Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آرایشی/بهداشت
آشپزی
آموزشی
آی تی
ادبی
استارتاپ
اقتصاد
امور زنان
بازی‌های کامپیوتری
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
پزشکی
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
تکنولوژی و صنایع
جامعه شناسی
حقوق
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
خانواده
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
روایت‌های شخصی
رویدادها
زندگی نامه
سئو
سبک زندگی
سرگرمی
سلامت
سلامت عمومی
سیاست
سیاسی/اجتماعی
سینما و تئاتر
صنایع
طراحی وبسایت
عکاسی
علم روز
علمی
فرهنگ
فضای مجازی
فلسفه
گردشگری
مارکتینگ
محیط زیست
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
مسائل روز
مطالب داغ
معماری و ساختمان سازی
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
موفقیت
نقد ادبی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
خانه @ تکنولوژی @ آی تی @ طراحی وبسایت حرفه ای نیازمند چیست؟

طراحی وبسایت حرفه ای نیازمند چیست؟

by | 8 بهمن 1399 | آی تی | 0 comments

داشتن یک وبسایت با ظاهری حرفه ای می تواند برای دیده شدن شما معجزه کند. وبسایت شما اولین ارتباطی است که اکثر مخاطبان با تجارت شما برقرار می کنند. بنابراین، اگر ظاهر وبسایت زیبایی و جذابیت کافی نداشته باشد و نکات کاربردی را نداشته باشد، باعث می شود این افراد برداشت منفی از شرکت شما داشته باشند. از طرف دیگر، اگر همه چیز بی عیب و نقص اجرا شود، شما می توانید اولین احساس مثبت را ایجاد کنید، که این اطمینان را می دهد که شما راه درستی را انتخاب کرده اید. چندین چیز وجود دارد که باید آنها را امتحان کنید.

  1. فقط یک اقدام به عمل کافی است :

انتخاب بیشتر منجر می شود که افراد کمتر تمایل به تصمیم گیری می شوند. طبق یک مطالعه، هنگام مواجه شدن با 24 گزینه برای انتخاب، افراد 10 برابر کمتر از زمانی که فقط 6 گزینه به آنها ارائه شده است، تصمیم به انتخاب می گیرند. پیمایش وبسایت شما باید ساده و بدون دردسر باشد. اقدام به عمل باید ساده، واضح و شفاف باشد. حتی رنگ این لینک نیز ممکن است میزان کلیک روی آن را تعیین کند. رنگ قرمز از سبز و بیضی کارآمدتر از مربع است.

برای مثال، وبسایت توسکا یکی از سرویس هایی که می دهد طراحی وبسایت است و با شعار “داشتن وبسایت خوب = داشتن یک شعبه خوب به وسعت جهان” در حال برندسازی است. اینها تنها برخی از ترفندهای طراحی است که باید به خاطر بسپارید.

  1. سعی کنید در کارتان ثابت قدم بمانید :

تغییرات در وبسایت شما تقریباً اجباری است اما میزان انحراف شما از طرح قبلی بسیار مهم است. نکته اصلی این است که مردم این تصور را دارند که هنوز با شما تجارت می کنند. شما باید طرح را حفظ کرده و با یک رنگ به خصوص کار کنید. حتی اگر برخی از تفاوت های ظریف و توزیع عناصر مختلف را تغییر دهید. همچنین، چیدمان صفحه را حفظ کنید و سعی بر این داشته باشید که در ساختار پیمایش تداخل ایجاد نکنید.

  1. واکنش گرایی برای موبایل :

در حالی که میزان مکاتبه برای کاربران تلفن همراه هنوز کمتر از کاربران دسک تاپ و تبلت است، شما نمی توانید این واقعیت را که اکثر مخاطبان آنلاین موبایل هستند نادیده بگیرید. اکثر کاربران اینترنت موبایل هستند، به همین دلیل شما باید به شدت در واکنش گرایی به تلفن همراه سرمایه گذاری کنید. در بعضی موارد، حتی استفاده از وسیله تلفن همراه اول برای مشاهده تلفن همراه نیز ایده خوبی است. پس نتیجه می گیریم که وبسایت های پاسخگو نیز ممکن است جلوه مورد نظر را داشته باشند.

  1. باید قسمت “درباره ما” در وبسایت خود را بسیار قوی بسازید :

برای این که نشان دهید تجارت شما انسانی است، باید چهره هایی را نشان دهید که همه اینها را ممکن می کند، نه اینکه فقط شماره و آرم مشتریان خود را نشان دهید. به عبارت دیگر، شما به یک صفحه عالی “درباره ما” نیاز دارید. اینجاست که می توانید داستان خود را در چند جمله بیان کنید.

این موقعیت عالی برای شما است که به طور کلی چیزی درباره هدف، چشم انداز و ارزش های شرکتی خود بگویید. حتی می توانید از این قسمت برای نشان دادن تیم پشت کار خود استفاده کنید. در حالت ایده آل، شما می توانید برخی از عکسهای با کیفیت از کل تیم خود را در محل کار خود قرار دهید.

  1. مسیریابی چشمی :

مورد دیگری که باید بر روی آن سرمایه گذاری کنید مسیریابی چشمی است. کاربران اینترنتی طرز استفاده از اینترنت را می دانند. قوانین نانوشته ای راجب این که موارد مشخص چگونه باید جایگیری شوند و مسیریابی چگونه باید انجام پذیرد. به یاد داشته باشید که موارد جایگزین دیگری نیز وجود دارند. مثلا این که کاربران اینترنتی همیشه به دنبال راه های آسان برای وبسایت گردی می باشند.

برای کاربران اینترنتی کار آسانی است که وبسایت شما را رها کنند و به دنبال یک وبسایت آسان تر بروند، که در اینصورت مخاطبان وبسایت شما پایین می آید. این امر به مراتب بیشتر اتفاق می افتد تا این که کاربران را وادار به یادگیری چگونگی کار کردن وبسایت تان کنید.

  1. آیکون های رنگی جلوه و زیبایی خاصی به وبسایت شما می دهد :

امروزه، تمامی بسترهای آنلاین آیکون های خاص خودشان را دارند. این راه منحصر به فردی برای تقویت کردن نام تجاری تان و پیمایش وب

وبسایت شما از طریق زبانه های متفاوت به صورت آسان برای کاربران شما است. اول از همه، قرار دادن یک لوگو اضافی در مقابل چشمان مخاطبان، تلاش های شما برای شناسایی برند را افزایش می دهد. دوم ، باعث می شود حرفه ای تر و قابل اعتمادتر به نظر برسید. به طور کلی، این یک سود بزرگ برای حداقل سرمایه گذاری در وقت و تلاش است.

  1. کارها را ساده انجام بدهید :

پیچیدگی بیش از حد و جبران بیش از حد احتمالاً نتیجه ای را که بدنبال آن بودید به شما نمی دهد. نگه داشتن یک طرح ساده، براق، حتی مینیمالیستی معمولاً ایده خوبی است. فضای زیاد سفید فضای خوانایی را افزایش می دهد و طرح صفحه را برای چشم آسان می کند.

همچنین به خاطر داشته باشید که نسبت HTML به متن شما به دلیل سئو وبسایت شما باید بین 25 تا 70 درصد باشد. به طور کلی، شما دو نوع مخاطب دارید – مخاطب انسانی و الگوریتم های موتور جستجو. برای اینکه وبسایت شما به پتانسیل کامل خود برسد، باید راهی برای جلب نظر هر دو آنها پیدا کنید.

در نتیجه :

ممکن است وبسایت شما در مقایسه با بقیه رقبا، یک مزیت رقابتی به شما بدهد. مطمئناً، اگر برخی از خدمات ضروری را ارائه نمی دهید یا بیش از حد درخواست نمی کنید، هیچ مبلغی از سرمایه گذاری در وبسایت شما باعث صرفه جویی شما نمی شود. آنچه وبسایت شما انجام می دهد این است که از همان لحظه اول می توانید برند خود را حرفه ای و قابل اعتماد نشان دهید. این به شما کمک می کند اولین برداشت عالی را ایجاد کنید.این امر به خودی خود دارای ارزش بی نظیری در دنیای تجارت است

افرو
افرو

اَفرو 29 ساله است. سابقه تدریس زبان انگلیسی به مدت 11 سال را دارد، و چند ماه است که شروع به نوشتن مقالات فارسی و انگلیسی کرده است.
او متولد اردبیل و ساکن تهران می باشد.

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب مرتبط