Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ بهترین ها @ بهترین برنامه های تعبیر خواب برای اندروید

بهترین برنامه های تعبیر خواب برای اندروید

by | 10 اسفند 1401 | بهترین ها, فیلم و سرگرمی | 0 comments

به‌ طور معمول همه انسان‌ها در طول شب، خواب‌های مختلفی را می‌بینند، که برخی از آن‌ها رؤیاهای صادقانه می‌باشد و به معنی و مفهوم خاصی اشاره دارد. در گذشته افراد برای این که خواب‌های خود را تعبیر کنند از کتاب‌های معروفی مثل دانیال نبی، جابر مغربی، ابن سیرین و… استفاده می‌کردند؛ اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی برنامه‌های مختلفی برای تعبیر خواب انسان‌ها به‌ وجود آمده، که برای پلتفرم‌های مختلف موبایل طراحی‌ شده‌اند که می‌توان به‌ راحتی و آسانی در هر ساعت شبانه‌‌روز به آن‌ها دسترسی پیدا کرد و به تفسیر خواب خود پرداخت. در ادامه چند مورد از برنامه‌هایی که می‌توان از طریق آن به تعبیر خواب‌های خود پرداخت اشاره می‌کنیم.

برنامه تعبیر خواب بنفش

یکی از بهترین برنامه‌هایی که در گوشی‌های موبایل می‌توان از طریق آن، به تعبیر یا تفسیر خواب خود پرداخت، برنامه تعبیر خواب بنفش است. طراحی اصلی این برنامه بدین شکل است که از کتاب‌های مختلف گردآوری شده است‌، و می‌تواند حدود ۳۶۰۰ موضوع مختلف را در برگیرد.از جمله این کتاب‌ها می‌توان به کتاب: امام صادق، کتاب تعبیر خواب قرآن و سنت، کتاب تعبیر خواب فروید منهاج، تعبیر خالد اصفهانی، اصول دانیال پیغمبر و موارد دیگر اشاره کرد. این برنامه بر روی گوشی‌هایی که اندروید آن‌ها بالای ۲.۲ است به‌ راحتی نصب می‌شود. بنابراین برای تعبیر خواب خود می‌توان توضیحات تکمیلی و جامعی را از طریق این برنامه دریافت کرد‌. از طریق لینک زیر به‌ راحتی می‌توان برنامه تعبیر خواب بنفش را از طریق لینک زیر دانلود کرد.

همچنین بخوانید  بهترین ست های شلوار جین سفید مردانه | 16 مدل زیبا
برنامه تعبیر خواب بنفش

 دانلود برنامه تعبیر خواب بنفش

برنامه تعبیر و تفسیر خواب جامع

یکی از برنامه‌هایی که می‌توان از طریق آن خواب‌های خود را تعبیر و تفسیر کرد، برنامه تعبیر خواب جامع است. در این برنامه فهرستی از تعبیرهای خوابی که می‌توان از طریق آن خواب‌های خود را تعبیر کرد وجود دارد. در لیست این برنامه می‌توان کلمه مورد نظر خود را جستجو کرده و تعبیر خواب خود را از آن طریق مشاهده کرد. این برنامه رابط کاربری ساده و راحتی دارد، که به‌ راحتی می‌توان مفهوم خواب خود را از آن پیدا کرد. همچنین برنامه فوق برای گوشی‌هایی که اندروید آن‌ها بالای ۲.۳ است به‌ راحتی نصب می‌شود. از طریق لینک زیر می‌توان برنامه تعبیر خواب جامع را دانلود کرد.

برنامه تعبیر خواب جامع

 دانلود برنامه تعبیر خواب جامع

برنامه تعبیر و تفسیر خواب کامل و واقعی

یکی از محبوب‌ترین و حرفه‌ای‌ترین برنامه‌های تعبیر خواب برنامه تعبیر کامل و واقعی می‌باشد‌. این برنامه حدود چهار هزار موضوع در تعبیر خواب را شامل می‌شود، که افراد را از استفاده از سایر برنامه‌های تعبیر بی‌نیاز می‌کند. یکی از نکات بسیار خوبی که این برنامه دارد فونت زیبا و گرافیکی آن است. در این برنامه می‌توان خواب خود را با سایر افراد به اشتراک گذاشت. از طریق لینک زیر می‌توان اپلیکیشن تعبیر خواب کامل و جامع را دانلود کرد.

همچنین بخوانید  6 فیلم سورئال که ذهن شما را مشوش خواهند کرد
برنامه تعبیر خواب

دانلود برنامه تعبیر خواب کامل و واقعی

برنامه تعبیر خواب

در این برنامه از کتاب‌های مختلفی برای تعبیر کردن خواب استفاده‌ شده است. این کتاب‌ها عبارت است از: کتاب امام صادق، منوچهر مطیعی، علامه مجلسی، محمد بن سیرین و کتاب‌های دیگر. یکی از نکات بهتری که این برنامه دارد حجم پایین آن است که حدود ۸ مگابیت می‌باشد و می‌تواند بر روی تمام گوشی‌ها نصب شود.

برنامه تعبیر خواب

لینک دانلود برنامه تعبیر خواب

برنامه تفسیر خواب دقیق

یکی از بهترین برنامه‌هایی که اقدام به تعبیر یا تفسیر خواب افراد می‌کند، برنامه تعبیر خواب دقیق می‌باشد. برنامه فوق حدود ۳۶۰۰ موضوع مختلف را در خود گنجانده است. این برنامه فهرستی از موضوعات مختلف مثل خواستگاری، رانندگی مرگ و … را در بر می‌گیرد. همچنین می‌توان به تفاسیر خواب خود از کتاب‌های تعبیر قرآنی و علمی از طریق این برنامه دست یافت. این برنامه ۷ مگابایت فضا نیاز دارد، تا بتواند بر روی گوشی نصب شود‌. امروز بیش از ده‌ هزار کاربر از نرم افزار فوق استفاده می‌کنند. رابط کاری این برنامه بسیار ساده است و به راحتی می‌توان از آن استفاده کرد و خواب خود را در آن جستجو کرد.

تفسیر خواب دقیق

لینک دانلود برنامه تعبیر خواب دقیق

برنامه تعبیر خواب امام صادق

یکی از برنامه‌های کاربردی و دقیق نرم‌ افزار تعبیر خواب امام صادق است. طراحی کردن این برنامه بر اساس کتاب‌هایی از امام صادق و یوسف نبی و ۱۱ کتاب تفسیر خواب دیگر می‌باشد، که از مواد خارجی مثل سرزمین رؤیاها حاصل شده‌ است‌. نصب این برنامه رایگان می‌باشد و تاکنون ۵ هزار نفر آن را نصب کردند.

همچنین بخوانید  11 مکان شگفت انگیز کانادا در تابستان
برنامه تعبیر خواب امام صادق

لینک دانلود برنامه تعبیر خواب امام صادق

اپلیکیشن تعبیر و تفسیر خواب حرفه‌ای

این برنامه با برنامه‌های تفسیر خواب یک تفاوت اساسی دارد، بدین صورت که در برنامه‌های قبلی از رویدادها و مسائل امروزی سخنی به میان نیامده است، اما در این مجموعه تعبیرهای قدیم و جدید در یک برنامه گنجانده شده‌ است. به‌ عنوان مثال می‌توان به خواب‌هایی با موضوعات مختلف مثل ولنتاین، بیمارستان، اسکیت‌ سواری و هزاران مورد دیگر اشاره کرد. حجم برنامه فوق حدود ۲ مگابایت می‌باشد و حدود ۲۰۰ هزار کاربر آن را نصب کردند.

اپلیکیشن تعبیر خواب حرفه‌ای

لینک دانلود برنامه تعبیر خواب حرفه‌ای

حرف آخر

دانستن معنای خوابی که دیده‌اید شاید برای شما مهم باشد، اما قبل از آن به این نکته توجه داشته باشید که ممکن است رویایی که داشته‌اید شاید از مشغله‌های ذهنی شما نشات گرفته باشد. بهتر است یک دیزاین خوب برای اتاق خواب خود داشته باشید تا بتوانید یک خواب خوب و آرام را تجربه کنید. در این صورت، شما با آرامش به خواب خواهید رفت.

admin
admin
چطور بود؟
+1
3
+1
2
+1
2
+1
1
+1
2
+1
3
+1
8

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط