Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ سبک زندگی @ رابطه و ازدواج @ راه های شگفت انگیز کات کردن قبل از ولنتاین

راه های شگفت انگیز کات کردن قبل از ولنتاین

by | 16 بهمن 1401 | رابطه و ازدواج | 1 comment

هر سال قبل از رسیدن روز ولنتاین، نرخ ابتلا افراد به بیماری‌هایی که به مرگ منتهی می‌شوند، به صورت چشم‌گیری بالا می‌رود. دلیل آن هم واضح است، افراد به جای سرچ ایده های جذاب برای ولنتاین 2023 به سراغ راه های کات کردن قبل از ولنتاین می‌روند. البته اگر بخواهیم منطقی به این داستان نگاه کنیم، و با توجه به شرایط اقتصادی مردم، کات کردن قبل از ولنتاین آن‌چنان هم زشت نخواهد بود، پس هموطن با من همراه باش تا جدیدترین متدهای کات کردن قبل از ولنتاین رو براتون شرح بدم. برو که رفتیم.

چرا باید قبل از ولنتاین کات کنیم؟

چرا باید قبل از ولنتاین کات کنیم شاید سوال درستی نباشه، به نظرم بهتره بگیم “چرا نباید قبل از ولنتاین کات کنیم؟”. ببینید دوستان، همه ما تو شرایط سختی هستیم و طبیعتاً پرداخت تقریباً یک پایه حقوق برای خرید کادو و سورپرایز کردن طرف مقابل شاید خیلی از نظر اقتصادی معنی نداشته باشد. البته دلایل دیگری نیز می‌توانند در مسئله کات کردن قبل از ولنتاین موثر باشند، ولی باید قبول کنیم که شرایط اقتصادی مهم‌ترین فاکتور در این زمینه است.

اینستاگرام

کات کردن با اینستاگرام

دوستان عزیز، به این نکته توجه داشته باشید که شما باید جوری کات کنید که اصلاً مشخص نباشه به خاطر ولنتاین و هزینه‌های بالای اون مراسمه. اولین و به نظرم بهترین روش برای کات کردن قبل از ولنتاین، اینستاگرامه. برای کات کردن به صورت موفقیت‌آمیز، به دستورالعمل زیر توجه کنید.

  1. خیلی طبیعی رفتار کنید
  2. فیلترشکن خود را روشن کنید
  3. به قسمت “Story” بروید
  4. از گالری خود یک عکس زیبا انتخاب کنید
  5. یک Question box روی صفحه قرار دهید
  6. دکمه آپلود را بزنید
همچنین بخوانید  چگونه از یک رابطه سمی جان سالم به در ببریم؟

بعد از انجام مراحل فوق، حالا نوبت دوست صمیمی شما که پایه تمام کثافت‌کار‌ی‌های شما نیز هست، می‌رسد. به دوست صمیمی خود بگویید، ترتیب زیر را رعایت کند:

  1. با شما هماهنگ باشد
  2. فیلترشکن خود را روشن کند
  3. وارد اینستاگرام شده و استوری شما را باز کند
  4. در Question box از شما بپرسد که “single ya rel?”
  5. ببینید دوستان، خیلی مهم که فینگلیش تایپ کنید
  6. از اینستاگرام خارج شده و گزارش کار را به دوست خود ارائه کنید.

اینجا دوباره نوبت به شما می‌رسد، شما باید سوال دوست خود را در اینستاگرام Add story کنید و به آن سوال پاسخ دهید و بگویید که سینگل هستید. در اینجا ممکن است دوست دختر یا دوست پسر شما سریعاً با شما تماس بگیرد و از شما بپرسد که “چه استوریه گذاشتی، مگه تو سینگلی؟”. شما باید از او عذر خواهی کنید و بگویید که اشتباهی از شما سر زده. احتمالاً از شما درخواست کند که استوری خود را پاک کنید ولی شما باید این بهانه را بیاورید که “فیلترشکنم کار نمی‌کنه”.

او همچنان از دست شما عصبی خواهد بود ولی شما نباید استوری را پاک کنید. سپس به دوست خود بگویید که یک استوری دو نفره از خودش و شما منتشر کند و متن “دو تا سینگل در حال عشق و حال” را روی استوری قرار دهد و شما را نیز تگ کند. شما هم همان استوری را Add story می‌کند. احتمالاً در این مرحله دوست دختر شما دیگر به شما پیام نمی‌دهد و شما را بلاک می‌کند. تبریک میگم، شما الان سینگل هستید!

همچنین بخوانید   10 سوال مهم که قبل از شروع رابطه باید از پارتنر خود بپرسید

از دوست صمیمی خود بخواهید که شما را سینگل کند.

در این روش، شما باید گوشی خود را خاموش کنید و از دوست صمیمی خود بخواهید که به دوست دختر یا پسرتون زنگ بزنه و از اون بپرسه که شما کجا هستین. بهتره که دوست صمیمی‌تون این متن رو بگه”آره، من صبح بهش پیام دادم گفتم می‌خوام با دوست دختر/پسرم برم بیرون، چون الان گوشیش خاموشه، به شما زنگ زدم که ببینم کجاست”. پارتنر شما از شنیدن این جمله فوق‌العاده متعجب خواهد شد و پشت سر هم به شما زنگ می‌زند.

بعد از چند ساعت گوشی خود را روشن کنید و بگویید که پیش همان دوست صمیمی‌تان بودید. اما از آنجا که دوست صمیمی شما به پارتنرتان گفته است که نمی‌داند شما کجا هستید، پارتنر شما مطمئن می‌شود که شما به او خیانت کرده‌اید و با شما کات خواهد کرد. Ez!

خیلی ساده، خودتان به او بگویید!

هیچ چیز بهتر از ساده گفتن مسائل پیچیده نیست. با پارتنتر خود تماس بگیرید و از او بخواهید که یکدیگر را ملاقات کنید. اگر دلایل منطقی برای کات کردن دارید که مشکل بزرگی نخواهید داشت، اما اگر واقعاً دلیل منطقی برای جدا شدن ندارید، سعی کنید او را متقاعد کنید که شما برای او مناسب نیستید. یعنی بگویید که حس می‌کنید به قدر کافی از طرف مقابل توجه دریافت نمی‌کنید و بهتر است که این رابطه تمام شود.

همچنین بخوانید  25 نکته برای فراموش کردن عشق از دست رفته

حرف آخر

کات کردن قبل از ولنتاین همیشه یک چالش سخت و بزرگ برای همه بوده است. اما یک پیشنهاد برای همه شما دارم، اگر واقعاً به نظر شما هدایای گران‌بها یک نشانه عشق است، و اگر طرف مقابل نتواند همچین هدیه‌ای به شما بدهد، شما را دوست ندارد بهتر است اصلاً وارد رابطه نشوید چون شما هیچ درکی از عشق ندارید. منظور من این نیست که اصلاً انتظار کادو نداشته باشید، ولی قبول کنید که در این دوران سخت، خریدن طلا، آیفون و یا دیگر موارد گران، کمی برای طرف مقابل سخت است. عشق خود را با کادوی گران‌بها معاوضه نکنید. یکدیگر را درک کنید و از بودن با هم لذت ببرید، دیگر چیزی مهم نخواهد بود.

حسن اسدی
حسن اسدی

من حسنم، 20 سالمه و دانشجوی جامعه شناسی هستم(البته فعلاً، شاید تا یکی دوماه دیگه اخراج بشم.) نکته دیگه ای هم نیست دیگه، خدافظ.

چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1
1

1 Comment

  1. خاطره سرایی
    1
    0

    پیشنهاد اول خیلی ساده لوحانه اس. اونی که گیر کادو گرفتن باشه با یه استوری ساده کات نمیکنه!

    Reply

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط