Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ هنر و ادبیات @ هنرهای تجسمی @ روش های حذف و تغییر پس زمینه عکس

روش های حذف و تغییر پس زمینه عکس

by | 23 آبان 1401 | هنرهای تجسمی | 0 comments

در بسیاری از موارد برای ویرایش عکس باید پس زمینه را از تصویر مورد نظر حذف کرده و عکس را روی پس زمینه دیگری قرار دهیم. اما متاسفانه انجام این کار به راحتی امکان پذیر نخواهد بود و حذف و تغییر پس زمینه عکس زمان زیادی می‌برد. اما امروزه برنامه‌هایی برای این کار وجود دارد که با استفاده از آن‌ها دیگر نیازی به صرف زمان زیادی برای حذف پس زمینه از عکس خود ندارید و می‌توانید از این برنامه‌ها برای انجام این کار در سریع ترین زمان ممکن استفاده کنید. در ادامه بهترین برنامه‌ها برای حذف و تغییر پس زمینه عکس‌های اندرویدی معرفی می‌شود که امیدواریم بتوانید با استفاده از آن‌ها تصاویر خود را به بهترین شکل ممکن ویرایش و استفاده کنید.

چرا به یک پس زمینه سفید ساده نیاز دارید؟

دلایل زیادی وجود دارد که عکاسان پس‌زمینه یک شی را با یک فضای سفید جامد جایگزین می‌کنند. به عنوان مثال، برای

حذف حواس پرتی: پس زمینه سفید جامد می‌تواند تاکید بیشتری بر موضوع اصلی تصویر داشته باشد و توجه بیننده را به آن قسمت خاص جلب کند.

رفع مشکلات رنگ: رنگ‌های اشتباه در پس‌زمینه می‌تواند باعث شود که بخش‌های کلیدی تصویر تمیز به نظر برسند و تاثیر آن را کاهش دهند.

تهیه تصاویر برای استفاده تجاری: تصاویر با زمینه سفید یکدست می‌توانند برای انواع طرح های تجاری چه به صورت آنلاین و چه به صورت چاپی و سایر تبلیغات استفاده شوند.

حذف پس زمینه از عکس به صورت آنلاین

فتوشاپ یک برنامه عالی برای تمامی ویرایش های عکس است، اما بسیاری از مواقع نمی‌توانید از فتوشاپ برای حذف پس زمینه عکس استفاده کنید یا بسیاری از افراد به این نرم افزار دسترسی ندارند. در این مواقع بهترین کار حذف پس زمینه از طریق سایت هاست. در ادامه این سایت ها را معرفی می کنیم:

همچنین بخوانید  تفاوت هنر خیابانی و گرافیتی چیست؟

1. inpixio.com/remove-background

شما می‌توانید از این سایت حرفه‌ای برای حذف پس زمینه عکس به صورت آنلاین استفاده کنید. زمانی که برای تغییر پس زمینه عکس وارد این سایت می‌شوید می‌توانید عکس خود را در قسمت مورد نظر خود آپلود کنید. مهم‌ترین ویژگی این وبسایت حذف پس زمینه عکس، امکان تغییر پس زمینه و انتخاب پس زمینه دلخواه است.

2. www.photoroom.com

این سایت یک سایت حرفه ای حذف پس زمینه عکس است. سادگی کار با این سایت از مهم ترین مزایای آن است. و پس از تغییرات مورد نظر در نهایت می‌توانید عکس مورد نظر را دانلود کنید.

3. FocoClipping

یکی از بهترین سایت‌ها برای حذف پس زمینه از عکس است. در این سایت به راحتی و به سرعت عکس مورد نظر را آپلود کنید و  پس زمینه عکس را به صورت آنلاین حذف کنید. هم چنین می‌توانید ویرایش‌هایی مانند برش عکس و تغییر پس زمینه دلخواه روی عکس اعمال کنید.

همچنین بخوانید  تکامل گرافیک دیزاین

مهم ترین برنامه های اندروید برای حذف و تغییر پس زمینه عکس

1. اپلیکیشن Cut Cut

برنامه Cut Cut یکی از مهم‌ترین اپلیکیشن‌های حذف و تغییر پس زمینه عکس‌های اندروید می‌باشد. این برنامه به طور خودکار طرح کلی موضوع را تشخیص می‌دهد و از آن برای طرح ریزی سریع استفاده می‌کند.

2. اپلیکیشن پیکس ارت

اپلیکیشن PixArt یکی از بهترین برنامه‌ها برای تغییر پس زمینه تصویر با اندروید است. کافیست این اپلیکیشن را از گوگل پلی یا بازار دانلود کنید و به سادگی حذف و یا تغییر پس زمینه عکس خود را انجام دهید.

3. برنامه Snapseed

اپلیکیشن snapseed بسیار قدرتمند است که به دلیل داشتن ویژگی‌های حرفه‌ای در بین افراد محبوب است. سرعت بسیار بالای این برنامه باعث نصب زیاد آن شده است.

mahta

mahta

چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط