Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ سبک زندگی @ گردشگری @ آشنایی با میدان تقسیم و خیابان استقلال استانبول

آشنایی با میدان تقسیم و خیابان استقلال استانبول

by | 28 تیر 1401 | گردشگری | 0 comments

بدون شک، هر ایرانی که به ترکیه رفته باشد، نام میدان تقسیم استانبول و خیابان استقلال را شنیده و از آن بازدید هم کرده است. این دو مکان مهم استانبول را محال است که بتوان از قلم انداخت. کسانی که، راهی این شهر می‌شوند محال است که سری هم به مناطق اطراف این میدان نزنند.

محله بی‌اوغلو که میدان تقسیم و خیابان استقلال استانبول در آن واقع شده، از مهم‌ترین و معروف‌ترین محله های استانبول و مناطق این شهر، به شمار می‌روند.

فرقی ندارد که برای خرید خانه در استانبول رفته باشید یا برای گردشگری و سیاحت. بدون شک شناخت مناطق مختلف این شهر، به شما کمک فراوان خواهد کرد.

استانبول شهری بی‌نظیر برای زندگی و گردش است و هر نقطه از آن، یک ماجراجویی جداگانه خواهد داشت. در این مقاله کوتاه، بنا داریم تا خیابان استقلال و میدان تقسیم استانبول را به شما همراهان عزیز، معرفی کنیم. تا پایان مقاله، با ما همراه باشید.

میدان تقسیم ترکیه

میدان تقسیم استانبول کجاست؟

میدان تقسیم استانبول یکی از مهم‌ترین اماکن این شهر بزرگ است و اهمیت بسیاری دارد. این میدان، به نوعی مرکز استانبول به حساب می‌آید و همه چیز به آن ختم می‌شود.

تمام آدرس دادن‌ها و محاسبه فاصله‌های مختلف، برمبنای این میدان انجام می‌شود. میدان تقسیم استانبول، در قسمت اروپایی این شهر و در نزدیکی تنگه بغار واقع شده است.

محله‌ای که این میدان در آن قرار دارد، با نام منطقه بی‌اوغلو شناخته می‌شود.

این میدان به جز اهمیت اجتماعی در میان مردم، اهمیت سیاسی بسیاری هم دارد. میدان تقسیم، نماد جمهوریت و مدرنیته در ترکیه است و هر ساله، جشن‌ها و رویدادهای سیاسی و ملی بسیاری در آن برپا می‌شود.

همچنین بخوانید  بهترین مراکز خرید تهران برای خرید و گردش

این میدان همیشه شلوغ است و درست مثل میدان آزادی خودمان، همه دوست دارند که با بنای یادبود آن، عکس یادگاری داشته باشند. معماری اطراف میدان نیز بسیار جالب است و علاوه بر بناهای قدیم، دارای ساختمان‌های مدرن نیز هست.

خیابان استقلال استانبول کجاست؟

در ضلع جنوب غربی میدان تقسیم استانبول خیابانی واقع شده است که شاید بتوان گفت در سرتاسر ترکیه، خیابانی با این شهرت وجود ندارد.

نام این خیابان، خیابان استقلال استانبول است و محال است که نام این خیابان را نشنیده باشید و درباره آن، مطالعه نکرده باشید. کسانی که به دنبال خرید ملک در ترکیه هستند، بدون شک نشان این خیابان را به خوبی می‌دانند و از ویژگی‌های آن، باخبر هستند.

هر شهر بزرگ و معروفی در دنیا، یک خیابان معروف دارد؛ به طور مثال در تهران، خیابان ولیعصر را داریم و در پاریس، خیابان شانزلیزه. در شهر استانبول نیز خیابان استقلال، همین حکم را دارد.

طول خیابان استقلال حدود 3 کیلومتر است و یکی از مهم‌ترین مناطق گردشگری استانبول به شمار می‌رود که حتما باید از آن بازدید کرد.

خیابان استقلال استانبول، صرفا محل عبور و مرور عابرین پیاده است و به جز تراموا، هیچ وسیله نقلیه دیگری، حق ورود به این خیابان را ندارد.

این خیابان از اول تا آخر، پر از فروشگاه‌ها و بوتیک‌ها و لباس فروشی‌های مختلف است و پر است از گالری‌ها و آنتیک‌فروشی‌های متنوع. و از همه مهم‌تر، رستوران و هتل نیز فراوان دارد. کسانی که عاشق خرید هستند و دوست دارند از تماشای ویترین‌ها لذت ببرند، بدون معطلی، باید سری به این خیابان بزنند. زیرا که فرهنگ استانبول واقعی را می‌توان به بهترین شکل، در این خیابان زیبا، شاهد بود.

خیابان استقلال ترکیه

تفریحات میدان تقسیم و خیابان استقلال

همانطور که گفتیم، سفر به استانبول با هر هدفی که باشد، اگر در آن بازدید از این منطقه وجود نداشته باشد، اصلا فایده‌ای نخواهد داشت. این منطقه چنان که گفتیم، روزانه میلیون‌ها توریست را به خود جذب می‌کند. در اطراف میدان تقسیم و خیابان استقلال استانبول مکان‌های دیدنی بسیاری وجود دارد که از جمله آن‌ها، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

همچنین بخوانید  بهترین گالری های هنری در پاریس

مرکز فرهنگی آتاتورک

مرکز فرهنگی آتاتورک

این مرکز را می‌توان تا حدودی به تالار وحدت یا تئاتر شهر خودمان شبیه دانست. این مجموعه بعد از حکومت آتاتورک ساخته شد و در حال حاضر، مکان برگزاری بسیاری از کنسرت‌ها، همایش‌ها و… است.

پارک گزی

پارک گزی ترکیه

پارکی کوچک در نزدیک میدان تقسیم است و عمده شهرت آن، به دلیل اعتراضات و جریان‌های سیاسی است که در آن برگزار شده است.

برج گالاتا

برج گالاتا

هرچند که این برج تا حدودی از میدان تقسیم فاصله دارد، اما باز هم یکی از نزدیک‌ترین جاذبه‌های دیدنی استانبول در نزدیکی این منطقه، به حساب می‌آید. این برج، درست در امتداد خیابان استقلال واقع شده است و حدود نیم ساعت با میدان فاصله دارد.

خرید خانه اطراف میدان تقسیم و خیابان استقلال

بدون شک خرید خانه در استانبول می‌تواند زندگی هر یک از ما را به کل تغییر دهید. چرا که با خرید خانه در شهر زیبای استانبول، می‌توان صاحب پاسپورت ترکیه شد و این موضوع، امتیاز بزرگی برای ما ایرانیان خواهد بود.

طبق آخرین قوانین ترکیه، با خرید ملکی به ارزش 400 هزار دلار در ترکیه، می‌توانید صاحب پاسپورت این کشور شوید و شهروندی آن را به دست آورده و از تمام امتیازهای شهروندان ترک بهره‌مند شوید.

برای خرید ملک، میدان تقسیم و خیابان استقلال استانبول، می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد. زیرا که این منطقه، قطب امکانات رفاهی استانبول به شما می‌رود، دسترسی به آن بسیار آسان و خلاصه هر چیزی که از یک زندگی راحت بخواهید، در آن برای شما فراهم است. طبیعی است که خیلی از افراد، دوست داشته باشند در این منطقه، صاحب خانه باشند.

همچنین بخوانید  بهترین جاها برای ماه عسل در اروپا

باید به این نکته توجه داشته باشید که این منطقه، هر چند مرکز تجمع امکانات است، اما بسیار شلوغ است و هیاهوی بسیاری دارد.

به علاوه، قیمت ملک نیز در آن بالاست. اما جای نگرانی ندارد، زیرا که باز هم نسبت به میانگین قیمت ملک در تهران، ارزان‌تر است. این موضوع برای ایرانی‌ها، بسیار خوشایند است.

میانگین قیمت خرید و اجاره ملک را در منطقه تقسیم استانبول، در جدول زیر مشاهده خواهید کرد:

میانگین قیمت ملک به ازای هر متر مربع
32.000 لیر
میانگین قیمت برای ملک 100 متری2.900.000 لیر
میانگین قیمت اجاره ماهانه8300 لیر
میانگین قیمت ملک در منطقه تقسیم استانبول

سخن نهایی

حال که این مقاله را خوانده‌اید، بدون شک شما هم به دنبال آن هستید که با خرید خانه در استانبول و در اطراف میدان تقسیم، پاسپورت ترکیه را به دست آورید. اما به نظر شما راهش چیست؟

آیا می‌توان برای این تصمیم سرنوشت‌ساز، به هر کسی اعتماد کرد؟ قطعا خیر؛ زیرا که پای سرمایه شما در میان است و هرگونه خطا، می‌تواند به قیمت ضرر و زیان شما تمام شود.

پیشنهاد ما به شما، تیم استانبول همراه است. استانبول همراه، با سال‌ها سابقه در زمینه خرید و فروش ملک در ترکیه و به خصوص اخذ پاسپورت ترکیه، می‌تواند همراه خوبی برای شما باشد.

با استفاده از تجربه متخصصان در شرکت استانبول همراه می‌توانید با خیال راحت، روند خرید ملک را آغاز کنید و مطمئن باشید که در پایان، بدون هیچ دردسری، زندگی تازه‌ای را آغاز کرده‌اید.

متخصصان استانبول همراه، از اولین اقدامات، تا آخرین مراحل خرید ملک و اخذ پاسپورت ترکیه، در کنار شما خواهند بود. همین امروز با مشاوران این مجموعه تماس بگیرید و وقت را هدر ندهید.

zarara
zarara
چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط