Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری

لوله بازکنی

by | 2 خرداد 1401 | اصناف و صنایع | 0 comments

لوله بازکنی ولنجک یکی از معتبرترین شرکت‌های لوله بازکنی در تهران است. شما می‌توانید به صورت شبانه روزی با ما تماس بگیرید و مشکلات گرفتگی فاضلاب آشپزخانه، توالت، حمام و … را به ما بسپارید.

این شرکت لوله بازکنی با استفاده از ابزارهای پیشرفته، افراد باتجربه و کاربلد به صورت شبانه روزی در خدمت شما می‌باشد و زیر نظر اتحادیه همچنین ارائه‌ دهنده‌ی خدمات کاملا بهداشتی: فنرهای جداگانه، ضدعفونی دستگاه‌ها، دستکش و ماسک است.

خدمات ما

لوله بازکنی: انسداد لوله‌های فاضلاب امروزه به دلایل مختلف امری طبیعی است. منطقه ولنجک تقریبا در شمال تهران است. در این منطقه بیشتر ساختمان‌ها نوساز هستند و مشکلاتی برای ساختمان‌های جدید وجود دارد که برخی از این مشکلات در هنگام ساخت و ساز بجود می‌آیند.
کارگران در حین لوله‌کشی، زباله یا سیمان و ماسه را داخل لوله می‌ریزند که باعث گرفتگی فاضلاب می‌شود.

همچنین بخوانید  تفاوت تیر هاش و تیرآهن معمولی چیست؟

شرکت ما برای رفع گرفتگی لوله آشپزخانه و توالت که توسط سیمان و نخاله مسدود است از دستگاه‌هایی به نام سه نظام الماسه و واتر جت استفاده می‌کند.
همچنین اکثر لوله‌های فاضلاب آشپزخانه‌ها به صورت چدنی هستند. این نوع لوله‌ها در سر زانویی خود از یک پیچ استفاده شده است. در زمان‌های قدیم کاربرد این پیچ نسبت به الان بیشتر بوده است. به دلیل نبودن دستگاه‌های لوله بازکنی پیچ زانویی لوله‌ها را در هنگام گرفتگی باز می‌کردند و از همان محل لوله را تمیز می‌کردند و در نهایت رفع انسداد می‌شد.

اما امروزه همان پیچ‌ها در محل خود زنگ زده است و دیگر نمی‌توان آن‌ها را باز کرد. در هنگام فنرزنی نیز باعث ایجاد مشکل می‌شود. ما برای راه حل این مشکل از دستگاهی به نام کمپرسور باد استفاده می‌کنیم.

تخلیه چاه

برخی از ساختمان‌های ویلایی دارای سیستم لوله کشی فاضلاب شهری نیستند و آب مصرفی آن‌ها به چاه فاضلاب که در حیاط یا پارکینگ قرار دارد ختم می‌شود. این گودال‌ها در طی زمان معینی توسط لجن و چربی پر می‌شود و دیگر تحمل کشش آب را ندارند.

همچنین بخوانید  کانال اسپیرال چیست؟

در این مرحله باید یک شرکت لوله بازکنی پیدا کنید تا آن را تخلیه و لایروبی کند. در صورتی که با این مشکل مواجه شدید می‌توانید با ما تماس بگیرید. تخلیه چاه، سپتیک، معیوب و … با دستگاه های ۱۲۰۰۰ لیتری و ۸۰۰۰ لیتری با پمپ مکش فوق العاده قوی، پمپ کفپوش سه فاز و پمپ معمولی بدون کثیف کاری در اسرع وقت کاملا بهداشتی.

خدمات دیگر 

درآوردن اشیا از چاه: برخی افراد تلفن همراه خود را در توالت نیز رها نمی‌کنند و در نهایت با سهل انگاری به یکباره گوشی همراه به  داخل فاضلاب می‌افتد . وقتی که گردنبند، دستبند، گوشی همراه، یا هر شی دیگر به کف شور حمام یا چاه توالت افتاد می‌توانید با ما تماس بگیرید. ما با استفاده از دستگاه‌ها و ابزارهای مخصوصی به صورت تضمینی آن را در می‌آوریم.

همچنین بخوانید  تکنولوژی تلویزیون ها در سال 2022

لوله کشی فاضلاب 

عده‌ای نیز از دکوراسیون توالت و حمام منزل خوششان نمی‌آید و در آخر خواستار تعویض کاشی و سرامیک‌ها یا لوله کشی فاضلاب و … آن می‌شوند. شرکت نوین لوله برای این کار متخصصین باتجربه‌ای را دارد که می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید.

لوله کشی کلی و جزئی، تعویض شیرآلات ساختمانی، تعویض لوله کشی بهداشتی، تعویض کاسه توالت، تبدیل توالت فرنگی ایرانی به فرانسوی، تعویض ترکیدگی و پوسیدگی  بصورت فوری و شبانه روزی از خدمات ما می‌باشد.

منبع مقاله اطلاع نیوز

لوله بازکنی در خیابان ولنجک

افراد ما به صورت شبانه روزی در محدوده‌ی ولنجک انواع لوله‌های سخت و سیمانی، انواع لوله‌های فاضلاب، لوله‌های فرعی و رایزر اصلی و هر نوع خروجی کف شور بالکن و پشت بام با دستگاه های بروز و پیشرفته، به صورت کاملا تضمینی باز می‌کنند.

loole

loole

چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط