Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ سبک زندگی @ فیلم و سرگرمی @ دینامیت سینمای ایران

دینامیت سینمای ایران

by | 25 دی 1401 | فیلم و سرگرمی | 0 comments

همه چیز در مورد ژانر کمدی و طنز

در مورد ژانر کمدی بهتر است بدانید که در آن از شوخی‌ها و طنزهایی استفاده می‌شود و جالب است بدانید که به استثنای فیلم‌هایی که از نوع کمدی‌های سیاه هستند، پایان و خاتمه خوشی را برای بینندگان به ارمغان می‌آورد. ژانر کمدی یکی از قدیمی‌ترین ژانرها به حساب می‌آید ولی لازم است بدانیم که ژانر کمدی با ژانرهای دیگر تفاوت‌های فاحشی دارد که توجه به آن‌ها بسیار مهم و ضروری است و آن هم به این دلیل است که ژانر کمدی به بازیگران و ستاره‌های کمدی سینما تکیه می‌کند و همین امر باعث شده است که افرادی که در حوزه استندآپ کمدی هستند وارد این صنعت شوند و در جهت خنداندن مردم تلاش کنند.

همچنین بخوانید  تجهیزات مورد نیاز برای بلاگری اینستاگرام

سینمای ایران با مشکلاتی همراه است و جالب است بدانید که بازیگران و کارگردانان تمام تلاش خود را می‌کنند تا رونق قبلی را به سینما برگردانند. یکی از فیلم‌های موفق سینمای ایران در ژانر کمدی فیلم دینامیت است. در این فیلم عواملی همکاری کرده‌اند که برای دانلود دینامیت بهتر است آن‌ها را بشناسید. دینامیت فیلمی است که به صورت نمایش خانگی ساخته شده است و کارگردان آن مسعود اطیابی است که فیلم انفرادی را نیز ساخته است.

همچنین تهیه کنندگی این فیلم بر عهده سید ابراهیم عامریان است و در سال 1400 ساخته شده است. فیلمنامه و داستان سرایی آن را حمزه صالحی به همکاری شیما محمد بیگی به نگارش در آورده‌اند و ژانری که برای این فیلم انتخاب کرده‌اند، کمدی و چاشنی طنز دارد که می‌توانید آن را به صورت خانوادگی ببینید و نهایت لذت را ببرید.

همچنین بخوانید  اپلیکیشن دانلود فیلم و سریال ایرانی رایگان

بازیگرانی که در فیلم دینامیت نقش آفرینی کرده اند

فیلم دینامیت را دینامیت سینمای ایران می‌نامند و دلیل آن این است که بازیگران فوق العاده‌ای در آن بازی کرده‌اند. این بازیگران هرکدام پیش از حضور در این فیلم در سینما، تلویزیون و تئاتر تجربه حضور داشته‌اند به گونه‌ای که فیلم‌های آنها جزء پرمخاطب‌ترین فیلم‌ها بوده‌اند.

بازیگران اصلی فیلم به شرح زیر است:

احمد مهران فر، پژمان جمشیدی، امید روحانی، زیبا کرمعلی، محسن کیایی، مجید شهریاری، میرطاهر مظلومی، نازنین بیاتی، نادر سلیمانی و نازنین بیاتی بازیگرانی هستند که توانسته‌اند برای مدت زمانی خنده را به لب‌های بینندگان بیاورند. هرکدام از این بازیگران متفاوت‌تر از فیلم‌هایی که بازی کرده‌اند در این فیلم نقش آفرینی کرده‌اند. اما در مورد پایان فیلم بهتر است بدانید که خیلی عجله‌ای سرهم شده است و نتوانسته است برای مخاطبین به مانند فیلم‌های دیگر عمل کند.

همچنین بخوانید  ترسناک ترین بازی های PS4

سایر اطلاعات فیلم دینامیت

رده سن فیلم دینامیت pg است و تماشای این فیلم برای تمامی سنین مناسب است.

تهیه کنندگان: سید ابراهیم عامریان

نویسندگان: حمزه صالحی، شیما محمد بیگی

موسیقی: امیر توسلی

مدت زمان: 83 دقیقه

خلاصه داستان: دینامیت یکی از آثار طنز و کمدی سینمای ایران است. این اثر به موضوعات بسیار ریز جامعه پرداخته و با زبان طنز در مورد آنها انتقاد کرده است. شما می‌توانید با تماشای فیلم و سریال‌های جدید اوقات خوشی را سپری کنید.

با دانلود دینامیت متوجه می‌شوید که فیلم سینمایی دینامیت پس از ۳ سال توقیف از ۱۰ تیر ۱۴۰۰ در سینماهای سراسر کشور اکران شد. هم اکنون می‌توانید فیلم ایرانی دینامیت را در سایت‌های معتبری همچون دی دی فیلم دانلود و مشاهده کنید.

elahe77

elahe77

چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط