Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ بهترین ها @ بهترین ژست های عکاسی دخترانه

بهترین ژست های عکاسی دخترانه

by | 27 بهمن 1401 | بهترین ها, مد و زیبایی | 0 comments

انتخاب درست ژست عکاسی دخترانه یکی از چالش‌هایی است که بسیاری از عکاس‌ها و یا افراد عادی که قصد عکاسی دارند با آن رو به رو هستند. همان‌طور که می‌دانید عکس‌ها می‌توانند خاطرات زیبایی را برایتان ثبت کنند. گرفتن فیگور و ژست زیبا در جذابیت بیشتر عکس‌ها نقش بسیار مهمی دارد. اما مسئله‌ای که در این‌جا وجود دارد این است که بیشتر افراد از انواع ژست عکاسی دخترانه و حتی ژست عکاسی پسرانه آگاهی ندارند و در هنگام عکاسی سرگردان شده و نمی‌دانند چگونه ژست بگیرند تا فرم بدن آن‌ها زیباتر دیده شود.

از طرفی برخی افراد با توجه به فرم اندامی که دارند می‌خواهند طوری از آن‌ها عکس گرفته شود که نواقص اندامی آن‌ها را بپوشاند. برای مثال ممکن است کسی قد کوتاهی داشته باشد، در این صورت با تکنیک‌های عکاسی و با ایجاد فیگور مناسب می‌توانیم این مورد را پوشش دهیم و عکسی زیبا از او ثبت کنیم. در این مقاله قصد داریم به بررسی چندین مدل ژست عکاسی دخترانه بپردازیم و به همراه عکس نکاتی را در این زمینه ارائه دهیم. از این رو توصیه می‌کنیم با ما همراه باشید.

در برابر دوربین بدون ژست و حالت نایستید

با ژست عکاسی

در بیشتر مواقع و به خصوص در افرادی که شانه‌های بزرگی دارند اگر به صورت مستقیم در برابر دوربین بایستند، سبب می‌شود فرم بدنشان پهن‌تر گردد و به عبارتی فرم زنانه بدن از دست می‌رود. بهترین انتخاب در این حالت این است که دو سوم بدن از دوربین دور گردد و در این حالت صورت شخص به طور کامل به سمت دوربین بچرخد. در این حالت بدن باریک‌تر و زیباتر به نظر می‌رسد و چهره نیز به طور کامل مشخص است. به طور کلی بهتر است برای انتخاب بهترین ژست عکاسی دخترانه، قابلیت تشخیص فرم بدن خود را داشته باشید.

همچنین بخوانید  دستبند چرم | بهترین هدیه برای آقایان و خانم ها با کمترین هزینه

ایجاد خط فک مشخص در ژست عکاسی دخترانه

خط فک در عکاسی

نکته‌ای که در این بخش در ارتباط با ژست عکاسی دخترانه اشاره خواهیم کرد، در رابطه با خط فک است که می‌بایست به گونه‌ای عکاسی انجام شود که خط فک فرد به وضوح مشخص باشد. به‌طوری که این عامل در جذابیت عکس نقش مهمی دارد. گفتنی است برای این منظور ترفندهای مختلفی وجود دارد، از جمله این که از فرد بخواهید در حالی که چانه‌اش را کمی پایین آورده، زبانش را به سقف دهانش بچسباند. در این حالت خط فک مشخص‌تر است، تکنیک دیگر این است که مدل کمی سر خود را جلوتر بیاورد.

دهان را کامل بسته نگه ندارید

در عکاسی پرتره باید در نظر داشته باشید که بهتر است دهان حالت نیمه‌باز باشد، در این حالت چهره شاداب‌تر و پر‌انرژی‌تر است.

به حالت دستان خود توجه کنید

دستان ژست عکاسی

توجه به حرکت و حالت دست‌ها در ژست عکاسی دخترانه بسیار مهم است، توجه داشته باشید می‌توانید دست‌های خود را روی موها، در زیر چانه و یا پهلوهای خود قرار دهید. البته باید توجه داشته باشید که در این حالت فشاری ایجاد نشود و فقط حالت لمس کافی است.

همچنین بخوانید  15 بهترین مقصد ماه عسل در ترکیه برای یک سفر رمانتیک

فاصه بین بازوها و بدن

فاصه بین بازوها و بدن در ژست عکاسی

در این حالت مدل می‌بایست بازوهای خود را از بدن خود کمی دور کند، چرا که بازوهای چسبیده به بدن نمای جالبی را ایجاد نخواهد کرد، به طوری که می‌تواند فقط کمی آرنج خود را خم کند یا دست خود را روی لگنش بگذارد.

ایجاد منحنی در ژست عکاسی دخترانه

ایجاد منحنی در ژست عکاسی دخترانه

در عکاسی دخترانه بهتر است انحنای بدن به خوبی نمایش داده شود. بدین منظور می‌توانید وزن بدن را روی یک پا قرار دهید و یک انحنای کوچک در لگن ایجاد کنید. در ضمن با دور کردن دست‌ها از بدن می‌توانید این مورد را به خوبی به نمایش بگذارید.

ژست عکاسی با آرنج در حال استراحت

ژست عکاسی با آرنج در حال استراحت

این ژست ساده در هر موقعیتی قابل اجرا است به‌طوری که هم در عکاسی در استودیو و هم در فضای باز می‌توانید از آن استفاده نمایید. در این حالت مدل باید پشت شیئی قرار گیرد و آرنج‌های او روی آن شیئی قرار گیرد. برای مثال می‌توانید از صندلی و یا نرده و یا هر مورد دیگری استفاده کنید. در این حالت هر دو دست و یا فقط یکی از آن‌ها در حالت استراحت قرار می گیرد.

تکیه دادن به یک سطح مانند دیوار

تکیه به دیوار ژست عکس

ژست عکاسی دخترانه دیگر، حالتی است که فرد به یک سطح مانند دیوار تکیه می دهد. حالت دست‌ها می‌تواند متفاوت باشد به طوری که می‌تواند آن را روی پای خود قرار دهد.

ژست به عقب نگاه کردن از قسمت شانه

ژست به عقب نگاه کردن از قسمت شانه

در این ژست عکاسی دخترانه مدل باید بچرخد و از قسمت شانه به سمت دوربین نگاه کند.

همچنین بخوانید  20 بهترین ایده جکوزی سرپوشیده

ژست دست در جیب

ژست دست در جیب

بسته به لباس و استایل مدل خود می‌توانید از این روش استفاده نمایید. در این حالت که بیشتر مناسب عکس‌های غیر‌رسمی می‌باشد. فرد می‌تواند تمام یا بخشی از دست‌های خود را داخل جیبش قرار دهد. گفتنی است در این حالت نیز می‌توانید از کمی چرخش بدن بنا به سلیقه خود استفاده نمایید.

نشستن روی مبل

ژست نشستن روی مبل

اگر قصد استفاده از ژست عکاسی دخترانه نشسته را دارید می‌توانید این کار را با استفاده از یک مبل انجام دهید. در این حالت می‌توانید از مدل بخواهید روی مبل با زوایه 45 درجه بنشیند و ضمن قرار دادن آرنج در لبه پشت مبل، دست ها را در جلو به هم برساند و یا رو پای خود قرار دهد. علاوه بر آن می‌تواند پاهایش را نیز روی یکدیگر قرار دهد.

نشستن روی پله

ژست عکاسی نشستن روی پله

نشستن روی پله نیز از دیگر انتخاب‌ها در این زمینه می‌باشد. استفاده از راه پله‌ها به شما فرصت ایجاد ژست عکاسی دخترانه جالبی را فراهم می‌کنید در این حالت می‌توانید روی پله و با کمی زاویه نسبت به دوربین بنشینید. پاها را می‌توانید به صورت ضربدری قرار دهید. حرکات دست‌ها نیز در این حالت متنوع است و می‌تواند روی پله و یا زانو قرار دهد.

حرف آخر

در این مقاله به نکاتی در رابطه با ژست عکاسی دخترانه اشاره شد، گفتنی است تنوع ژست‌ها در این زمینه بسیار زیاد است. البته باید توجه داشته باشید بسته به شرایط و موقعیت عکاسی می‌توانید خلاقیت‌های زیادی در این زمینه داشته باشید.

admin
admin
چطور بود؟
+1
+1
1
+1
+1
+1
+1
1
+1
1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط