Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ مدیریت و کسب‌وکار @ مارکتینگ @ اهمیت داشتن لوگو برای پیج های اینستاگرام

اهمیت داشتن لوگو برای پیج های اینستاگرام

by | 30 فروردین 1401 | مارکتینگ | 1 comment

اهمیت داشتن لوگو برای پیج‌های اینستاگرام موضوعی هست که در این مقاله با توجه به نیاز شما رفقا می‌خواهیم در مورد آن صحبت کنیم. خوب می‌دانیم که تعداد محدودی از سوشیال مدیاهای مطرح در جهان در کشور ما نیز قابل استفاده هستند. یکی از این اپلیکیشن‌ها اینستاگرام است. طبق آخرین آمار که واقعا دقیق هم نیستند، تقریبا بیش از 40 میلیون کاربر فعال در این شبکه اجتماعی فعالیت دارند. دقیقا همین میزان بالای کاربران هست که باعث شده کسب‌وکارها به این فکر بیفتند که چرا نباید از این فرصت استفاده کنیم؟ برای همین است که کسب‌وکارهای بسیار زیادی در این پلتفرم به وجود آمده است.

هر کسب‌وکار اینستاگرامی باید از ابزارهای تحلیل برای رشد پیج اینستاگرام خودش استفاده کند. هیچ ابزار تحلیلی و هیچ کسب‌وکار اینستاگرامی نمی‌تواند قاعده زیر را رد کند.

اولین نگاهی که یک کاربر به پیج می‌اندازد به آیدی یا یوزر نیم صفحه است. و بعد از آن به عکس پروفایل نگاه می‌کند. دقیقا جایی که بسیار برای ما اهمیت دارد.

چه تصویری در عکس پروفایل قرار بدهیم؟

زمانی که روی ادیت پروفایل کلیک می‌کنید و می‌خواهید عکس پروفایلتان را تغییر بدهید دو انتخاب دارید یکی که انتخاب از گالری تصاویر موبایل هست و دیگری هم انتخاب از دوربین هست. خوب ما انتخاب‌های زیادی داریم که عکس پروفایل قرار بدهیم. هر کسب‌وکاری با یک تصویر باید در ذهن مخاطب فراخوانی شود. این می‌تواند تصویر مدیر کسب‌وکار یا لوگو کسب‌وکار باشد. تجربه به ما ثابت کرده بی‌شک بهترین گزینه انتخاب یک لوگوی حرفه‌ای برای عکس پروفایل است.

همچنین بخوانید  5 راز پینترست برای رسیدن به موفقیت

چرا باید لوگو داشته باشیم؟

وقت پرداختن به دلیل الزام داشتن لوگو رسیدیم. رفقا قطعا شما اگر لوگو هم نداشته باشید می‌توانید یک کسب‌وکار بسازید و تا جایی هم پیش بروید و حتی بر خلاف دروغ‌هایی که از برخی منابع می‌شنویم می‌توانید درآمدهای خوبی هم داشته باشید. اما هیچ وقت یک کسب‌وکار نمی‌تواند بدون داشتن یک لوگو تبدیل به برند شود.

بارها شده است که برای خرید آنلاین که در دوران کرونا خیلی هم بیشتر شده است وارد سایت دیجی کالا شده باشید و یا حتی برای دیدن تنها قیمت آن محصول وارد دیجی کالا بشوید. در صورتی که ممکن است سایت‌های دیگری هم این محصول را حتی به صورت دقیق‌تر و مناسب‌تری به شما ارائه بدهند. اما شما چون دیجی کالا در ذهنتان به عنوان یک برند که همه چیز از جان آدمیزاد تا شیر مرغ در آن پیدا می‌شود نقش بسته در آن سرچ می‌کنید. این است تاثیر برند شدن در ذهن مخاطبین.

بی شک قرار نیست شما هم به اندازه دیجی‌کالا برندسازی کنید ولی اگر بتوانید به صورت نیچ (تخصصی در یک زمینه) برندسازی کنید درآمد بسیار بالایی پیدا خواهید کرد. این‌ها اصلی‌ترین دلایل ما بود برای اینکه شما روی لوگوی پیج اینستاگرام خود سرمایه گذاری کنید. و از هزینه کردن در این زمینه هیچ حراسی نداشته باشید زیرا در نگاه ما این هزینه نیست و سرمایه‌گذاری روی برندتان است.

همچنین بخوانید  نکات سئوی یوتیوب برای افزایش بازدید ویدیوها

لوگوهای رایگان برای پیج اینستاگرام

طراحی لوگو اگر به عنوان یک خدمات شناخته شود، ما به عنوان صاحب کسب‌وکار دو راه برای دریافت این خدمت داریم. یکی از این راه‌ها دریافت رایگان و دیگری دریافت پولی این خدمت است. خیلی از عزیزان به سمت طراحی لوگوهای رایگان می‌روند. در واقع باید گفت لوگوهای رایگان مخصوص برند شما طراحی نمی‌شوند و تنها شما باید از مابین لیست زیادی از لوگو‌های آماده یکی را برای برندتان انتخاب کنید. بدون آنکه لوگو مخصوص برند شما طراحی شده باشد. این کار را اصلا توصیه نمی‌کنیم.

رفقا اولا طراحی لوگو را اگر به جاهای منصف بسپارید خیلی هم می‌توانند برای شما با قیمت نازل این کار را انجام بدهند. ولی اگر نمی‌توانید هم به سمت لوگوی رایگان نروید. اگر شما یک عکس منظره به عنوان عکس پروفایلتان انتخاب کنید بسیار بسیار بهتر از لوگو های رایگان هست.

ارائه دهندگان منصف خدمات طراحی لوگو

خوب تا اینجا اگر به این نتیجه رسیده‌اید که باید یک لوگوی حرفه‌ای و اختصاصی برای خودتون داشته باشید و این کار را به یک طراح باید سپرد. می‌خواهم در این قسمت سه تا از منصف‌ترین و باکیفیت‌ترین و البته معتبر‌ترین ارائه‌دهندگان خدمات طراحی لوگو بپردازم و به شما معرفی کنم که اگر نیاز داشتید یک لوگو طراحی کنید می‌توانید به این‌ها بسپارید.

۱- آرمکده

این سایت یکی از قدیمی‌ترین سایت‌هایی است که در حوزه طراحی لوگو فعالیت می‌کند. آرم کده در واقع زیر مجموعه وبسایت بمان هست که یک آژانس تبلیغاتی است که دوتا خدمت اصلی ارائه میدهد: آرم کده که طراحی لوگو و وبکده که طراحی سایت انجام می‌دهد.

همچنین بخوانید  چگونه هوش مصنوعی می تواند آینده سئو را تغییر ‌دهد؟

2- گرافیک سنتر

به جرئت میگویم بهترین سایتی که خدمات طراحی لوگو به مخاطبین خودش ارائه میدهد سایت گرافیک سنتر است. این سایت به صورت تخصصی بدون هیچ حاشیه‌ای روی یک خدمت متمرکز است و تنها خدمتی که به صورت مستقیم قابل دریافت است از این سایت طراحی لوگو می‌باشد. سایت گرافیک سنتر از نظر پشتیبانی بسیار قوی است و زیر ۱۰ ساعت تماما مشکل شما را حل می‌کنند. یکی از کارهای دیگری که سایت گرافیک سنتر انجام میدهد و برای خود من خیلی جالب بود و واقعا لذت بردم هدیه‌ای بود که به کاربران می‌دهد یعنی شما اگر یک لوگو سفارش بدهید قطعا به شما یک هدیه هم می‌دهند به این صورت که با توجه به بودجه‌ای که دارید هزینه می‌کنید کادو می‌گیرید. به خودم یک ماگ دادند که روی آن لوگوی خودم چاپ شده بود.

یکی دیگه از دلایلی که واقعا از این سایت راضی هستم تعداد اتودهای اولیه است. شما اگر به سایت‌های این زمینه سر بزنید همه آن‌ها نهایتا برای شما 5 تا اتود بزنند ولی این سایت بدون محدودیت برای شما اتود می‌زند تا جایی که شما راضی باشید.

nikankhalighi
nikankhalighi
چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

1 Comment

  1. علی
    0
    0

    مطلب خیلی مفید و آموزنده ای بود، کاملا موافقم و معتقدم که لوگو توی رشد کسب و کارها خیلیییییییی تاثیر داره. هرچی لوگو خلاقانه تر باشه کسب و کارتون بیشتر به چشم میاد. من برای فروشگاهم یه لوگو از https://aniltarh.ir سفارش دادم واقعا خیلی خلاقانه طراحی شده بود

    Reply

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط