. شما می‌توانید از این برای فروش بسته‌ها بهتر از فروش محصولات جداگانه استفاده کنید. به عنوان مثال، سه نوشابه با قیمت 40هزارتومان وسوسه انگیزتر از یک نوشابه با قیمت 10هزارتومان به نظر می‌رسد. بسته‌های ترکیبی در دسته بندی جالبی برای فروش در بازار قرار می‌گیرند. آنها لزوماً نیازی به فروش خوب ندارند تا تأثیر بگذارند. مردم همیشه متوجه آنها خواهند شد. اگر مدام پیشنهادات خود را تغییر دهید، مردم به بازار شما باز خواهند گشت زیرا شما عامل منحصر به فرد بودن را به ارمغان می‌آورید.

همچنین بخوانید  نکات مهم در نگارش مقاله سئو محور

بازخورد مشتری را دریافت کنید

کجا دارم اشتباه می‌کنم؟ ترویج بازخورد مشتریان بسیار سودمند است. شما در مورد چیزهایی که حتی به آنها فکر نکرده‌اید بینش پیدا می‌کنید و سپس می‌دانید که آیا می‌توانید آنها را اصلاح کنید یا خیر. با این حال، آنها را تحت فشار قرار ندهید که در مورد آن صحبت کنند، زیرا این منجر به پاسخ‌های کمتر از حد مطلوب می‌شود که صرفاً برای دور کردن شما گفته می‌شوند. به آنها زمان بدهید تا در مورد آن فکر کنند. حتی می‌توانید یک ایمیل برای مشتریان بسازید که در صورت تمایل آن را پر کنند.برای افزایش فروش در سوپرمارکت به طرق مختلف نظرات مشتریان را بگیرید.

حضور آنلاین خود را حفظ کنید

مهم است که در جامعه مدرن ادغام شوید تا به مردم نشان دهید که مثل همیشه به روز هستید. طراحی یک وب سایت حرفه ای برای فروشگاه شما اولین کلید این کار است. گام بعدی این است که آن وب سایت را برای موبایل مناسب کنید. به هر حال، حتی گوگل در سال 2015 این را اولویت اصلی خود قرار داد تا وب‌سایت‌های سازگار با موبایل را در جستجوها بیشتر ظاهر کند. و از آن زمان، این موضوع اهمیت بیشتری پیدا کرده است. روی بهینه سازی وب سایت خود و تولید محتواهای ارزشمند کار کنید و در آخر، امکان تحویل مواد غذایی را ارائه دهید. بازارهایی که دارای سیستم‌های تحویل هستند، به مشتریان این امکان را می‌دهند که بدون نیاز به ترک خانه، به خرید کالاهای خود ادامه دهند. هر چه وب‌سایت و فرآیند راحت‌تر باشد، احتمال اینکه مشتری شما را انتخاب کند بیشتر است.قطعا حضور در اینترنت و داشتن یک وب سایت خوب در نهایت منجر به افزایش فروش در سوپرمارکت شما خواهد شد.

همچنین بخوانید  شبکه‌های اجتماعی و تاثیر آن‌ها بر شرکت‌های تولید پوشاک

پیشنهادات فصلی بدهید

یک تصور غلط رایج این است که پیشنهادات فصلی را می‌توان تنها در زمان انتقال از زمستان به بهار ارائه کرد. به جز این مطلب، پیشنهادهای فصلی به فروشگاه شما حس منحصر به فردی می‌بخشد و می‌توان از آنها برای جذب مشتری استفاده کرد. شما می‌خواهید با داشتن محصولات منحصر به فردی که رقبای شما آن را ندارند (در حالی که همچنان سودآور هستند) متمایز شوید. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید افرادی را جذب کنید که محصولات غذایی سالم می‌خرند، یک استراتژی خوب این است که یک تامین کننده عمده فروشی پروتئین گیاهی پیدا کنید. به این ترتیب، مشتریان شما برای نیازهای خود به سمت فروشگاه شما حرکت می‌کنند، بدیهی است آنها به سمت دیگر قفسه‌های شما هم خواهند آمد.

از تعطیلات عجیب و غریب استفاده کنید تا کالاها را به مخاطبان بیشتری معرفی کنید.

همچنین بخوانید  DMCA چیست؟

احساس فوریت را به پیشنهادات خود اضافه کنید

یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش فروش در سوپرمارکت اضافه کردن احساس فوریت به پیشنهادات است. رفتار خرید مصرف کننده نشان داده است که مردم به احتمال زیاد محصولاتی را خریداری می‌کنند که به طور موقت در یک پیشنهاد ویژه هستند. از این واقعیت به نفع خود استفاده کنید. پیشنهادهای ویژه با زمان محدود را برای همه به هنگام قدم زدن به نمایش بگذارید. هنگامی که آنها اطلاعات را ثبت می‌کنند، چرخ دنده‌های مغز آنها شروع به کار و پردازش اطلاعات می‌کنند. سوال: “آیا به این محصول نیاز دارم؟ ” در ذهن آنها ظاهر می‌شود و باعث می‌شود آنها بیشتر به محصول فکر کنند. اگر آنها قبلاً به سختی در مورد نخریدن آنها اظهار نظر می‌کردند، این باعث می‌شود آنها از این لبه عبور کنند و خرید کنند.

جمع بندی

در این مقاله 5 مورد از کاربردی ترین راهکارها برای افزایش فروش در سوپرمارکت را فهرست کرده‌ایم. ما سعی کردیم واضح باشیم و توضیح دهیم که چگونه این استراتژی‌ها به فروش کلی شما کمک می‌کنند. به یاد داشته باشید که به دنبال این استراتژی‌ها باشید، اما انتظار نتایج فوری غیر واقعی را نداشته باشید. کمی به خودتان زمان بدهید و اجازه دهید استراتژی هایتان تاثیرگذار باشند.

admin
admin
چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط