Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ تکنولوژی @ اصناف و صنایع @ آبرسانی بهتر با آبسردکن

آبرسانی بهتر با آبسردکن

by | 27 فروردین 1402 | اصناف و صنایع | 0 comments

آبسردکن‌ها بسیار راحت هستند و برای استفاده در سالن‌ها، مدارس، ادارات، بیمارستان‌ها، منازل، اماکن ورزشی و مکان‌های مختلف دیگر رایج شده‌اند زیرا برخی از افراد از مزایای انواع آبسردکن آگاه هستند.

عموم مردم بیشتر از مزایای نوشیدن منظم آب مطلع شده‌اند و به همین دلیل است که آبسردکن‌ها رایج شده‌اند. آن‌ها می‌توانند هر زمان که نیاز داشته باشند، تقریباً 24 ساعت شبانه روز و در 7 روز هفته، آب خنک و تازه بنوشند. از سوی دیگر، مدیران کسب و کار بیشتر به سرمایه گذاری در آبسردکن‌ها علاقه‌مند شده‌اند، زیرا دریافته‌اند که داشتن یک آبسردکن برای کارمندانشان به هیدراته نگه داشتن و سلامت آن‌ها کمک می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد بهره وری بسیار بیشتری داشته باشند و کمتر بیمار شوند. اصولاً دو نوع آبسردکن وجود دارد که هر کدام مزایای متفاوتی دارند. آبسردکن‌های با بطری و آبسردکن‌های بدون بطری.

 

آبسردکن در ادارات

از آبسردکن بطری دار بنوشید

آبسردکن‌ها بطری دارای یک بطری آب وارونه بزرگ در بالای بدنه آبسردکن هستند که آب آشامیدنی را از طریق شیری که در زیر بطری قرار دارد تامین می‌کند. آب مورد استفاده در آبسردکن‌ها بطری همیشه آب تصفیه شده است. برخی از شرکت‌هایی که این بطری‌ها را تحویل می‌دهند، آب خود را با آب چشمه طبیعی پر می‌کنند. بسته به اینکه چند بار از آبسردکن استفاده می‌کنید، بطری‌ها باید به طور مرتب تعویض شوند. باید مطمئن شوید که اگر از شرکتی آبسردکن می‌خرید، با شرکتی سروکار دارید که می‌تواند در صورت نیاز بطری‌های آب شیرین را تامین کند.

همچنین بخوانید  انواع مکمل های بنزین

آبسردکن‌ها بطری برای دفاتر کوچکتر و خانه‌های شخصی که افراد کمتری از آن‌ها استفاده می‌کنند عالی هستند و عموماً در مارک‌ها و مدل‌های مستقل عرضه می‌شوند تا بتوانند در جایی که می‌خواهید قرار بگیرند و در صورت نیاز بتوانید آن‌ها را جابجا کنید. این نوع آبسردکن‌ها در مدل های زیر پیشخوان و همچنین مدل های پیشخوان نیز موجود هستند و شامل مدل‌هایی می‌شوند که می‌توان آن‌ها را در خارج از مکآن‌هایی که برق وجود ندارد قرار داد. این مدل‌های غیر برقی، دستگاه پخش‌کننده آب نامیده می‌شوند و آب آشامیدنی فیلتر شده اما با دمای محیط را ارائه می‌دهند.

آبسردکن بطری دار

از آبسردکن تصفیه دار بنوشید

آبسردکن‌ها بدون بطری یا آبسردکن‌های فیلتر شده مستقیماً به خط اصلی آب لوله کشی متصل می‌شوند. این آبسردکن‌ها قابل حمل نیستند زیرا باید در نزدیکی خط آب اصلی و پریز برق قرار گیرند، بنابراین باید مطمئن شوید که مکانی که برای قرار دادن آبسردکن‌های POU خود انتخاب می‌کنید مناسب است. آبسردکن‌ها بدون بطری را می‌توان با فیلتر آب نصب کرد و برخی از مدل‌ها دارای گزینه های آب سرد، محیطی و گرم برای قهوه، سوپ و سایر نوشیدنی‌های گرم هستند. آبسردکن‌ها بدون بطری برای دفاتر بزرگتر، اماکن ورزشی و مکان‌های دیگر با ترافیک زیاد انسان مناسب هستند. همچنین برخی از مدل‌های آبسردکن دارای قابلیت شستشوی خودکار هستند که شما را از نظافت آبسردکن بی‌نیاز می‌کنند.

همچنین بخوانید  آسانسور هیدرولیک چیست؟

با آبسردکن سلامت بمانید

آیا می‌دانستید بدن شما بین 60 تا 70 درصد آب است و برای حفظ این تعادل باید مرتب آب بنوشید؟ زیرا بدن ما به طور طبیعی این آب (عرق، ادرار و …) را از دست می‌دهد. با این حال، اکثر ما به دلیل دسترسی آسان به آب آشامیدنی یا به دلیل اینکه مزه یا بوی آب لوله کشی منطقه خود را دوست نداریم، آنقدر که باید آب نمی‌نوشیم. آب لوله کشی در کشور ما کیفیت خوبی دارد و عموماً فاقد سموم است، اما هنوز برخی از مردم به دلیل کلر یا فلورایدی که به آن اضافه می‌شود، طعم و بوی آن را دوست ندارند. کلر به آب آشامیدنی برای ضدعفونی و استریل کردن آن اضافه می‌شود و محصولات جانبی کلر می‌توانند بوی ماده ضدعفونی کننده را در صورت اضافه شدن بیش از حد به آب ایجاد کنند. فلوراید در بسیاری از مناطق به آب آشامیدنی اضافه می‌شود تا از پوسیدگی دندان در افرادی که توانایی پرداخت هزینه‌های مراقبت از دندان را ندارند، به ویژه در مناطق فقیرتر جلوگیری شود. با این حال، این استفاده بحث برانگیز است زیرا مطالعات مختلف تحقیقاتی ارتباط بین فلوراید و سرطان استخوان، به ویژه در پسران جوان را یافته‌اند.

همچنین بخوانید  معرفی تجهیزات و مبلمان اداری

سرمایه گذاری در یک آبسردکن فواید زیادی برای سلامتی و تندرستی برای همه دارد، از جمله:

  • دسترسی آسان به آب شیرین و خنک تقریبا 24.7.
  • آب با طعم بهتر تهیه می‌شود زیرا تمام سموم فیلتر می‌شوند.
  • افراد بیشتری به دلیل در دسترس بودن و طعم عالی آب بیشتری می‌نوشند.
  • برخی از مدل‌های آبسردکن گزینه‌های آب سرد، گرم و دمای اتاق را ارائه می‌دهند، بنابراین می‌توانید از این آب فیلتر شده به روش های بیشتری استفاده کنید.
  • آب آشامیدنی تازه فرد را هیدراته نگه می‌دارد و به بهره وری کمک می‌کند زیرا بدن و مغز را هیدراته نگه می‌دارد. همچنین بر خلق و خوی فرد تأثیر مثبت می‌گذارد و سلامت کلی را افزایش می‌دهد.
  • نوشیدن آب آشامیدنی از آبسردکن بسیار بهداشتی‌تر از نوشیدن از شیر آب است.
  • آبسردکن‌ها که دارای جا لیوانی هستند، یک راه بهداشتی عالی برای نوشیدن آب بدون نیاز به شستن مداوم لیوان یا فنجان ارائه می‌کنند.
  • خرید آبسردکن یکی از بهترین سرمایه گذاری‌هایی است که می‌توانید برای سلامت خود انجام دهید و نگهداری آبسردکن و تعمیرات آبسردکن به صورت منظم بهترین راه برای استفاده‌ی همیشگی از آن است.
theguy
theguy
چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط